Autor Wątek: Gothic - Karty postaci  (Przeczytany 7002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Gothic - Karty postaci
« dnia: Sierpień 31, 2015, 10:11:40 am »
W tym temacie zamieszczone będą karty postaci osób biorących udział w sesji Gothic.



Kartę postaci należy tworzyć według następującego schematu

- Imię - do wyboru do koloru, jak wiadomo w grach z serii Gothic występują postacie z angielskimi, niemieckimi, hiszpańskimi imionami i wszelkimi ich wariacjami.

- Pochodzenie - skazańcy mogą pochodzić albo z wyspy Khorinis (z miasta albo farm wokół niego) albo z kontynentu (jeśli chcecie, by wasz bohater pochodził z Nordmaru albo Varantu to w jego życiorysie musi być wspomniane, że wyjechał do Myrthany, bo w czasie trwania sesji Nordmar i Varant nie są już pod kontrolą Rhobara II), czyli z takich miast jak Silden, Geldern, Montera, Gotha, Faring lub Vengard.

- Wiek - istotna kwestia, bowiem starsza osoba, nawet jeśli za młodu nieźle wywijała mieczem, to teraz nie będzie już ani tak silna ani wytrzymała, jak kiedyś.

- Charakter - chyba nie trzeba tłumaczyć.

- Wygląd - tylko fizyczny, jakiekolwiek ubranie godne opisywanie zdobędziecie później. Do kolonii wszyscy trafiają w więziennych łachmanach.

- Broń - na początku zostawmy tą rubrykę pustą, bowiem oręż również znajdziecie dopiero po jakimś czasie.

- Umiejętności - najlepiej wypisywane od myślnika.

- Życiorys - nie musi być długo, byle było wiadomo czym zajmowaliście się w przeszłości i za co wylądowaliście w Górniczej Dolinie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2015, 20:00:45 pm wysłana przez Dollan »

Fenrir

  • Wiadomości: 890
Odp: Gothic - Karty postaci
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2015, 15:18:54 pm »
Imie: Orven
Pochodzenie: Vengard
Wiek: 35

Charakter: Pragmatyk. Często narzeka, nawet wtedy, gdy jest szczęśliwy. Gdy chce, potrafi być miły dla innych ludzi. Chciwy. Jest w stanie poświecić swoich towarzyszy broni dla pieniędzy o ile nie są jego przyjaciółmi.

Wygląd: Średniej budowy mężczyzna o krótkich lekko przyprószonych siwizną bardzo ciemnych blond włosach. Przez prawe z jasnoniebieskich oczy przebiega stara blizna ciągnąca się za ucho. Posiada średniej długości brodę wygoloną na policzkach.   

Broń: topór

Umiejętności:
-przetrwanie w trudnych warunkach
-skradanie się
-podstawowe otwieranie zamków
-targowanie się
-czytanie
-pisanie
-liczenie
-jako paser rozpoznaje wiele przedmiotów i potrafi ocenić ich, jakość od broni przez sery po artefakty
- podstawowa walka bronią jednoręczną
 
Życiorys:Chciał więcej, nie tylko pieniędzy, chciał więcej od życia niż siedzenie za biurkiem i liczenie towaru. Nigdy nie był wielkim wojownikiem, całą młodość spędził na uczeniu się sztuki kupieckiej, czytaniu i liczeniu, lecz w połączeniu z jego zamiłowaniem do wszelakiego hultajstwa dało to pewien efekt. W wieku 20 lat został paserem i przemytnikiem. Sprzedawał najróżniejsze rzeczy najróżniejszym ludziom, przemycał broń dla asasynów i skóry z Nordmaru, handlował z orkami, magami, nawet z czcigodnymi paladynami. Gdy trzeba było, zabijał. Na początku przychodziło mu to z trudem, ale z biegiem lat stało się naturalnym elementem wykonywanej pracy. Dorobił się na tym całkiem niezłej fortuny, ale jak to bywa z ludźmi postępującymi niezgodnie z prawem w końcu wpadł, wydał go któryś z kontaktów. Złapano go i postawiono przed sądem. Handlował z wieloma wpływowymi osobami, lecz żadna z nich nie pokwapiła się, aby go obronić. Wszyscy bali się zesłania do Kolonii Karnej w Khorinis. Orven został uznany za winnego i skazano go na zesłanie do Kolonii, a jego majątek skonfiskowano. Mężczyznę razem z innymi więźniami wsadzono na pierwszą galerę podróżującą do Khorinis.
 

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2016, 01:07:25 am wysłana przez Fenrir »
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Gothic - Karty postaci
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2015, 11:45:47 am »
- Imię - Sooren
- Pochodzenie - Sooren urodził się niewielkiej osadzie na północ od Silden
- Wiek - 24
- Charakter - Dość impulsywny, mówi co myśli, robi co uzna za słuszne na ten moment, reaguje na wszystko wokoło, zwykle nie myśli o konsekwencjach. Żeby nie było-umie kłamać, tylko musi wpierw to przemyśleć, na improwizację raczej nie liczcie. Są pewne czynności przy których potrafi się niezwykle wyciszyć, skupić, niemalże wpaść w stan medytacji. Potrafi także, o ile brak zewnętrznych bodźców, odciąć się od świata, siąść gdzieś i nic nie robić... dłuuuugo. Nie jest samotnikiem, ale nie przepada za tłumem, nie boi się czy nie czuje się źle w zagospodarowanych terenach, ale woli las.
- Wygląd - Przeciętnego wzrostu, dość dobrze umięśniony. Ogorzała, lekko pociągła twarz, mocno wykrojone usta, orli nos, dość głęboko osadzone, błękitne oczy. Czarne włosy ścięte obecnie wojskową modą na jeża, może potem odrosną.
- Broń - pięści?
- Umiejętności:
-strzelectwo (łuk)
-tropienie
-sprawianie zwierzyny
-walka mieczem i tarczą (na wojskową modłę, w szyku-do walk 1vs1 słabo przydatne, ale jakoś się da)
-taka jakby antyumiejętność, nie wiem gdzie indziej to dać. jest analfabetą
- Życiorys - Urodził się w wiosce zajmującej się wyrębem i wypalaniem węgla drzewnego oraz zbieractwem, jednak nigdy nie palił się do żadnych z tych robót. Bardzo szybko przekwalifikował się na łowiectwo, ucząc się od lokalnych kłusowników. Gdy orkowie przebili się przez przełęcz uciekł na wschód, w okolice Montery, a potem bliżej Cape Dun. Tam też został złapany i oskarżony o kłusownictwo. Dzięki talentowi łuczniczemu został przymusowo wcielony do armii (do oddziału który go złapał), w której nauczył się walczyć w zwarciu. Po kilku miesiącach i pierwszej większej bitwie z orkami uciekł. Złapany i skazany za dezercję został zesłany do górniczej doliny.
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Gothic - Karty postaci
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 21, 2015, 18:24:47 pm »
Imię - Karl
Pochodzenie - Vengard
Wiek - 25

Charakter - Ambitny. Konsekwentnie dąży do wcześniej obranych celów nie zważając na nic poza swoim bezpieczeństwem. W kontaktach międzyludzkich jest lakoniczny.

Wygląd - Chuderlak średniego wzrostu. Ma krótkie czarne włosy i brązowe oczy. Brak znaków szczególnych.

Broń - dobry miecz 1h
kusza + 6 bełtów

Eq:
105 bryłek rudy

Umiejętności -
- Zielarstwo
- Alchemia
- Doktor
- Znajomość anatomii ludzi i zwierząt
- Pisanie i czytanie
- Matematyka
- Podstawowa wiedza o nekromancji

Życiorys - Karl został nowicjuszem ognia jeszcze przed 20-stką. Od początku swojego pobytu w klasztorze Magów Ognia najwięcej czasu poświęcał na nauki medyczne. W obliczu ciągłych przegranych na froncie zaczął myśleć o szybszych metodach leczenia rannych. Nie minęło sporo czasu, gdy jego myśli skierowały się ku nekromancji. Po nakryciu, w trakcie wykonywania zakazanych eksperymentów na ludzkich tkankach, od razu dostał bilet w jedną stronę do Khorinis.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2016, 17:47:08 pm wysłana przez Lowcap »

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic - Karty postaci
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 23, 2015, 23:18:58 pm »
- Imię - Alvaro

- Pochodzenie – Silden,

- Wiek – 20 lat

- Charakter –
Pragmatyk, cierpliwy, cichy i spokojny. Bezkonfliktowy, ale gdy już zajdzie taka sytuacja, bezlitosny. Bez sumienia i bez skrupułów. Mruk.

- Wygląd –Wysoki, chudy i żylasty, lecz pod skórą widoczne są mięśnie. Włosy kruczoczarne, zaplątane w kilka warkoczy, sięgających ramion. Twarz lekko zarośnięta, cera ogorzała. Oczy ciemne, zazwyczaj przymrużone. Blizna na lewym policzku i prawej skroni po dwóch różnych cięciach sztyletem.

- Broń  -

- Umiejętności –
- walka mieczem jednoręcznym i/lub sztyletem.
- walka wręcz.
- skradanie.
- podstawy kieszonkostwa.
- podstawy otwierania zamków.
- skrytobójstwo.
- potrafi czytać i pisać.
-gotowanie.

- Życiorys – Urodził się w Silden, lecz nie pocieszył się długo dzieciństwem, gdy wojna zawitała do jego miasta, orkowie spalili mu dom, zabili rodziców. Wychował się w obozach dla uchodźców, w Monterze, w Vengardzie. Wszędzie tam, gdzie ludzie uciekali przed wojną. Twarde życie uchodźcy uczyniło go człowiekiem nieposiadającym skrupułów, nauczył się walczyć mieczem i sztyletem, oraz pozbawiać ludzi życia za pieniądze, po cichu i skutecznie. Pewien nowicjusz nauczył go czytać i pisać. Parał się też drobnymi kradzieżami, przez co wpadł w ręce strażników w Vengardzie. Po trzech miesiącach ciemnicy, trafił na pierwszą galerę na wyspę Khorinis.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2015, 12:56:38 pm wysłana przez Legion »
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.