no main theme'y w 2 i 3 były mocno takie sobie, ale te muzyczki w tle już dawały radę imo.
Za problem nie tyle jednak uważam odejście wielu ludzi, co po prostu fakt że mamy 2015 rok - G1/2 były świeże, mniejszym zespołem dawało się wtedy osiągnąć więcej niż dziś w kwestii takiej grafiki. No i PB jest teraz w małej pułapce, czy chce robić gry nowoczesne jak tytuły AAA i narazić się fanom na których studio jedzie, czy pójść starym szlakiem i oberwać za brak nowości. Przy czym tytuły AA starające się udawać AAA to zwykle słaby pomysł, bo dziedziczą najgorsze cechy, a od siebie dodają niewiele, przynajmniej gdy mowa o mechanice. Dość wspomnieć o takim bieda-deadspace, jakim był Afterfall.
Anyway nie wiem, czy należy spodziewać się rewolucji, skoro już na dzień dobry atakuje nas postać z mieczem. Tbh nie zdziwiłbym się nawet, gdyby to znowu był ten sam świat co do tej pory, tyle że w przyszłości.