Autor Wątek: Crusader Kings 2  (Przeczytany 103730 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #285 dnia: Lipiec 31, 2016, 20:39:48 pm »
które starsze? a co do conclave, patch bedzie z  reapers due

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #286 dnia: Lipiec 31, 2016, 21:30:05 pm »
Z tego co widzę, to nie mam tylko Conclave i Horse Lords więc o te mi chodzi. I co naprawi w Conclave ten patch?

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #287 dnia: Lipiec 31, 2016, 22:40:30 pm »
koalicje ponoc tak sobie działały i ogólnie antygraczowe mechaniki

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #288 dnia: Sierpień 24, 2016, 19:49:19 pm »
Paradoxy wypuszczają jutro The Reaper's Due i w ramach podbudowania hajpu na swoim Facebooku udostępnili... wygląd kobiet należących do rady.



Zajebiście, dzięki. Zajarało mnie to jak skurwesyn xD

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #289 dnia: Sierpień 24, 2016, 20:10:07 pm »
Ostre sucze?
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #290 dnia: Sierpień 30, 2016, 11:33:24 am »
No dobra, moi drodzy krzyżowcowi forumowi królowie, czas przyjrzeć się dokładniej temu The Reaper's Due, bo coś zapuścił się najpopularniejszy wątek dotyczący gry Paradoxu.

M'kay, co my tu mamy...

1. Symptomy - postać nie jest już po prostu "chora", tylko może mieć kaszel, gorączkę, wymioty, ból głowy, ból w piersi, wysypkę etc. i po jakimś czasie albo w pełni zachoruje, albo objawy miną.
2. Nowy tytuł do nadania wykształconej osobie - Nadworny Medyk.
3. Nowe rodzaje okrzyków agonalnych (!)
4. Kiedy powstanie Jedwabny szlak, zarazy będą się po nim chętnie rozprzestrzeniać - głównie po bogatych prowincjach, zmniejszając dochody z podatków, zmniejszając liczbę ludności, zmniejszając garnizon zamkowy i zapasy na oblężenie.
5. Czarna Śmierć jest teraz prawdziwym chorym skurwolem i obejmuje praktycznie całą Europę, ma duże szanse wybuchnąć niezależnie od daty startowej. Po wygaśnięciu głównej fali zarazy mogą pojawiać się jeszcze lokalne epidemie.
6. Aby nasze postaci nie zachorowały można albo kazać im odizolować się od społeczeństwa, albo budować Szpitale w prowincjach.
7. Od tej pory, prowincja która przez pewien czas nie została najechana, oblężona ani ogarnięta zarazą może wejść w stan Rozkwitu - będzie szybciej się rozwijać i zapewniać więcej dochodów. Postaci od księcia w górę mogą ustawić sobie Crown Focus na jedną ze swoich prowincji, żeby poprzez eventy szybciej się rozwijała.
8. Nowe eventy, takie jak "The rise of a Prophet of Doom, A general belief that the dead have returned to walk the earth and attack the living, or Panic based on a solar eclipse, or the quest for Eternal Life".
9. Zamiast być po prostu kaleką (maimed) teraz będzie można mieć cechę jednooki, jednoręki itp.
10. Nowe decyzje do podjęcia - zrekrutuj więźniów, poproś wasali żeby skończyli toczyć między sobą wojnę, poproś jakąś osobę żeby opuściła dwór, poproś wasali żeby wrócili do sukcesji gavelkind.
11. 50 nowych przydomków, 'One-Eye', 'the Frog', 'the Cannibal', 'the Hideous', 'the Resilient', etc.
12. Więcej interakcji z więźniami - można ich od tej pory upokarzać, torturować, a nawet zjadać (!!!)
13. 31 sposobów na egzekucję, w tym ścięcie, powieszenie, łamanie kołem etc.
14. Eventy będące reakcją naszej postaci na śmierć przyjaciela, ukochanego, rywala itp.
15. Oraz... eventy dotyczące kotów.

Poza tym, jest jeszcze zawartość darmowego patcha 2.6, który zawiera m.in.
1. Od teraz, będziemy automatycznie wzywani do wojen sojuszników (tak jak oni są wzywani do naszych od patcha 2.5). Odmowa będzie się wiązać z zerwaniem sojuszu i paktu o nieagresji, utratą połowy prestiżu, zyskaniem modyfikatora "Alliance Breaker" który przez 15 lat obniża opinię wśród wasali o 10 a innych władców o 25. Dostajemy też wtedy -50 do relacji z władcą, któremu odmówiliśmy oraz jego najbliższą rodziną (w tym z osobą, której ożenienie/zamążpójście stworzyło ten sojusz)
2. Nowy map mode, dla epidemii.
3. Zmieniony ekran pojawiający się po śmierci władcy i wstąpieniu kolejnego - teraz mamy epitafium zmarłego króla i małą introdukcję nowego.
4. Nowe decyzje obronne dla Pogan - można wezwać wojowników by bronili kraju przed wyznawcami innej religii oraz poprosić przodków o radę w trudnych sprawach.
5. Germanistyczni Poganie dostają nowe traity - ulepszone wersje Vikinga (Ravager i Sea King), oraz Valhalla-bound, czyli odpowiednim Crusadera.
6. Nordyckie tarczowniczki jako straż przyboczna albo dowódcy wojsk.
7. Więcej kobiet w Radzie - krewne władcy z wysokimi współczynnikami oraz utalentowane kobiety przybywające na dwór (czyli już nie tylko Dziewica która przyjeżdża żeby objąć dowództwo nad wojskiem, miło)
8. Flandria jest teraz częścią królestwa Francji, a AI francuskich królów nie będzie tworzyć Królestwa Akwitanii chyba że będzie tego wymagać stworzenie Francia Empire.
9. Ulepszenia dla Nomadów, nie grałem nimi za mocno więc nie będę tłumaczył tylko wkleję, żeby czegoś nie pojebać :D

Cytuj
Tweaks for nomads of Horse Lords expansion:
Pillage becomes a toggle rather than an action, to make it easier.
Nomad agitation modifier when conquering an empty province from a horde, until a castle is built.
Silk road has been updated and extended to add a new branch

10. Nowe decyzje - o złamaniu paktu o nieagresji oraz zwolnieniu trybutariusza z obowiązku.


Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #291 dnia: Sierpień 30, 2016, 14:29:24 pm »
15 jest juz mocno na sile bo jedna z nowych devów uwielbia koty, ale reszta zmian wydaje się spoko, zwłaszcza te chorobowe. zmiana nr 1 z patcha to chyba przywrócenie tego co było wcześniej (nie grałem od horse lordsów)

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #292 dnia: Wrzesień 10, 2016, 15:11:50 pm »
Huh.

Włączyłem sobie na próbę jako Bizancjum, od 876 roku (czy który to tam jest z The Old Gods). Najpierw dostałem dwie epidemie na twarz, z czego jedną pod Konstantynopolem. Trzymałem bramę zamkniętą chyba przez rok, w tym czasie mój nadworny medyk wyleczył mojego syna, ojca i brata. Potem spartaczył robotę z moją córką, więc wrzuciłem go do lochu :D

Klasycznie, wybuchł sobie bunt wasali, którzy żądali większych uprawnień dla Rady królewskiej (Bizancjum ma o tyle dobrze, że na początku Rada nie ma prawie żadnych uprawnień), a że ziemie buntowników były w dużej mierze ogarnięte zarazą to jakoś w miarę bezproblemowo ich pokonałem. Zapewne duża w tym zasługa starej, dobrej Gwardii Waregów.

Potem podbiłem jakieś trzy małe kraiki muzułmańskie na mojej wschodniej granicy, i zajęcie tych 5-6 prowincji dało mi 25%... Infami?? No, "bycia zagrożeniem". To doprowadziło do powstania trzech koalicji przeciwko mnie - chrześcijańskiej, obejmującej Armenię, Gruzję, Wenecję i Włochy, pogańskiej obejmującej Madziarów i Serbów, oraz arabskiej obejmującej... no, w sumie cały bliski wschód :D Całkiem fajnie to wróży na przyszłość.

A, no i wasale, którzy mają nawet 80-90 opinii o mnie, bo przed chwilą dostali ode mnie tytuł Strategosa, i tak nie przyjeżdżają na ucztę, bo są potężnymi wasalami i nie są w Radzie :/

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #293 dnia: Wrzesień 10, 2016, 21:35:23 pm »
cóż, tyle dobrego że laska która odpowiada ze RD i następne dwa DLC jest ogarnięta i co głupsze rzeczy prostuje

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #294 dnia: Październik 01, 2016, 12:06:36 pm »
Pytanie za sto punktów prestiżu - co jest gorsze od plagi Czarnej Śmierci?

Cztery plagi Czarnej Śmierci :D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #295 dnia: Październik 01, 2016, 21:14:16 pm »
ale pandemie czarnej śmierci średnio co sto lat, to lekka przesada :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #296 dnia: Grudzień 05, 2016, 15:18:42 pm »
Panie i Panowie, zapowiedziano kolejny dodatek - "Monks and Mystics"

Wychodzi na to, że od teraz CK2 pozwoli nam bawić się w masonerię :D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #297 dnia: Grudzień 05, 2016, 15:35:03 pm »
szkoda tylko, że nadal bez zakonów rycerskich :< ciekawe czy ordery (jak order podwiązki) też będą podlegały pod tę mechanikę.

anyway miło dostać dla odmiany coś, co będzie pomagało zyskiwać pozytywne relacje, a nie same kary :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2016, 15:37:05 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #298 dnia: Marzec 02, 2017, 12:35:28 pm »
Wygrana w szachy ze Śmiercią. Ostateczny dowód na to, że CK2 to nadgra :P

GuRt

  • Wiadomości: 1663
  • None was given.
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #299 dnia: Marzec 02, 2017, 17:26:20 pm »
...

Odgrywałeś "Siódmą Pieczęć" Bergmanna?

Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.