Autor Wątek: Deus Ex  (Przeczytany 6248 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Seksrator

  • Wiadomości: 187
  • Cham i Prostak
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 08, 2013, 11:30:57 am »
2 sprawy:
-Polecacie jakieś fajne mody do jedynki? Byle nie poprawiające grafikę, bo na lapku i tak mi się wiesza przy większej ilości npców.
-Z braku zajęcia i z powodu zbyt dobrego nastroju postanowiłem się trochę podrażnić i zainstalowałem Invisible War, macie jakieś rady? Bo grałem tylko raz i to może z 4h po czym usunąłem :|

A co do posta Gr0ta. Ja osobiście uważam że scenariusz z DX, przynajmniej w pewnej części jest nieunikniony, chodzi mi głównie o konflikty ONZ z terrorystami, biedę, czy przerzedzenie populacji za pomocą sztucznie stworzonego wirusa. O ile augi są raczej mało prawdopodobne w tak niedalekiej przyszłości, to roboty militarne, czy śmigłowce mogące przelecieć z NY do Hong Kongu jak najbardziej. No i upadek Iluminatów to raczej absurd. A paranoja, przecież wiadomo, że masoneria, templariusze, lemingi czy inne gówna kontrolują cały świat i szarzy obywatele nie mając nic do gadania. ;P

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2800
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 02, 2015, 16:01:53 pm »
Nom, napieprzam w Deus Exa z modem New Vision http://www.moddb.com/mods/new-vision.

Ogólnie wygląda ładnie, ale zgarnąłbym jeszcze coś do postaci i broni, bo wyglądają biedno w porównaniu do tekstur otoczenia.

I jeszcze jedno - pierwszy dopalacz dałem w łape do przenoszenia cięższych przedmiotów. W Human Revolution było useful. W Deus Exie też jest? Bo póki co, to meh.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

GuRt

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1655
  • None was given.
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 02, 2015, 19:41:13 pm »
Siła w łapie do podnoszenia przedmiotów w DX jest prawie bezużyteczna. Dopalacz do pałera w walce kontaktowej może przydać się częściej, o ile korzystasz z melee - wtedy mieczyk staje się jeszcze bardziej zabójczy. W przeciwnym wypadku oba usprawnienia na łapy są warte podobnie (niewiele). Sam za często nie używałem żadnego z nich, jak korzystałem z miecza to i tak waliłem nieco expa w skille do broni białej + skradałem się do ofiary, a wtedy Dragon's Tooth to i tak insta-kill.

PS. Jakaś mądra głowa z deusowego wiki twierdzi, że siła w łapie do targania może się przydać do znajdywania sobie alternatywnych ścieżek i np. obchodzenia wrogów i tak dalej - ale osobiście jakoś się nie spotkałem z motywami typu "kurdebele, gdybym tylko mógł przesunąć tą skrzynię, to przesmyknąłbym się taaaaaak zajebiście". Po prostu nie.

Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2800
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 02, 2015, 23:14:35 pm »
Korzystam z pałki do ogłuszania - jestem bardzo humanitarny. Jedynie w Hell's Kitchen w hotelu 'Ton wyciągnąłem 9mm i wykosiłem dwóch terrorystów, którzy trzymali zakładników (z pałeczką nie dałem rady ich ściągnąć, zanim nie zabili jakiegoś zakładnika).

Ogólnie idę w stealth, chociaż jak wspominał kiedyś Drag - bieda.

O co chodzi z tymi upgrade'ami do broni? Już chyba 3 raz Precision dałem w kusze i dalej moge, wtf.

EDIT: Dobra, poczytałem i już wiem. To inna broszka teraz - rozumiem, że typowego handlu nie ma w grze? Tylko z opcji dialogowych co jest dostępne, ta?
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2015, 23:18:42 pm wysłana przez Master of Gorzała »
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

GuRt

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1655
  • None was given.
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 03, 2015, 06:48:40 am »
Tajest. Znaczy się, w ten sposób jest w DX zrealizowany typowy handel. Ciekawsze rzeczy się zdobywa na różne sposoby, zdecydowanie mniejszy nacisk jest położony na kupowanie za hehekredytki.
Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2800
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 03, 2015, 20:41:19 pm »
Czy jeżeli Paul się zdespawnował w 'Ton, to znaczy, że przeżył?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

C

  • Wiadomości: 1436
  • Masztalerz
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 24, 2016, 04:36:32 am »
Jeśli chodzi o dobre mody, to dużo słyszałem o The Nameless Mod.

Paweł jest niezniszczalny, tak swoją drogą. Sam wykosi wszystkich, wystarczy schować się w jego tajnej no-life'owej jaskini z komputerem i poczekać. Przez parę minut patrzyłem, jak nawala się z facetami w czerni, okazyjnie wbiegając w kłębek ciał, by zdzielić paru paralizatorem.

Ale mnie do tej pory boli tyłek, że wczytałem grę i posłuchałem się go jak posłuszna owieczka ("Sheeple"! Co się wtedy stało z moim stosowaniem się do sloganu reklamowego gry: "Trust no one. Question everything."?), i wyszedłem przez okno.

I że, chociaż podałem w wątpliwość legitność mechanika, nie dostałem dialogu na temat bomby. ("Bomba! Wynoś się stamtąd!") Co za przykrość.

A także dlatego, że jako jedną z supermocy wybrałem przenoszenie nieco większych skrzynek zamiast dodatkowych obrażeń w walce wręcz. Pałka teleskopowa do końca gry była dla mnie prawie bezużyteczną bronią.

Ale za to byłem "elite hackerem", mistrzem otwierania zamków i na tyle rozsądnym, by wybrać "the 'Go Fast' augmentation" zamiast cichobiegu, niewidzialność dla maszyn zamiast niewidzialności dla ludzi, oraz regenerację zamiast... cokolwiek było tam alternatywą. Niewidzialny, niezniszczalny nindża z neonowo niebieskim neo-lightsaberem. Polecam ten styl walki o przetrwanie w cyberpunkowym świecie.

mieszkaniec piwnicy ('''podziemia''')

C

  • Wiadomości: 1436
  • Masztalerz
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 07, 2016, 16:38:53 pm »
Skończyłem oglądanie LP pierwszego Deus Exa, w konwencji "jeden odcinek na poziom (ewentualnie dwa, jeżeli poziom jest rozległy) plus krótki >>wykład<< na temat motywów pojawiających się w grze, a także zawartych w niej nawiązań do wydarzeń historycznych, fikcyjnych organizacji, filozofów oraz utworów literackich, filmów, itp.", i chciałbym z całego serca go polecić, albowiem zagrajmer włożył sporo wysiłku w analizę tego, co stało się inspiracją dla gry. Wśród poruszanych przez niego w "wykładach" tematów znajdują się na przykład ludzie-krety żyjący w opuszczonych tunelach pod Nowym Jorkiem, szczepionki i AIDS, Komisja Trójstronna, sztuczna inteligencja, Majestatyczna Dwunastka, globalne ocieplenie, oraz - naturalnie - Oświeceni/Illuminati.

Ostatni odcinek zawiera też fajne, wnikliwe interpretacje możliwych zakończeń dla gry.

mieszkaniec piwnicy ('''podziemia''')

MuadDib

  • Wiadomości: 1128
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 07, 2016, 19:59:26 pm »
Albo samemu przejść grę i mieć jeszcze większą frajdę.

C

  • Wiadomości: 1436
  • Masztalerz
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 07, 2016, 21:12:10 pm »
Tak jest. Najwidoczniej nie było to od razu jasne, ale tego let's playa polecam osobom, które już przeszły grę. Cały ten temat jest spoilerem dotyczącym gry, więc jeśli ktoś nadal jej nie ukończył a czyta te słowa, niech lepiej weźmie się za nadrabianie zaległości! A po dogłębnej eksploracji obejrzy tego LP, by zobaczyć, co przegapił. Sam biegałem z dupokanapką po każdym poziomie, przeczesując je czterokrotnie, a przegapiłem parę rzeczy.

Między innymi to, że wzmocnienia podskórne i klatki piersiowej, mające odpowiednio dwa i trzy sloty, akceptują w tych slotach dowolne augmentacje dopóty, dopóki się one nie dublują. Przyjąłem, że każdy kanister oferuje alternatywę, ale okazuje się, że można mieć np. powtórny obieg energii bioelektrycznej razem z syntetycznym sercem, albo oba typy maskowania jednocześnie!

Albo to, że pewien błąd w grze pozwala niemal pod koniec gry (baza oceaniczna) uzyskać nieskończoną ilość punktów umiejętności i kontenerów z ulepszeniami augmentów. Wspinanie się po ścianach. Sporo ukrytych lokacji. Błąd przy zaczynaniu nowej gry pozwalający zachować ekwipunek z ostatnio otwieranego zapisu. I mnóstwo innych tego typu ciekawostek.

mieszkaniec piwnicy ('''podziemia''')

GuRt

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1655
  • None was given.
Odp: Deus Ex
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 19, 2016, 23:18:47 pm »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=rxOKEsBx4NU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=rxOKEsBx4NU</a>

Podpisuję się w 100% i polecam.
Wielki Klasztor - Regent Arcanusa - Strażnik Wiedzy

You've got to risk it to get the biscuit.