Autor Wątek: Magia i walka  (Przeczytany 3265 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5816
  • demigod
Magia i walka
« dnia: Grudzień 01, 2013, 21:42:48 pm »
Cytuj
Poniżej znajdują się wszystkie dostępne informacje na temat magii i walki, uporządkowane chronologicznie według źródeł, od najstarszych do najświeższych. Co jakiś czas radzimy więc zaglądać, czy aby przypadkiem nie pojawiło się coś nowego. 
czytaj więcej
Podoba wam się kierunek, w którym podążają te elementy? Głosowalibyście za czasem rzeczywistym, czy turami? Dajcie znać!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2015, 23:09:43 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2873
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Magia i walka
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2013, 00:38:35 am »
"(patchfinder, guide)"

Się mi rzuciło w oczy. Paragraf Kickstarter i Inne. Chyba powinno być pathfinder.

Na razie tyle, bo to pierwszy rzut oka.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5816
  • demigod
Odp: Magia i walka
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2013, 09:37:16 am »
kk, fixed. Generalnie w tormencie może być niestety nieco takich baboli, bo zanim rozdzieliłem materiał na artykuły uzbierało się dobre 20 stron "myślników" i zwyczajnie w takiej kupie tekstu różnedziwne rzeczy mogły się jeszcze zapodziać.
btw. jak raportujecie cos z KSa możecie podać numer, który jest w nawiasie kwadratowym - no numer update'u z którego pochodzi info, więc są one (przynajmniej zazwyczaj) ułożone rosnąco, więc to jest wskazówka dla mnie gdzie szukać jak crtl+f stroi fochy

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lifu

  • Wiadomości: 231
  • Dunmer
Odp: Magia i walka
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2013, 00:38:45 am »
No i wyszło ostatecznie, że walka będzie turowa. Co myślicie?

Jeśli aktywna walka zmuszałaby do częstego używania pauzy to w sumie system turowy może wyjść na dobre... Liczę na dużą możliwość taktycznego wykorzystania otoczenia, tak żeby każda walka przebiegała inaczej - w dzisiejszych czasach gry potrafią być pod tym względem coraz lepiej urozmaicane ;p

Bogactwo dla nas, władza dla Beliara!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5816
  • demigod
Odp: Magia i walka
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2013, 12:36:34 pm »
news jest już przetłumaczony od soboty, czekam tylko aż drag dojrzy do końca kryzysy, bo bez tego nie ma sensu tego omawiać, co widzę po dyskusjach na innych forach - "real time lepszy, bo wprawdzie 10 lat temu ssał, ale na pewno przez ten czas wymyslili jak go lepiej rozwiązać, za to tury ssą, bo przecież wszystko zatrzymało się na heroes 3". I dyskutuj z takimi. Albo że najlepiej jakby dali oba na raz, choć żadna gra która miała takie rozwiązanie nie była dobra ._.
anyway stay tuned

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!