Autor Wątek: Fajny film wczoraj widziałem...  (Przeczytany 63337 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6035
  • demigod
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #435 dnia: Maj 09, 2019, 19:15:23 pm »
ja jeszcze przed, ale zastanawiam sie czy w tym uniwersum, gdzie juz raz polowa składu zginęła a i tak udało się ją wskrzesić (bo idę o zakład, że tak się stało, póki druga część ponownie nie zginęła w ostatecznej rozgrywce) ma jakiś sens. Podpiszą kiedyś kontrakt lub filmy przestaną się sprzedawać, to ich zobaczymy znowu.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2982
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #436 dnia: Maj 10, 2019, 16:31:34 pm »
Ach ty negatywny człowieku.

Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6035
  • demigod
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #437 dnia: Maj 10, 2019, 18:12:53 pm »
w tym wypadku to chyba jednak głos pozytywny, skoro uważam że "nikt tak naprawdę nie umiera" wiec nie ma sie co martwic :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2982
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #438 dnia: Maj 10, 2019, 19:54:57 pm »
Zobaczymy. Ja nie jestem pewien jak to rozegrają, ale myślę, że już Phase 4 będzie troszkę inna.

Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Maniaks

  • Wiadomości: 1125
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #439 dnia: Maj 11, 2019, 09:13:50 am »
Porozmawiamy juz o Endgame, czy nadal wszyscy placza?
Bo ja tak.


No drugi film, na którym mnie tak zalało łzami. Pierwszy był o wojnie na bliskim wschodzie z Markiem Walbergiem. Tylko nie pamiętam tytułu.

Główny motyw w filmie trochę mnie rozczarował, bo motywu tego w typu w filmach są trudne do zaprezentowania, nie unikając wielu głupotek i przede wszystkim jest to najłatwiejsze wyjście z sytuacji, ale podobało mi się, że było great epic battle oraz to, w jaki sposób do niego doszło. Super rozwiązanie!
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6035
  • demigod
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #440 dnia: Maj 17, 2019, 20:29:51 pm »
Ok, obejrzałem. Tbh po tych wszystkich ochach i achach spodziewałem się czegoś więcej :P Główny zarzut jaki bym postawił, to że fabuła pojechała na najbardziej oklepanym jak koński zad motywie ever i nawet na centymetr z niego nie zboczyła. NA szczęscie production value było na tyle wysokie, że aż tak to nie raziło. Spodziewałem się jednak, że odstrzelą trochę więcej postaci :P No i trochę śmieszy mnie jak te super duper extra kamienie potrafią cuda większe niż chuck norris, ale akurat tej jednej rzeczy akurat nie :p Kapitan flatass dostała tylko na szczęście tylko parę scen, bo na siłę robiła z siebie nowego starka nie mając przy tym za grosz jego czaru czy charyzmy. Scena gdy w jednym kadrze widać wszystkie laski marvella była tak idiotycznie sztuczna że aż bolały zęby, ale na szczęście był to jedyny taki moment w filmie, więc dało się to przeżyć. Feelsy średnio mnie ruszyly, ale to też pewno dlatego że aż tak marvelem się nie jaram, plus to co mówiłem - będą chcieli, to nawet thanosa wskrzeszą by hajs się zgadzał.


Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2982
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #441 dnia: Czerwiec 05, 2019, 22:00:25 pm »
Dobra Maniek, byłeś już na Tolkienie? Props za to, że używali dobrej wymowy.

Poza tym, trochę się rozczarowałem. Liczyłem na ciekawą biografię, a dostałem przeplatanie się wątków z dzieciństwa (najlepsza część filmu), wojny i studiów. Za dużo "dosłownych metafor", że się tak wyrażę. Majaki na wojnie ze smokami, Sauronem i czarnymi jeźdźcami były zbyt oczywiste. Tak samo jak młody podoficer, który ma na imię Sam i prowadzi Tolkiena przez okopy. Wiem, że sama postać Samwise'a z Władcy Pierścieni jest wzorowana na takiej funkcji podczas IWŚ, ale mogliby już tego tak bezczelnie nie wciskać w ryj z ekranu. Z drugiej strony mojej żonie się podobało, bo o Tolkienie nie wiedziała nic (albo bardzo mało), natomiast ja zaczytywałem się za młodu na jego temat.
Dużym minusem dla mnie, było pokazanie historii tylko do początków jego pisarstwa. Fakt, łezka się zakręciła w oku, jak ekranowy pisarz zaczął kreślić słowa "In a hole in the ground there lived a hobbit.", ale nie było w ogóle pokazanego procesu twórczego naszych kochanych opowieści.

Ogólnie - byłem w ramach Cinema City Unlimited, więc nie zbiedniałem. Ale jeżeli nie jesteście fanatykami, to obejrzyjcie kiedyś do kotleta.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Maniaks

  • Wiadomości: 1125
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #442 dnia: Czerwiec 07, 2019, 17:14:52 pm »
Dobra Maniek, byłeś już na Tolkienie? Props za to, że używali dobrej wymowy.

Byłem!

Poza tym, trochę się rozczarowałem. Liczyłem na ciekawą biografię, a dostałem przeplatanie się wątków z dzieciństwa (najlepsza część filmu), wojny i studiów.

Fakt, też się rozczarowałem faktem, że tylko ten okres życia Tolkiena pokazali w filmie, ale poza tym dla mnie świetnie im ten film wyszedł.

Za dużo "dosłownych metafor", że się tak wyrażę. Majaki na wojnie ze smokami, Sauronem i czarnymi jeźdźcami były zbyt oczywiste. Tak samo jak młody podoficer, który ma na imię Sam i prowadzi Tolkiena przez okopy. Wiem, że sama postać Samwise'a z Władcy Pierścieni jest wzorowana na takiej funkcji podczas IWŚ, ale mogliby już tego tak bezczelnie nie wciskać w ryj z ekranu. Z drugiej strony mojej żonie się podobało, bo o Tolkienie nie wiedziała nic (albo bardzo mało), natomiast ja zaczytywałem się za młodu na jego temat.

Właśnie dla mnie te oczywiste metafory były właśnie jedną z rzeczy bardzo istotnych dla tego filmu, bo tak jak wspomniałeś, Ty biografię Tolkiena znasz, ale cała reszta Jego fanów niekoniecznie i to był zwłaszcza dla nich ogromny przekaz na temat tego, jaki wpływ miały Jego przeżycia na uformowanie się Jego twórczości.

Dużym minusem dla mnie, było pokazanie historii tylko do początków jego pisarstwa. Fakt, łezka się zakręciła w oku, jak ekranowy pisarz zaczął kreślić słowa "In a hole in the ground there lived a hobbit.", ale nie było w ogóle pokazanego procesu twórczego naszych kochanych opowieści.

W moim odczuciu film pokazał bardzo wiele, bo przecież zaprezentował nam to, w jaki sposób formował się trzon historii stworzonych w późniejszych latach przez Tolkiena. Ukazał nam to poprzez wydarzenia, które pisarz przeszedł i doświadczył w trakcie swojego wczesnego etapu życia, czyli wtedy, kiedy tak naprawdę to, co człowiek przechodzi, odciska na nim największe piętno. To, w jaki sposób zrobił to film, jak już wspomniałem, bardzo mi się spodobało.


Generalnie wyszedłem zaryczany jak małe dziecko i cholernie zadowolony :)
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6035
  • demigod
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #443 dnia: Czerwiec 10, 2019, 18:21:30 pm »
MoG - to mnie w sumie zawsze zastanawia, czy to producenci są tacy chwytający za rączkę, czy amerykańska publika tak durna, że pewne rzeczy powtarza się po 10 razy by widz zrozumiał.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2982
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #444 dnia: Czerwiec 16, 2019, 20:41:06 pm »
No Detektyw Pikachu był nudny. Najzabawniejsze sceny pojawiły się w trailerach, fabuła była beznadziejna - nie trzymała się kupy. Jaden Smith był drętwy, ale nie tak bardzo jak ta reporterka. Oczywiście najlepszy był Reynolds, ale i tak nie pasował.
To taki nostalgia train, ale mnie nie pochwycił. Nigdy nie wyszedłem poza pierwszą generacje, więc miałem wyjebane na każde inne poki.

No i serio Mewtwo? Nie dało się zrobić tego inaczej? Sam plottwist był żałosny.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

C

  • Wiadomości: 1329
  • Masztalerz
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #445 dnia: Czerwiec 16, 2019, 20:47:10 pm »
Jaden Smith był drętwy
To był Sprawiedliwość Kowalski (ang. Justice Smith), a nie syn Willa Smitha. Inna osoba.

mieszkaniec piwnicy ('''podziemia''')

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2982
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fajny film wczoraj widziałem...
« Odpowiedź #446 dnia: Czerwiec 16, 2019, 21:34:50 pm »
Obydwaj czarni, wiec jeden pies.

Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta