Autor Wątek: Crusader Kings 2  (Przeczytany 104316 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 30, 2016, 22:02:46 pm »
Cóż, wygląda na to, że W KOŃCU twórcy gry dojrzeli do tego, by dodać jakąs nową mechanikę gry, która nie kręci się wokół buntów i zwiększania niechęci wasali do naszej osoby :D Najnowszy dev dairy skupia się bowiem na epidemiach:

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/ck2-development-diary-7-get-sicker-and-die-harder.936920/

to jeszcze tylko grywalne zakony rycerskie i mogą dawać te chiny ;D

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 30, 2016, 22:14:10 pm »
Pamiętasz jak pisałem Tobie co bym chciał w ck2? No to na pewno dodałbym do tej listy mechanikę zastraszania. Bo teraz musisz być wdupowłazem dla wasali, bo jak nie to bunt. A jakby tak ściąć paru dla przykładu? ;)

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 30, 2016, 22:47:02 pm »
technicznie możesz to zrobić, tylko rośnie od tego niechęć pozostałych :P Przydałby się tutaj system z SW Rebellion, gdzie użycie gwiazdy śmierci zmieniało opinie na temat imperium - w superlojalnych systemach pojawiało się ziarno buntu, zaś w czysto rebelianckich rozwkitał strach przeciw imperium

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #273 dnia: Czerwiec 02, 2016, 21:49:36 pm »
Mogliby się w końcu za trójkę wziąć. Ta gra pęka już w szwach od ilości ficzerów. :P
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #274 dnia: Czerwiec 02, 2016, 22:54:41 pm »
I poprawić silnik w 3 żeby szybciej działało [emoji14]

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #275 dnia: Czerwiec 03, 2016, 13:16:29 pm »
silnik jest podobno nie do poprawienia. Flood interesował się stellarisem z tego samego powodu i gdzieś wyczytał, ze podobno devsi stwierdzili że wszystko przez jednowątkowość, ale jednocześnie nie mogą wprowadzić multithreadingu, bo AI wtedy głupieje i pojawiają się dziwne bugi.

A CK2 z licznymi ficzerami ma tę zaletę, że to takie środowisko testowe przed wprowadzeniem nowych zmian do sequela :P Tak poniekąd działały dodatki do EU3 i HOI3, dzieki czemu do EU4 i HOI4 trafiły w rozwiniętej formie :P To nie simsy gdzie do każdej części osobno wychodzi dodatek o zwierzakach

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #276 dnia: Lipiec 21, 2016, 15:12:11 pm »
Grał ktoś coś więcej z tym Conclave? Bo jestem ciekaw czy, zgodnie z niektórymi opiniami, rada królewska faktycznie odbiera smak życia skutecznie jak nigdy dotąd :D

A, no i btw New Expansion Coming Soon
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2016, 15:35:12 pm wysłana przez Dollan »

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #277 dnia: Lipiec 21, 2016, 19:57:43 pm »
jeszcze nie, HoI4 to zbyt duzy timesink :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #278 dnia: Lipiec 21, 2016, 23:10:45 pm »
Znając twórców, to ten dlc sprawi, że gracze doszczętnie wyłysieją. Ciekaw jestem, czy planują kolejną część już, czy będą nadal zawalać silnik dlc'kami ;)

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #279 dnia: Lipiec 22, 2016, 07:10:30 am »
oprócz tego planowane są jeszcze dwa-trzy, było w devdairy :P To DLC mimo tematyki śmierci nie brzmi jeszcze tak źle - dzięki prospericie jest w końcu powód, by nie zaczynać kolejnej wojny rok po zakończeniu poprzedniej, jest więcej traitów związanych z leczeniem ran, generalnie wygląda to na mniej upierdliwe niż conclave, który poza przysługami skupiał się chyba tylko na tym jak podkładać graczowi nogi.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #280 dnia: Lipiec 30, 2016, 23:27:38 pm »
Na CDP jest promo na gry paradoxu, czyli na DLC do CK2 też. Tylko pytanie - czy się opłaca dalej pchać w to? Nie lepiej poczekać na CK3?

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #281 dnia: Lipiec 31, 2016, 09:06:11 am »
a ktoś w ogóle zapowiedział CK3? :P Bo osobiście w ciągu najbliższych 2 lat bym sie go nie spodziewał, studio od EU robiło stellaris, drugie meczyło się z HoI4, a nowi pracownicy siedzieli w DLCkach :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #282 dnia: Lipiec 31, 2016, 09:52:19 am »
Nowi - brzmi złowrogo dla jakości [emoji14]

Brakuje jakichś fajnych interakcji z innymi. Tylko tytuły, ziemia i kasa.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #283 dnia: Lipiec 31, 2016, 18:19:46 pm »
hej, mozesz zabrać przyjaciół na polowanie :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Crusader Kings 2
« Odpowiedź #284 dnia: Lipiec 31, 2016, 18:32:37 pm »
I ich odstrzelić? :D

Polecacie te DLC starsze? Conclave czy Horse Lords - zbalansowali rozgrywkę?