Autor Wątek: Karta WiFi - tajemnica zagubionych pakietów  (Przeczytany 1977 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GuRt

  • Wiadomości: 1663
  • None was given.
Karta WiFi - tajemnica zagubionych pakietów
« dnia: Grudzień 31, 2014, 03:34:37 am »
Od paru miesięcy mam kartę WiFi i zmagam się z utratą pakietów. Całe życie używałem albo kabla Ethernet, albo urządzeń mobilnych - ale ostatnio byłem zmuszony nawet PC wyposażyć w coś, co złapie internety z powietrza, bo przeciągnięcie kabla przez całe mieszkanie nie wchodziło w grę. W związku z tym jestem dość zielony w temacie i nie miałem pojęcia, ile rzeczy może pójść nie tak.