Podstawowe klasy postaci
Imperium
Wojownicy
GiermekGiermek w szlachetnym porywie ofiaruje się chronić słabszych towarzyszy w czasie bitwy i odpiera mieczem ataki napastników.
Klasowa broń : Lekkie miecze jednoręczne
Magowie
UczeńUczeń uwalnia błyskawice przeciwko nieprzyjacielskim istotom, zaciekle atakując z dystansu.
Klasowa broń : Sztylety, czary I kręgu (specjalizacja : błyskawice)
Strzelcy
ŁucznikAtak łucznika jest szybki i sięga daleko. To czyni go skutecznym w walce przeciwko magom, kryjącym się za silniejszymi towarzyszami.
Klasowa broń : Lekkie łuki
Wsparcie
AkolitaJako uzdrowiciel, akolita udziela podczas bitwy pomocy rannym towarzyszom.
Klasowa broń : Brak
Górskie Klany
Wojownicy
KrasnoludKrasnolud śmiało rusza do boju wiedząc, że Wotan chroni tych o mężnym sercu.
Klasowa broń : Lekkie młoty bojowe, lekkie topory
Magowie
LekkostopyDelikatny kunszt lekkostopego zwiększa w czasie walki siłę jego sprzymierzeńców.
Klasowa broń : Brak
Strzelcy
Miotacz toporówWielka siła i duch bojowy miotacza toporów pozwalają mu w czasie walki dosięgnąć każdego przeciwnika.
Klasowa broń : Toporki do rzucania
Legiony Potępionych
Wojownicy
OpętanyWładca demonów zniewala tych krzepkich chłopów, aby walczyli w jego piekielnych bataliach.
Klasowa broń : Krótkie miecze
Magowie
WyznawcaCi ludzie, posiadający wrodzone ciągoty do zła, potrafią sprowadzić ogień na swoich wrogów.
Klasowa broń : Sztylety, czary I kręgu (specjalizacja : ofensywne oparte na ogniu)
Strzelcy
GargulecCi, którzy ślepo wypełniają rozkazy okrutników, po śmierci stają się kamiennymi demonami; cierpią od piekielnego ognia i z wolna zmieniają się w skałę.
Klasowa broń : Odłamki skał
Hordy Nieumarłych
Wojownicy
WojownikCi wojownicy ożyli jeszcze raz, by zgnieść wrogów Mortis.
Klasowa broń : Lekkie miecze
Magowie
WtajemniczonyWtajemniczeni szkoleni są w rozsiewaniu zarazy i śmierci pośród armii żyjących.
Klasowa broń : Czary I kręgu (specjalizacja : śmierć)
Strzelcy
DuchDuchy uszły z ciał umarłych, jednak zło więzi je na ziemi, gdzie mają się przyłączyć do krucjaty nieumarłych.
Klasowa broń : Brak (duchy paraliżują na pewien czas swoich wrogów)
Wsparcie
WilkołakWilkołak grasuje w świetle księżyca, nie ima się go żadne ostrze.
Klasowa broń : Brak, wilkołak atakuje swoimi pazurami.
Rozwój podstawowych klas postaci
Imperium
Rozwój wojowników
I wariant rozwojuRycerzRycerz używa swej boskiej siły, aby chronić Imperium przed wszelką niegodziwością.
Klasowa broń: szerokie miecze.
Rycerz ImperiumGorliwa wiara rycerz Imperium sprawia, że stając w obronie niewinnych jest niezwykle groźnym przeciwnikiem.
Klasowa broń: włócznie
PaladynPaladyn otrzymał najlepszą zbroję, aby jak najskuteczniej bronić swego ludu przed nieczystymi siłami.
Klasowa broń: długie miecze
Ścieżka paladyna nr. 1Święty mścicielŚwiętego mściciela pochłania żądza zniszczenia wszelkiego zła na ziemi.
Klasowa broń: długie miecze
Ścieżka paladyna nr. 2:
Obrońca wiaryObrońca wiary walczy z istotami obracającymi się przeciw Wszechojcu.
Klasowa broń: miecze dwuręczne
II wariant rozwojuŁowca czarownicŁowca czarownic, w toku długotrwałych zmagań z siłami zła, wyrobił sobie odporność na ataki dokonywane mocą umysłu.
Klasowa broń: miecze
InkwizytorPoświęciwszy życie zwalczaniu zła, inkwizytor atakuje przy użyciu świętych mocy i jest odporny na ataki dokonywane za pomocą umysłu.
Klasowa broń: maczugi
Wielki inkwizytorWielki inkwizytor przetrwał ognie piekielne i potworności piekieł, aby przegnać diabelskie moce z królestwa.
Klasowa broń: święte maczugi
Rozwój magów
MagMag bez litości razi wrogów błyskawicą o podwójnej sile.
Klasowa broń: sztylety, czary drugiego kręgu (specjalizacja: błyskawice)
I wariant rozwojuCzarodziejCzarodziej nie ma sobie równych w rzucaniu czarów. Z niebios przyzywa potężne błyskawice.
Klasowa broń: sztylety, czary III i IV kręgu (specjalizacja: błyskawice)
Biały czarodziejBiali czarodzieje używają czystej magii, by wesprzeć zwolenników Wszechojca.
Klasowa broń: czary V kręgu (specjalizacja: błyskawice)
II wariant rozwojuWładca żywiołówWładcy żywiołów opanowali wiatry, dzięki czemu mogą przyzwać w bitwie potężne bestie.
Klasowa broń: czary III kręgu (specjalizacja: przyzwanie)
Rozwój strzelców
StrzelecStrzelec znakomicie posługuje się łukiem. Jego strzały rażą z wielkiej odległości, a nawet pojedyncza może być śmiertelna.
Klasowa broń: łuki
Imperialny zabójcaImperialny zabójca stosuje swą mroczną sztukę, aby eliminować nieprzyjaciół.
Klasowa broń: zatrute sztylety
Rozwój wsparcia
I wariant rozwojuKapłanKapłani potrafią uzdrawiać osłabione jednostki. W czasie bitwy cierpliwie opatruja rannych żołnierzy.
Klasowa broń: czary II kręgu (specjalizacja: uzdrawianie), pojedyncze uzdrawiania
Kapłan ImperiumKapłani Imperium pobłogosławieni są zdolnością leczenia, pod ich opieką ranni żołnierze odzyskują znaczą część zdrowia.
Klasowa broń: czary III i IV kręgu (specjalizacja: uzdrowienie), pojedyncze uzdrawianie
HierofantaPobożność hierofanty jest tak wielka, że podczas odprawiania ceremonii potrafi on wskrzeszać poległych wojowników.
Klasowa broń: czary V kręgu (specjalizacja: uzdrowienie), pojedyncze uzdrawianie, możliwość wskrzeszenia.
II wariant rozwojuKlerykKleryk sprowadza boską pomoc pozwalającą wyleczyć wszystkich rannych w drużynie.
Klasowa broń: czary II kręgu (specjalizacja: uzdrawianie), grupowe uzdrowianie
PatriarchaModlitwy Patriarchy w cudowny sposób leczą drużynę.
Klasowa broń: czary III i IV kręgu (specjalizacja: uzdrawianie), grupowe uzdrawianie, możliwość wyleczenia chorób (np. paraliż, zatrucie)
ProrokProrok potrafi obcować bezpośrednio ze Wszechojcem, jego oświecone słowo leczy rannych podczas bitwy.
Klasowa broń: czary V kręgu (specjalizacja: uzdrowiawianie), grupowe uzdrawianie, możliwość wyleczenia chorób (np. paraliż, zatrucie)
Górskie Klany
Rozwój wojowników
I wariant rozwojuWojownikWojownik jest zawsze gotów do walki w imię swego boga, Wotana
Klasowa broń: młoty bojowe
WeteranWeteran wiele razy wymierzał sprawiedliwość. Pragnie któregoś dnia zginąć honorowo w bitwie.
Klasowa broń: młoty bojowe
Czcigodny wojownikCzcigodni wojownicy od wielu lat zajmują się wojaczką i nigdy nei okazują na polu bitwy cienia strachu.
Klasowa broń: wielkie topory
Ścieżka czcigodnego wojownika nr. 1
Król krasnoludówNajwyższym wyróznieniem dla krasnoluda jest tytuł króla Klanów, przyznawany za wybitną znajomość wojennego rzemiosła. Król nosi najdoskonalszą krasnoludzką zbroję.
Klasowa broń: wielkie buławy
Ścieżka czcigodnego wojownika nr. 2Mistrz runówMistrz Runów to straszliwy wojownik, jego topór wzmocniony jest runiczną magią.
Klasowa broń: topory
II wariant rozwojuGóralDobrze przystosowany do niesprzyjających warunków Góral rzuca przeciw całym armiom deszcz lodowych odłamków, odrywanych z górskich lodowców.
Klasowa broń: odłamki lodu (magia)
PustelnikPustelnik jest mistrzem wojennego rogu. Grajac na nim, zbiera Klany do walki z najeźdźcami.
Klasowa broń: Odłamki lodu (magia)
Wilczy władcaWilczy władca jest zwierzchnikiem wilczych duchów, które moze przywoływać w czasie bitwy.
Klasowa broń: Samoprzemiana lub mroźny oddech
Duch FenriraKiedy opętają go wilcze duchy, wilczy władca staje się zajadłym wyznawcą bojowych tradycji Fenrira.
Klasowa broń: cięcie
Rozwój magów
NowicjuszMagiczne eliksiry Nowicjusza zwiększaja zadawane obrażenia przez wybraną jednostkę w czasie walki.
Klasowa broń: wzmocnienie obrażeń
Ścieżka nowicjusza nr. 1AlchemikAlchemicy potrafią zaklinac przeciwników, dając im dodatkowy atak w czasie bitwy.
Klasowa broń: brak
Ścieżka nowicjusza nr. 2
DruidDruid potrafi leczyć swoich sprzymierzeńców i w magiczny sposób wzmacniać ich siłę oręża.
Klasowa broń: brak
ArcydruidArcydruid poi swoich sprzymierzeńców napojami, które pozwalają im uderzać na wroga z wielką siłą.
Klasowa broń: brak
Rozwój strzelców
KusznikKusznik każdą salwą sieje spustoszenie w szeregach wroga.
Klasowa broń: kusze
Ścieżka kusznika nr. 1Strażnik kuźniStraznik kuźni starannie wykonuje własny oręż, a strzały z jego kuszy sieją spustoszenie.
Klasowa broń: kusze
Ścieżka kusznika nr. 2Miotacz płomieniMiotacz płomieni sięga swą ognistą bronią wszystkich przeciwników na polu bitwy.
Klasowa broń: płomień
Legiony Potępionych
Rozwój wojowników
BerserkerGdy w owładniętych istotach zamierają ostatki człowieczeństwa, jego miejsce zajmuje nieopanowane okrucieństwo.
Klasowa broń: topory bojowe
AntypaladynDusze szlachetnych niegdyś wojowników opanowały demony, skazując ich chwalebną przeszłość na zapomnienie.
Klasowa broń: topory bojowe
Rycerz piekiełRycerze, którzy niegdyś walczyli za Wszechojca. Ich dusze poddane zostały zepsuciu przez Bethrezena. Nauczyli się regenerować rany jak kohorty Imperium.
Klasowa broń: miecze piekieł
Rozwój magów
I wariant rozwojuCzarownikCzarownicy mieszkają w głębi lasu, znani są z przemieniania intruzów, których spotkają.
Klasowa broń: brak (używa polimorfizmu)
WiedźmaCzarownicy potrafią zmieniać wrogów w co tylko zechcą.
Klasowa broń: brak (używa polimorfizmu)
SukubaSukuby to demony wykorzystujące rozkosze śmiertelników. Potrafią zmienić przeciwnika w co tylko zechcą.
Klasowa broń: (używa polimorfizmu)
II wariant rozwoju
CzarnoksiężnikMroczni czarnoksiężnicy potrafią przyzywać groźne ogniste deszcze, które pochłaniaja wrogie armie.
Klasowa broń: czary II kręgu (specjalizacja: ogień), sztylety
Ścieżka czarnoksiężnika nr. 1
SobowtórSobowtór ma niezwykłą zdolność przemiany postaci, która pozwala zdezorientować wroga.
