Kilka powodów, które przychodzą mi do głowy tak na szybko:
1. Taktyczny system walki - rzadkość dzisiaj, a szczególnie dobrze zrobiony, jak ten w SR.
2. Sześć mocno różniących się klas postaci(czy może raczej stylów gry), których skille na dodatek mogą być mieszane bez żadnych kar. Np. szaman jest zauważalnie inny od maga, ale przy odrobinie kombinowania, da się połączyć ich zdolności tak, by się uzupełniały.
3. Dzięki temu, że gra jest w rzucie izo i nie ma voice actingu, to nie musieli oszczędzać na dialogach - zagęszczenie tekstu niewiele ustępuje Tormentowi(chociaż oczywiście ogólnie jest go mniej, bo gra krótsza). Do tego poza obowiązkową charyzmą i inteligencją, wiele innych skilli ma wykorzystanie w dialogach.
4. Świetny art style, szczególnie mapy - smętne i deszczowe Seattle zdecydowanie ma swój klimat.
5. Dobra fabuła - chociaż zdecydowanie ponura i cyberpunkowa, to nie wstydzi się też sięgać do klasyki RPGów.
6. Cherry Bomb: