Autor Wątek: O grze  (Przeczytany 30228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: O grze
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 04, 2015, 20:46:12 pm »
Mocne i stanowcze :D

mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: O grze
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 04, 2015, 21:09:22 pm »
Czyta się to niczym fabułę hiszpańskiej telenoweli. W ostatecznym rozrachunku okaże się, że Roberts w przeszłości złamał serce Lizz i ta mści się teraz na nim. A tak na prawdę nie był to Roberts tylko jego zaginiony brat bliźniak, który podkochiwał się w córce Lizz, ale gdy tamta odrzuciła jego zaloty, ten na złość jej, zaczął umawiać się z jej matką.
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2015, 21:22:53 pm wysłana przez mnikjom »

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 04, 2015, 21:38:47 pm »
potraktuję to jako komplement mnik ;D

Poważnie mówiąc, sprawa jest dość poważna, bo jeśli zarzuty są prawdziwe, doszłoby do zlamania prawa. Jeśli nie.. cóż, poniekąd też, ponieważ narażono firmę na straty fałszywymi lub niedostatecznie zweryfikowanymi stwierdzeniami. Najzabawniejsza jest kwestia rasizmu, biorąc pod uwagę, że za UI odpowiada tam azjata. Określenie "nie zatrudnimy czarnej" (o ile padło) mogło być tylko wskazaniem że była tylko jedna czarna w konkursie i ktoś był od niej lepszy, ale ciężko powiedzieć jeśli nikt nie ma na nic dowodów. Generalnie sprawa jest w najlepszym razie śmierdząca.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 05, 2015, 00:02:42 am »
UPDATE 2:
Espapist utrzymuje, że podstawą weryfikacji jednego ze źródeł było okazanie przez nie swojej karty ID, którą posiada każdy pracownik. Problem polega tylko na tym, że CIG używa popularnych w ameryce kart firmy HID, które wyglądają tak, zaś ich odwrotna strona wygląda tak - jak więc widać nie ma na nich ani nazwy studia, ani tym bardziej nazwiska pracownika.

-------------------------

...chyba, że przedstawił się jako Mr. Proxcard

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: O grze
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 05, 2015, 15:39:03 pm »
O ile zgadzam się, że polityka twórców Star Citizena jest co najmniej dziwna i wali feature creepem na kilometr, to postawa Escapist jest żenująca. Nigdy nie przepadałem za ich publicystyką, poza kilkoma konkretnymi kolumnami (jak np. filmiki i felietony Yahtzee'ego), ale nigdy też nie uważałem, że ssą jakoś szczególnie. A przynajmniej do teraz, bo cała sytuacja to praktycznie przewodnik jak nie zajmować się dziennikarstwem - szczególnie podoba mi się sięganie po niepotwierdzone źródła żeby potwierdzić niepotwierdzone źródła.

Mam nadzieję, że chociaż wyjdzie z tego tyle dobrego, że CIG ogarnie swój PR, bo coraz mniej ludzi wierzy w ten projekt i dlatego tak chętnie łyknęli oszczerstwa Finnegann.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 11, 2015, 15:45:43 pm »
Jak być może niektórzy z was wiedzą, wczoraj wieczorem odbył się kolejny Citizencon, organizowany co roku w innym miejscu globu, by upamiętnić w ten sposób niezwykle udany start kampanii crowdfundingowej. Poniżej znajdziecie skrót najważniejszych informacji, choć z góry zaznaczam, że tekst w najmniejszym stopniu nie oddaje ducha wydarzenia - najlepiej jest obejrzeć nagranie całości, co najwyżej skacząc między poszczególnymi nagraniami prosto z gry. Nie przedłużając zatem, oto skrót najważniejszych informacji:
  • patch 1.3 - nowe bronie, emotki, możliwość jazdy łazikiem po ArcCorp, drobne poprawki takie jak animowane chmury
  • następny krok, SC Alpha 2.0 - zamiast osobnych modułów dla wieloosobowych statków czy części strzelankowej, otrzymamy w zamian moduł łączący wszystkie dotychczas stworzone elementy w jedną całość, stanowiąc wstęp do persistent universe. W wersji 2.0 możemy się spodziewać m.in. systemu EVA, wspomnianych wieloosobowych statków (w tym system localgrids, który odpowiada za grawitację na statkach), mapy 1 mln x 1mln x 200 000 km (rozmiar zostawia daleko w tyle nawet buggerfalla), hub w systemie Crusader gdzie będzie można otrzymywać misje, szereg stacji gdzie będzie można lądować, nowy IFCS (dokładniejsze starty i lądowania w trybie precyzyjnym, znany już „tryb walki”, tryb cruise służący do szybkiej podróży na niewielkie odległości oraz tryb nadświetlny), mechanika FPS... sporo jak na vaporware
  • Stacja w systemie Crusader to ta sama mapa, którą oglądaliśmy na gamescomie. Najpierw będziemy się spawnować się w jednym z licznych „pokojów hotelowych”, potem przejdziemy się do wspólnego foyer, gdzie wybierzemy który z naszych statków ma być podstawiony z hangaru na lądowisko (jedno z 10), generalnie klimatyczne zaimplementowanie wszelkich menusów.
  • w pierwszej iteracji  alphy 2.0, po zadokowaniu do stacji naprawczej statki będą łatane przez drony strzelające w nas leczniczymi promieniami. (tak naprawdę są to skanery sprawdzające poziom uszkodzeń, ale ponieważ reszta eyecandy w postaci mechaników grzebiących przy maszynach dopiero nadejdze, póki co wygląda to jak strzelanie leczącym promieniem)
  • Pokazano również wielką mapę, stanowiącą pierwszy element galactapedii. Możemy przełączać się na niej między widokiem galaktyki, poszczególnych systemów oraz planet, z opisami, podświetlaniem tras między wybranymi planetami (ze wskazaniem czy ma być szybka, bezpieczna czy inna), wszystko w pełnym 3d. Jest ona odstępna na oficjalnej stronie - https://robertsspaceindustries.com/starmap
  • pojawi się również milion mile high club - dawno obiecany bar na ArcCorp dla tych, co zapłacili naprawdę sporo, aczkolwiek zwykli gracze też będą mogli go zobaczyć.
  • starcitizenowy HOTAS od saiteka dalej się rozwija, dodano więcej przycisków w porównaniu z prototypem z gamescomu, jest też bardziej stabilny. Przepustnica będzie odczepiana, będą też zapowiadane wcześniej trackballe do celowania gimbalami. Większa wersja posiada również miniklawiaturę. Wciąż zero info o czymś dla leworęcznych.
  • nowy system upgrade’u statków, nie traci się już dostępu do alphy oraz LTI
  • pojawił się program referencji, za ściągnięcie nowych graczy są nagrody (aczkolwiek raczej pierdółki dla obu stron, poważne biznesy zaczynają się od 10 rekrutów) https://robertsspaceindustries.com/referral-program
  • nowy statek - Aegis Sabre, myśliwiec odpowiadający hornetowi, tyle że skupiony na zwinności oraz niewykrywalności („ninja”). W grze znajdzie się stosunkowo szybko, gdyż w przeciwieństwie do innych maszyn nie wymaga opracowania nowych mechanik, to po prostu jednomiejscowy myślwiec.
  • trailer Sq 42 - w kampanii usłyszymy m.in. Marka Hamila i Gary’ego Oldmana, premiera w 2016.
  • system animacji twarzy jest jeszcze bardziej rozbudowany niż ten znany z LA Noir
  • kampania będzie odrobinę sandboxowa, pozwalając niekiedy wybierać ktore misje chcemy wykonać oraz gdzie się udać
  • W Sq 42 znajdzie się również dynamiczny system rozmów i reputacji, NPCe mają być żywi i reagowac na to co, do kogo i jak mówimy
  • samo performance capture to ponad 10 godzin nagrań
  • scenariusz Sq 42 jest jakies 10 razy grubszy niż poprzednich wing commanderów

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

C

  • Wiadomości: 1345
  • Masztalerz
Odp: O grze
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 18, 2015, 23:19:42 pm »

mieszkaniec piwnicy ('''podziemia''')