Klasowa broń: cięcie
Ścieżka czarnoksiężnika nr. 2DemonologDemonolog tworzy ognistą burze tak potężną, że nie umknie jej żadna armia.
Klasowa broń: czary III kręgu (specjalizacja: ogień), sztylety
Ścieżka Demonologa nr. 1InkubStraszliwy krzyk śmierci inkuba zmienia ludzi w kamienie.
Klasowa broń: skamienienie
Ścieżka Demonologa nr. 2PandemoniuszPandemoniusz włada ogniami piekieł, potrafiąc w oka mgnieniu spopielać całe armie.
Klasowa broń: czary IV kręgu (specjalizacja: ogień)
ModeuszModeusz czerpie siły z ogni piekielnych, którymi trawi swoich wrogów.
Klasowa broń: czary V kręgu (specjalizacja: ogień)
Rozwój strzelców
Marmurowy GargulecMarmurowe gargulce to skrzydlate demony z szóstego poziomu piekieł, są nieczułe na ataki umysłowe, a ich ciała są twarde i trudno je zranić.
Klasowa broń : brak (atakuje odłamkami skał)
Onyksowy gargulecZahartowany w piekielnych ogniach, Onyksowy gargulec jest zgubą wrogów Bethrezena.
Klasowa broń : brak (atakuje odłamkami skał)
Hordy Nieumarłych
Rozwój wojowników
I wariant rozwoju
ZombieMartwe dusze, które podczas rytuału przekształcone zostały w zombie.
Klasowa broń: Brak (atak częściami ciała)
Wojownik SzkieletówWojownik szkieletów został zmuszony do walki u boku nieumarłych przez Mortis.
Klasowa broń: Długie miecze
Czempion SzkieletówCzempion szkieletów, doskonały wojownik nieumarłych, miażdży żywych kościstymi pięściami.
Klasowa broń: Długie miecze
Widmowy WojownikWojownicy, którzy zdradzili swoich towarzyszy na polu bitwy, skazani są na wieczny bój.
Klasowa broń: Ciężkie miecze
II wariant rozwoju
TemplariuszTemplariusze wypaczają religijne obrządki, aby oddawać cześć królowej Mortis. Są nieczuli na działanie żywiołów.
Klasowa broń: Włócznie
Mroczny WładcaW nagrodę za dobrą służbę, Mortis daje swoim mrocznym władcom moc kontrolowania żywiołów.
Klasowa broń: Ciężkie włócznie
Rozwój magów
CzarownikZ czasem czarownicy stali się skuteczniejsi w roznoszeniu zarazy po całym kraju.
Klasowa broń: Sztylety, czary II kręgu (specjalizacja : zaraza)
I wariant rozwojuNekromantaNekromanta tak udoskonalił swą sztukę, że zaraza spada na każdą armię, która się na niego natknie.
Klasowa broń: Czary III kręgu (specjalizacja : zaraza)
Ścieżka nekromanty nr. 1
WampirLudzie, którzy odrzucają słowo Wszechojca, stają się wampirami. Utrzymują się przy życiu spijając krew niewinnych.
Klasowa broń: Czary IV kręgu (specjalizacja : śmierć)
ArcywampirArcywampiry oszukują śmierć, wysysając życiową energię śmiertelników.
Klasowa broń: Czary V kręgu (specjalizacja : śmierć)
Ścieżka nekromanty nr. 2LiszCi, którzy za życia kultywowali sekretną wiedzę, stają się liszami. Zatruwają żywych zsyłając na nich morowe powietrze.
Klasowa broń: Czary IV kręgu (specjalizacja : zaraza)
ArcyliszCzarnoksiężnik, który studiuje wiedzę tajemną dłużej, niż trwa żywot śmiertelnika, staje się arcyliszem.
Klasowa broń: Czary V kręgu (specjalizacja : zaraza)
Rozwój strzelców
WidmoSilny duch widma wzmacnia paraliżujące ataki.
Klasowa broń: Brak (widma paraliżują wrogów)
OdcieńCień pojawiając się wywołuje we wszystkich wokół paraliżujący strach.
Klasowa broń: Brak (odcienie paraliżują wrogów)