Autor Wątek: Fallout 1 i 2  (Przeczytany 20198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Fallout 1 i 2
« dnia: Listopad 29, 2013, 16:22:00 pm »
Widzę, że dyskusja na SB wre, więc czemu by nie założyć tematu na forum.

Zacznę od kontrowersyjnego stwierdzenia:
Big guns ssą. W obu grach.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2013, 16:25:12 pm »
small arms też.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Antybristler

  • Wiadomości: 44
  • Świat bez żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2013, 16:28:10 pm »
Najbardziej ssą rzucane :)

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 29, 2013, 16:29:30 pm »
small arms też.
Czemu? W dwójce w pierwszym mieście znajdujesz muszkiet i nawet nie musisz się za długo pieprzyć z meele. A gauss rifle to świetna broń na koniec.

W jedynce jak wiesz co robić, to rzeczywiście możesz nie brać specjalizacji w small, zasuwasz tylko do Bractwa pierwszą, lepszą karawaną, a potem wizyta w Glow i jesteś ustawiony.
Najbardziej ssą rzucane :)
+1

Aczkolwiek te dwa granaty na początku się przydają. :P
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2013, 16:33:27 pm »
Big Guns ftw. Bozar OP, dziękuje, do widzenia.

PS. Charisma = 2. Fuckye.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 29, 2013, 17:13:48 pm »
Najgorsze w F2 to walka wręcz z wykorzystaniem "kung fu". A najmocniejsza to jest broń energetyczna, którą znajdujemy w bazie BoS.

Klimek

  • Wiadomości: 275
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 29, 2013, 18:08:11 pm »
Rzucane są bardzo przydatne, zwłaszcza te granaty przeciwko robotom bardzo pomagają w walce z nimi.
Czy nie odczuwasz pragnienia wolności każdego dnia? Nie czujesz, jak z każdą godziną pragnienie to staje się silniejsze? Pozwól mu pokierować twoim duchem! Czy wiesz, co robisz, próbując zagłuszyć w sobie ten głos? Wyrzekasz się swojej duszy, wyrzekasz się samego siebie! Nie pozwól, by strach tobą kierował. Uwolnij się! Przejrzyj na oczy! Śniący zbudzi się pewnego dnia, wyzwoli swoich poddanych i strąci niewiernych w najczarniejsze czeluści piekieł! Znikną z tego świata jak nieczystości spłukane przez deszcz. Będą błagać o litość, ale wtedy będzie już dla nich za późno. Wtedy zapłacą cenę. Zapłacą ją własną krwią... i własnym życiem!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 29, 2013, 18:38:39 pm »
Karabin pulsacyjny o którym wspomniał Atrion to gófno, bo spala przeciwnika i wyrzuca rzeczy na podłoge. What a waste.

Swoją drogą, chyba wiadomo kto jest najlepszym towarzyszem, nie?

I wish I had limit break.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Antybristler

  • Wiadomości: 44
  • Świat bez żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 29, 2013, 19:09:21 pm »
Rzucane są bardzo przydatne, zwłaszcza te granaty przeciwko robotom bardzo pomagają w walce z nimi.
I marnować punkty nauki dla tych kilku robotów? No chyba, że gra się metodą save-load :)

Cytuj
Swoją drogą, chyba wiadomo kto jest najlepszym towarzyszem, nie?
Ja zawsze łaziłem z Sulikiem :D

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 29, 2013, 19:46:47 pm »
Karabin pulsacyjny o którym wspomniał Atrion to gófno, bo spala przeciwnika i wyrzuca rzeczy na podłoge. What a waste.

Swoją drogą, chyba wiadomo kto jest najlepszym towarzyszem, nie?

I wish I had limit break.

Najlepsiejszy karabinek to jest ;p Największe obrażenia i łatwo o ammo. Bozar jest strasznie pociskożerny.

A tekst Cassadiego ;p Spoko koleś, tylko nie dawaj mu prochów bo się przekręci xD

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 29, 2013, 20:25:17 pm »
W jedynce jak wiesz co robić, to rzeczywiście możesz nie brać specjalizacji w small, zasuwasz tylko do Bractwa pierwszą, lepszą karawaną, a potem wizyta w Glow i jesteś ustawiony.
w jedynce to przede wszystkim mam wrażenie że ładując w small marnujesz punkty, bo  na koniec i tak opłaca się biegać tylko z energy. Dwójka ma podobny problem, tyle że tam męczysz się całą grę z chujowymi smallami aż nie dostaniesz OP gaussa.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 29, 2013, 20:49:52 pm »
Możliwość podrasowania plasma rifle w F1 pokazała, że to broń docelowa gry. W F2 troszkę urozmaicili to, ale i tak łatwo dorwać IMBA bronie.

Antybristler

  • Wiadomości: 44
  • Świat bez żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 29, 2013, 22:10:50 pm »
Blaster obcych też fajny.
A żeby nie psuł zwłok wystarczy zmniejszyć poziom brutalności :D

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 29, 2013, 23:04:30 pm »
Co to za frajda wtedy?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Fallout 1 i 2
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 30, 2013, 10:25:46 am »
Big Guns ftw. Bozar OP, dziękuje, do widzenia.
Imho jest noobski - spray & pray. Jakoś nigdy nie pasował mi do koncepcji bardziej wyrafinowanych postaci, którymi grywałem. Ale jak ktoś ma CHA 2, to ma sens.
Rzucane są bardzo przydatne, zwłaszcza te granaty przeciwko robotom bardzo pomagają w walce z nimi.
Tia, ale roboty i walka z Khanami to są jedyne momenty, kiedy używałem granatów. A żal punktów na dwie sytuacje w grze, szczególnie, że granaty EMP nie robią ci krzywdy i możesz rzucać je sobie pod nogi.
Swoją drogą, chyba wiadomo kto jest najlepszym towarzyszem, nie?
Sulik ze wspomaganym młotem jest dobry, bo często wywraca przeciwników... Gorzej, jak jakiś idiota przejedzie mu serią z Bozara po plecach.
w jedynce to przede wszystkim mam wrażenie że ładując w small marnujesz punkty, bo  na koniec i tak opłaca się biegać tylko z energy. Dwójka ma podobny problem, tyle że tam męczysz się całą grę z chujowymi smallami aż nie dostaniesz OP gaussa.
Tia, ale po drodze do Glow jest jeszcze kilka trudniejszych walk, a z wysoką inteligencją punktów masz w bród, więc warto podbić do tej satysfakcjonującej setki, szczególnie jeśli planujesz dorwać snajperkę.

W dwójce z kolei wybór small guns jest dość szeroki, a szybka wizyta w Mariposie też nie zaszkodzi.
A żeby nie psuł zwłok wystarczy zmniejszyć poziom brutalności :D
Tia, ale chyba do najniższego poziomu, a wtedy nie dostajesz tych genialnych animacji jak np. laser przecina kogoś na pół. :P
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz