Autor Wątek: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny  (Przeczytany 9218 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« dnia: Listopad 09, 2013, 13:30:51 pm »
W tym temacie prowadzony jest nabór do sesji. Można też zadawać pytania, zgłaszać propozycje, dyskutować o toczących się sesjach i tak dalej.

Data startu pierwszego PBFa nie jest jeszcze dokładnie ustalona. Póki co, chciałbym się zorientować, ile osób byłoby zainteresowanych wzięciem udziału.

Póki co zgłosili się :
- tidas
- Sentenza
- Master of Gorzała
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2013, 14:42:22 pm wysłana przez Dollan »

Tidas

  • Wiadomości: 33
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 10, 2013, 22:43:11 pm »
warhammer  ;D
Do niego zawsze jestem chętny

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2013, 12:56:26 pm »
udział jeszcze rozważę (już w jednej sesji biorę, to nie będę blokował innym), ale tak z ciekawosci - jak balansowani są Imperialni i Marynaty? Tzn nie wiem czy nie lepiej sie zdecydowac czy druzyna albo ma byc druzyna SMów czy gwardzistów, bo tam gdzie gwardzista się męczy tam nadczłowiek z palcem w dupie sobie poradzi. No i zdaje sie ze wg lore tez lepiej by bylo by byli z jednego oddziału/chapteru a nie mieszanka wedlowska

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2013, 14:18:00 pm »
Cytuj
jak balansowani są Imperialni i Marynaty

Kiedy Marines i Gwardziści walczą razem (co swoją drogą jest dość rzadkie, więc tacy gwardziści powinni być podjarani że hej) to ci drudzy z oczywistych względów robią bardziej za wsparcie i starają się osłaniać Marines. Ale to też nie jest tak, że superżołnierze mogą przyjąć tuzin rakiet na klatę i nic im nie będzie. Są silniejsi, wytrzymalsi i mają swoje pancerze, ale to na nich skupia się główny ostrzał, bo są największym zagrożeniem. Dobry snajper, silne uderzenie toporem albo nawet celna seria z KMu mogą szybko wyłączyć nazbyt pewnego siebie Marine. Kilku gwardzistów może zrobić więcej, niż się wydaje, jeśli skoncentrują ogień a potem jeszcze walną z granatnika. Umawiamy się też, że gracze-gwardziści będą wyjątkowo rzadko puszczani na słynne szarże "na hura", z których Gwardia słynie.
Cytuj
No i zdaje sie ze wg lore tez lepiej by bylo by byli z jednego oddziału/chapteru a nie mieszanka wedlowska

Często na planetach/w układach, gdzie toczą się ostre jatki, działa kilka kompanii z różnych zakonów (chociażby na Grai z Warhammer Space Marine - Ultramarines i Krwawe Kruki). Regimentów Gwardii Imperialnej jest tyle, że też często na walkę zlatuje się kilka. Ale jasne, jak zbierze się grupa chętnych to ustalą np. jakie chcą dwa zakony i dwa regimenty dostępne do gry, żeby nie zrobił się zbyt wielki burdel.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 19, 2013, 17:30:42 pm »
bah, zapomnialem odpisać - skoro nie ma wielu chetnych to i ja sie zglosze, dwoch graczy to juz druzyna :P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 20, 2013, 19:07:39 pm »
Hmph, jeżeli zamiast zwykłych gwardzistów dasz Kasrkinów, to balans może być lepszy wtedy.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 20, 2013, 19:24:12 pm »
o to to. Albo ogrynów :D

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 20, 2013, 19:28:43 pm »
Nom, o Ogrynach też myślałem.

W sumie mnie zapisz, bo widze, że kiepska frekwencja póki co.

Trzeba obmyśleć jakiegoś ciekawego Gwardzistę, bo Space Marines są zbyt "płascy".
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Tidas

  • Wiadomości: 33
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 20, 2013, 20:53:57 pm »
space marines attack !!!
ee tam gwardzistą będzie lepiej grać :D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 21, 2013, 13:13:22 pm »
to co dolan, przygarniesz trójkę gwardzistów? :d
I jakbyś mógł, podeślij mi jeszcze raz ten tekst o PBFach (co zdaje sie z dassem robiliście) na PW or smth, bo nie wiem jak, ale zguniłem :s

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 21, 2013, 14:41:43 pm »
Cytuj
Albo ogrynów

Ogryni pewnie byliby śmiechowi, ale ostatecznie gra nimi byłaby dość ograniczona. Właściwie tylko jedna broń, niewielkie pole do popisu (bo intelektem to oni nie grzeszą). A Kasrkinem nikt nie broni grać. W takim wypadku dla Gwardzistów przewidziane byłyby pewnie głównie regimenty Cadiańskie.

Cytuj
Space Marines są zbyt "płascy"

Niekoniecznie. Kosmiczni Marines są np. znacznie bardziej ciekawi, jeśli są wystawieni na działanie sił Chaosu. Gwardzista z kolei praktycznie nie ma szans, jeśli ktoś spróbuje zawładnąć jego umysłem, a w pobliżu nie będzie kapłana, który mu dopomoże.

Cytuj
to co dolan, przygarniesz trójkę gwardzistów? :d

Czemu nie ;p Gwardziści są najbardziej podobni do współczesnej armii, więc mają naprawdę duże pole do popisu.

Cytuj
I jakbyś mógł, podeślij mi jeszcze raz ten tekst o PBFach

Nie wiem, czy go nie wyrzuciłem. Ale poszukam.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 21, 2013, 19:00:59 pm »
jak dla mnie może być i cadia. Ew zostańmy stormtrooperami, bo w najnowszej edycji zdaje się aż tak od karskinów nie odbiegają.

btw. daj hasło do pliku ;P

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 21, 2013, 19:25:07 pm »
Cytuj
jak dla mnie może być i cadia

Nie no, rzuciłem tak Cadią bo fabularnie to stamtąd pochodzi najwięcej pułków Kasrkinów. Jeśli chcecie być Bojowymi Jastrzębiami Harakonu (:D) czy coś to nie ma sprawy.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 21, 2013, 19:31:17 pm »
Albo Zabójcą ze światyni Vindicare. :3 Albo kapłanem maszyn. :> Albo psionikiem. Albo kapłanem z piłą łańcuchową.

A Ogryni moim zdaniem i tak są świetnym pomysłem. Brutalna siła zawsze się przydaje, a nikt lepiej od Ogrynów tego nie robi.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Dollan

  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Warhammer 40000 - Temat Organizacyjny
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 21, 2013, 19:40:51 pm »
Cytuj
A Ogryni moim zdaniem i tak są świetnym pomysłem.
No ok, macie pełną dowolność (tylko żebyście się wszyscy na pułkowników albo majorów nie zrobili ;p), tylko musisz sam wykminić jakie imiona mają Ogryni. Bo ja nie wiem :D