Autor Wątek: TES III: Morrowind - Mody wizualne  (Przeczytany 7637 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

inverse

  • Wiadomości: 457
    • Blog - opowiadania
TES III: Morrowind - Mody wizualne
« dnia: Sierpień 15, 2013, 16:03:05 pm »
Witam.
Znacie jakieś mody lub paczki ulepszające grafikę tej gry tak, by nie była ona już taka nudna. Jak patrzy się na to samo przez kilka lat, to może się już to wszystko trochę znudzić.
Podziemie Beliara - Poszukiwacz

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 16, 2013, 00:32:16 am »
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

inverse

  • Wiadomości: 457
    • Blog - opowiadania
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 16, 2013, 00:46:17 am »
Pieprzy mi, że mam niekompatybilną wersję gry z MGE
Podziemie Beliara - Poszukiwacz

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 16, 2013, 12:24:03 pm »
MGE nie zmienia tekstur gry. Dodaje jedynie distant land, shadery i inne takie pierdoły. Z paczek tekstur polecam te od Vurt'a, ale trzeba wszystko konwertować i rekompilować skrypty by działały z wersją PL. Mały przykład jak u mnie wygląda TES 3 po takim zabiegu
img812.imageshack.us/img812/2933/mgescreenshot001.png

Jak ktoś chce mogę wrzucić więcej screenów z wyglądem świata gry.

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 16, 2013, 14:22:53 pm »
xero - podbija ich rozdzielczość, jest od tego jakiś button przy konfiguracji distand landa.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 16, 2013, 14:56:41 pm »
Sent - owszem, ale nowych tekstur samo MGE nie dodaje. Ja używam MGE i paczek od Vurta, dzięki czemu krajobraz wygląda jak nowy, jednocześnie zachowując swój posępny klimat.

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Lifu

  • Wiadomości: 234
  • Dunmer
    • Twitch
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 16, 2013, 15:03:11 pm »
Jako alternatywa istnieje coś takiego jak Morroblivion - Morrowind jako mod do Obliviona. Podobno jest już nawet w miarę dopracowany, choć osobiście nie miałem okazji sprawdzić. Fani pracują także nad Skywind, Morrowindem w Skyrim - tutaj sporo pozostaje jeszcze do zrobienia, jak na razie można co najwyżej pozwiedzać pusty świat. Zabrano się nawet za Skybliviona... Link do oficjalnej strony

Bogactwo dla nas, władza dla Beliara!

inverse

  • Wiadomości: 457
    • Blog - opowiadania
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2013, 15:06:11 pm »
Hm... Obliviona muszę spróbować, bo jak dotąd nie miałem sprzętu na tę grę [morek na prawie minimalnych chodził].
Podziemie Beliara - Poszukiwacz

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 16, 2013, 15:14:51 pm »
Lifu, tak, tylko Morroblivion ma w sobie wszystko to złe, co miał w sobie TES4. Dlatego lepiej zmodował morrowinda o nowe tekstury i inne bajery, niż bawić się w ten syf :D

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 16, 2013, 16:04:09 pm »
Mały przykład jak u mnie wygląda TES 3 po takim zabiegu
img812.imageshack.us/img812/2933/mgescreenshot001.png

Jak ktoś chce mogę wrzucić więcej screenów z wyglądem świata gry.
Ja tam ustawiam zanikanie lądu na bardzo bliskie, wtedy widzę zarysy z dużej odległości, ale wszystko pokrywa klimatyczna mgła.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 16, 2013, 16:23:30 pm »
Jeśli chodzi o dużą odległość to u mnie wygląda to tak:


A jeśli chodzi o grę na niezbyt otwartym terenie to tu jest dobry przykład:


Pierwszy obrazek robiony w Sadrith Mora, drugi to okolice Pelagiad.

o, znalazłem jeszcze dwa:


« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2013, 17:00:26 pm wysłana przez xeroloth »

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Maniaks

  • Wiadomości: 1208
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 25, 2013, 09:39:53 am »
Gdzieś chyba na GS miałem instrukcję od Ciebie, xero. Znaczy cały ten spis modów przynajmniej. Nie było tak?
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 25, 2013, 10:50:35 am »
Było :D Ale albo musiałbyś szukać tego od nowa na Gs'ie, albo przy wolnej chwili napiszę ci wszystko co i jak ;p

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

inverse

  • Wiadomości: 457
    • Blog - opowiadania
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 25, 2013, 11:35:11 am »
Koło 18 czerwca to było, podpowiadam, bo kiedys szukałem ;)
Podziemie Beliara - Poszukiwacz

Maniaks

  • Wiadomości: 1208
Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 27, 2013, 10:53:18 am »
Było :D Ale albo musiałbyś szukać tego od nowa na Gs'ie, albo przy wolnej chwili napiszę ci wszystko co i jak ;p

Najlepiej, jak tutaj w temacie byś to opisał i by podpięli ;)
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!