Autor Wątek: Crusader Kings 2  (Przeczytany 104111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #210 dnia: Kwiecień 06, 2015, 17:41:22 pm »
Ostatnio zacząłem grę Królestwem Jerozolimy i muszę powiedzieć, że rozgrywka jest przednia. Ogólnie za cel postawiłem sobie rozbicie islamistów, a moim głównym przeciwnikiem jest Saladyn. Na początku udało mi się przetrwać Jihad, a później dzięki temu, że Saladyn rozpierdzielił swoje siły na cztery armie po 10k każda moje uciułane 17k rozbiło każda po kolei i zdobyłem Damaszek. Teraz miałem otwarta drogę do Abbasydów i niezwykle bogatych miast Bagdadu, Tygrysu i w sumie doszedłem aż do Zatoki Perskiej przy okazji ucinając Saladynowi jeszcze Syrię.

Ciekawostka, Cesarz Bizantyjski przeszedł na islam :P

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #211 dnia: Kwiecień 06, 2015, 21:13:49 pm »
po RoI często mu się to niestety zdarza, bo jest event "skonwertuj się na wiarę najeźdźcy" co kończy wojnę.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #212 dnia: Lipiec 05, 2015, 21:55:25 pm »
Dobra pytanie za 100pkt, jak dobrze wiecie w państwach islamskich (nie tylko, ale tam jest to najbardziej powszechne) zamiast nazwy państwa mamy nazwę rodu np Abbasydzi zamiast Imperium Arabskie, pytanie jak to zmienić?

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #213 dnia: Lipiec 05, 2015, 22:48:25 pm »
Możesz zmienić "dynasty_title_names = no"  w 00_cultures.txt dla wybranej kultury z tego co pamiętam.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #214 dnia: Lipiec 06, 2015, 07:19:25 am »
Działa, dzięki.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #215 dnia: Lipiec 06, 2015, 08:02:34 am »
ew możesz zmienić kulturę z arabskiej na jakąś inną za pomocą decyzji w grze

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #216 dnia: Lipiec 06, 2015, 16:53:45 pm »
Cytuj
ew możesz zmienić kulturę z arabskiej na jakąś inną za pomocą decyzji w grze

To wiem, ale gram Karenem, a więc chcę zachować perską.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #217 dnia: Lipiec 06, 2015, 17:07:09 pm »
skądś to znam ;D

anyway zły moment na kareńską kampanię - za dwa tyg wychodzą the Horse Lords.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #218 dnia: Lipiec 06, 2015, 19:29:09 pm »
Cytuj
skądś to znam

A no pamiętam, że rzucałeś screeny. Ja mam o tyle dobrze, ze szybko udało mi się zająć Khive z jej bogatymi miastami i część Persji.

Cytuj
anyway zły moment na kareńską kampanię - za dwa tyg wychodzą the Horse Lords.

Mógłbyś napisać coś więcej? Lata itd. 

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #219 dnia: Lipiec 06, 2015, 20:02:29 pm »
no to fakt, bo od rajas próba wygrania karen to ból w dupie. Anyway przez to że nie mogłem stworzyć perskiej persji zarzuciłem kampanię.

A co do horse lords - jak nazwa wskazuje, dodatek skupia się na nomadach. Lata zostają te same co wcześniej, mapa rozszerza się nieco na stepy między uralem a himalajami.  Pojawia się nowy rodzaj prowincji - stepowe, gdzie nie ma żadnych holdings, nawet tych tribalowych grodów (tak więc karen już w ogóle nie ma co próbować ekspansji na północ, by się zabezpieczyć przed blobem abbasydów). No i przede wszystkim nowy rodzaj rządu - nomadyczny. Jesteś władcą klanu, pod sobą masz nie tyle wasali, co inne klany. Klany mogą łączyć ze sobą braterskie więzy krwi lub urazy rodowe, przez co oba klany się nienawidzą. Oddzielna dla nomadów mechanika rozbudowy prowincji i prowadzenia wojen (walczą nie tyle o teren, co zdobycie mobilnej stolicy i/lub wyrżnięcie przeciwnika do nogi). Pojawia się opcja narzucania trybutu. Do gry zostaje dodany jedwabny szlak, który można rozbudowywać lub na niego najeżdżać. Pojawia się opcja wznoszenia tymczasowych fortów, które spowalniają tempo zajmowania prowincji przez przeciwnika. I kupa innych rzeczy, o których zapomniałem.
Generalnie, zapowiada się najciekawszy dodatek od czasów Old Gods i Republik.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #220 dnia: Lipiec 06, 2015, 20:11:19 pm »
Cytuj
mapa rozszerza się nieco na stepy między uralem a himalajami.

Już teraz po kilkudziesięciu latach gra mocno spowalnia, a jak jeszcze poszerzą mapę to czarno widzę rozgrywkę.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #221 dnia: Lipiec 06, 2015, 20:17:21 pm »
podobno to poprawili, by nie spowalniała (bo do tej pory np każdego dnia AI sprawdzała, czy ma w więzieniu kogoś, kogo mogłaby wykastrować). I 800 innych bugów również. Jak będzie, zobaczymy.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpień 11, 2015, 09:27:53 am »
Posiada ktoś ten dodatek z koczownikami, bo bym sobie sprawił takowy, ale nie wiem czy warto? Także ciekawią mnie opinie n/t rozgrywki, a do tego czy poprawili płynność gry.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpień 11, 2015, 10:09:41 am »
trzeba sprowadzić do topicu draga, bo akurat wczoraj się zaopatrzył. Ja czekam na wrześniową pensję :<

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpień 11, 2015, 10:29:24 am »
Mnie najbardziej interesuje czy poprawili wydajność, bo to co działo się po wprowadzeniu Indii to masakra, ciężko było grać dłużej niż 150 lat bo zamulało straszliwie. Teraz jak dodadzą kolejne tereny to może stać  się niegrywalne już po 50 latach.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie