Autor Wątek: Torment: Tides of Numenera - temat ogólny  (Przeczytany 26313 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 08, 2015, 19:14:13 pm »
http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/co-znajde-w-tym-dziale-torment-tides-numenera-edition
jak widać sekcja wzbogaciła się o rozkładówkę na najbliższe tygodnie

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 17, 2015, 23:37:00 pm »
http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-nowe-informacje-nt-mechaniki-smierci-towarzyszy
nowy update, jeszcze świeży, bo z wczoraj. Tym razem nie bedziemy czekać 1,5 roku bo to nie na moje nerwy potem :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 12, 2015, 00:06:14 am »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 24, 2015, 22:54:40 pm »
Chwilę to zajęło (wena to okrutna kochanka :<), ale wreszcie udało mi się spisać wrażenia z testów alfa - endżoj
http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-wrazenia-z-testow-alfa

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: O grze
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 25, 2015, 09:54:00 am »
Mnie się podoba :) Mam nadzieję, że te niedociągnięcia w B i C względem A są zrobione tylko dlatego, że skupili się na innym aspekcie w danej chwili i w wersji finalnej będzie wszystko cacy :)

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 25, 2015, 16:43:47 pm »
Możliwe, zapomniałem wspomnieć o tym w arcie, ale taki interfejs też jest placeholderem, ponieważ już zapowiedziano nowy, mający wyglądać ciut inaczej, więc może mniej oczojebnie. Kiedy/jeśli pojawi się A4/B2/C1, zaktualizuję tekst o tę kwestię.

Raz jeszcze podkreślę, głównym celem alfy było przetestowanie trzech elementów mechaniki, jakimi są tworzenie postaci, eksploracja i kryzysy (walka). Feedback i wprowadzane zmiany dotyczą więc w pierwszej kolejności takich kwestii, jak odpowiednia komunikacja z graczem - dla przykładu, w A0 komunikaty o tymczasowym obniżeniu Pools (w związku z użyciem effortu) brzmiały tak samo jak te o ich rozwinięciu "na stałe", przez co nie było jasne kiedy wzrost/strata jest permanentna a kiedy nie, co poprawiono w A1. Grafiki czy wydajności nikt ruszał nie będzie, choć czasem jakieś mniejsze zmiany się trafiają - o ile w A0 wiatr ryczał z jednolitą głośnością zagłuszając narratora we wstępie, tak od A1 gdy narrator mówi wiatr jest nieco wyciszany (akurat to trochę ssie bo zaczyna burzyć czwartą ścianę, ale to się da stweakować).

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: O grze
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 25, 2015, 18:30:15 pm »
Cytuj
Podsumowanie
„Czy nowa przygoda osadzona w świecie Numenery ma szansę przebić sukces swojego wielkiego poprzednika?” -zapytałem we wstępie do wrażeń. Jak mogliście przeczytać wyżej, nie jest wcale tak łatwo odpowiedzieć na to pytanie. O ile moduł A mnie oczarował, o tyle B określiłbym drobnym sprowadzeniem na ziemię, po którym C musiał nieco ratować ogólne wrażenie. Choć nie do wszystkiego jestem przekonany, dostrzegam potencjał - walka (czy szerzej: sytuacje kryzysowe) jest rozbudowana, dialogi, muzyka i klimat uderzają w odpowiednie nuty, zaś artstyle też potrafi oczarować, jeśli tylko chce. Tides of Numenera ma zadatki by dorównać staremu Tormentowi, ale czy mu to się uda, przekonamy się dopiero w przyszłym roku.
Ciekawe, bo o ile zgadzam się, że moduł A ocieka zajebistością, to w B i C mam trochę odwrotne wrażenia. Podoba mi się eksploracja, ale walka wygląda topornie i wychodzą przy niej dwa problemy, które póki co najbardziej rzucają mi się w oczy: brzydki design postaci i słaby interfejs. Mam nadzieję, że fajny design encounterów przykryje te wady.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 25, 2015, 18:50:28 pm »
poniekąd racja, ale toporność podciągnąłem pod "it's just alpha" oraz "known bugs", jak intefejs. Myslę, że problemem jest przede wszystkim niezbyt szczęśliwie dobrany etap gry, gdyż nasza postać nic jeszcze nie umie oraz szybko wypala się z poolsów, nie zaś sama mechanika, dostępne ruchy i możliwości, które są imho ok.

Jak będe miał chwilę zedytuję i rozbuduję ten akapit, bo faktycznie chyba zbyt mocno się prześlizgnąłem nad tematem.

swoją droga aligerna bardzij bym się czepiał o bycie marudną pizdą niż artstyle :P Ok, jest.. typowy, ale na pewno lepszy niż nasza komusza towarzyszka o kolorystyce alfonsa

« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2015, 18:53:52 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: O grze
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 26, 2015, 12:14:15 pm »
swoją droga aligerna bardzij bym się czepiał o bycie marudną pizdą niż artstyle :P Ok, jest.. typowy, ale na pewno lepszy niż nasza komusza towarzyszka o kolorystyce alfonsa
(click to show/hide)
Jak dla mnie nawet na konceptach wygląda trochę za bardzo jak z Shadowruna, ale cholera wie, może jak go lepiej poznamy, to okaże się, że wygląd pasuje do niego idealnie.

A co do tej międzywymiarowej nano, to już mówiłem, z kim mi się kojarzy:
(click to show/hide)

Niemniej, design lokacji zapowiada się zajebiście, więc nawet jeśli postaci mają być brzydkie, to jakieś 95% powierzchni ekranu wciąż będzie wyglądało dobrze. Serio, nie mogę przestać się jarać tym, jak bardzo lokacje przypominają świetne, prerenderowane tła z takich gier jak Septerra Core, The Longest Journey czy oryginalny Torment.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 26, 2015, 22:32:01 pm »
Jak dla mnie nawet na konceptach wygląda trochę za bardzo jak z Shadowruna, ale cholera wie, może jak go lepiej poznamy, to okaże się, że wygląd pasuje do niego idealnie.

tbh tak porównując z corebookiem to wiele od podręcznikowych standardów nie odbiega, co najwyżej można by mu  dodać parę pastelowych ozdobników, tak dla feelu a'la Tron. A ta nano to już w ogóle, jeśli pominąc problemy z przegięciem z kolorami w drugą stronę.
Na szczęscie jednak gro ich wad widac tylko na portrecie, bo model w grze wygląda już ok.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 23, 2015, 19:20:44 pm »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 05, 2016, 21:02:03 pm »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: O grze
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 06, 2016, 10:37:27 am »
Cytat: Sentenza
26 stycznia ten długo wyczekiwany tytuł zadebiutuje na steamie w ramach usługi early access
O_o

Srsly? Taki steamowy EA?
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 06, 2016, 12:02:07 pm »
nie wiem czy dobrze rozumiem o co pytasz, ale ta, będzie jak z wastelandem 2 - na steam pojawi się opcja kupienia dostepu do bety za 40 czy 50€, zaś po premierze dostaniesz pełną wersję. By usprawiedliwić cenę pewno dadzą dostęp do jakiś dodatków z KSa jak opowiadania, ale szczegóły pojawią się bliżej premiery.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 26, 2016, 22:12:00 pm »
http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-nasze-wrazenia-z-pierwszej-fazy-testow-beta

Cóż, moje wrażenia z testów beta Tormenta. Przy okazji, jakby ktoś przeoczył newsa na głównej - gra wylądowała własnie w early accessie za 42€, można hejcić na płacenie za dostęp do bety ;D Z innych niusów, nowy trailer:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VH9sS00tIho" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=VH9sS00tIho</a>


Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!