Myślę, że podobnie jak w sesji z Gothica - kostka dwudziestościenna zdaje się sprawdzać nieźle.
Dla przypomnienia, jeśli ktoś nie pamięta/nie czytał tematu o rzucaniu kostką - używamy komendy [roll ]1d20[/roll] (bez tej spacji w pierwszym nawiasie). Wynik rzutu od 1 do 10 to porażka, przy czym 1 i 2 to kompletna katastrofa (np. próbowałeś rzucić granatem, ale się poślizgnąłeś i zamiast w stronę wroga poleciał w wasze skrzynie z amunicją), 9-10 to umiarkowane niepowodzenie (trafiłeś wroga, ale nie udało się go zabić ani zadać poważnych obrażeń), a wynik od 11 do 20 to sukces, przy czym 19 i 20 to spektakularny sukces (np. próbowałeś zhakować wrogiego mecha, ale w ramach niespodziewanego spięcia zhakowałeś trzy za jednym zamachem) a 11-12 to po prostu "nieźle".