Autor Wątek: O grze  (Przeczytany 30231 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: O grze
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 04, 2014, 21:32:59 pm »
Zasadniczo nie bawiłem się w przekierowywanie itp. coś tam próbowałem strzałkami ale nic nie wychodziło.

Jakie to uczucie być jednym z 200 000 wybrańców?

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 04, 2014, 22:07:52 pm »
nijakie, bo przy próbie wejścia na dowolną mapę do dowolnego trybu najpierw zwalona kolejka się zapętla i z żadnym meczem cię nie łączy, potem jak połączy to kończysz w niekończącym się ładowaniu mapy, jeśli nie skończysz w pętli nieskończonego ładowania to zamiast na mapę wywala cię z powrotem do hangaru, a jeśli w końcu gra za trzydziestą próbą jednak zaskoczy i dołączysz do meczu, to po góra 10 sekundach wywala cię z powrotem do hangaru. Generalnie serw nie był najwyraźniej przygotowany na skok z 60 do 200 tysięcy graczy i wszystko jebło. No ale urok pre-alphy, bo podobno jak było 60k to wszystko działało znośnie.

ale za to inny news, vid z asteroid hangaru który wg Bena ma trafić do gry w patchu 13, który objawi się nam po patchu 12.5 (czyli można obstawiać, że za dwa-trzy tygodnie).
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=kU9kVyG6QWQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=kU9kVyG6QWQ</a>
jest nawet Cat <3. Szkoda tylko, że w wersji greybox, bo jak doniósł ostatni raport miesięczny, prawdziwy developing to właściwie nawet się nie zaczął, bo dopiero dali concepty artyście, co przy okręcie tej wielkości (i ciągłych opóźnieniach i odkrywaniu koła na nowo jak piąta rewizja avengera, nie mówiąc o tym że teraz jak coś ma być w hangarze to nie może być tylko modelem, musi też mieć system zniszczeń, warianty i inny shit gotowy) oznacza że do hangaru trafi za rok.. co może nie wywoływałoby bólu dupy, gdyby durny xi'an scout, mustang czy inny gladius które ogłoszono dużo później nie doczekały się trafienia do produkcji dużo dużo szybciej :X

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: O grze
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 04, 2014, 23:00:22 pm »
Zasadniczo wszystkie projekty które poparłem na kickstarterze mają spore opóźnienia (M.O.R.E. i Frontiers). Star citizen też będzie miał, moim zdaniem minimum roczne. Jak za rok dostaniemy betę to będzie super.

Zasadniczo ten hangar wygląda nieźle, chociaż wydaje mi się że podłogi powinny jeszcze mniej się błyszczeć, w końcu ściany z tej asteroidy pylą i to mocno.

Z innej beczki
pre-alpha M.O.R.E.
https://www.youtube.com/watch?v=Qc1cDWrABdk
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2014, 23:03:11 pm wysłana przez Lowcap »

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 03, 2014, 17:20:06 pm »
podnieśli limit graczy do numeru 250,000 więc chyba wszyscy z RPGC się łapią.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: O grze
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 03, 2014, 21:10:27 pm »
Tak, dostałem wiadomość na pocztę. Niestety nie prędko zagram z racji pobytu w domu rodziców. może za dwa tygodnie.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 15, 2014, 22:59:08 pm »
ok, właśnie obejrzałem livestream z gamescomu. W sumie zero niespodzianek, bo wszystko co miało zostać ujawnione to sami wygadali przed konferencją, ale tak dla porządku:
-za dwa tygodnie nowy patch
-hangary zbudowano od zera, nie będą już sztywno przypisane do rozmiaru statku, gdy będziemy kupować hangar będziemy wybierać 'styl' który nam pasuje (tbh najlepiej wygląda ex-discount, nawet lepiej niż asteroidowy).  Na niektórych planetach mogą jednak występować ograniczenia, np by móc kupić hangar w stylu 'asteroid' wokół planety musi być pas asteroid, zaś na nowozałożonej kolonii gdzie wszystko jest w stadium prowizorki trudno o zamówienie sobie hangaru w stylu deluxe.
-moduł FPS zostanie pokazany na PAX Australia, który ma miejsce na przełomie października i listopada
-pokazano demo z constellation obsługiwanym przez trójkę graczy walczących z pirackimi hornetami. Nic specjalnego, sama walka to coś jak lot śmigłowcem w battlefieldzie, tyle że w SC można swobodnie chodzić po pokładzie statku w trakcie lotu by zająć stanowisko bojowe (pokazano też hullbreach, ale to w formie intra). Kiedy jednak będzie można tak latać z kumplami - nie wiadomo, na pewno nie w następnym patchu.
-dwa nowe tryby dostępne z patchem: stary, dobry vanduul swarm, ale w opcji z co-opem ze znajomymi, oraz nowość, tryb wyścigów, słynny Murray Cup. Akurat jak go pokazywano nastąpił crash, więc nie wiadomo czy dla wszystkich czy tylko dla M50 (które na marginesie razem z patchem staną się grywalne), bo tylko te drugie pokazano na streamie z rozgrywki
-zmiany w systemie lotu, zamiast poruszania się w czterech osiach dostępne będzie sześć, możliwe więc będzie strafe'owanie bez przełączania się między trybami lotu. Zwiększona zostanie też szybkość wszystkich statków, średnio dwa razy - niewidzialne ściany bedziemy więc oglądać jeszcze szybciej, a do tego znowu może się gorzej skręcać, gdyż im szybciej się leci tym mniejsza sterowność. By zaradzić temu ostatniemu, pojawi się nowy rodzaj boosta, który zasila tylko thrustery manewrowe.
-warianty Constellation są już dostępne. Nawet ciekawe, gdyż mamy budżetowego taurusa (ta sama constellation co do tej pory, nawet z większą ładownią, ale za to gorsza cała reszta), andromedę (ta co do tej pory), Feniksa (jacht z salą telewizyjną, ładownią, lepszym myśliwcem - Archimedesem itd, generalnie rzecz przewidziana dla szefów organizacji) oraz Aquilę robiącą za wariant eksploracyjny, z samochodem terenowym w komplecie i genialnym commercialem, enjoy:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zG-82TakEqk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zG-82TakEqk</a>

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 24, 2014, 21:43:22 pm »
http://techreport.com/news/26963/the-radeon-r9-285-will-arrive-sep-2-at-249
jak widać AMD współpracuje ściśle z RSI, do gry trafi specjalny wyścigowy wariant Mustanga z małym logiem AMD. Z jednej strony mustang do wyścigów pasuje, dzieki nowym gównanym oznaczeniom to wielkie R9 też nie kojarzy się z reklamą, same małe logo AMD to też niby nic bo przecież nawet dziś to samo logo jest na ferrari, do tego maleńkie.. ale czy ten product placement ma sens gdy akcja gry toczy się 940 lat licząc od dziś, to już mam pewne wątpliwości, zwłaszcza że robi niebezpieczny precedens dla wszelkich dorritos i moutain dew :x

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 02, 2014, 20:49:35 pm »
jak ktoś nie grał a się zastanawia, lub się nie zastanawiał nawet, ale lubi darmówki: wbijacie na adres https://robertsspaceindustries.com/promotions/dragoncon-2014 i klepiecie kod promocyjny DRAGONFLIGHT2K14
działa do 5 sierpnia września oczywiście.

Sry że tak późno, ale nikt nie wpadł nato by dać info na głównej, dopiero na oficjalnym foro przypadkiem znalazłem :x
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2014, 21:30:18 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: O grze
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 02, 2014, 21:07:25 pm »
Dobre i to. Potestuję te 2 dni, bo dziś to się będzie ściągać ;p

EDIT:

Nie działa z kartą GTX 275. : |
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2014, 18:41:04 pm wysłana przez MuadDib »

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 14, 2014, 14:07:51 pm »
jakby ktoś przegapił, wyszedł Patch 13, a w nim moduł wyścigów, możliwość używania 350R i M50 (choć temu pierwszemu trochę zgwałcono design), nowe hangary w tym asteroidowy (aczkolwiek najtańszy ftw), poprawki w systemie celowania, wszystko lata szybciej i w technologii 6DOF (choć akurat to się sprawdza średnio), usprawnienia HUD (radar jest wreszcie użyteczny), odblokowano co-op z obcymi i kumplami, słowem dużo dobra.

A, i trailer w stylu top gear jako bonus:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=_SpsjUHj_II" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=_SpsjUHj_II</a>

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 12, 2014, 08:15:46 am »
UWAGA UWAGA MIESZKAŃCY 100LICY
wszyscy, którzy do tej pory wsparli Star Citizena (czytaj mają dostęp do Arena Commandera), z okazji drugiej rocznicy otrzymali wczoraj dostęp do wszystkich statków, które do tej pory znalazły się w grze. Jeśli ktoś chce więc przetestować M50, 350R, 300i, horneta lub zwykłą aurorę, to ma teraz szansę. Akcja kończy się w następną niedzielę.

