Autor Wątek: [ŚP] Zjazd - sesja  (Przeczytany 36709 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fenrir

  • Wiadomości: 864
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 27, 2015, 14:02:06 pm »
- Dopadnie nas największy koszmar poszukiwacza przygód. Spokojne popołudnie - odpowiedział Rodrik po czym zwrócił się do Dassanara - Oficerze upraszam o wyruszenie w drogę!

Rolled 1d20 : 7, total 7
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 27, 2015, 14:24:13 pm »
Dassanar spokojnie patrolował teren, rozmyślając o mniej skomplikowanych czasach, kiedy większość spotkań międzyzakonnych sprowadzało się w większości do stawaniu przeciwko sobie na polach bitwy. Zakonnicy się hartowali, a dowodzący wiedzieli, kto jest przyjacielem, kto wrogiem. Teraz - przynajmniej na razie - wiele się zmieniło. Egzekutor wciąż pamiętał swoje początki, gdy musiał walczyć o pozycję. Co prawda, wskutek diametralnych zmian w przewodzie dowodzenia Klasztoru w tamtym okresie, same awanse szły bez aż takich oporów - w końcu większość dotychczasowych liderów zostało utrąconych. Ale to oznaczało także, że zakon zaczynał niemalże od zera i trzeba było sobie wszystko wypracować. Ale pomimo nadmiaru wręcz roboty lubił to wszystko...

Jego myśli zostały zakłócone przez rozmowy członków drużyny.

- Jeśli nic się nie wydarzy, to powiemy, że... nic się nie wydarzyło, Kass - odpowiedział uczniowi z lekkim rozbawieniem. - Naszym zadaniem jest zabezpieczenie traktu. Jeśli już będzie bezpieczny, to po prostu zameldujemy ten fakt. Dla nich ważne jest byśmy zapewnili przejazd bez kłopotów - skonkludował. - Eee, przecież idziemy - zmierzył wzrokiem Rodrika, tak jakby sprawdzał, czy tamten się nie uchlał po kryjomu.

Rolled 1d20 : 20, total 20
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 27, 2015, 14:47:53 pm »
- Te wsze mądrości... Jeden lepszy od drugiego. A nas trzymają z boku, widzisz Barnabasie? Musiał byś kiedyś poczęstować ich jednym z tych swoich tekstów. No wiesz, tym o ich matkach. Yyyy... Co się tak patrzysz? Wiem, że mnie słyszą. Na tym to właśnie polega. Myślisz, że osiągnął bym tak wielki sukces z moją kompanią handlową, gdybymdobrze przyjmował wszystkich interesantów? O nieee. Tak to nie działa.
- No a jak to niby działa w takim razie?
- No widzisz przykładowo Dassa. Jest strasznie napompowany i zaraz pewnie się odezwie, PONIEWAŻ WIEM, ŻE MNIE SŁYSZY. - Elero położył nacisk na ostatnie słowa. - Albo Kass. W sumie zabawna gra słów. Dass - Kass. I to jeszcze były uczeń oraz mistrz! To ci dopiero! Tak więc Kass wspominał coś o ziółkach. Nie wiem co tam w Klasztorze z nich robią, ale myślę, że mógłbym go polubić. O ile potrafi tymi ziółkami doprawić odpowiednio wino. Oooo. A na koniec masz Rodrika. On to tylko by jęczał i patrzył na mnie dziwnym wzrokiem. Heh. Znowu się tak dziwnie spojrzał.
- No dobra. I po co mi było to wiedzieć?
- Ehh. Nadal nie rozumiesz?
- No nie.
- To kiedyś ci to wytłumaczę.
- Ale przecież nic mi nie wytłumaczyłeś.
- Bo to trzeba czuć. Nie czujesz tego? Ta zła energia w powietrzu. Łeb mi pęka od tego no ale co ja na to poradzę. Ale wiem jak temu zaradzić. - Elf wyciągnął kolejną butelkę starki i szybko uporał się z jej zawartością.

Rolled 1d20 : 3, total 3

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1536
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 27, 2015, 15:51:40 pm »
Monotonny krajobraz. Gruz, spalony dom, gruz... po lewej stronie dostrzegliście w miarę ładny kamienny budynek. Dopiero z bliska widać było, że to nie tyle dom co dwie ocalałe ściany. Chwilę później dostrzegliście grupę dzieciaków w obszarpanych ubraniach. Układają one kamienny murek po obu stronach traktu. Na samą drogę nie wchodzą. Jeden chłopiec przygląda się wam, pozostałe dalej układają kamień na kamieniu.

