Autor Wątek: Nowy Thief  (Przeczytany 2898 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KrzysheK

  • Wiadomości: 76
  • XI
Nowy Thief
« dnia: Sierpień 16, 2013, 20:23:13 pm »
Czekacie na tą produkcję? Słyszeliście o niej w ogóle? Mieliście styczność z poprzednimi odsłonami serii?
Tutaj najnowszy materiał: http://www.youtube.com/watch?v=yStHBK6AK1I

Ja jaram się jak gromnica w kościele... choć... może mniej
Królewski Rzemieślnik

Testoviron

  • Wiadomości: 169
  • ke?
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 16, 2013, 20:53:46 pm »
Pięknie to wygląda.
Jeśli tylko nie będzie miało takiej spranej, skyrimowej grafiki od której oczy bolą (jak trójka) to może być znośny tytuł.
Może kupię. Bo wydaje się głębokie moralnie.
does  the  crowd  understand?
is  it  east  versus  west
or  man  against  man?
generał armii królewskiej. feie.
jp2gmd

Fremen

  • Wiadomości: 86
  • Exquisite RPGFag
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 16, 2013, 21:50:04 pm »
Cytuj
This Thief game has third- person climbing sections. It makes minor use of quick time events. It has ‘Focus mode’, which gifts master thief Garrett with limited time-slowing combat abilities. It has context-sensitive controls that mean you can only jump when the game says you can jump.

Unhappy yet? I’m not. After playing the game for over an hour at this year’s E3, and putting all my concerns about the above to Schmidt, I’ve settled on being cautiously optimistic. Thief has changed, but not in the ways that matter.
Czyli Eidos się nie kryje z tworzeniem klona "Dishonored" (włącznie z designem i światem), a PC Gamer stwierdzeniem, że "Thief się zmienił, ale nie w znaczących aspektach" po raz kolejny udowadnia, że zatrudnia idiotów; co w żadnym razie nie stanie na drodze do 10/10 critically acclaimed GOTY za FOCUS MODE (koniecznie wielkimi literami) pozwalający na wykrycie patroli, łupów i zagrożeń, brak rope arrows (co bolało już w "DS"), brak możliwości wykonania skoku w dowolnym momencie, żeby - nie daj Boże! - "master thief" nie zabił się w trakcie wykonywania misji i wyrzucenie settingu za burtę, bo kto by patrzył na takie szczegóły.

Czekam, żeby zobaczyć, czy osiągnie status podobny do tego, który osiągnął "Absolution" w zestawieniu z pozostałymi "Hitmanami"
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2013, 21:51:37 pm wysłana przez Fremen »

Wielki Klasztor - Pieruńsko-Ważna-Ranga

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 17, 2013, 11:53:17 am »
Z Thiefem miałem styczność niezbyt wielką, bo nie przeszedłem żadnej części, choć grałem w jedynkę i trójkę (obie nawet mam). Jednak zawsze ciągnęło mnie do tej gry, a zawsze coś stawało na drodze, po filmiku sądzę, że pogram sobie w najnowszą część, może mnie wciągnie. Zapowiada się nieźle.

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

KrzysheK

  • Wiadomości: 76
  • XI
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 17, 2013, 15:37:31 pm »
Na pewno zgodzę się, że to już nie ten sam Thief co 1 czy 2. Fakt, że tryb focus czy jakkolwiek tego nie nazwać morduje gry. Nowy Hitman nie jest taki jak stary, Nowa Lara nie jest jak stara. Ale to nadal dobre gry. Więc oczywiście dam Thiefowi duży kredyt zaufania. Bo uwielbiam postać Garretta.
Królewski Rzemieślnik

Ertix

  • Wiadomości: 637
  • Nosferatu
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 19, 2013, 12:41:36 pm »
Trailer cholernie zajeżdżał mi Dishonored ;/
Thiefa zawsze lubiłem, do tej pory mam na półce pod biurkiem całą trylogię, miło ją wspominam - jeśli mój sprzęt to udźwignie to może się nawet połakomię na kupno... tylko boli mnie że tak ostro widać z czego to ma być klon ; p

Fremen

  • Wiadomości: 86
  • Exquisite RPGFag
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 28, 2013, 02:42:03 am »




Aha, jeśli ktoś jeszcze nie wie, to wyszedł >TDM<. Pobierać, warto, bo bliżej mu do prawdziwych Thiefów.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2013, 02:44:08 am wysłana przez Fremen »

Wielki Klasztor - Pieruńsko-Ważna-Ranga

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 28, 2013, 13:40:51 pm »
A to twórcy nie usunęli tego systemu XP itd. na prośbę fanów? Bo coś gdzieś czytałem.

http://www.rockpapershotgun.com/2013/10/17/thief-abandons-xp-system-due-to-fan-outcry/

No właśnie.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

GuRt

  • Wiadomości: 1663
  • None was given.
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 28, 2013, 15:27:02 pm »

<Fremen nie wrzucił jeszcze linku do wycieku gameplaya z nowego Thiefa>


There ya go: http://www.youtube.com/watch?v=q8jZaYrTMBE
Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.

Fremen

  • Wiadomości: 86
  • Exquisite RPGFag
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 28, 2013, 16:27:00 pm »
Cytuj
A to twórcy nie usunęli tego systemu XP itd. na prośbę fanów? Bo coś gdzieś czytałem.
>implikowanie, że to nie jest jeden z wyraźniejszych przykładów, że Eidos nie ma pojęcia, za jaką grę się wziął i dopiero pod naciskami dociera do niego, o co chodziło w Thiefach.

Dziwne, że potrafili zrobić całkiem niezłego DX: HR (ale z The Fall to już musieli zjebać), a Thi4f uparcie nosi wszelkie znamiona popamole'owej porażki.


Wielki Klasztor - Pieruńsko-Ważna-Ranga

Fremen

  • Wiadomości: 86
  • Exquisite RPGFag
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 02, 2013, 16:56:08 pm »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=cWtc1TAATRA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=cWtc1TAATRA</a>

He's all of them. But I call him "faggot".

Wielki Klasztor - Pieruńsko-Ważna-Ranga

Kaseven

  • Wiadomości: 369
  • Evil fangirl
Odp: Nowy Thief
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 22, 2015, 15:31:37 pm »
Miałam nadzieję na grę równie dobrą jak Deus Ex: HR, a wyszło coś na poziomie nowego Hitmana: z jednej strony nie mogę powiedzieć, że jest to gra zła i niegrywalna, z drugiej - gameplayowi brakuje trochę iskry, a monotonia dopada szybko. Tu i ówdzie zalatuje zmarnowanym potencjałem, bo:

- Garrett potrafi skakać tylko w miejscach oznaczonych przez twórców. Niepojęta dla mnie decyzja designerska w momencie, gdy gramy super zwinnym złodziejem, starannie eksplorującym otoczenie i próbującym wykorzystać jego elementy na swoją korzyść. Moment wnerwu totalnego przypadł na QTE w willi architekta, gdzie ścigający strażnicy dopadli mnie po raz n-ty, bo nie byłam w stanie przeskoczyć niskiego stołu - dopiero potem połapałam się, że podchodzę do stołu pod innym kątem, niż życzyli sobie tego twórcy i dlatego przycisk skoku nie działał. No żesz...

- Lokacje są na ogół nieduże i korytarzowate, a miasto pocięte na wiele małych, wczytujących się co chwila części. Nawet jeśli włamiemy się komuś przez okno do mieszkania, na ogół czeka tam na nas tylko kilka monet i pustka. Przeciwnicy też nie byli jakoś specjalnie zróżnicowani: gość z mieczem, gość z kuszą i pieski. Mało zróżnicowanego podłoża - pamiętam, jak w trzecim Thiefie specjalnie kombinowałam trasy, by tu przebiec po dywanie, tam po trawie i za wszelką cenę unikać głośnej metalowej kraty. Oprawa graficzna wydała mi się trochę monotonna: wszystko przyciemnione, zdesaturowane, z partiklami pyłu zmniejszającego widoczność i takim se designem. Tylko podziemne opuszczone miasto zrobiło na mnie wrażenie.

- Nie za bardzo mogłam kupić klimat i fabułę gry. Poprzednie Thiefy miały swoje własne, unikalne i ciekawe uniwersum, które w najnowszej odsłonie próbowano chyba na siłę dopasować do Dishonored, ze słabym skutkiem. Epidemia, trupy na ulicach, jakiś konflikty polityczny - za mało immersyjnie było to podane, by mnie obchodziło. Garrett stał się trochę emo, a Erin zapamiętałam jako jedną z najgorszych kreacji żeńskich w grach - potrafi zniechęcić do gry już na poziomie tutoriala, bitchując w każdym checkpointcie i jak powyżej, jej los był mi obojętny.

W nowego Thief grałam 9h, dochodząc do ~3/4 gry. Wtedy dostałam od mojego lubego grę Styx: Master of Shadows i tu czekało na mnie pozytywne zaskoczenie: ogromne level, klimatyczne lokacje, ciekawe umiejętności i wrogowie oraz badassowy protagonista-goblin (ta gra zasługuje na osobny temat). Do Thiefa raczej wracać nie zamierzam ;)