Autor Wątek: Gothic - Temat Organizacyjny  (Przeczytany 23011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 05, 2015, 21:41:24 pm »
No to możemy dać np. 3 rozwoje, jeden po awansie na Cienia i jego odpowiedników a dwa po awansie na Strażnika. Ewentualnie proszę przedstawiać swoje propozycje.

A co do bycia rębajłą - e tam. Nie zapominajmy, że w kolonii jest wielu ludzi, w przypadku których wcale nie jest powiedziane, że dobrze walczą, a zaszli nawet dość daleko. Bo byli inteligentni, sprytni, umieli manipulować ludźmi albo coś. Właśnie o to chodzi, żeby umieć wykorzystać różne zdolności, a nie tylko parę w łapie, do przetrwania w nieprzyjaznym otoczeniu skazańców.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 05, 2015, 21:50:44 pm »
dollan - a nie myślałeś by użyć po prostu systemy Cypher, czyli tego co używamy w numenerze? zasady dośc podobne co opisałes, tylko opiera się na Taskach - wtedy mogą być dwa poziomy rozwoju, bo one tylko obniżają trudność testu

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 05, 2015, 22:06:10 pm »
dobra, może zawodowy rębaiło to złe określenie, ale generalnie postać która umie coś... przydatnego erpegowo. typ który nie ma nic poza ambicją nie wydoli przy tego typu mechanice rozwoju
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 05, 2015, 22:14:56 pm »
Sent - słusznie. To w tej walce bronią też damy 2 poziomy wyszkolenia.

wardasz - no tak, granie jako gość, który jest chłopem bez żadnych umiejętności, który trafił do kolonii za kradzież buraków i cebuli mogłoby nie dawać zbyt wielkiego pola do popisu :P Więc od początku musicie mieć pomysł w czym się będziecie specjalizować i rozwijać konkretne zdolności przy pomocy niewielkiej liczby punktów, które można na te rozwoje wydać.

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 05, 2015, 22:39:40 pm »
to, że w bańce byłby pomysł co rozwijać, to będzie i tak i tak. ważne jest że 50-75% ostatecznej wartości postaci pod kątem mechaniki to postać startowa, więc ważny jest nie pomysł, co rozwijać, a początkowy rozdział punktów
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 12, 2015, 10:59:56 am »
przepraszam, ale nie dostarczę karty postać w ciągu najbliższych 10 dni. Wyjeżdżam jutro, wracam 21.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 12, 2015, 11:46:27 am »
poczekamy
moja tymczasem KP właśnie znalazła się stronie
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 24, 2015, 11:12:34 am »
Behold, wszystkie karty postaci już się pojawiły, także wkrótce zostaniecie wysłani do kolonii karnej. Życzę przyjemnej odsiadki :P

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 24, 2015, 16:06:06 pm »
Pierwsze 3 sekundy:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2hXXfXP94vQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=2hXXfXP94vQ</a>

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 25, 2015, 17:09:27 pm »
Dobra, sesja ruszyła. Możecie teraz ze sobą pogadać, zapoznać się itd. A jeśli nie chcecie nic robić póki co, to dajcie znać, żeby nie przeciągać bez potrzeby.

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 29, 2015, 11:41:26 am »
Tak btw, jakbyście chcieli przeszukiwać skrzynki i inne takie w poszukiwaniu lootu, to też rzucajcie kością. Im lepszy wynik tym przyjemniejsze rzeczy znajdziecie (ofc jak na wasz aktualny poziom, w pierwszej skrzynce nie znajdziecie Uriziela jeśli wyrzucicie 20 :P )

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 29, 2015, 16:23:00 pm »
dobra, a jak wygląda nasze eq, do którego możemy wsadzić znalezione przedmioty, czy jak w gothicu, nieograniczone, czy realistycznie, tylko tyle ile mamy kieszenie, plecaków, mieszków?
Bo nie mam pojęcia co zrobić ze strzałami i pochodnią. ;V
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 29, 2015, 16:33:13 pm »
Raczej realistyczne, żeby nie było, że ktoś będzie sobie dziarsko hasał z setką pancerzy i mieczy w plecaku :D

Pochodnię możesz wsadzić za pas, a strzałę dać komuś jako broń (zawsze coś się dziabnie grotem, jak dobrze się wyprowadzi atak). Chyba, że twoja postać jest samolubna, może zostawić część lootu i kiedyś po niego wrócić. Nie zawsze będziecie w stanie zabrać wszystko, co znajdziecie.

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 30, 2015, 01:34:14 am »
eq, interesujące pytanie. choć mnie interesują nie wielkie elementy, a najdrobniejsze. bryłki rudy. Jak to z nimi sprawa będzie wyglądać, bo w grze miały mniej więcej wielkość pięści, więc ciężko by było więcej jak kilkaset nosić, i byłby to spory plecak. zmniejszasz je? zwiększasz wartość? czy jak to będzie?
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 30, 2015, 07:25:25 am »
Zmniejszam. Rozmiar bryłek był efektem nieco topornej grafiki, no i musiały być zauważalne dla gracza. Teraz będą pewnie wielkości zgiętego palca.