Autor Wątek: Elex  (Przeczytany 24019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zając

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 139
  • przerażające moje zające
Odp: Elex
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 01, 2016, 15:31:02 pm »
Mówisz masz =D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=AlXZJDVVVxc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=AlXZJDVVVxc</a>

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Elex
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 01, 2016, 17:04:04 pm »
Wygląda OK.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Elex
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 03, 2016, 14:44:19 pm »
ja tymczasem się utwierdziłem że ten artstyle taki ni w dupę ni w oko. nie mam nic do rycerzy biegających po okolicach przypominającychdzisiejszy czarnobyl, ale sprzęt używany przez "technicznych" jest zbyt zaawansowany i taki nieludzki w stosunku do otoczenia (a z tego co wiem ów "Techniczni" nie przybyli z kosmosu, tylko po prostu zaczęli używać elexu do powerupu starej techniki). Grę przetestuję, ale jakoś nie czuję ekscytacji

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Elex
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 13, 2016, 14:26:24 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=gPK2wIGRWPU

Podsumowanie wszystkiego co do tej pory wiemy.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Elex
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 14, 2016, 20:02:04 pm »
walka drewniana jak zawsze :P Anyway z jednej niby ięwyjaśniło, że apple'owskie budsynki/pancerze opcych to te wzmocnione elexem, ale jakoś nie wiem, dalej mi wyglądają jakby robiły je zupelnie inne ręce niż jakby to był nasz współczesny świat naszych współczesnych ludzi, tyle ze z magicznym pierwiastkiem

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Elex
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 22, 2016, 15:24:09 pm »
gamescomowy gameplay:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=PR4XDNqCZDE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=PR4XDNqCZDE</a>

tbh nie bardzo ogarniam hejty na niego, na pewno gra wygląda lepiej niż ten prototyp który pół roku temu pokazywali na GOLu. Tak jak do wczoraj gra była dla mnie ciekawsza na papierze niż na ujawnionych materialach, tak teraz chyba bym się nawet skusił na preorder. Zawsze to w końcu coś innego niż kolejny The Elder Dragon Effect: Dziki Fallout.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lifu

  • Wiadomości: 234
  • Dunmer
    • Twitch
Odp: Elex
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 22, 2016, 15:29:26 pm »
Właśnie miałem wrzucić ten gameplay.

Mam nadzieje, że walka nie będzie się sprowadzała do powtarzania ataku z wyskoku - na chwilę obecną wygląda to tak, że mając trochę cierpliwości będzie się dało dzięki temu pokonać nawet mocnych przeciwników :|

Za to świat, jak to zazwyczaj w przypadku PB bywa, wygląda na ciekawy w eksploracji. Pojawią się audio logi - w przypadku takiej gry mogą okazać się fajnym elementem narracji.

Bogactwo dla nas, władza dla Beliara!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Elex
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 22, 2016, 16:08:36 pm »
Trochę informacji z wywiadu z twórcami podczas Gamescomu.

Do tej pory jakoś nie byłem specjalnie zainteresowany tą produkcją, ale ten gameplay z Gamescomu mnie zaciekawił. Niektóre informacje z powyższego wywiadu też intrygują, jak ten świat co ma być 150% większy od Gothica 3, który i tak był niemały (oby tylko nie okazało się, że wielkość tego świata będzie polegać na dziesiątkach kilometrów pustyń bez niczego ciekawego w zasięgu wzroku :P ). Ale tak jak w drugą i trzecią część Risena nawet nie chciało mi się zagrać, tak tutaj chyba mimo wszystko dam Piraniom szansę.

Lifu

  • Wiadomości: 234
  • Dunmer
    • Twitch
Odp: Elex
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 22, 2016, 18:15:08 pm »
Trochę więcej gameplayu i komentarz po angielsku:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=IgCAMQTr2is" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=IgCAMQTr2is</a>

Wspomniane/pokazane rzeczy:
- będzie system uszkodzeń ekwipunku
- umiejętności nauczymy się od NPC
- pokazano trochę interface (raczej wstępna wersja) i otwieranie sejfu przy pomocy znalezionego kodu
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2016, 18:17:38 pm wysłana przez Lifu »

Bogactwo dla nas, władza dla Beliara!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Elex
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 22, 2016, 21:48:38 pm »
A mnie się marzy taki jeden myk z G1 i 2, czyli zmiana animacji ataku wraz z nauką kolejnych poziomów walki. W R1 też zaimplementowali to w pewnym stopniu o ile dobrze pamiętam.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Elex
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 23, 2016, 08:32:51 am »
muad - niestety animacje są drogie, dlatego patent ten pojawił się tylko w gothicu. Wtedy to jeszcze przeszło, bo to era ragdolla była, ale dzisiaj koszty tego są niebotyczne.

Lifu - a wiesz, że też mnie to zastanawiało? ;D na pewno na tę chwilę jest to mocne combo, ale tweaki w balansie dodaje się pod koniec, tak więc do 2017 mają czas by warhammerowy miecz łańcuchowy nie stał się nowym muszkietem. To co do tej pory widziałem z nóg mnie może nie zwaliło, ale wygląda na fajną grę w piraniowych klimatach, byleby tylko nie było powtórki z risenów gdzie nowe ficzery pojawiały się kosztem starych (jak np. niemal całkowita rezygnacja z różnych zachowań NPCów w zależności od pory dnia W R2, mimo że ten detal był w zasadzie symbolem studia)

Dollan - jak juz to bardziej bym się martwił, że będzie wyglądał jak Far Cry 2 - 40 km^2 terenu, tylko co z tego, jak 75% jego powierzchni stanowią nieprzekraczalne góry i wzniesienia, zostawiając ci jedynie ciasne tunele do poruszania się ;p
I hejtów na pustynię też nie rozumiem, imho zagęszczenie życia było odpowiednie, jeśli nie wręcz przegięte w drugą stronę :P W końcu to też nie tak że cała gra była pusta (lub sztucznie zapelniona "zadaniami" typu "zbierz wszystkie flagi" a'la AC), nordmar oraz myrtana wyglądąły pod tym wzgledem inaczej :P Poza tym pamiętając jak wyglądał balans i zadania w tej grze (czy raczej powtarzalność i brak prawdziwego systemu frakcji a'la F:NV, który trzymałby to wszystko w kupie) może to i lepiej, że Varrant dawał odsapnąć, niestety.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Elex
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 23, 2016, 09:35:32 am »
Cytuj
I hejtów na pustynię też nie rozumiem, imho zagęszczenie życia było odpowiednie, jeśli nie wręcz przegięte w drugą stronę :P W końcu to też nie tak że cała gra była pusta (lub sztucznie zapelniona "zadaniami" typu "zbierz wszystkie flagi" a'la AC), nordmar oraz myrtana wyglądąły pod tym wzgledem inaczej :P Poza tym pamiętając jak wyglądał balans i zadania w tej grze (czy raczej powtarzalność i brak prawdziwego systemu frakcji a'la F:NV, który trzymałby to wszystko w kupie) może to i lepiej, że Varrant dawał odsapnąć, niestety.
Może źle się wyraziłem - nie cisnąłem po Varancie tylko bardziej po samej idei ogromnej lokacji, która pozwala nam powiedzieć jako twórcom że mamy taki wielki świat gry, a potem może się okazać że te potężne połacie terenu to jedno wielkie pustkowie bez niczego godnego uwagi :P

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Elex
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 23, 2016, 10:13:20 am »
wiem wiem, ale właśnie o to mi chodzi, że pustynia by była wiarygodna powinna być takim pustkowiem dającym nieco odsapnąć po intensywnej, ludnej myrthanie. To właśnie bardziej przeszkadza mi w takim AC, gdzie tworzą wielkie miasto, a potem nie bardzo wiedzą co z nim zrobić i z braku laku wypychają je jakimś zbieraniem flag. Varrantowi najbardziej pomogłaby wyższa jakość zadań/lokacji samych w sobie i mniej kulawy system reputacji, niż zapełnianie go kolejnymi "interesującymi miejscami".

Na problem przeludnienia cierpiał nieco F:NV właśnie, gdzie wyschnięte jezioro eldorado mające w rzeczywistości 50 x 30 km jest wielkości stawku w parku.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2016, 10:18:12 am wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Elex
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 23, 2016, 18:30:14 pm »
muad - niestety animacje są drogie, dlatego patent ten pojawił się tylko w gothicu. Wtedy to jeszcze przeszło, bo to era ragdolla była, ale dzisiaj koszty tego są niebotyczne.

No ok, to niech chociaż system walki będzie bazujący na Risenie 1 :P To chyba był ich szczyt w tym aspekcie. Pojedynki z R2 były fajne ale strasznie sztywne.

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Elex
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 23, 2016, 18:33:11 pm »
Ostatnio po raz drugi przeszedłem  Risena (w biedrze 1 była do kupienia za dyszke) i nawet fajnie się grało, jeżeli to cudo zrobią na podobnym poziomie, to może nie będzie to hit roku, ale solidny RPG do pogrania. Ciekawi mnie jak zbalansują broń biała kontra super-hiper-lasery, ewentualnie jak  wytłumaczą, ze super-hiper-laser jest na poziomie machadła z czasów średniowiecza. Trochę ten rozrzut klimatu mnie martwi, z jednej strony plecaki odrzutowe, a z drugiej zbroje płytowe itd. , serio bardzo łatwo to spierdzielić.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie