Autor Wątek: Star Citizen - temat ogólny  (Przeczytany 22312 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MuadDib

  • Wiadomości: 1128
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 24, 2016, 23:16:42 pm »
Mnie nie pójdzie ;__;

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 21, 2017, 19:32:07 pm »
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 21, 2017, 20:33:22 pm »
szczerze, o ile oldman wyszedł im świetnie, tak Marka bym nie poznał :P

przy okazji, pokazano też minimalne wymagania Star Citizen: Squadron 42 (aka singlowej kampanii):

    64-bitowy system operacyjny Windows 10 (Anniversary), 8.1 lub 7 (SP1)
    karta graficzna z 2 GB VRAM (zalecane – 4 GB), obsługująca DirectX 11
    czterordzeniowy procesor
    16 GB pamięci RAM
    szybki dysk SSD

cóż, dobrze że wstrzymałem się z upgrade kompa :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dassanar

  • Wiadomości: 513
  • Swordmaster
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 22, 2017, 03:05:20 am »
Co oni tam wpieprzyli, że aż "szesnastkę" trzeba na minimalne? Grafa wygląda spoko, ale to absolutnie nie wygląda mi na rewolucję.
P.A. 69%


-NAJLEPSZY LITERAT ŚWIĘTEGO PRZYMIERZA-


Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 22, 2017, 06:38:09 am »
Skala dass. olbrzymie stacje i okręty liniowe z wnętrzami i załogami, liczba renderowanych obiektów, ale przede wszystkim gigantyczne planety z płynną progresją lotu między powierzchnią a orbitą. No i ten głupi czynnik widoczny od niemal dekady, że coraz drobniejszy progres graficzny wymaga nieprzyzwoicie dużego wzrostu mocy obliczeniowej. A, no i oparli to o mocno zmodyfikowany Cryengine3, który zawsze miał swoje dziwne potrzeby.

SC jest jaki jest, wiele decyzji designerskich oraz dziwnych praktyk mnie do niego zniechęca, ale jedno mu oddać trzeba. To chyba jedyna gra, która po drobnych modyfikacjach byłaby w stanie oddać skalę ataku na gwiazdę śmierci.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!