Autor Wątek: [ŚP] Zjazd - sesja  (Przeczytany 36773 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1536
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
[ŚP] Zjazd - sesja
« dnia: Lipiec 26, 2015, 18:28:56 pm »
Zjazd

Krótkie zasady:
  • Opisujemy swoje czynności. Wyjątkowo można innych, o ile nie są sprzeczne z dotychczasowym zachowaniem postaci ( jak ktoś co chwile śmieje się jak opętany, to można napisać, że ta postać znowu się śmieje, itp.).
  • Wyniki akcji opisuje Mistrz Gry.
  • Przy każdej wiadomości rzucamy kością ( cóż, mogę to użyć jako test na spostrzegawczość).



Oficer z Klasztoru przysunął  arkusz pergaminu pod nos. Czytał go dobrą minutę.
- Egzekutorze Dassanarze poprowadzisz oddział dziewiąty. - Po długiej ciszy oficer przemówił. - Do swojej dyspozycji otrzymasz dwóch myśliwych z Królestwa, Elero Jore' Elonie i jego czeladnika Barnabasa III, Poszukiwacza Rodrika i uzdrowiciela Wtajemniczonego Kasslera. Wymienieni wystąp.
W mniej więcej tym samym momencie 4 osoby, oraz czworonóg zrobili krok do przodu.

Wysoki blondyn w kolczudze szybko kazał psu usiąść, co dziwne kundel miał na szyi medalion. Niezbyt urodziwy gnom w ciemnozielonym płaszczu z insygniami Podziemia tylko pokręcił z niedowierzaniem głową. Pół-elf zaczął się głupio uśmiechać, a uzdrowiciel nawet nie zwrócił uwagi na sytuację.
- Waszym zadaniem będzie zabezpieczenie traktu zachodniego na odcinku od wejścia do ruin miasta, aż do centralnego placu. Sprawdzenie bezpieczeństwa trasy, przepędzenie szkodników – oficer wziął głęboki oddech - zwierzęcych i społecznych. Egzekutorze zostałeś wyznaczony do tego zadania, bo nie możemy sobie pozwolić na kompromitację. Traktem zachodnim ma przybyć jutro ambasador z Podziemia. To całość rozkazów.
Oficer schował kartkę pergaminu do teczki i wyjął następną.
- Tak jest. - Dassanar przyjął niezbyt wymagające zadanie. - Oddział dziewiąty za mną.
Dwóch Królewiczów, Poszukiwacz, uzdrowiciel i pies ruszyli za Egzekutorem w stronę centralnego placu.
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Fenrir

  • Wiadomości: 864
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2015, 20:45:32 pm »
Rodrik spojrzał na towarzyszy.
Świetnie, dwóch Królewiczów i dwaj Wodoleje. Zawsze mnie tak przydzielą. Albo nikt z Podziemia, albo... Pomyślał gnom wpatrując się ze szczególnością w Dassanara i Elero.
Rolled 1d20 : 20, total 20
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2015, 21:40:35 pm »
Dassanar z kamienną twarzą ruszył przed siebie, wychodząc na czele naprędce sformowanej drużyny. To była jego pierwsza oficjalna misja od dłuższego już czasu - w ostatnim okresie wykonywał co najwyżej jakieś tajne polecenia od swojej Kapituły. Obecne zadanie otrzymał zaledwie w kilka dni od oficjalnego pojawienia się w okolicach. Co nawet, trzeba przyznać, w miarę go kontentowało. Ledwie już miarkował, ile minęło, odkąd miał kontakt z tymi ziemiami w inny sposób niż poprzez kierowaną przez siebie siatkę wywiadowczą. Była to znakomita okazja na odzyskanie bezpośredniego kontaktu z tamtejszą rzeczywistością. I jedynie przydzieleni mu ludzie nie do końca odpowiadali Egzekutorowi. Jedyną pociechą była obecność w tym gronie jego ucznia, Kasslera. Ale i tak wolałby zwyczajowo zinfiltrować cel w pojedynkę.

- Dobra, panowie - odchrząknął, nie zatrzymując się nawet. - Myślę, że wiecie mniej więcej, kim jestem, ja... cóż, w dużej mierze usłyszałem jedynie przed momentem wasze imiona. Ale nic straconego. Jak macie do mnie jakieś konkretne pytania - choć nie przychodzi mi do głowy, o co moglibyście mnie na teraz pytać - walcie śmiało. Jeżeli macie ochotę, możecie mi mniej więcej o sobie powiedzieć, chociażby o swoich preferencjach w polu. Wyszkolenie i tak dalej. Zapewne wszystko wyjdzie w praniu, ale może i warto by było coś tam się wywiedzieć - wzruszył lekko ramionami. - Tak czy inaczej, dla mnie istotne jest to, byście słuchali moich poleceń.

I naprawdę, nie muszę uczyć się czytania w myślach, by wiedzieć z grubsza, co niektórzy mogą o mnie czy o sobie nawzajem myśleć - odwrócił się na kilka sekund i omiótł szybkim spojrzeniem członków wyprawy, choć na żadnym z nich nie zatrzymał się na dłużej, więc nie dało się wręcz określić, o kogo mu chodziło, i czy w ogóle to było do konkretnego osobnika. - Ale zapewne jesteście istotami rozumnymi, więc zdajecie sobie sprawę, że im ściślej będziemy kooperować, tym skuteczniej - i zapewne szybciej - zakończymy naszą misję - po tych słowach zamilkł na jakiś czas.

This dice roll has been tampered with!
Rolled 1d20 : 15, total 15
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2015, 21:44:09 pm wysłana przez Dassanar »
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 26, 2015, 22:00:50 pm »
Elero spojrzał na Dassanara, zaniepokojony pojawieniem się na jego czole dwóch zmarszczek. Co najciekawsze jedna była w miarę normalna, druga zaś przypominała tańczącego niedźwiedzia w cyrku dla ubogich wegetarian.
- Dass, nie chcę nic mówić o tej dziwnej zmarszce, tak więc ominę ten temat. Przejdę więc do rzeczy. Mogę się napić starki?
Elf spojrzał za siebie, w poszukiwaniu czegoś, lecz sam nie do końca pamiętał czego.
- Ktoś widział mojego wilka? Znowu gdzieś się zapodział...

Rolled 1d20 : 5, total 5

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 26, 2015, 22:44:38 pm »
Wojownik Arcanusa spojrzał na Królewicza dziwnym wzrokiem, po czym odparł:

- A pij. Bylebyś był trzeźwy i nie robił problemów podczas roboty.

"Widzę, że Królestwo lubi... różnorodność charakterów", pomyślał. Zerknął na resztą drużyny. "Aż zachodzę w głowę, kogo jeszcze mi przypałętali".

Rolled 1d20 : 1, total 1
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1536
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 26, 2015, 23:33:01 pm »
Powoli zbliżacie się do wspomnianego placu. Trzy główne trakty miasta łączą się na nim: Zachodni, Wschodni i Południowy. Drogi prowadzące do państw które reprezentujące. Plac był niegdyś największym rynkiem znanym ludzkości. Handel kwitł do czasu zrównania miasta z ziemią. Miało to miejsce wiele lat temu, jednak w niektórych miejscach wciąż widać lekkie ślady zakrzepłej krwi.
Na samym środku znajduje się okrągły budynek, niegdyś świątynia trzech bóstw. Dzisiaj chyba najlepiej zachowany budynek w tym mieście, wciąż jednak ruina. Przy wejściach kilku robotników rozwiesza flagi w trzech kolorach. Nie zbliżacie się tam, idziecie prosto w stronę Zachodniego traktu. Szeroka na kilka wozów niegdyś brukowana droga. Po jej bokach ruiny kamiennych budynków. W najbliższej okolicy ostało się ich co najwyżej kilka. 


Rodrik:
Po wypowiedziach Dassanara rozpoznajesz sumiennego dowódcę. Poza tym jest on dla Ciebie zagadką. Gdyby nie pytanie Elero ciężko by Ci było go rozgryźć. Mocny alkohol plus łuk. Dziękujesz Beliarowi, że urodziłeś się gnomem. Może nie skończysz ze strzałą w plecach.

Dassanar:

Pies nie odpuszcza boku Barnabasa. Jest dobrze wytresowany, czujesz, że nie będzie sprawiał problemów. Jego właściciel Barnabas mimo niskiej pozycji w drużynie idzie z podniesionym czołem. Coś skrywa, ale nie wiesz co.
Gnom sam skanuje otoczenie. Wasz wzrok napotkał się na ułamek sekundy. Sprawia wrażenie profesjonalisty.

Elero:
Przypominasz sobie, że Twój wilk został zamknięty w kojcu za złe zachowanie.


W zasadzie mógłbym wstawić kartę naszego nowego czeladnika, ale zabawniej będzie jak jej nie poznacie.
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2015, 00:17:55 am »
Po obraniu odpowiedniej ścieżki Dassanar zmniejszył nieco tempo marszu, skłaniając do tego siłą rzeczy i resztę. Po drodze lustrował bardzo uważnie otoczenie, tak jakby poszukiwał jakiejś odpowiedzi u każdego fragmencika mało reprezentatywnej trasy. Jego przeczucie kazało mu także uważnie obserwować jakiegoś nowego chyba królewicza zwanego Barnabasem. Wrodzony instynkt podpowiadał, że specyficzne miano to niejedyna jego osobliwa cecha. Nie zajmował sobie tym jednak myśli, przynajmniej póki co.

- Rozglądamy się, panowie - rzucił nagle. - Jak pewnie pamiętacie, mamy zabezpieczyć ten obszar. W związku z tym obserwujcie dosłownie każdy element otoczenia. Nie będziemy się jakoś wielce ociągać z pokonaniem drogi, ale mamy wystarczająco dużo czasu, by dokładnie się rozejrzeć. Obserwujcie więc wszystko uważnie, a jeżeli ktoś zauważy coś, cokolwiek, co mu nie pasuje do całościowego obrazka, niech śmiało mówi.

Rolled 1d20 : 14, total 14
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2015, 00:22:03 am wysłana przez Dassanar »
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Kassler

  • Wiadomości: 364
  • Kassler schmeckt gut.
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2015, 00:51:08 am »
Kassler kroczył za Dassanarem zupełnie nie patrząc pod nogi. Przez kilka minut grzebał w torbie, szukając uporczywie bliżej nieokreślonej rzeczy.
- Mistrzu, gdyby była okazja... - Egzekutor spojrzał na ucznia - Ponoć w okolicy rosną zioła przemienione za sprawą magii. Niby usłyszałem to w gospodzie, ale jakby się coś trafiło...
Wtajemniczony począł rozglądać się wokół. Skupiał się jednak najbardziej na swojej dziewiątej, przeczuwając że zło może nadejść raczej ze strony Królestwa niż Wielkiego Klasztoru.

Rolled 1d20 : 8, total 8

Wielki Klasztor - Wtajemniczony

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2015, 01:11:40 am »
Egzekutor westchnął.

- No dobrze, myślę, że to raczej żadna przeszkoda dla naszej misji - stwierdził, rozglądając się. - Szczerze wątpię co prawda, by znalazło się coś interesującego, ale cóż, może się mylę.

Rolled 1d20 : 17, total 17
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 27, 2015, 04:01:07 am »
Ah. Czyli jednak się nie pomyliłem. Coś w tym miejscu jest, a ja to zdobędę.
- Hahahahhahahahahahaha - elf roześmiał się nagle na głos czym zwrócił uwagę swoich towarzyszy. - Nie. Nic się nie stało. Ale pozwólcie, że porwę na moment Barnabasa.
Odeszli obaj od reszty i gdy elf uznał, że już raczej nikt nie powinien ich usłyszeć, przeszedł do rzeczy.
- Znalazłem to. Nie myślałem, że w takich okolicznościach i z takim towarzystwem. Ale ja to czuję. Barbas* ma dobry węch, więc gdy tylko nadarzy się okazja, daj mu powęszyć po okolicy. Może coś znajdzie. A teraz wracajmy do reszty. Jeśli zaczną o coś wypytywać to wiesz co robić.

Rolled 1d20 : 20, total 20


Barbas to imię psa Barnabasa, jeśli ktoś nie wie, a raczej nie wie :D

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Fenrir

  • Wiadomości: 864
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 27, 2015, 11:53:18 am »
Rodrik patrzył krzywo na odchodzącego Elero. Zaprawdę, jedyne co gorsze od elfa to mieszaniec...
- Tak wygląda dyscyplina w wojsku pozostałych Zakonów? Żołnierze oddalają się bez pozwolenia i zaczynają coś do siebie szeptać?- zwrócił się do Dassanara po czym zaczął się bacznie rozglądać.

Rolled 1d20 : 12, total 12
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 27, 2015, 12:39:55 pm »
Zajęty obserwacją Dassanar aż się wzdrygnął, gdy posłyszał śmiech Elero. Szybko spojrzał w tamtą stronę ze zdziwieniem. Już miał zapytać, z czego się tak cieszy, gdy naglę półelf zaskoczył go po raz drugi, wycofując się z drugim przydzielonym do drużyny królewiczem. Chciał już podejść do kończących już krótką wymianę informacji mężczyzn, gdy nagle usłyszał narzekania Rodrika. "Taak, jeszcze mi tego brakuje, żeby ktoś sobie publicznie psioczył jak w jakiejś tawernie. Jeszcze do tego z takim tonem, jakbym osobiście odpowiadał za szkolenie tych dwóch z Królestwa. Ech, czeka mnie nieco pracy.."

