Autor Wątek: Arena Pojedynków [Gothic]  (Przeczytany 4400 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kassler

  • Wiadomości: 324
  • Kassler schmeckt gut.
Arena Pojedynków [Gothic]
« dnia: Sierpień 29, 2013, 17:44:10 pm »

    "Choć wyznawców trzech bogów połączyło Święte Przymierze, idea walki nie umarła nigdy. Na Arenie Pojedynków się ona spełnia, gdzie światło i mrok ponownie stają ze sobą w szranki. Również tu miejsce swe mają czciciele wszechpotężnej magii, strażnicy Zasad Walki."


    I. Informacje wstępne
    • Idea pojedynków oparta jest na odwiecznej walce dwóch bogów. Boga dobra i ładu - Innosa oraz boga zła i ciemności - Beliara. Członkowie Zakonów walczą ku chwale swoich patronów.
    • Pojedynki odbywają się na Arenie (objaśnienie w dalszej części Regulaminu).
    • W pojedynku bierze udział po jednym zawodniku z Zakonów Beliara i Innosa oraz dwóch sędziów z Algaroth. Rangi uczestników nie są istotne. Za wyjątkiem pojedynków specjalnych, z udziału wyłączone są Kapituły.
    • Pytania związane są z grami Gothic, Gothic II (+ Noc Kruka) oraz Gothic 3 (kwestie, na które patche nie mają wpływu). Dozwolone jest każde pytanie, które zdaniem Sędziego, opiera się na świecie Gothic. W sytuacjach wątpliwych (protest Zawodnika dotyczący braku związku między pytaniem a światem Gothic-a) decyduje głos drugiego Sędziego.
    • Kategoria Gothic II Noc Kruka dotyczy wyłącznie elementów rozgrywki dodanych wraz z dodatkiem.
    • Istnieje możliwość zadawania pytań, poruszających tematykę kilku części serii (np. G1 + NK; G1+G2+G3).
    • Zabronione są pytania dotyczące modów do gier z serii Gothic.
    • Każda dobra odpowiedź to 1 punkt.
    • Pojedynek trwa do czasu aż jeden z Zawodników zdobędzie 6 punktów. W przypadku, gdy obaj Zawodnicy mają po 5 punktów, aby wygrać trzeba uzyskać 2 punkty przewagi (np. 5:7).
    • Nagrodami w Oficjalnych Zawodach są:
      - Za wygraną chwała zwycięstwa
      - Za każdy sukces - plusy przy prośbie o awans
      - Organizatorzy Zawodów mogą przewidzieć dodatkowe nagrody.

    II. Regulamin kanału #pojedynki
    • Nie spamujemy.
    • Niedopuszczalne jest używanie wyrazów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
    • Niedopuszczalne są jakiekolwiek sprzeczki pomiędzy uczestnikami.
    • Niedopuszczalne jest obrażanie Zawodników i Sędziów.
    • Sędziowie mają prawa operatorów (+o) i są odpowiedzialni za utrzymywanie porządku podczas pojedynku. Objawy łamania regulaminu będą karane natychmiastowym wyrzuceniem z kanału (widzowie) lub dwukrotnym ostrzeżeniem i ostatecznie wyrzuceniem (zawodnicy). W przypadku dyscyplinarnego opuszczenia walki, zawodnik przegrywa walkowerem.

    III. Zapisy
    • W gestii Zakonu Innosa oraz Zakonu Beliara jest kształtowanie kadry zawodników, gotowych do regularnych potyczek na Arenie. Wszyscy chętni zgłaszają się do odpowiednich koordynatorów.
    • Do kompetencji Algaroth należy dbanie, o przynajmniej dwuosobowy, stały skład sędziowski.
    • Zawodnik może zgłosić się do kolejnego Pojedynku dopiero po zakończeniu przez innych członków danego Zakonu, trzech walk (najszybciej w czwartym tygodniu od poprzedniej walki).

    IV. Przebieg
    • Pojedynki odbywają się regularnie, w każdą sobotę o godz. 19:00
    • Arbiter prowadzący zadaje pytania i jest głównym decydentem w czasie pojedynku. Do zadań sędziego pomocniczego należy przyjmowanie uwag obserwatorów, dbanie o porządek na kanale oraz udzielanie konsultacji sędziemu prowadzącemu. Jest on również jedyną osobą, która może porozumiewać się z zadającym pytania poprzez prywatny czat.
    • W przypadku niedyspozycji głównego arbitra, sędzia pomocniczy przejmuje jego obowiązki.
    • Istotna kwestia: Jako że ostatnio w wyniku używania różnych wersji komunikatorów IRC wyświetlanie polskich znaków odbywa się na odmiennych zasadach u różnych użytkowników, niekiedy uniemożliwiając odczyt wypowiedzi - przyjmuje się, że na pojedynku nie używa się polskich znaków. Sędzia może się jednak zapytać o tą kwestię - jeśli zawodnicy widzą poprawnie jego polskie znaki, a ich wypowiedzi też są czytelne zarówno między nimi jak i dla sędziego - wówczas można stosować pełny zestaw polskich liter (udogodnienie dla osób, które wykształciły sobie szybkie pisane i mają odruch także szybkiego wstawiania polskich znaków)
    • Kryteria oceny:
      - poprawność merytoryczna i gramatyczna odpowiedzi (literówki w nazwach własnych są niedopuszczalne; w przypadku dłuższych odpowiedzi ich uznanie [niezależnie od ilości], o ile nie wpływają na czytelność, zależy od sędziego)
      - szybkość udzielenia odpowiedzi
      - uznanie Sędziego; na dane pytanie można niekiedy odpowiedzieć różnymi słowami, nie istnieje jednoznaczny klucz - weryfikacja odpowiedzi leży, tylko i wyłącznie, w kwestii Sędziego, a podważanie jego opinii będzie odbierane jako próba ingerencji w werdykt.
    • Po każdej odpowiedzi Sędziowie podają aktualny stan punktowy pojedynku.
    • Zawodnik po udzieleniu błędnej odpowiedzi może starać się ją poprawić. Przysługuje mu jedna poprawka pod warunkiem że napisze ją przed przeciwnikiem. W przypadku gdy pierwsza odpowiedź była dobra zaś zawodnik poprawił na złą, będzie brana pod uwagę odpowiedź zła.
    • Dopuszczalne jest dwukrotne (w czasie całego pojedynku) wzięcie „czasu”, czyli trzech minut przerwy, lub jednorazowy „większy czas”, czyli pięć do piętnastu minut przerwy - ale tylko i wyłącznie z dobrym uzasadnieniem, za zgodą sędziego i z przyzwoleniem drugiego zawodnika. Gdy czas, w jakim zawodnik zobowiązał się wrócić minie, pojedynek będzie bezzwłocznie kontynuowany.
    • Zawodnicy winni są, na czas pojedynku, zarezerwować sobie 30 minut. Sędziowie nie będą przyspieszać walki tylko dlatego, że ktoś nie ma czasu, lecz nie będą jej także opóźniać, by zmieścić się idealnie w trzydziestu minutach.
    • Zawodnik może się poddać podczas walki. Wystarczy, że poinformuje o tym Sędziego. W tym wypadku pojedynek kończy się, zaś punkty zwycięzcy zostają zwiększone do ilości potrzebnej do wygranej. Punkty osoby, która zrezygnowała, pozostają bez zmian.
    • Sędziowie nie mogą cofać ani zmieniać raz wydanego werdyktu bez poważnej przyczyny.
    • Obserwatorzy i zawodnicy mają prawo upomnieć sędziego, jeśli posiadają niezbite dowody popełnionej przez niego pomyłki. Walczący zgłaszają roszczenia bezpośrednio, natomiast widzowie - za pośrednictwem arbitra pomocniczego. Jako argument może posłużyć artykuł ze stron fanowskich gry, screen z rozgrywki, bądź po prostu logiczne wytłumaczenie. W takim wypadku werdykt zostaje cofnięty.
    • Jeżeli, zdaniem zawodnika, jego odpowiedź pojawiła się szybciej, a mimo to nie otrzymał on punktu - sędziowie konfrontują swoje obserwacje. Jeśli kolejność u obu arbitrów jest zgodna, pojedynek jest kontynuowany. W przeciwnym razie o zdanie pytani są dwaj, wybrani widzowie. Punkt zdobywa ten zawodnik, który u większości weryfikowanych osób odpowiedział jako pierwszy. Jeśli proceder z różnymi kolejnościami u sędziów powtórzy się trzykrotnie podczas jednego pojedynku, walka zostaje zawieszona i przełożona na inny termin, aż zawodnicy rozwiążą swoje problemy z połączeniem.
    • Poganianie Sędziego będzie karane, jak każde inne przewinienie.
    • Sędziowie w czasie pojedynku odpowiadają tylko przed Kapitułą Algaroth, Kapituły pozostałych Zakonów mają taki sam wpływ na werdykt, jak pozostali obecni na kanale: w przypadku braku konkretnych dowodów na pomyłkę - żaden, w przypadku ich posiadania - wiążący. Kapituły mają za to najszybsze dojście do WMW i wyjaśniania z nim problematycznych kwestii.

    V. Widzowie
    • Na Pojedynek w roli obserwatora może przyjść każdy członek Świętego Przymierza.
    • Podczas oficjalnego pojedynku należy nosić nick na kanale taki sam, jak nick na forum.
    • Podszywanie się pod inną osobę na kanale pojedynkowym podczas oficjalnej walki jest surowo karane.
    • Na początku pojedynku zostanie włączony tryb moderowany (+m), który umożliwi wypowiadanie się jedynie wyznaczonym do tego osobom.
    • Zmiana nick'u będzie skutkowała wyrzuceniem z kanału. Widz, który po wyrzuceniu z kanału za zmianę nick'u, chciałby wrócić na arenę, powinien wrócić do pierwotnego nick'u jeszcze przed wejściem na kanał.
    • Widzowie nie mają prawa ingerować w werdykty sędziów za wyjątkiem opisanego wyżej przypadku poważnej pomyłki sędziego. Mimo wszystko, dla zachowania spokoju, priorytet w tej kwestii mają zawodnicy i kapituły walczących zakonów obecne na pojedynku.
    • Objaśnienie członkom Świętego Przymierza sposobu wchodzenia na kanał #pojedynki należy do obowiązków poszczególnych Zakonów.


    BILANS SEZONU 2013/2014

    Królestwo 7:8 Podziemie

    31.08.13r. C 6:4 Magalkoholu   Kassler/Actman
    07.09.13r. Surmolex 6:1 Murtag   Actman/Kassler
    14.09.13r. Ertix 6:4 wardasz   Kassler/Actman
    21.09.13r. xeroloth 6:2 Testoviron   Kassler/-
    28.09.13r. Klimek 6:4 C   Actman/Barneyek
    05.10.13r. Surmolex 6:4 xilk   Kassler/Barneyek
    12.10.13r. Ertix 6:2 wardasz  Actman/Kassler
    19.10.13r. Morean 6:1 Lowcap Kassler/Actman
    26.10.13r. Klimek 6:2 C Kassler/Barneyek
    02.11.13r. xeroloth 6:4 Testoviron Barneyek/Kassler
    09.11.13r. Surmolex 6:1 Endaron Actman/Barneyek
    16.11.13r. xilk 6:3 Tidas Barneyek/Kassler
    23.11.13r. Klimek 6:0 WALKOWER Kassler/-
    07.12.13r. xilk 6:4 Testoviron Kassler/-
    14.12.13r. Tidas 9:7 MoG Kassler/-


    [/list]
    « Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2013, 20:20:43 pm wysłana przez Kassler »

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Kassler

    • Wiadomości: 324
    • Kassler schmeckt gut.
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2013, 17:51:46 pm »
    Pojedynek inauguracyjny nowego sezonu walk oficjalnych 2013/2014, odbędzie się w sobotę, 31 sierpnia o 19:00 na kanale #pojedynki. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą formą rozrywki i zachęcamy do dopingowania swoich braci zakonnych.
    Szczególne zaproszenie pragnę wystosować do członków Kapituły.

    Koordynatorzy kadr Królestwa oraz Podziemia proszeni są o wystawienie na tą wyjątkową walkę po jednym zawodniku.

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Actman

    • Wiadomości: 71
    • Chomik
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2013, 21:47:38 pm »
    Po roku, 122 dniach, 21 godzinach i 26 minutach (nie jestem w stanie obliczyć sekund) - rozpoczął się kolejny, miejmy nadzieję ekscytujący, sezon pojedynków oficjalnych. Można było zauważyć, że z niecierpliwością oczekiwano dzisiejszego dnia. To wydarzenie obserwowała całkiem imponująca widownia.

    Przejdźmy do najciekawszego, czyli pojedynku. Naprzeciw siebie stanęli Reprezentant Królestwa Innosa, Magalkoholu oraz Reprezentant Podziemia Beliara, C. Wraz z rozbrzmieniem ogromnego dzwona, który wskazał godzinę 19.00, organizatorzy poinformowali gladiatorów o nietypowej formule pytań oraz odpowiedzi. Pięć minut później uderzono w gong, obwieszczając rozpoczęcie pojedynku. Zaczęło się troszeczkę niepewnie. Nowe zasady chwilowo zdezorientowały walczących, jednak szybko przystosowali się do panujących warunków. Reprezentant Podziemia rozpoczął celnymi ciosami. Sługa Innosa w porę zablokował pchnięcie i wykonał skuteczny kontratak. Tak oto jedni z najznamienitszych reprezentantów swoich zakonów zbadali swoje możliwości w pierwszej wymianie ciosów. Przez chwilę zawodnicy czujnie się nawzajem obserwowali, czekali na mały błąd w defensywnym ustawieniu. Po chwili Cadrin zauważył lekko chwiejną postawę rywala. Ruszył do ataku, jego długa seria przyniosła trzy celne trafienia. Pewność siebie zawładnęła sługą Beliara, który zlekceważył przeciwnika, opuszczając gardę. Długo na konsekwencje tego czynu nie trzeba było czekać, Magalkoholu przełamał napór przeciwnika i sam przeszedł do kontrataku zadając błyskawiczne cięcia. C zrozumiał, że może przegrać walkę, zebrał w sobie całą swoją siłę, uniknął cięcia w korpus i uderzeniem w ścięgna prawej dłoni zmusił przeciwnika do opuszczenia broni, tym samym wygrywając pojedynek.

    C 6:4 Magalkoholu

    Przebieg pojedynku

    Sędzią głównym pojedynku był Kassler, rola sędziego pomocniczego przypadła Actmanowi

    Już wiadomo, że pierwsze oczko można dodać do bilansu Podziemia Beliara. Serdecznie gratulujemy!

    Na koniec pragniemy wszystkich serdecznie zaprosić dn. 7.09.2013r. na godzinę 19.00 na drugi oficjalny pojedynek!
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2013, 22:01:34 pm wysłana przez Actman »
    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Kassler

    • Wiadomości: 324
    • Kassler schmeckt gut.
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 08, 2013, 11:31:07 am »
    W dniu wczorajszym (7 września) odbył się drugi, oficjalny pojedynek nowego sezonu. Mimo lekkiego opóźnienia walka przebiegła całkiem sprawnie. Reprezentujący Zakon Innosa Surmolex - pytanie po pytaniu zwiększał swoją przewagę, by ostatecznie odnieść niezaprzeczalny tryumf nad wysłannikiem Podziemi, Murtagiem. Jednocześnie wyrównał bilans obu stronnictw i doprowadził do remisu w klasyfikacji ogólnej. Zdaniem zawodników, we znaki dał się bardzo wysoki poziom trudności pytań.

    Surmolex 6:1 Murtag

    Przebieg pojedynku


    Głównym arbitrem podczas między-zakonnej potyczki był Actman. Funkcję sędziego pomocniczego wykonywał Kassler.

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Actman

    • Wiadomości: 71
    • Chomik
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 15, 2013, 00:20:53 am »
    Trzeci pojedynek nowego oficjalnego sezonu dobiegł końca. Reprezentant Królestwa Innosa, wardasz zmierzył się z Reprezentantem Podziemia Beliara, Ertixem. Rywalizacja rozpoczęła się z niewielkim opóźnieniem, jednak gladiatorzy byli doskonale przygotowani i oczekiwanie nie wpłynęło na ich zdolności bojowe. Pierwszy celny cios należał do wardasza, jednak Ertix szybko się zmobilizował i wypracował dużą przewagę. Pod koniec pojedynku wydawało się, że Reprezentanta Beliara opuszczają siły, przeciwnik powoli dążył do wyrównania, jednak jak się później okazało, Anioł Śmierci tak naprawdę nabierał energię na ostateczny cios.

    Ertix 6:4 wardasz

    Przebieg pojedynku

    Sędzią głównym pojedynku był Kassler, a sędzią pomocniczym Actman.

    Zapraszamy na kolejny pojedynek, który odbędzie się w dniu 21.09.2013r. o godzinie 19:00.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2013, 00:27:04 am wysłana przez Actman »
    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Kassler

    • Wiadomości: 324
    • Kassler schmeckt gut.
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 21, 2013, 20:16:18 pm »
    Kurz na arenie pojedynków podniósł się ponownie tego chłodnego, sobotniego wieczora. Światło Innosa, dumnie reprezentowane przez Elementalistę - Testovirona, starło się po raz czwarty w tym sezonie, z wszechobecnym mrokiem Beliara, który uosabiał Pan Smoków - xeroloth. Obaj zawodnicy z początku mozolnie zdobywali punkty. Jednakże w pewnym momencie bóg ciemności uraczył zawodnika Podziemia swoją wszechpotężną siłą. Cios za ciosem, mroczne ostrze zadawało rany Testovironowi. Ten, jak na człowieka honoru przystało, nie ustawał w staraniach i za wszelką cenę usiłował kontratakować. Walka dobiegła końca. Ostatecznie, z tumanów pyłu, wyłonił się zwycięzca.

    xeroloth 6:2 Testoviron

    Przebieg pojedynku


    Tym samym w klasyfikacji generalnej Podziemie Beliara zyskuje niewielką przewagę.
    Sędzią pojedynku był wysłannik Wielkiego Klasztoru, Kassler.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2013, 20:33:08 pm wysłana przez Kassler »

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Barneyek

    • Wiadomości: 899
    • Niebieski Kot Klasztorny
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 29, 2013, 20:47:27 pm »
    W dniu wczorajszym arena gościła kolejny oficjalny pojedynek między reprezentantem Królestwa Klimkiem a gladiatorem z ramienia Podziemia, Cadrinem.
    Pierwsze rundy walki upłynęły zawodnikom na ostrożnych, próbnych wypadach i wzajemnej ocenie swych umiejętności i słabych punktów. Pierwszy celny cios zadał C i ośmielony atakował dalej, zmuszając Klimka do zaciętej, ale i skutecznej obrony. Kolejne minuty starcia były już wyrównaną wymianą ciosów przedzielaną ostrożniejszymi posunięciami, jednakowoż ostatecznie Klimek zepchnął Cadrina do defensywy i nie pozwolił mu na odzyskanie pierwotnej przewagi. Królewski Strażnik Miejski pokonał Władcę Dusz 6:4.

    Klimek 6:4 C

    Przebieg pojedynku

    Funkcję Sędziego Głównego pełnił Actman, Sędziego Pomocniczego - Barneyek.

    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2013, 21:54:29 pm wysłana przez Barneyek »
    Milion Lat W Lochu

    Barneyek

    • Wiadomości: 899
    • Niebieski Kot Klasztorny
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #7 dnia: Październik 05, 2013, 20:07:43 pm »
    Szczęk stali ponownie rozległ się na arenie w sobotni wieczór, gdy naprzeciw siebie stanęli wytrawni szermierze: Anioł Śmierci xilk starł się z Rekrutem Królestwa, Surmolexem. Pierwszy celny cios należał do przedstawiciela Podziemia, Królewicz jednak nie dał sobie w kaszę dmuchać i szybko pokazał przeciwnikowi, na co go stać. Wyrównaną walkę zgromadzona gawiedź oglądała w milczeniu i z zapartym tchem, zapominając o zwyczajowym ciskaniu w zawodników orzeszkami i kapslami po piwie. Ostatecznie lepszą techniką, wytrzymałością i determinacją wykazał się Surmolex, sprowadzając xilka do parteru z wynikiem 6:4.

    Surmolex 6:4 xilk

    Log z walki (chwilowo w postaci spoilera, bo Freetexthost nie działa):
    (click to show/hide)

    Sędzia Główny: Kassler, Sędzia Przeszkadzający Pomocniczy: Barneyek
    « Ostatnia zmiana: Październik 05, 2013, 20:09:15 pm wysłana przez Barneyek »
    Milion Lat W Lochu

    Kassler

    • Wiadomości: 324
    • Kassler schmeckt gut.
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #8 dnia: Październik 12, 2013, 23:26:32 pm »
    Tradycji stało się zadość.  Dwóch mężnych wojowników, stojących po przeciwnych stronach odwiecznej, boskiej barykady, przy arbitrażu wysłanników Wielkiego Klasztoru, starło się w zażartym boju, pojąc Arenę Pojedynków potem i krwią. Po raz drugi - jaszczuroczłek wardasz, wyznaczony przez królestwo Innosa, miał okazję spróbować swych sił w pojedynku z Ertixem, zasłużonym działaczem Podziemia. Sama walka nie była jednak deja vu. Serie precyzyjnych ruchów, potężne zamachy, a nawet sprytne uniki były czymś zupełnie oryginalnym. Obaj, poznawszy przed trzema tygodniami strategię przeciwnika, usiłowali  jak najlepiej wykorzystać zdobytą wiedzę.  Dodatkowym zastrzykiem adrenaliny był fakt, że w klasyfikacji ogólnej notowano remis.
    Po zadaniu 15 pytań wszystko było już jasne.

    Ertix 6:2 wardasz

    Przebieg pojedynku

    Sędzia główny: Actman
    Sędzia pomocniczy: Kassler
    « Ostatnia zmiana: Październik 13, 2013, 16:52:09 pm wysłana przez Kassler »

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Actman

    • Wiadomości: 71
    • Chomik
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #9 dnia: Październik 20, 2013, 16:28:08 pm »
    Żądni krwi widzowie mieli wczoraj swoje święto, ponieważ odbyła się już ósma walka oficjalnego sezonu pojedynków. Rozrywkę zapewnili Generał Armii Królewskiej, Lowcap oraz Poszukiwacz Podziemia, Morean. Sługa Beliara wraz z rozbrzmieniem gongu ruszył szaleńczo do ataku. Oponent był zbyt zaskoczony i zdecydowanie za wolny, by mógł skutecznie się bronić. Kiedy przewaga przybrała duży rozmiar, a Lowcap był wyraźnie zmęczony, Złoty Czempion zwolnił tempo i powoli wykończył przeciwnika.

    Morean 6:1 Lowcap
    Przebieg pojedynku
    Sędzia główny: Kassler
    Sędzia pomocniczy: Actman
    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Barneyek

    • Wiadomości: 899
    • Niebieski Kot Klasztorny
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #10 dnia: Październik 27, 2013, 19:23:06 pm »
    I po raz dziewiąty piach areny spłynął królewską i podziemną krwią. Wśród szczęku stali o chwałę i zwycięstwo znów walczyli Klimek oraz C. Tym razem to królewicz wyszedł z inicjatywą, zadając raz za razem celne cięcia. Długo trwało, zanim Cadrin, czujący widać respekt przed przeciwnikiem z racji wcześniejszej przegranej, zdołał zebrać się w sobie i odbić pojedyncze ciosy - nie na tyle jednak, by zyskać nad przeciwnikiem jakąkolwiek przewagę. Walka zakończyła się porażką Władcy Dusz.

    Klimek 6:2 C

    Przebieg pojedynku

    Sędzia główny: Kassler, pomocniczy: Barneyek
    Milion Lat W Lochu

    Barneyek

    • Wiadomości: 899
    • Niebieski Kot Klasztorny
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #11 dnia: Listopad 03, 2013, 22:50:50 pm »
    Zaduszki nie Zaduszki - krew musi się lać, a szoł musi goł on. Klimatyzowana arena Świętego Przymierza po raz dziesiąty gościła nie lada wojowników: na wyzwanie Pana Smoków xerolotha odpowiedział nie kto inny, jak nowo mianowany Mistrz Ognia, Testoviron. Jego brawurowy atak wyprowadzony w pierwszej rundzie został prędko odparty przez podziemnego gladiatora, który w następnym ruchu uzyskał przewagę i nie oddał jej już do końca walki, mimo zaciętych wysiłków Mistrza Ognia. Starcie zakończyło się po jedenastu rundach wygraną xerolotha.

    xeroloth 6:4 Testoviron

    przebieg pojedynku

    Sędzia główny: Barneyek, sędzia pomocniczy: Kassler
    Milion Lat W Lochu

    Barneyek

    • Wiadomości: 899
    • Niebieski Kot Klasztorny
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #12 dnia: Listopad 09, 2013, 20:00:37 pm »
    Pochmurny, jesienny dzień nie zachęcał do wysiadywania na widowni - jedynie tu i ówdzie można było dostrzec pojedynczych delegatów z Królestwa, zaś Podziemie ograniczyło się jedynie do wysłania swego gladiatora. Osamotniony Endaron wyszedł jednak na arenę z podniesionym czołem, by zmierzyć się z Seksratorem, który oczekiwał go, niespiesznie popalając jointa.
    Pierwsze rundy upłynęły zawodnikom na ostrożnej wymianie niecelnych uderzeń, wkrótce jednak Rekrut Królestwa śmiało zaatakował Poszukiwacza, który pod gradem ciosów z chwili na chwilę, raz tylko kontratakując, ustępował mu pola. Wynik walki prędko stał się przesądzony - Królestwo świętowało tryumf nad Podziemiem, tym samym doganiając je coraz bardziej w klasyfikacji ogólnej.

    Seksrator 6:1 Endaron

    przebieg pojedynku

    Sędzia główny: Actman, pomocniczy: Barneyek




    Milion Lat W Lochu

    Kassler

    • Wiadomości: 324
    • Kassler schmeckt gut.
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #13 dnia: Listopad 17, 2013, 13:00:40 pm »
    Czas podsumować wczorajszą potyczkę oficjalną. Do walki na wiedzę o serii Gothic stanęli wysłannicy skłóconych od lat, nieustannie wojujących stronnictw. Zakon Innosa wystawił do boju Rzemieślnika, Tidasa. Jego rywalem był reprezentant Podziemia Beliara - Anioł Śmierci, xilk. Pojedynek rozpoczął się z lekkim opóźnieniem. Rekompensatą dla widzów było jednak wyjątkowo interesujące starcie. Początkowo trudno było mówić o wyraźnej przewadze któregokolwiek z zawodników. Dopiero po około kwadransie od zabrzmienia gongu, oznajmującego start widowiska, w tumanach wirującego kurzu można było dostrzec xilka, który serią silnych ciosów powalił ostatecznie oponenta i zwiększył przewagę Podziemia w klasyfikacji ogólnej.

    xilk 6:3 Tidas

    Przebieg pojedynku

    Sędzia główny: Barneyek
    Sędzia pomocniczy: Kassler

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony

    Kassler

    • Wiadomości: 324
    • Kassler schmeckt gut.
    Odp: Arena Pojedynków [Gothic]
    « Odpowiedź #14 dnia: Listopad 23, 2013, 19:33:19 pm »
    WALKOWER

    Mimo iż dzisiejszy pojedynek rozpoczął się zupełnie tradycyjnie, po zadaniu dziesięciu pytań, za sprawą celnego spostrzeżenia Mistrza Ognia, Testovirona, został on przerwany. Endaron, który bowiem podjął się reprezentacji Podziemia, przystąpił do walki niezgodnie z regulaminem pojedynków, łamiąc punkt III ust. 3. Wobec braku innych zawodników, będących w stanie zmierzyć się z przedstawicielem Królestwa, Klimkiem, Podziemie Beliara oddało pojedynek walkowerem.

    W sezonie mieliśmy już do czynienia z kilkoma krytycznymi sytuacjami, jeśli chodzi o frekwencję wojowników - nigdy jednak nie miał miejsca żaden walkower.

    Zapis pojedynku

    Wielki Klasztor - Wtajemniczony