Z innych nowości z citzenconu:
-w tym roku otrzymamy najpewniej jeszcze tylko arena commandera 1.0 (tzn wszystkie ujawnione do tej pory jednomiejscowe myśliwce i ich warianty - jak więc oni chcieli to mieć gotowe rok temu albo chociaż w maju, pojęcia nie mam), w przyszłym zaś kolejno moduł FPS, planetside (czyli pokazaną niewielką mapę systemu Stanton, ale urywającą dupę - czekam na vid w lepszej jakości niż stream) arenę 2.0 z wielozałogowymi statkami i wreszcie pierwszą część Squadronu 42. Na Cata więc trochę poczekamy *cry cry*
-nowe-stare concepty 890 Jump, tydzień temu Reclaimera (ex-surveyora), oba niedorzecznie duże i drogie
-nowe vid z cutlassem i jego warianty, spaceboobs included
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=qE7TFnSl9y4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=qE7TFnSl9y4</a>
//przy okazji, podziwiam ich przywiązanie do totalnie niewygodnych interfejsów dotykowych a'la ajfon z pierdyliardem zakładek, które ni w chlerę nie sprawdzają się w walce bo zanim się doklika do tego co nas interesuje to albo sami wymanewrujemy przeciwnika albo zginiemy//

oprócz tego dużo pieprzenia o podekscytowaniu, ale przynajmniej były jakieś nowości. Następny przystanek, PAX australia (który póki co jest małą katastrofą, bo zeszła może 1/3 biletów - tak to jest jak się na siłę przykleja dupę do "amerykańskiej strefy wpływów" i leci z imprezą do kraju wielkości kontynentu a zaludnionego jak pół o wiele mniejszej polski), gdzie po raz pierwszy zostanie pokazany publicznie moduł FPS.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2014, 08:17:38 am wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 01, 2014, 11:36:45 am »
z PAX australia
-Gladius i Redeemer są hangar-ready
-w FPS oczy są modelowane osobno niż głowa, co pozwala na dodatkowe efekty gdy nasza głowa jest zamknięta w hełmie a'la Republic commando
-są takie detale jak para z oddechu na szybie hełmu
-FPS module robi -niespodzianka!- illfonic

...i na razie tyle, bo stream się wysrał już piąty raz i generalnie składa się głównie z przerw na postawienie go na nogi. Z weselszych wieści, wyszedł patch 0.9.2 do arena commandera, ktoś wreszcie przy joysticku popracował nad członem "joy".

EDIT:
ponieważ stream znowu na chwilę wstał -  walka ma byc trudna, łatwo zginąc, hasłem przewodnim jest "totalna imersja", spodziewajcie się końskich vulv. Bardziej poważnie, walka 0G potwierdzona i wygląda epicko
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2014, 11:41:43 am wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: O grze
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 01, 2014, 15:34:42 pm »
Cóż, widziałem filmik pokazujący walkę. Pokazujący chyba nie byli zbyt dobrymi strzelcami. W przypadku jednej broni dostrzegłem wspomaganie celowania i to mocne. Mam nadzieję że dodatki typu celownik lepszy od mechanicznego będą tanie, w końcu technologia dzisiejsza, a czas gry +1000 lat.

Aurora LN mogłaby być już arena ready, bo standardowa jest beznadziejna.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: O grze
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 01, 2014, 15:53:53 pm »
może grał na padzie :D a tak serio aż tak się nie przyglądałem, za ciemny etap dali. Zresztą, wspomaganie celowania to masz teraz w Commanderze, nazwane eufemistycznie ESP (choć z drugiej wreszcie da się dzięki temu klepać vanduuli fixed weapons zamiast polegać na HOMAS).

A co do aurory - z ciekawości Lowca, czym grasz i jak masz obłożone sterowanie? Bo bawiąc się aurorą na tych rocznicowych "dniach otwartych" zauważyłem, że bardzo pozytywnie na komfort użytkowania wpływa przestawienie się na używanie roll zamiast yaw (lub odwrotnie, już nie pamiętam; no i nie wiem jakie są polskie odpowiedniki tych określeń ._.) ze względu na takie a nie inne umiejscowienie thrusterów.
B'sides LN to tyle tylko zmian, co nieco lepszy silnik i badgery zamiast beheringów.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: O grze
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 01, 2014, 17:27:39 pm »
Mnie gra nie chciała działać na tych dniach otwartych. Po tym jak zabrali ruchome działka z podstawowej aurory to stała się praktycznie niegrywalna w starciach z lepszymi jednostkami. Zero korekty, tylko strzały prosto.

Myszka+klawa, nie modyfikowałem ustawień.
Z tego co widziałem w hangarze LN ma 4 działka a nie 2.