Sesja rozpoczęta. Teraz kilka spraw organizacyjnych.
1. Moje posty będą zazwyczaj dość krótkie, no chyba że nadejdzie czas na trochę ekspozycji. Będą na tyle zwięzłe, by nie przewijać wątków zbyt szybko na wypadek, gdyby ktoś chciał zareagować. Po każdym moim poście czekam na ewentualną reakcję - jeśli drużyna nie ma zamiaru reagować, to powinna jak najszybciej poinformować o tym w temacie z sesją. Podobnie jeśli zamierza reagować może zaklepać post tak, by było wiadomo że chcą coś zrobić. Jeśli zbyt długo nie będzie żadnych wieści od drużyn to uznam, że nie zamierzacie reagować, nie chciałbym po prostu żeby sesja się przedłużała. UWAGA - brak reakcji może czasami mieć opłakane skutki.
2. Przy wykonywaniu każdej czynności gracz musi rzucić kostką. W naszym wypadku służy do tego komenda [roll], wpisujemy 1d10. Jeśli do użycia zdolności, z której chcecie skorzystać trzeba zastosować modyfikator trudności to trzeba go dopisać do komendy, np. 1d10-1. Jeśli modyfikator może być różny, np. -1/-2 to gracz opisuje tylko, że chce użyć danej zdolności, kostką rzuci wtedy GM i to on określi modyfikator w zależności od tego, jak wygląda sytuacja. Efekt użycia każdej umiejętności zawsze opisuje GM.
Podkreślę tylko, że istotna jest komunikacja między członkami drużyn, wymieńcie się numerami GG albo piszcie ze sobą na PW. Ewentualne dyskusje z przedstawicielami drugiej strony konfliktu możecie prowadzić w temacie z sesją, dobrze wpasuje się to w klimat gry nerwów między Światłem i Ciemnością. Nie obawiajcie się, że zbyt długie paktowanie z przeciwnikami w czasie, gdy bohater jest w niebezpiecznej sytuacji doprowadzi do jego śmierci - Tkacze są w stanie odbyć złożoną dyskusję w ułamku sekundy dzięki swemu ciągłemu połączeniu telepatycznemu.