Możliwe, zapomniałem wspomnieć o tym w arcie, ale taki interfejs też jest placeholderem, ponieważ już zapowiedziano nowy, mający wyglądać ciut inaczej, więc może mniej oczojebnie. Kiedy/jeśli pojawi się A4/B2/C1, zaktualizuję tekst o tę kwestię.
Raz jeszcze podkreślę, głównym celem alfy było przetestowanie trzech elementów mechaniki, jakimi są tworzenie postaci, eksploracja i kryzysy (walka). Feedback i wprowadzane zmiany dotyczą więc w pierwszej kolejności takich kwestii, jak odpowiednia komunikacja z graczem - dla przykładu, w A0 komunikaty o tymczasowym obniżeniu Pools (w związku z użyciem effortu) brzmiały tak samo jak te o ich rozwinięciu "na stałe", przez co nie było jasne kiedy wzrost/strata jest permanentna a kiedy nie, co poprawiono w A1. Grafiki czy wydajności nikt ruszał nie będzie, choć czasem jakieś mniejsze zmiany się trafiają - o ile w A0 wiatr ryczał z jednolitą głośnością zagłuszając narratora we wstępie, tak od A1 gdy narrator mówi wiatr jest nieco wyciszany (akurat to trochę ssie bo zaczyna burzyć czwartą ścianę, ale to się da stweakować).