Oto mechanika stworzenia karty postaci do sesji w uniwersum Wiedźmina
KARTA POSTACINie będzie KP z prawdziwego zdarzenia, zadziałamy na uprostrzonej mechanice. Oto ona:
Imię - połączone z miastem pochodzenia. Może być to też przezwisko czy inny pseudonim, którym posługujecie się na co dzień
Wiek - ile lat macie, tu nie trzeba się rozpisywać. Grywalny wiek to 18 - 22 lat
Wygląd - opiszcie się jak wyglądacie w momencie wyruszania na szlak (ubrania, pancerz, wyposażenie widoczne etc)
Charakter - wszyscy znacie się nie od dziś i co nieco o sobie wiecie. Może macie jakieś przyzwyczajenia, może macie krótki lont, albo boicie się czegoś? To miejsce by to opisać.
Historia - skąd pochodzicie, co pamiętacie z czasów, zanim przyjechaliście do Loc Muinne? Kto was tu przyprowadził - mistrzowie cechów, rodzice licząc na wpływy, przywędrowaliście sami? A może jesteście dzieckiem niespodzianką? Jak żyliście już w mieście, może coś w czasie szkolenia na was wpłynęło?
Umiejętności - lista skili jakie posiada wasza postać. Umiejki mają trzy poziomy. Macie pięć umiejek na I poziomie, trzy umiejki na II poziomie i jedną umiejkę na III poziomie, gdzie:
- I poziom oznacza przeciętną wiedzę osoby obeznanej w temacie
- II poziom oznacza wiedzę osoby szkolonej, fachowca
- III poziom to mistrz w swojej dziedzinie
Uwaga: Będę oczekiwała adekwatnego do poziomu opisywania - jeśli weźmiecie np akrobatykę na I poziomie nie będziecie w stanie zrobić salta w tył z piruetem, etc.Wyposażenie - macie przy sobie coś poza standardowym wyposażeniem? To miejsce, by o tym powiedzieć (przeklejcie sobie wyposażenie, bo może się ono kiedyś zmienić

)
Jak wygląda standardowe wyposażenie wiedźmina? Oto lista rzeczy, które na pewno macie przy sobie opuszczając Loc Muinne (i nie musicie go wpisywać w wasze wyposażenie):
- medalion wiedźmiński cechu mantikory
- miecz żelazny i miecz srebrny
- lekki pancerz skórzany
- zestaw alchemiczny (po 4 "dawki" bazy alchemicznej z każdego rodzaju: leśna, polna, bagienna, podziemna, wodna, krystaliczna, pochodzenia zwierzęcego, a także alkohol niezbędny przy tworzeniu mikstury (x4))
- pierdolnik podróżnika (koc, micha z łyżką, hubka i krzesiwo, namiot jednoosobowy)
- koń z uprzężą i siodłem
- sakwa
- prowiant na tydzień
- mały notatnik (kilka pergaminów zszytych ze sobą, do zapisywania obserwacji i ważnych notatek z podróży. Swego rodzaju dziennik) razem z rysikami (ołówki istnieją!)
Przypominam by w kartę (w wyposażeniu) wpisać również posiadane przez was eliksiry i znane wam znaki - domyślnie wszystkie macie na podstawie, jeden na poziomie I wzrocnienia (zasady wyboru eliksirów i opanowania znaków opisane są w Uniwersum w sekcji: Eliksiry i Znaki wiedźmińskie) http://forum.rpg-center.pl/index.php?topic=1164.0Czas na zrobienie postaci wyznaczam do: niedziela 21 maja, godzina 23:59. Najpóźniej w przyszły poniedziałek chciałabym rozpocząć przygodę. Wszelkie pytania dotyczące uniwersum, kart postaci, uwagi i prośby o edycję należy pisać w sekcji: Wiedźmin - temat organizacyjny (
http://forum.rpg-center.pl/index.php?topic=1163.0)
By ułatwić życie rzucam spis do przeklejenia

Imię -
Wiek -
Wygląd -
Charakter -
Historia -
Umiejętności:
I poziom
-
-
-
-
-
II poziom
-
-
-
III poziom
-
Wyposażenie:
- medalion wiedźmiński cechu mantikory
- miecz żelazny i miecz srebrny
- lekki pancerz skórzany
- zestaw alchemiczny (po 4 "dawki" bazy alchemicznej z każdego rodzaju: leśna, polna, bagienna, podziemna, wodna, krystaliczna, pochodzenia zwierzęcego, a także alkohol niezbędny przy tworzeniu mikstury (x4))
- pierdolnik podróżnika (koc, micha z łyżką, hubka i krzesiwo, namiot jednoosobowy)
- koń z uprzężą i siodłem
- sakwa
- prowiant na tydzień
- mały notatnik (kilka pergaminów zszytych ze sobą, do zapisywania obserwacji i ważnych notatek z podróży. Swego rodzaju dziennik) razem z rysikami
-
-
-
-
-
-
Posiadane eliksiry:
-
-
-
-
Znane znaki:
- Aard (podstawa)
- Igni (podstawa)
- Queen (podstawa)
- Irretio (podstawa)