Autor Wątek: Star Citizen - temat ogólny  (Przeczytany 22313 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1537
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 28, 2013, 18:20:19 pm »
Na pewno będzie, nie wyobrażam sobie sterowania postacią za pomocą dżoja.
Swoją droga kupiłem wczoraj, najtańszy jaki był (32 zł)... Genius F-17: 2 standardowe osie ( 3 by się przydała bym nie musiał używać A,D), 4 przyciski, przepustnica. Do przyzwyczajenia wystarczy, jednakże połączenie z klawką w jakiejkolwiek symulatorze jest niezbędne, do tego ma całkiem dużą martwą strefę i jest średnio precyzyjny. Na allegro czy tablicy idzie kupić tanio "używki".
Prawdziwy test rozpocznie się jak udostępnią moduł walki.
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2013, 18:22:34 pm wysłana przez Lowcap »
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

MuadDib

  • Wiadomości: 1128
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 28, 2013, 18:39:53 pm »
Nie mam pojęcia o czym piszesz :D Z analogami nie miałem prawie w ogóle styczności. 3 oś to gdzie by była dobra? Pod kciukiem?

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1537
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 28, 2013, 18:55:03 pm »
Kciukiem obsługujesz przyciski od twojej strony, 3 oś polega na obracaniu pionowego drążka na boki w efekcie czego spust zamiast z przodu był by skierowany w bok ( tak przynajmniej jest to rozwiązane w niektórych dżojach).

Swoją drogą kiedy zaczynamy zbierać polskie community?
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2013, 18:57:45 pm wysłana przez Lowcap »
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

MuadDib

  • Wiadomości: 1128
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 28, 2013, 20:00:32 pm »
Jak wszystkich będzie na to stać : D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 28, 2013, 20:12:46 pm »
zanim odpowiem - nie chcę gonić za offtop, ale wolałbym, by w tym topicu pojawiały się sugestie odnośnie następnych tekstów, a takie ogólne dyskusje lepiej toczyć w temacie łowcy. Jeśli więc ktoś chciałby mi odpisać, to prosiłbym, by właśnie tam

@ wybór joya
polecam dowolnego mad katz który jest przepakowanym saitekiem. Nic lepszego się imho nie znajdzie, trzyosiowe zaczynają się już od 70 zł bodaj. I jeszcze mają przepustnicę.

@test joya
polecam ściągnąć Rise of Flight, jest darmowy, ale jako rasowy symulator pozwala "wyczuć" drążek i przyzwyczaić się do niego

@zbiórka community
jak wrzucimy jeszcze trochę tekstów i ogarniemy główną, tak by napisać do Bena lub Wingmana i mieć darmową reklamę jacy jesteśmy zajebiści

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 28, 2013, 21:21:50 pm »
Sam właśnie jak dostanę wypłatę to zainwestuje w Saiteka FLY 5. Co prawda ostatniego dżoja miałem w podstawówce, ale myślę, że nie ma co się rozdrabniać - może go nie rozjebię w fazie uczenia się.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 28, 2013, 21:27:53 pm »
no Fly5 to już wogóle ideał bo więcej przycisków i podwójna przepustnica, ale niestety jestem leworęczny i musiał mi starczyć Cyborg ;f

anyway wydzieliłem posty, dla porządku

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1128
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 02, 2013, 09:50:49 am »
Wiadomo coś o tym, czy podróże będą w czasie rzeczywistym czy "teleportowały"? Widziałem wyrka do spania do dalekich podróży.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 02, 2013, 10:20:34 am »
wyrka będą służyć do save'owania w kosmosie, gdy musisz iść bo czas do roboty or smth a do stacji daleko. Podróże jako takie będą real-time, aczkolwiek będą w sumie cztery metody:
1) galaktyczne autobusy/taksówki, tu nie wiadomo czy całą podróż będziesz podziwiał siedząc w fotelu i patrząc za okno (jak niesławne windy w ME czy metro krasnoludów w WoW) czy jednak ekran się zaciemni i budzisz sie na nowej stacji
2) lot real time, ale, nazwijmy to, "znaną trasą" którą ma wbitą komputer pokładowy. Pilotuje automat więc jest szybciej
3) real time, ale bez autopilota - sam kierujesz statkiem i dlatego jest ciut wolniej, ponieważ ludzie mają tendencję do zbaczania z trasy by się czemuś przyjrzeć ;p
4) poprosić kogoś by cię podwiózł (dlatego niektóre statki mają więcej łóżek i krzeseł niż 'stanowisk bojowych'), jak szybko to pójdzie to już zależy od twojego pilota, który może wybrać między wariantem 2 i 3. Tbh, w ogóle może się okazać, że wariant 1 działa tak samo jak 2, tylko pilotem jest AI i w tedy tak naprawdę będą tylko dwie możliwości podróży, szybszy automat i wolniejszy 'ręczny' (szybszy automat jest po to byśmy nie spędzali połowy życia na autostradzie, jak to jest w nieudanym X rebirth)

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1128
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 02, 2013, 10:28:59 am »
Gdyby te taksówki miały instant teleportację, to zakłóciłoby to czas w grze, bo jeden by dopiero zaczął lot, a drugi już by był na miejscu. Zobaczymy co wymyślą.

Z drugiej strony loty real time byłyby dość nudne na dalekie dystanse. Jakieś mini-gierki mogliby wtedy wprowadzić :D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 02, 2013, 10:34:41 am »
Gdyby te taksówki miały instant teleportację, to zakłóciłoby to czas w grze, bo jeden by dopiero zaczął lot, a drugi już by był na miejscu. Zobaczymy co wymyślą.
no to jest właśnie ciekawe w sumie, bo przy niektórych wydarzeniach jak np lądowanie na planecie jednak odpala się filmik.
Ale stawiam na real-time, bo inaczej zabrałoby to "potencjalną pracę" graczom.

Cytuj
Z drugiej strony loty real time byłyby dość nudne na dalekie dystanse. Jakieś mini-gierki mogliby wtedy wprowadzić :D
tej nudy właśnie chcą uniknąć, a minigierka w przypadku nowego X'a nie wypaliła.. tak jak wiele innych rzeczy :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 17, 2013, 22:05:35 pm »
dogfight alpha opóźniona o kilka miesięcy, bo nie chcą rzucać sklejonym byle jak gównem :< za to będzie gameplay  w piątek z okazji świątecznego livestream. Oby mniej nudny niż poprzedni

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 21, 2013, 23:07:34 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=1qRNYF12Us4
pre pre pre alpha dogfight module. Wygląda.. w sumie sam nie wiem, system znniszczeń ma imho tyle dobrych pomysłów (DAT odpadające poszycie) co słabych (ogon zawsze mocniej ujebie się z prawej strony, chyba że coś źle załapałem).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2013, 23:21:05 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1537
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 22, 2014, 11:58:00 am »
Można już tworzyć organizacje, wczoraj udostępnili opcję. Tworzymy już teraz czy czekamy? Do tego jaka nazwa, czy nawiązująca do ŚP ( Holy Alliance wolne) czy do całego forum. 
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5701
  • demigod
Odp: Star Citizen - temat ogólny
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 22, 2014, 16:11:13 pm »
zastanawiałem się czy nie zrobić dwóch, ogólnostronowej i ŚPowej. Chyba, że ŚP zrobiłoby się jako dywizję Ogólnej, bo taka funkcjonalność ma zostać zaimplementowana.
SID to będzie ofc RPGC, ale problem jest z nazwą - zostawić RPGC i niech ludzie zgadują o co chodzi, jakieś pompatyczne 'sarmackie' badziewie by każdy noobek się rejestrował, czy macie jakiś lepszy pomysł?
Zresztą nazwę zdaje się można zmienić, kluczowy jest SID. Nazwa powinna być po prostu chwytliwa.

bo trza szybko działać póki mamy pole do popisu i wszystkie polskie gildie mają po jednej osobie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2014, 16:13:09 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!