Autor Wątek: Fabuła  (Przeczytany 3552 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Fabuła
« dnia: Grudzień 01, 2013, 21:41:41 pm »
Cytuj
Poniżej znajdują się wszystkie dostępne informacje na temat fabuły gry, uporządkowane chronologicznie według źródeł, od najstarszych do najświeższych. Co jakiś czas radzimy więc zaglądać, czy aby przypadkiem nie pojawiło się coś nowego.
czytaj więcej
Co sądzicie o fabule? Zapowiada się nieźle?

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Fabuła
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2013, 13:50:42 pm »
Zapowiada się wręcz świetnie, ciekawe jak to wyjdzie. Problem w tym, że fabuła pisana pod "publikę" musi być na tyle dobra, aby zaciekawiła potencjalnych sponsorów. Głębia i złożoność fabuła jest wręcz ogromna, a co za tym idzie bardzo ciężka do wykonania, miejmy nadzieję, że twórcy sobie poradzą z tym zadaniem bo to główna atrakcja tej gry.

Trochę dziwnie wykombinowali z tymi Tides, niby wybory nie będą ograniczać naszego rozwoju, ale to właśnie od nich będą zależeć bonusy, które będą determinowały styl walki. Czyli jeżeli będzie chcieli tak, a nie inaczej walczyć to będziemy musieli podejmować takie, a nie inne decyzje.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Fabuła
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2013, 19:19:09 pm »
osobiście obawiam się tylko, żeby nie było aż nazbyt planescape'owo, bo robić duchowego następcę to jedno, ale rżnięcie całych motywów (np. już wiemy że będą  "grabarze" i że gramy zombie, którego 'coś' ściga) może wyjść bokiem. No i na ile faktycznie ważna jest fabuła, bo twórcy zdają się miotać od "hurr biegnij za fabułą durr" do "hurr spoko, nie przejmujcie ilością scenarzystów, każdy i tak robi własną lokację z własnymi npcami z małym związkiem z fabułą, taki fallout 1/2 durr". Tzn nie chcę, by główny wątek rozmywał się w masie pobocznego stuffu, czego skrajnym przypadkiem są właśnie wszystkie fallouty czy drugi wiedźmin, gdzie w ścieżce roche'a fabuły nawet nie ma.
No i czy podołają, 4 miliony to nie tak dużo jak mogłoby się wydawać, no :x Tak jak na początku byłem bardziej za eternity a na tormenta 'tak se jebłem', tak teraz mi się kompletnie odwróciło, Eternity to takie baldurowe meh jakich wiele, torment zaś może być nową rewolucją.
No i Colin udający Kane'a ftw.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Fabuła
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 02, 2013, 19:29:40 pm »
Z mojej perspektywy, czyli gostka, który Tormenta nigdy nie dokończył, a teraz nie chce mu się do niego wracać, mogą sobie czerpać z pierwowzoru ile tylko chcą byle dobre było.

Akurat pomiędzy "fabułą only", a "fabułą rozmytą" powinien być zachowany balans, skrajności w każdą stronę nie są niczym dobrym. Z resztą w naszym poczciwym Gothicu mamy obie skrajności z jednej strony G3 bez fabuły, a z drugiej Arcania z jedyną słuszną ścieżka.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Fabuła
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 02, 2013, 19:39:19 pm »
tbh gothice to miały obie skrajności na raz w obrębie każdej części - najpierw pierwszy rozdział-dwa gdzie niewiadomo w co ręce włożyć, potem już tylko fabuła przeradzająca się w dungeon crawling ;d
A czerpanie z pierwowzoru jest ok, póki nie wygląda to jak najnowszy CoD, gdzie "fabuła" ma tylko trzy godziny a i tak przeniesiono żywcem całe sceny z Modern Warfare 2.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Fabuła
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 02, 2013, 19:48:31 pm »
Cytuj
A czerpanie z pierwowzoru jest ok, póki nie wygląda to jak najnowszy CoD, gdzie "fabuła" ma tylko trzy godziny a i tak przeniesiono żywcem całe sceny z Modern Warfare 2.

Pod warunki, że wątek główny będzie wystarczająco długi, to sceny z Tormenta mogą być i zerżnięte, jak pisałem nie dokończyłem nigdy tej gry, a więc nie stanowi to dla mnie problemu. Najważniejszy problem, to ile uda im się z tych zapowiedzi zrealizować bo poziom skomplikowania jest dosyć wysoki.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie