Autor Wątek: TES V Skyrim  (Przeczytany 37778 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ringil

  • Wiadomości: 38
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 13, 2013, 18:19:39 pm »
Wydaje mi się, że to rodzaj easter egga (proponuję pokłócić się o nomenklaturę :J). Nie grałem wiele w Skyrima i nie znam jego mechaniki, ale zawsze myślałem, że musi istnieć skrypt w rodzaju: garnuszek na główce = ślepy jak w Arcanii.

Barneyek

  • Wiadomości: 937
  • Niebieski Kot Klasztorny
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 13, 2013, 19:01:34 pm »
Myślę, że jest to raczej skrypt w rodzaju "Przeszkoda zasłaniająca pole widzenia", czyli działa na tej samej zasadzie co ściana znajdująca się między nami a NPCem.
Milion Lat W Lochu

Elrath

  • Wiadomości: 830
  • kmdr
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 13, 2013, 19:42:48 pm »
Wiecie co jest najlepsze w całej tej grze? Eksploracja. :D Za chiny nie lubię latać po mapie, bo komuś zginął dziennik na drugim krańcu krainy (poryte są te misje), ale sam dla siebie zwiedzać jak najbardziej. Poszedłem do Falkret zamiast do Białej grani i już jarl wysyła mnie na wybicie bandytów w połowie drogi do Markartu...
W ogóle dorwałem jakiś fajny pancerz wampira, zawsze to jakaś obrona, a i trafił się taki z profitami jak u szaty zniszczenia.

A co do dawnguard
(click to show/hide)
|Mroczny Paladyn Podziemia| |Srebrny Surfer '11| |Przecinak| |Irytator3000|

Ringil

  • Wiadomości: 38
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 13, 2013, 19:51:44 pm »
Myślę, że jest to raczej skrypt w rodzaju "Przeszkoda zasłaniająca pole widzenia", czyli działa na tej samej zasadzie co ściana znajdująca się między nami a NPCem.
I dotyczy to też przedmiotów, które można przenieść? Swoją drogą, już bardziej pasuje mi przenoszenie przedmiotów z Morka. Nie wiem, czemu :l.  Nie chcę wnikać, bo nie mam wiedzy, ale w tym jedynym, błahym przypadku broniłbym Bethesdy.

xeroloth

  • Wiadomości: 1319
  • Mistrz
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 13, 2013, 21:25:36 pm »
Elrath:
(click to show/hide)

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

wardasz

  • Wiadomości: 922
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 14, 2013, 00:17:50 am »
Ringil, jeśli chodzi o to czy przedmioty wyrzucone z EQ ograniczają pole widzenia NPC'tów-tak kumpel nawet śmiał się kiedyś jak to ze zbędnych śmieci zbudował ścianę w czyimś domu i się za nią przekradł niezauważony
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Ringil

  • Wiadomości: 38
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 14, 2013, 12:54:32 pm »
Rozumiem. Jednak się myliłem :}. Inna sprawa, że obdarzeni oczami mieszkańcy Tamriel powinni reagować na rzucanie porcelaną.

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 14, 2013, 12:59:55 pm »
W "Falloutach" od Bethesdy również można było przenosić przedmioty, ale nie wiem, czy dało się w podobny sposób "wyłączyć komuś światło".
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Elrath

  • Wiadomości: 830
  • kmdr
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 15, 2013, 11:09:12 am »
Ale macie temat, wiadro na głowie. :p

Po wielu mękach osiągnąłem próg 80 punktów w zaklinaniu, +100% do mocy czarów, mam premie do zaklinania pancerzy (te od magii i innych bonusów) i pacze i widzę lipę, bo premia z szaty zniszczenia nowicjusza (tańsza magia zniszczenia 12% + regeneracja many +50%) to tym zaklęciem mogę zakląć wielkim kryształem z wielką duszą na jakieś gówniane 10%... wtf?
|Mroczny Paladyn Podziemia| |Srebrny Surfer '11| |Przecinak| |Irytator3000|

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 2844
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 15, 2013, 15:14:43 pm »
@Ned - Fallouty są na silniku Obliviona, więc wątpie.


Ale macie temat, wiadro na głowie. :p
Cóż, jak gra jest tak słaba, że jej główną atrakcją jest wiadro na głowie i smoki, to tak wygląda dyskusja.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

wardasz

  • Wiadomości: 922
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 15, 2013, 16:09:59 pm »
jakie wiadro na głowie? raczej kilka bębnów jeden na drugim i niewykrywalny złodziej za nimi
MoG, skończ. główną atrakcją nie są smoki (swoją drogą debilnie proste do zlikwidowania, olbrzym czy mamut sprawia większe problemy, nie mówiąc o centurionie). mnie zachwyciło to o czym mówił wcześniej Elrath-wielki świat i eksploracja. I mini eventy typu ork-samobójca, złodziej z ogonem, karawana, konwój z więźniem czy martwy poszukiwacz skarbów z liścikiem opisującym lokacje ciekawego przedmiotu. do tego cały ten świat jest żywy, reaguje na nas. ludzie chodzą spać (w porównaniu do np gothica 2 to fenomen [tak, wiem, inne czasy, inna generacja gier, ale jednak]). jak używamy krzyków w mieście staż każe się nam zamknąć, a kurierzy przynoszą "listy od przyjaciół". ktoś zginie (zupełnie przypadkowo)-otrzymujemy spadek, a powiązane ze zmarłym postacie mają nowe linie dialogowe. różnice w dialogach w zależności od rasy/budowy/przynależności postaci. ostatnio przeżyłem mały zachwyt gdy wyzwoliłem (z rąk bandytów) ruiny jakiegoś fortu za zachód od Białej Grani. wracam do miasta, sprzedaje luty itd itp, potem szybką podróżą lecę do fortu z zamiarem dalszej eksploracji na zachód. patrze, a tu fort obsadzony przez cesarskich. gdzie indziej w forcie wybyłem grupę czarowników, przy następnej wizycie zastałem gromowładnych. niby takie małe smaczki, a jednak nadają taką realność temu światu...
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

TheFlood

  • Wiadomości: 436
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 15, 2013, 16:22:47 pm »
Cytuj

Po wielu mękach osiągnąłem próg 80 punktów w zaklinaniu, +100% do mocy czarów, mam premie do zaklinania pancerzy (te od magii i innych bonusów) i pacze i widzę lipę, bo premia z szaty zniszczenia nowicjusza (tańsza magia zniszczenia 12% + regeneracja many +50%) to tym zaklęciem mogę zakląć wielkim kryształem z wielką duszą na jakieś gówniane 10%... wtf?
Perki musisz powbijać. Dobrze dopakowane zaklinanie nie ma w tej grze sobie równych.

No i ofkoz tylko czarne gemy z duszami ras inteligentnych, tańszymi się nie opłaca.




Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 15, 2013, 16:28:37 pm »
@Ned - Fallouty są na silniku Obliviona, więc wątpie.
Skyrim jest albo na tym samym silniku, albo na nowym, w którym jednak wprowadzono głównie kosmetyczne zmiany względem poprzedniego.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

wardasz

  • Wiadomości: 922
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 15, 2013, 16:42:21 pm »
co do zaklinania, wklep 100 poziom i nałóż dwa razy to samo. nie próbowałem tego, ale efekt powinien zadziałać dwa razy, czyli masz 20% i podwojony regen many
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

TheFlood

  • Wiadomości: 436
Odp: TES V Skyrim
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 15, 2013, 16:51:23 pm »
Nie działa tak.