Autor Wątek: Wasteland 2 - ogólne wrażenia  (Przeczytany 19630 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nederland

  • Wiadomości: 844
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:47:06 pm »
Książki też co roku tracą na popularności o kilka procent. Czy to powód, żeby mówić "czytać książkę w 2013 roku? meh".
Przykład trafiony jak kula w płot. Nie dość, że książki są znacznie starsze niż gry wideo, to ich charakterystyczne cechy zmieniają się wraz z każdą epoką literacką i nieczęsto ktoś do nich wraca. Nie ma to nic wspólnego z rozwojem technologicznym, zwłaszcza że literatura często określała nastroje pokoleń. Zresztą, już lepiej byłoby, gdybyś wspomniał o pisaniu książek, ale tak się składa, że nadal wiele osób je pisze, a dzięki takim popularnym wynalazkom jak czytniki e-booków czy audiobooki, trzymają się dobrze.

Zresztą, to tylko moje zdanie. Nie sądzę, by w jakikolwiek sposób zmieniło wam odbiór tej gry.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2013, 21:49:08 pm wysłana przez Nederland »
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 06, 2013, 22:03:34 pm »
Ja nie hejtowałem 3d w F3, ale uważałem to za błąd (zwłaszcza na ten zabugowany silnik). To inne elementy F3 sprawiły, że seria umarła dla mnie przy 2 części.

Nederland

  • Wiadomości: 844
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 06, 2013, 23:23:47 pm »
Przecież przewidziałem taką odpowiedź, dodając treść podaną w nawiasie.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 07, 2013, 00:55:07 am »
Ned - przypominasz mi Hinesa (nomen omen, z bethesdy) który mówił że Blizz robi błąd że starcraft jest w izo bo to nie drukuje pieniędzy, tak jak RTSy w przeciwienstwie do fpp shooterów. 4 mln sprzedanych pudelek w bodaj tydzień sięz tym nie zgodziły.
Po prostu dożyliśmy czasów Tanga mrożka, tak bardzo gry zagnały się z rewolucją 3d tpp, ze rewolucją w stosunku do nich jest powrot do izo oraz tur. Tylko to musi byc porzadny system, a nie gówno na doczepkę w stylu VATS

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Nederland

  • Wiadomości: 844
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 07, 2013, 01:12:50 am »
Ned - przypominasz mi Hinesa (nomen omen, z bethesdy) który mówił że Blizz robi błąd że starcraft jest w izo bo to nie drukuje pieniędzy, tak jak RTSy w przeciwienstwie do fpp shooterów. 4 mln sprzedanych pudelek w bodaj tydzień sięz tym nie zgodziły.
A co ja napisałem o "Diablo III"? Wydaje mi się, że coś dokładnie odwrotnego. Poza tym, "Starcraft" to strategia, nie RPG. Zupełnie inna kategoria. Nie wyobrażam sobie żadnego RTSa w jakiejkolwiek innym ujęciu niż to tradycyjne.

Cytuj
a nie gówno na doczepkę w stylu VATS
VATS nie był taki zły. Zauważyłem, że podoba się wielu graczom, także niektórym zagorzałym krytykom gry.

Swoją drogą, "New Vegas" przyjęto już znacznie cieplej.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2013, 01:15:18 am wysłana przez Nederland »
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 07, 2013, 01:53:45 am »

Swoją drogą, "New Vegas" przyjęto już znacznie cieplej.
One word: Bugsidian.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 07, 2013, 06:02:31 am »
New Vegas nie miał spartolonej głupiej fabuły. Zresztą motyw Legionu wzięli z Fallout Van Bruen'a (F3 robiony przez Black Isle gdy jeszcze istnieli). I ten motyw był dobry.

W2 będzie miał walkę turową, co mnie cieszy. A jak ktoś twierdzi, że to przeżytek, to niech spojrzy na nowego XCOMa. Bardzo ciepło przyjęty nawet przez fanów klasyka (nie liczę fanbojów lubiących godzinami liczyć punkty akcji "czy wystarczy na strzał czy nie"). Wszystko zależy od implementacji.

Ba, nawet wymarłe dungeon crawlery okazały się strzałem w 10. Patrz Legend of Grimrock.

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 07, 2013, 10:59:10 am »
Przykład trafiony jak kula w płot. Nie dość, że książki są znacznie starsze niż gry wideo, to ich charakterystyczne cechy zmieniają się wraz z każdą epoką literacką i nieczęsto ktoś do nich wraca.
G**** prawda. Na przykład uwielbiany przez wielu Sapek bez oporów przyznaje, że od strony warsztatu bardzo dużo wziął z Sienkiewicza. I jest to kompletnie normalne i nie budzi niczyich wątpliwości.
co ja napisałem o "Diablo III"? Wydaje mi się, że coś dokładnie odwrotnego. Poza tym, "Starcraft" to strategia, nie RPG. Zupełnie inna kategoria. Nie wyobrażam sobie żadnego RTSa w jakiejkolwiek innym ujęciu niż to tradycyjne.
Tbh, gameplayowo Wastelandowi bliżej do strategii niż action RPG.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Nederland

  • Wiadomości: 844
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 07, 2013, 13:06:44 pm »
One word: Bugsidian.
Zabawne, że gdy gram w gry, o których mówi się, że są strasznie zabugowane, w większości przypadków nie natrafiam na właściwie żaden irytujący błąd.

New Vegas nie miał spartolonej głupiej fabuły.
Według mnie nie była w niczym lepsza (a miejscami nawet gorsza, jeśli wziąć pod uwagę pewne irytujące lub idiotyczne momenty), ale mniejsza z tym. To nie miejsce na dłuższe rozwodzenie się na ten temat.

G**** prawda. Na przykład uwielbiany przez wielu Sapek bez oporów przyznaje, że od strony warsztatu bardzo dużo wziął z Sienkiewicza. I jest to kompletnie normalne i nie budzi niczyich wątpliwości.
Inspirowanie się kimś to zupełnie co innego. Jest obecne w każdej dziedzinie sztuki, muzyce także. Na przykład w renesansie wracano myślami do starożytności. Sienkiewicz był pisarzem pozytywistycznym i wobec sytuacji politycznej Polski pisał ku pokrzepieniu serc (podobnie jak Matejko malował obrazy), Sapkowski... raczej nie. Chodzi mi o charakterystyczne cechy epoki, choć akurat pozytywizm był pod tym względem zróżnicowany - ale zupełnie inny od poprzedzającego go romantyzmu. Swoją drogą, przejście z romantyzmu do pozytywizmu bardzo dobrze pokazał Prus w "Lalce".
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 07, 2013, 15:02:48 pm »
Tbh, gameplayowo Wastelandowi bliżej do strategii niż action RPG.

Albo gry taktycznej.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 17, 2014, 11:00:05 am »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 18, 2014, 20:26:11 pm »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 19, 2014, 08:08:05 am »

T-minus one hour

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 19, 2014, 09:19:25 am »
..i wystartował. Premierowy trailer:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jn0B8fVfWFI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jn0B8fVfWFI</a>

w związku z powyższym temat zostaje nieco przerobiony i służy do wymiany wrażeń.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wasteland 2 - ogólne wrażenia
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 23, 2014, 20:42:57 pm »
Swoją drogą, zdrowo ich posrało z wymaganiami i ceną produktu.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta