Autor Wątek: TES III: Morrowind  (Przeczytany 45864 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 19, 2013, 18:54:58 pm »
Idź się masturbuj przy Inquisitorze, który wygląda jak gówno w XXI wieku, że nawet animacja biegu w TPP Morrowinda wygląda magicznie. :x

Jedno pytanie, jest f0jny poradnik by xero do Morrowinda, ale załóżmy, że mam angielskiego Morrka, nie jest dla mnie straszny. Co polecacie? Jakieś community patche, czy inne rzeczy? I co mi to da?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 19, 2013, 19:37:18 pm »
no nie mów że nie pamiętasz jak wszyscy cisnęli z tych animacji :|

na marginesie animacja biegu z inqui jest jeszcze lepsza :D

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 19, 2013, 20:16:04 pm »
Cytuj
ale załóżmy, że mam angielskiego Morrka, nie jest dla mnie straszny. Co polecacie?
Morrowind Overhaul 3.0

popacz sobie youtube jakie to daje efekty

(ale animacja biegu zostaje i tak :D)

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 20, 2013, 00:14:42 am »
No niby widziałem efekty, fajnie, ale pisałeś, że zmienia tez w questach coś. Nigdzie nie mogłem znaleźć informacji co i jak zmienia, jedynie literówki w angielskiej wersji.

A co z tym Morrowind Community Patchem?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 20, 2013, 00:21:16 am »
na angielskim morro to przede wszystkim tamriel rebuilt sie nie sypie :x

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 20, 2013, 02:31:27 am »
Z tego co widzę, to rozbudowywuje strasznie Morrka, a ja mam zamiar go przejść, tylko, że usprawnionego, czaisz?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

GuRt

  • Wiadomości: 1663
  • None was given.
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 20, 2013, 23:00:25 pm »
Patch naprawia cholernie dużo, jazda jak najbardziej obowiązkowa. O ile mówimy o tym samym (Morrowind Patch Project). No i usprawnia i naprawia, nie rozbudowuje.

(...)widzisz animację biegu  i czar pryska :D
Nieszanowanie sposobów poruszania się w Morrowind, ty szalony. Jak nie podoba się bieg, to zawsze możesz iść*.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RkdR1X0V7sI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RkdR1X0V7sI</a>

* - Why be runnin', when you can be Walken? ~Christopher W.
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2013, 23:03:12 pm wysłana przez GuRt »
Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 20, 2013, 23:42:44 pm »
Jeśli macie na myśli Morrowind Code Patch to owszem, strasznie dużo rzeczy naprawia/usprawnia/zmienia na korzyść gry. Sam go użytkuję cały czas.


btw, Gurt - dobre :D

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 21, 2013, 03:27:27 am »
Chyba Morrowind Patch Project to nie to samo co Morrowind Code Patch.

Będę się musiał temu przyjrzeć, yhh...

Filmik - miazga. Powinno spokojnie zamykać jadaczki malkontentom w stylu Senta.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 21, 2013, 10:31:35 am »
Filmik - miazga. Powinno spokojnie zamykać jadaczki malkontentom w stylu Senta.
powiedział facet który nie umie docenić Nolanowskiego batmana i IM3 :D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RkdR1X0V7sI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RkdR1X0V7sI</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4NJwY9fHDA4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4NJwY9fHDA4</a>


Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 21, 2013, 13:36:36 pm »
Stare bo stare, ale...

Can your Skyrim do this?



Okej, w wolnej chwili chyba zacznę znowu Morrka. Wygląda na to, że Morrowind Overhaul i Morrowind Patch Project nie kolidują ze sobą (jeżeli macie informacje, że tak, dajcie znać).

BTW, co sądzicie o modyfikacjach złota handlarzy? Gamebreaker, czy ułatwienie?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 21, 2013, 13:51:25 pm »
Co do gifa - dlatego ja lubię mieć przy sobie pierścionek niewidzialności na stałe. Znacznie ułatwia podróże kiedy nie musisz odpędzać od siebie setek skrzekaczy.


Cytuj
BTW, co sądzicie o modyfikacjach złota handlarzy? Gamebreaker, czy ułatwienie?
W sumie to każdy przedmiot w grze można sprzedać za jego pełną wartość (nawet brzytwę za 400k, ale to byłaby dłuuuuga męczarnia) dzięki pełzaczowi i wymianie z nim (chyba wiecie o co chodzi). Dlatego ja sam sobie stworzyłem modyfikację, która dodaje pełzaczowi 500000 septimów zamiast 5000, przez co wychodzi dla mnie na to samo, ale przynajmniej nie muszę się denerwować przy wymianach. Chcesz, to ci podeślę.

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 21, 2013, 14:06:28 pm »
Podróż bez skrzekaczy to nie podróż. Poza tym zawsze robię lewitację + buty oślepiajacej szybkości. Podróż wygląda beznadziejnie, bo masz czarny ekran i szybko poruszającą się strzałkę na mapie (chyba, że rzucisz na siebie odpornośc na magię bodajże 100%).

Co do moda - pełno takich, ale jasne, chętnie przyjmę. Chociaż zastanawiam się, czy po prostu nie wezmę jakiegoś moda, który dodaje każdemu handlarzowi trochę złota.

I jeszcze co do modów - od kiedy pamiętam to zawsze dawałem sobie jakiś domek/twierdzę z moda do Morrka. Jakieś sugestie fajne?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 21, 2013, 14:18:19 pm »
Cytuj
Podróż bez skrzekaczy to nie podróż.
Ale ile mniej nerwów. A nie, co 10 metrów prrrr kraaa *jeb z dzioba*
Cytuj
Poza tym zawsze robię lewitację + buty oślepiajacej szybkości.
Tego używałem tylko, gdy stawałem się wampirem, by szybko przemieszczać się po całej wyspie. Lewitacja 1 pkt na stałe w jakiejś rękawiczce i jazda. A tak to nie opłaca się tego używać, bo podróże stają się straszliwie nudne, omijasz 95% ciekawych miejsc/rzeczy i gra szybko się nudzi.
Cytuj
Podróż wygląda beznadziejnie, bo masz czarny ekran i szybko poruszającą się strzałkę na mapie (chyba, że rzucisz na siebie odpornośc na magię bodajże 100%).
Pancerz ze skóry Hircyna i wszystko jasne. Do tego jeśli jesteś bretonem to z pancerzem masz bodaj 110% odporności na magię. więc zero ujemnych efektów. Albo tak jak mówisz - czar odporność na magię 100% na 2s - rzucasz czar, otwierasz szybko eq, zakładasz buty, zamykasz eq. Efekt czaru mija, a ty nadal widzisz wszystko - ale to chyba bug.
Cytuj
I jeszcze co do modów - od kiedy pamiętam to zawsze dawałem sobie jakiś domek/twierdzę z moda do Morrka. Jakieś sugestie fajne?
Ja korzystam z Balmora Residence - świetna sprawa. Domek musisz kupić, potem kupić do niego całe wyposażenie itd. Jest naprawdę duży, także polecam. Ma jeden mankament, bo w sali magicznej znajduje się amulet, który przenosi w różne miejsca na Vvardenfell, ale co za problem go wyrzucić gdzieś do morza - ja z niego nigdy nie korzystałem, bo trochę psuł zabawę.

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

GuRt

  • Wiadomości: 1663
  • None was given.
Odp: TES III: Morrowind
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 21, 2013, 15:25:51 pm »
(click to show/hide)
Nie ma potrzeby wciągać Bee Geesów na pokład twojej Łódki Nienawiści |:^I

BTW, co sądzicie o modyfikacjach złota handlarzy? Gamebreaker, czy ułatwienie?
Gamebreaker. Już sam Pełzacz i Krab to masywne grołamacze. Można uczciwie zgromadzić spore zapasy kabony wystarczającej na praktycznie wszystko, handlując ze standardowymi handlarzami i wciskując im najbardziej standardowe łupy. A jak komuś się marzą góry złota, to niech ruszy dupę po jakiś artefakt i opchnie do muzeum. W porównaniu do takiego wyczynu, opchnięcie zmodyfikowanemu handlarzowi kawałka szklanego pancerza za podobne sumy to ewidentny zero-effort i mordowanie klimatu (a to akurat bardzo mocna strona gry). Zresztą co byście chcieli kupić za 100K? Dwemerowe Ferrari? Inb4 szaleństwa u zaklinacza - te ceny są zaporowe nie bez powodu.

I jeszcze co do modów - od kiedy pamiętam to zawsze dawałem sobie jakiś domek/twierdzę z moda do Morrka. Jakieś sugestie fajne?
> spanie gdzie indziej, niż w gildii magów w Balmorze, włącznie z zawaleniem wszystkich łóżek swoimi gratami

Nie widzę logiki.

Co do Skrzekaczy - kiedy udało mi się osiągnąć CHIM, skleciłem w parę minut banalnego moda w TES:CS, który zmieniał im nastawienie na nieagresywne. Works like a charm.

Co do paczów: MPP i MCP są komplementarne - Code Patch ma za zadanie naprawić dodatkowo to, czego w Patch Project nie zdołali. A dopóki Overhaul jest modyfikacją stricte graficzną, nie będzie się gryzło z MPP i MCP. Jak ekipa od Morrowind Overhaul weźmie się za poprawianie gameplaya i postanowi zrobić to inaczej, niż po prostu wziąć rozwiązania z MCP/MPP, to mogą zacząć się gryźć.
Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.