Elero: Czujesz, że wypita ilość alkoholu lekko wyostrzyła Twoje zmysły, a ból głowy lekko osłabł. Jesteś na lekkiej fazie.

Rodrik: Widząc jak mylne wrażenie sprawiają niektóre ruiny dochodzisz do wniosku, że ukrycie oddziału kuszników gdziekolwiek na waszej drodze nie byłoby większym problemem.

Kassler: Znalazłeś garść cennych ziół.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2015, 15:56:06 pm wysłana przez Lowcap »
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 27, 2015, 16:06:22 pm »
Dassanar skrzętnie ignorował teksty szurniętego półelfa. "Nie jestem niańką tych przybłęd z Królestwa. Nie mam najmniejszego zamiaru uczyć ich ogłady - co innego, gdyby byli z Klasztoru. W tym jednak przypadku ograniczę się do obserwacji. Może nawet sobie z tego nie zdają sprawy, ale swoim zachowaniem jedynie wystawiają świadectwo swemu zakonowi. Dopóki nie napotkamy jakiegoś zagrożenia, mogą sobie nawet robić zawody w pluciu, co mnie to. Ja co najwyżej zdam pewien raport z zachowań, jeśli mnie o to poproszą...".

- Elero, zgadza się? Powiedz, tak z ciekawości, czemu obrałeś taką drogę, a nie na przykład Podziemia czy Klasztoru? - zagadnął królewicza zupełnie bezwiednie, tak jakby w ogóle nie słyszał tego, co mówił.

Wreszcie skręcili w stronę kamiennego budynku po lewej stronie. Dassanar zwrócił uwagę na grupkę dzieciaków. Na kilka chwil się zamyślił, po czym skinął lekko głową.

- Dobra. Podejdę do dzieci, może czegoś dowiem się, co się dzieje. Kass, bądź w pobliżu. Rodrik, Elero - wy ustawcie się jakoś po bokach. Tak, żebyśmy nie byli łatwym, skupionym w jednym miejscu celem, jednocześnie jednak by w miarę łatwo było się nam na powrót połączyć - po tych słowach ruszył w stronę dzieciarni. Po drodze niemal niezauważalnym ruchem instynktownie sprawdził, czy miecz dobrze mu wychodzi z rękojeści. 

Witajcie - zagadnął dziecko, które na nich patrzyło. - Co tutaj robicie? - zapytał uprzejmie i z nieznacznym uśmiechem.

Rolled 1d20 : 11, total 11
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Fenrir

  • Wiadomości: 864
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 27, 2015, 16:11:18 pm »
Rodrik dyskretnie przygotował kusze

Rolled 1d20 : 5, total 5
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 27, 2015, 16:14:03 pm »
Elero zauważył co planuje Rodrik i szybko doskoczył do niego by spróbować zabrać kuszę.

Rolled 1d20 : 7, total 7



Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1536
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 27, 2015, 17:39:13 pm »
Elero: Doskakujesz do Rodrika, zatrzymujesz jednak rękę widząc, że zręczny gnom zdążył już w Ciebie wycelować.

Dassanar:
- Witamy, witamy - chłopak sprawił wrażenie rezolutnego - W tym oto miejscu powstaje jedyna w swoim rodzaju Salvetoriańska tunelo-brama.
- Ażeby gości przyjezdnych witać - dziewczyna dotychczas pracująca zaczęła udawać wymowę szlachecką, po czym spróbowała się ukłonić.
Dzieciaki na oko miały koło 8-12 lat. "Tunelo-brama" w najwyższym miejscu miała niecałe półtora metra wysokości. Murek wzdłuż drogi miał około metra, łączył się z dwoma gruzowiskami po bokach. Jedynym przejściem był trakt.
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Barnabas III Wielki

  • Wiadomości: 34
  • Triniti's, tym się żyje i tym się jest
    • Triniti's
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 27, 2015, 18:13:29 pm »
Barnabas widząc jak towarzysze szykują się do walki - zainterweniował. Korzystając z dogodnej pozycji, zamachnął się mieczem, by wytrącić kuszę z rąk Rodrika. Barbas, jakby czytał w myślach swego pana, także zajął dogodne miejsce, by móc w każdej chwili złapać upadającą kuszę i odnieść ją na bezpieczną odległość.

Rolled 1d20 : 7, total 7

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 27, 2015, 18:24:28 pm »
Dassanar na razie był zaabsorbowany rozmową z młodzieńcem, nie mógł więc dostrzec scenki pomiędzy Elero a Rodrikiem, którzy znajdowali się nieco dalej. Egzekutorowi udzieliła się typowa podejrzliwość człowieka, który spędził ogromną część swojej kariery na wyszukiwaniu wrogów pośród tłumów normalnych ludzi. Dlaczego ten dzieciak nie był ani trochę zażenowany czy zaskoczony spotkaniem? Przecież dotarli nieco niespodzianie, przynajmniej tak wojownikowi się wydawało. Zostawił to jednak na razie, mimo wszystko zwiększając ostrożność i uważnie obserwując każdy szczegół, jaki mógł mu się rzucać w oczy. "Może to i nic takiego, ale wolę być czujny. Zwłaszcza, że jeżeli zrobi się gorąco, koniec końców przy takiej kompanii mogę być zdany jedynie na siebie".

- Tunelo-brama, hm? - zwrócił się ponownie do zagadniętego już chłopca. - A powiedz mi, kto konkretnie organizuje jej powstawanie?

Rolled 1d20 : 10, total 10
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Fenrir

  • Wiadomości: 864
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 27, 2015, 18:44:32 pm »
- Co robicie na Beliara?! - spytał gnom Elero - Zupełnie wam odwaliło? Jesteśmy w jednym pieprzonym oddziale! Uspokójcie się, albo dostaniecie po bełcie! Obaj! 
Gnom pomyślał czy, aby dostać się do armii Królestwa trzeba okazać się pełną głupotą i niepoczytalnością.

Rolled 1d20 : 3, total 3
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1536
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 27, 2015, 19:17:55 pm »
Rodrik: Skutecznie szachujesz obu myśliwych, pies ustawił się najbliżej Ciebie.

Barnabas: Stałeś trochę za daleko. Jeden fałszywy ruch i oberwiesz bełtem. Po wycelowaniu domyślasz się, że odkryłby on trzecie oko.

Dassanar:
- Jak to kto? Ja, Wojciech Pierwszy, Pan tych ziem. - Dziecko wskazało podobnie stworzoną budowlę kilkanaście metrów dalej. - Tam oto znajduje się moja pałaco-twierdza!
- Jak twoja, jaka twoja. - Jakiś chłopak nagle się odezwał - Nasza, albo oberwiesz kamieniem.
Wojciech Pierwszy lekko zburaczał.
- Piesek! - dziewczynka, która przemówiła wcześniej pobiegła w stronę psa.
Kundel nie spodziewał się nagłego uścisku ze strony dziecka, ale zachował spokój. Dziewczynka nie przejmując się otoczeniem zaczęła pieścić psiaka pomiędzy Poszukiwaczem, a myśliwymi.
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 27, 2015, 19:26:47 pm »
Dassanar pokiwał lekko głową skonfundowany. "Aha, czyli po prostu to jakieś dziecięce zabawy. Chyba". Nim pospieszył z jakąkolwiek odpowiedzią "Wojciechowi Pierwszemu", usłyszał słowa Rodrika. Odwrócił się, z początku spokojnie, a potem - gdy już doszła do niego powaga sytuacji - podbiegł w stronę wyraźnie walczących ze sobą podkomendnych.

- Co wy tutaj odpieprzacie, do jasnej cholery?! - krzyknął w ich stronę, trzymając już rękę na rękojeści swojego miecza i powoli się do nich zbliżając, już w lekkim szyku bojowym, pozwalającym na pospieszne manewrowanie w razie jakiegokolwiek ataku. - Tłumaczyć się natychmiast!

Rolled 1d20 : 2, total 2
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 27, 2015, 19:35:22 pm »
Elero zauważywszy, że Dassanar lekko odwrócił uwagę gnoma, postanowił zaryzykować i go obezwładnić. Pokiwał tylko porozumiewawczo głową do Barnabasa, zdając się na niego i jego psa.
Rolled 1d20 : 4, total 4

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Barnabas III Wielki

  • Wiadomości: 34
  • Triniti's, tym się żyje i tym się jest
    • Triniti's
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 27, 2015, 19:35:54 pm »
Barnabas widząc znaki przekazywane mu przez Elero domyślił się co ma zrobić. Dał rozkaz swojemu psu, tak aby wytrącił on kuszę z rąk Rodrika. W tym samym czasie elf nie zważając na to, że może zginąć, praktycznie niezauważalnym ruchem, zdjął z siebie pelerynę i rzucił nią w Rodrika. Od razu po tym wyjął z torby butelkę starki i zamachnął się nią, celując prosto w głowę gnoma.

Rolled 1d20 : 16, total 16