- Tak samo jak ja mógłbym ciebie zapytać, czy dyscyplina Podziemia wygląda tak, że pierwszy lepszy podkomendny może sobie ot tak publicznie narzekać - odparował mu, patrząc na niego surowo. - Więc wybacz żołnierzu, ale jeżeli zależy ci na porządku czy tam dyscyplinie - a jestem bardzo rad, jeśli faktycznie członkowie twojego zakonu o niej pamiętają - to bądź konsekwentny i sam trzymaj fason. Nie mam nic przeciwko wygłaszaniu opinii, bo lepszy wygadany żołnierz niż kompletna pierdoła, ale na litość, zachowaj chociaż na naszą misję minimum przyzwoitości i zapytaj się o pozwolenie, jak już nie możesz się powstrzymać - pokręcił głową, lecz bardziej z pobłażliwym uśmiechem niż irytacją.

Po tych słowach ponownie zwrócił się ku maruderom i poprawiając płaszcz na ramieniu podszedł do nich kawałek.

- Pomijając już formę wypowiedzi Poszukiwacza Rodrika, akurat nieco racji miał - rzucił im. - To nie wycieczka krajoznawcza, więc odpuściłbym sobie na waszym miejscu oddalanie się od grupy. Domyślam się, że to były jakieś ważne sprawy, panowie, ale nie przeciągajmy struny - westchnął. - O ile nie jestem jakimś wielkim fanatykiem wojskowej musztry i takich tam, wasze zachowanie jest wielce niestosowne. Już pomijając to, że potencjalny wróg mógłby skorzystać z okazji i nas łatwo rozdzielić, mimo wszystko jesteśmy zbiorem osobników z różnych zakonów. A to znaczy, że podziały, które istnieją między nami, nie są możliwe do zniwelowania w ciągu jednej misji. W konsekwencji postój, który tam zaprezentowaliście, co niektórzy mogą uznać za jakiś rodzaj... konspiracji. A jeszcze tego mi brakuje, żebym rozdzielał tutaj zwaśnione strony. Zrozumiano? No to bierzemy się w garść i wracamy do roboty - po tych słowach ponownie się odwrócił i poprowadził resztę dalej.

"Cholera, już przez chwilę pomyślałem, że będzie grzecznie i miło. Serio, wystarczy mi już zachodzenie w głowę, czemu potrzebowali do tej misji na lidera aż Egzekutora. Nie potrzeba mi więcej kłopotów".

Rolled 1d20 : 7, total 7
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 27, 2015, 12:52:56 pm »
- Ale gdzie tak w zasadzie ty chcesz nas poprowadzić? Zaraz się skończy na tym, że będziemy się kręcić w kółko, ot tak, dla przygody. Lubię takie atrakcje, ale tylko wtedy, gdy obiektem obserwowanym są kobiety, dobry alkohol czy też hmmm... A jednak w sumie obojętne mi co byśmy okrążali. - Elero wyciągnął z torby butelkę starki i na raz wypił ponad połowę jej zawartości - Dass, chcesz spróbować? Doprawiane według przepisu babci, hehe. Tylko, że nie mojej ma się rozumieć.

Rolled 1d20 : 10, total 10



*Sorry za edit ale zapomniałem rollować  :'(

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 27, 2015, 13:09:05 pm »
Dassanar poczuł się wręcz rozbawiony, gdy Elero wręcz oczekiwał, że zacznie mu się tłumaczyć z ich działań. Choć domyślał się, że ewidentnie specyficzny królewicz pytał się o to raczej z nudów. "Gdzie rekruci Królestwa spędzają większość swojego czasu? W tawernach?".

- Naszą misją jest zabezpieczenie traktu - przypomniał mu jedynie sucho rozkazy. - A za starkę dziękuję - odmówił uprzejmie.

Rolled 1d20 : 9, total 9
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Kassler

  • Wiadomości: 364
  • Kassler schmeckt gut.
Odp: [ŚP] Zjazd - sesja
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 27, 2015, 13:32:16 pm »
"Znając ich niewyparzony język, pewnie wplączą nas w jakieś kłopoty. Lepiej będzie trzymać się Dassa i zgarnąć laury dla Zakonu."
Kassler przerzucił wzrokiem między członkami oddziału.
- Mam nadzieję, że misja nie ograniczy się do spaceru tą imitacją międzypaństwowego szlaku. Co powiemy przełożonym, jeśli zupełnie NIC się nie przydarzy. - Wiatr rozniósł słowa Wtajemniczonego.

Rolled 1d20 : 12, total 12

Wielki Klasztor - Wtajemniczony