Autor Wątek: Crusader Kings 2  (Przeczytany 104142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lowcap

  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 27, 2013, 12:48:58 pm »
DLC nie, ale to ponoć nie problem. Brak odblokowanych portów i padnięty Vbulletin na forum paradoxu ( nie da się zarejestrować gry w celu dostepu do meta serwera)

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 06, 2014, 22:11:54 pm »
wielkie kampanie już ucichły?
Bo wiecie, są jeszcze mody, na przykład taki co zamienia wszystko na realia gry o tron i dodaje smoki, albo taki z mapą oraz rasami z TES'a.. D:

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Seksrator

  • Wiadomości: 187
  • Cham i Prostak
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 07, 2014, 01:39:09 am »
Ja po zakupie Old Gods postanowiłem zagrać słowiańską Wielkopolską od 800 któregoś, władca umarł mi w 906, ale udało mi się trochę tej Polski zjednoczyć mam już Śląsk Mazowsze i część Małopolski, szkoda, że skrytobójcy są tacy drodzy bo miałbym już pewnie spory kawałek Pomorza do tego czasu, ciekawi mnie co daje zreformowanie religii, bo jakbym wydał trochę kasy na skrytobójstwa, mógłbym przejąć Ukrainę i po sąsiedzku miałbym jedno hrabstwo ze świętym miejscem, których potrzebuje 3, a wtedy już tylko declare war i conquer.

No i pytanie, czy jak dobiję do tego ostatniego roku to jakbym zrobił export save'a to w EU4 dalej grałbym jako Słowianin?

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 07, 2014, 08:37:04 am »
Ja po zakupie Old Gods postanowiłem zagrać słowiańską Wielkopolską od 800 któregoś, władca umarł mi w 906, ale udało mi się trochę tej Polski zjednoczyć mam już Śląsk Mazowsze i część Małopolski, szkoda, że skrytobójcy są tacy drodzy bo miałbym już pewnie spory kawałek Pomorza do tego czasu, ciekawi mnie co daje zreformowanie religii, bo jakbym wydał trochę kasy na skrytobójstwa, mógłbym przejąć Ukrainę i po sąsiedzku miałbym jedno hrabstwo ze świętym miejscem, których potrzebuje 3, a wtedy już tylko declare war i conquer.
reformacja daje kilka zmian - po pierwsze i najważniejsze, można wreszcie podbić crown law aż do absolute, dzięki czemu można zmieniać prawa dziedziczenia, dzięki czemu z kolei po każdej śmierci władcy nie tracimy królestw i księstw na rzecz braci. Po drugie, zyskujemy nowy casus belli, holy war. Po trzecie, przynajmniej w przypadku nordów, zyskujemy tytuł Falkira, tzn zostajemy "pogańskim papieżem". Tytuł ten możemy komuś oddać, ale po co. Ostatnia zmiana jest już trochę in minus - wprawdzie nasi wasale przestają już nam dawać karę za zbyt długie okresy spokoju, ale w zamian działają jak każda inna szlachta, tzn nie lubią jak wypowiadamy wojny i tak dalej.
Ale summa summarum, warto doprowadzić do tej reformacji.

Cytuj
No i pytanie, czy jak dobiję do tego ostatniego roku to jakbym zrobił export save'a to w EU4 dalej grałbym jako Słowianin?
tak, wszystko co osiągniesz się konwertuje, nawet zreformowana wiara pogańska

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 07, 2014, 09:27:53 am »
Why w angielskiej wersji czasem pokazują się TEXT_cośtam? W PL wersji to zrozumiałe, ale w ANG?

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 07, 2014, 09:36:38 am »
rzadko, ale zdarza się. Paradox, czasem lubi się coś spieprzyć, ale przynjmnij fixy są na bieżąco

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 07, 2014, 10:45:51 am »
A multi już działa znowu? Zresztą grając PL ciężko mi jest ruszyć z miejsca. A chcę Polskę zjednoczyć i poprowadzić do świetlanej przyszłości :D

Co sądzicie o tym konwerterze do EU4? I dalej do jakiejś jeszcze gry.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 07, 2014, 11:10:40 am »
metaserw został wyłączony, więc dunno jak z tym multi. Szkoda by było.
A co do konwertera - ciezko powiedziec, nie mam EU4, ale jakbym mial to bym kupil, swiat sam się nie podbije ;p

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 07, 2014, 11:49:39 am »
Takie podbicie? :P

http://www.youtube.com/watch?v=c6hQpUopH2Y

Mam wrażenie, że Paradox robi daną serię gry aż któraś z części nie wyjdzie im jak trzeba i pompuje DLC dla powiększenia jej. CK2 nie ma sequeli jak EU :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2014, 11:54:41 am wysłana przez MuadDib »

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 07, 2014, 13:16:23 pm »
czy ja wiem, raczej odwrotni, jak wyjdzie, to masz miliard DLC. Ale w przypadku CK2 to akurat jest mi na rękę

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 07, 2014, 13:20:11 pm »
Trailery CK2 o nazwie Seven Deadly Sins dla tych co jeszcze nie widzieli :)

http://www.youtube.com/watch?v=3kX5ggw5AIU&list=PL01FEDE76AFEE713D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 28, 2014, 22:03:28 pm »
ok, żal i ból.
1) tak se wróciłem, chciałem ironmode mongołami.. jezu jaka ta gra potrafi być nieimformatywna. Dla świętego spokoju dałem synowi królestwo/chanat mezopotamiii by to on się męczył jak będą rebelie oraz by przy zbieraniu armi mieć od razu jedną or smth.. i **uj za przeproszeniem, bo rebelia wybuchła ale przeciw mnie, a armii syna wezwać nie mogę, bo nie. Już k**wa prędzej sojusznik coś przyśle bo ożeniłem się z dobrą córką niż syn-król mający ze mną 100 stosunków :s wniosek, niczego nie rozdawac, bo sobie tylko krzywde mozna zrobic. Ja w zasadzie zjebałem sobie całą grę, bo na ironmanie tego nie odkręcisz. Just great.
2) a teraz jeszcze zabawniejsza rzecz, nowy dodatek. Jeszcze niezapowiedziany oficjalnie, ale devsi już się zdążyli pochwalić. Tym razem ma być duży, coś rozmiaru old gods. Zastanawiacie się co mogli dać w grze o średniowieczu i lennach.. możliwość gry zakonami rycerskimi? Nope. Rozbudować istniejące acz niewykorzystane elementy, jak np religia helleńska gdzie można zrobić władcę, ale jest to niedorobione (nie mozna reformować tej religii jako jedynej, nie ma więc innych casus belli niż invade JEDNEJ prowincji lezacej obok, nie mozna holy war, nie ma nawet opcji restore roman empire bo do tego trza miec normalna religie.. brilliant po prostu)? Zapomnijcie. To może głębsza mechanika imperiów takich jak HRE czy Hiszpania? A w życiu. To może renesans, lub odwrotnie, nowy początek w okolicach 900-1000 roku, bo przeskok z 867 na 1066 jest zbyt duzy? Ha, żarty.

Wiecie co dadzą? Mapę do indi. Serio, brak mi słów jak pojebany jest to pomysł, bo o indiach az tak wiele nie wiadomo, nie miały one żadnego wpływu na europę, doprowadzi do kretynskich sytuacji typu wikingowie w indiach lub maharadża francji bo ktos odziedziczy prowincje i zrobi inwazje, a przede wszystkim zamiast spowolnic arabów (którzy obecnie w każdej grzerobią imperium i biją wszystkich) i dać im zajęcie na drugiej flance najpewniej albo będą rozwijali swoje imperium także na wschód, albo odwrotnie, indie, jako znajdujące się przy krawędzi, będą się szybko konsolidować i robić wjazd na europę. A, i gra będzie chodzić jeszcze gorzej, bo większa mapa i więcej postaci to większe obciązenie. Dooooh, ile zmarnowanych zasobów i potencjału, a do używania tej powiększonej mapy to pewno znowu zmuszeni będą wszyscy :x

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Seksrator

  • Wiadomości: 187
  • Cham i Prostak
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 11, 2014, 12:59:49 pm »
Grał ktoś z modami, ja pobrałem sobie ostatnio 3:
-Middle Earth III Age
-Witcher Kings
-Rasy mitologiczne(nie pamiętam nazwy)

(click to show/hide)

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 11, 2014, 13:44:24 pm »
z takich modów jest jeszcze jeden poświęcony grze o tron i TESowi, nie wiem jak ten drugi, ale ten pierwszy całkiem rozbudowany i grywalny

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Fenrir

  • Wiadomości: 890
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 28, 2014, 21:32:55 pm »
Bo żoną Emhyra jest Ciri, ale podrobiona.
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii