Autor Wątek: Wasteland 2 - ogólne wrażenia  (Przeczytany 16384 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 5593
  • demigod
Wasteland 2 - ogólne wrażenia
« dnia: Wrzesień 06, 2013, 14:59:05 pm »
ponieważ do bety, a tym bardziej do premiery gry jeszcze trochę czasu, powymieniajmy się pytaniami, odpowiedziami i domysłami na temat tego jak będzie wyglądać gra
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2014, 09:19:48 am wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2807
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2013, 16:04:18 pm »
Ludzie z Obsidianu maczają tam palce: plus i minus. Plus, że robili Fallouty, minus, że ich gry wychodzą zbugowane (hence, Bugsidian) jak cholera jasna. D:
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2013, 17:55:11 pm »
Gra z 2013/2014 roku z rzutem izometrycznym - serio?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2013, 18:01:59 pm wysłana przez Nederland »
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2013, 18:10:42 pm »
Gra z 2013/2014 roku z rzutem izometrycznym - serio?
Serio dostrzegasz w tym problem? o.O
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2013, 18:25:54 pm »
To zależy. W RPGach i wszelkich grach akcji zwyczajnie lepiej gra mi się na normalnej kamerze TPP. Rzut izometryczny jest wg mnie niezastąpiony w przygodówkach.

Ale jeśli ta gra ma turowy system walki, to już po herbacie. Może dziwnie to zabrzmi, ale to zawsze odrzucało mnie od starych gier. Ba, nawet za turowymi strategiami nie przepadam.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Antigod

  • Wiadomości: 44
  • antihuman hate generator
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:12:25 pm »
Wasteland 2 to chyba jedyna gra na którą czekam ze szczerym zniecierpliwieniem, jakby nie patrzeć zapowiedzi obiecują naprawdę genialną rozgrywkę, ciekaw jestem jak to będzie wyglądało w rzeczywistości...
Podziemie - Poszukiwacz


Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2807
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:38:02 pm »
Gra z 2013/2014 roku z rzutem izometrycznym - serio?
Przy takich tekstach mam ochotę wymordować całe pokolenie z którego pochodzisz, serio.

Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:56:11 pm »
To jest to samo pokolenie, co twoje, gwoli ścisłości.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:58:16 pm »
Przy takich tekstach mam ochotę wymordować całe pokolenie z którego pochodzisz, serio.
A potem się orientujesz, że to jest o samo pokolenie i pozostaje tylko: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=yXV3zzTEV20#t=5

Ja tam lubię izo, szczególnie z zablokowaną kamerą, bo kiedy widzimy świat tylko z jednej strony, twórcy mogą się bardziej skupić na dopracowaniu assetów. Patrz: Fallout.

Aczkolwiek przy Fallout'cie pojawia się właśnie problem - ludzie z Obsidianu pracowali przy dwójce, a ja zdecydowanie wolę jedynkę. Z ojców FO1 w Obsidianie jest tylko Tim Cain, który akurat nie pracuje przy W2, bo skupia się na byciu lead programmerem w Project Eternity. Leonard Boynarsky już dawno powędrował w stronę Blizzardu, gdzie pracował przy dość miernym Diablo 3, a Chris Taylor z kolei od lat próbuje wycisnąć ostatnie soki z trupa jakim jest Black Isle.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:15:33 pm »
A potem się orientujesz, że to jest o samo pokolenie i pozostaje tylko: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=yXV3zzTEV20#t=5
Zastanawia mnie, jak wielkim ignorantem trzeba być, by usiłować kogoś gnoić z tak błahego powodu jak odmienne preferencje w grach wideo.

Starych "Falloutów" nie wyobrażam sobie z kamerą TPP. Dla mnie izometryczna kamera to cecha charakterystyczna starych RPGów.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2013, 21:19:15 pm wysłana przez Nederland »
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:22:27 pm »
Zastanawia mnie, jak wielkim ignorantem trzeba być, by usiłować kogoś gnoić z tak błahego powodu jak odmienne preferencje w grach wideo.
Jak wielkim ignorantem trzeba być, żeby uznawać izometryczny za relikt przeszłości?
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:25:40 pm »
Po spopularyzowaniu pełnego trójwymiaru i TPP rzut izometryczny zaczął stopniowo tracić na popularności. Nie wiem jak ty, ale ja tego nie przespałem.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2807
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:31:57 pm »
Ale widocznie Blizzard tak, bo nawet Diablo III wypuścił w izo.

I jak takie samo pokolenie? Nas różni pewnie z pół dekady.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:34:34 pm »
Nowe pokolenia rodzą się co dwie lub trzy dekady.

A co do Diablo III, to trudno, żeby Blizzard nie wypuścił go w rzucie izometrycznym, skoro bardzo popularna do dziś dwójka też w nim jest. Poza tym, przykład F3 pokazał, jak wielką złość fanów może wywołać taka zmiana (tak, wiem, tę część krytykuje się także za wiele innych rzeczy), a w dzisiejszych czasach liczą się tylko pieniądze.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Wasteland 2 - pomysły, domysły, nadzieje..
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 06, 2013, 21:37:40 pm »
Po spopularyzowaniu pełnego trójwymiaru i TPP rzut izometryczny zaczął stopniowo tracić na popularności. Nie wiem jak ty, ale ja tego nie przespałem.
Książki też co roku tracą na popularności o kilka procent. Czy to powód, żeby mówić "czytać książkę w 2013 roku? meh".
I jak takie samo pokolenie? Nas różni pewnie z pół dekady.
Tu akurat Ned ma racje, nowe pokolenie to 20-30 lat.
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz