Autor Wątek: Gothic  (Przeczytany 69954 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #405 dnia: Grudzień 01, 2019, 19:01:15 pm »
Ja też G1-2 tylko klawiatura. Wygodne i nie czuję się dziwnie atakując (klawisz myszy plus do przodu). A sterowanie było opisane w manualu. Którego nikt nie czyta :D

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6160
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #406 dnia: Grudzień 01, 2019, 19:36:23 pm »
imho to nawet nie była kwestia opisania, tylko faktu jak ono działało. No i tego, że wiele osób zaczynało jednak od G2, gdzie domyślny był LPM+klawisz, więc kiedy siadali później do G1 było oburzenie że trzeba crtlem robić wszystko :p

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

xeroloth

  • Wiadomości: 1291
  • Mistrz
Odp: Gothic
« Odpowiedź #407 dnia: Grudzień 02, 2019, 15:20:32 pm »
Ale ja w G1 właśnie też lpm używałem, nie rozumiem po co męczyć się z ctrl na samej klawiaturze. Bezsens. A walka dzięki lpm jest jeszcze prostsza, bo cały czas trzymasz lpm i albo wyprowadzasz kombosy z strzałką/w albo machasz na boki <> albo jeszcze inne wariacje w>w>w>w<w<w< i tak do usranej śmierci...

Nie wspominając, że dzięki myszce ma się większą kontrolę nad postacią, byle w sterowaniu używać stale opcji "obrót w lewo/prawo", a nie "krok w lewo/prawo" i od razu życie staje się łatwiejsze.


Cytuj
Grałem w parę modów, ale tego nie. To chyba tylko mod graficzny nie?
No właśnie nie, bo deliatnie przemodelowuje niektóre tereny, dodaje nowe ścieżki, alternatywną drogę do górniczej doliny i jakieś itemki/kilku przeciwników. No i zmienia delikatnie mechanikę gry, zwiększa poziom trudności. Przykładowo nie ma już progów PN na siłę i tak dalej, za to cały czas 5 pkt siły kosztuje 10 PN.

Pytam dlatego, że coś nie mogę jednocześnie zainstalować DX11 i L'hivera, a gra z oboma wygląda po prostu obłędnie, jak na produkt z 2003 roku

małe porównanie:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ee9B6jrtO_c" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ee9B6jrtO_c</a>

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

Fenrir

  • Wiadomości: 889
Odp: Gothic
« Odpowiedź #408 dnia: Grudzień 13, 2019, 20:07:48 pm »
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6160
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #409 dnia: Grudzień 13, 2019, 21:03:01 pm »
ja się spodziewałem, bo to nordic plus niedawno ktoś z piranii coś palnął, ale z tym prototypem to miła niespodzianka. Wprawdzie póki co chyba żaden redesign mi się póki co nie podoba (diego i bezimiennego ledwo poznałem :P), ale w gothica 1 zawsze chętnie zagram :P

EDIT:
ok, ale spory minus za to, że rimejk robią jakieś no-nejmy dla których jest to pierwsza prawdziwa fucha, a nie piranie. I to nawet pomimo tego, że z oryginalnej ekipy PB zostały raptem trzy osoby.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2019, 21:06:57 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #410 dnia: Grudzień 13, 2019, 23:05:57 pm »
ja się spodziewałem, bo to nordic plus niedawno ktoś z piranii coś palnął, ale z tym prototypem to miła niespodzianka. Wprawdzie póki co chyba żaden redesign mi się póki co nie podoba (diego i bezimiennego ledwo poznałem :P), ale w gothica 1 zawsze chętnie zagram :P

EDIT:
ok, ale spory minus za to, że rimejk robią jakieś no-nejmy dla których jest to pierwsza prawdziwa fucha, a nie piranie. I to nawet pomimo tego, że z oryginalnej ekipy PB zostały raptem trzy osoby.

A nie jedna? :D

Jutro obadam ten gameplay, ale średnio mi się podoba wstępnie.

Maniaks

  • Wiadomości: 1166
Odp: Gothic
« Odpowiedź #411 dnia: Grudzień 14, 2019, 18:17:15 pm »
A mnie się podoba to co zobaczyłem w filmie. Kij, że faktycznie mało podobne te gęby, ale kurde... Gothic w nowej szacie graficznej i na silniku, który oferuje dużo więcej możliwości, to jest to, na co czekałem od wieków po nieudanym fabularnie i częściowo mechanicznie Gothicu 3.

Są ogromne obawy, ale kurcze trzeba dać kredyt zaufania i wspierać deweloperów w tym karkołomnym zadaniu, jak tylko się da. Społeczność Gothica w Polsce jest duża. Liczę, że będzie współpracować z THQ Nordic. A i za granicami naszego kraju chyba coraz więcej ludzi zaczyna słyszeć o czymś takim, jak Gothic :)

Bądźmy dobrej myśli!
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6160
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #412 dnia: Grudzień 14, 2019, 19:11:10 pm »
mówiąc o redesignach maniek mam na myśli również pancerze, które wyglądają zupełnie inaczej, a także potwory które mniej wyglądają jak prawdziwe zwierzęta a bardziej jak zmutowane edgy bestie. Byłem np pewien, że ten potwór co widac na większości screenów to nowy zębacz z paroma inspiracjami "smoczą" wersją, ale nie, wg screenów to jest raptem nasz stary, dobry ścierwojad. Brakuje mi tutaj tego gothicowego surowego "realizmu" pierwszej części, bo np. nawet ta zasypana kopalnia co była przy drodze na plac wymian jest tutaj wymyta i oświetlona świecami zupełnie bez powodu.

Nie zrozum mnie źle, w odnowionego gothica 1 zagram chętnie tak czy siak, ale mam jednak pewne wątpliwości czy ci nowi twórcy z drugiego końca europy w ogóle rozumieją klimat tej gry. Póki co wygląda, jakby starali się ją zrobić w przystępniejszym, bardziej kolorowym stylu a'la TES.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1537
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Gothic
« Odpowiedź #413 dnia: Grudzień 16, 2019, 11:28:45 am »
Po to jest ankieta na koniec.
Początek fatalny, brak Pyrokara, brak tego celu - "Jak zaniesiesz list, to dostaniesz zajebistą nagrodę."
Później jest lepiej. Nowe oryginalne zadania, rozwinięty plac wymian.
(click to show/hide)


Windy na plus.
Do walk da się przyzwyczaić, przynajmniej jak walczy się z ludźmi, ale to jest styl pojedynkowy, czyli fatalny w przypadku zwierząt.
W grze są tylko chrząszcze, wilki, ścierwojady i zębacze. Wszystkie wyglądają dobrze. Ścierwojad przypomina troszkę oryginalnego zębacza, a zębacz smoczego.
Smażenie jedzenia jest spoko. Dali w demie 3 przepisy. Te lepsze nie tylko uzupełniają zdrowie, ale też czasowo zwiększają maksymalną wartość życia.
Muzyczka bazuje na soundtracku G3.
Strażnik napierdalający Herr Mangeling na lutni tuż obok Orry'ego na kacu totalnie na plus.
Orry jest dużo bardziej klimatyczną postacią, podobnie jak jego kwestie i zadania.

Fakt, że NPC zapamiętają to co zrobiłeś/powiedziałeś też jest fajny.

Hełm Bloodwyna na minus, reszta zbroi ok. Jego podejście do bohatera i życia jest świetne <3
Szybkość mówienia Zorr...tfu, Diego - nope.
Jak lekko przesuną pasek saturacji i dodadzą trochę brudu świata to faktycznie będzie lepiej.

Ogólna ocena? Zajebiście!

W Piraniach nie został już nikt, kto pracował przy Gothic 1. Do tego pamiętajmy, że od kilku lat mają problem ze stworzeniem dobrego RPGa.
Kliknij, aby wejść: Czat tekstowy i głosowy

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6160
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #414 dnia: Grudzień 16, 2019, 17:32:06 pm »
Bjorn akurat chyba przy G1 pracował. Poza tym elex był całkiem spoko grą. Nic przełomowego, ale umówmy się, ten rimejk gothica też taką grą nie będzie. Że jest ankieta to też czytałem, ale zastanawiam się jak to faktycznie będzie z tym feedbackiem, skoro już teraz piszą "uderzyło nas że interfejs g1 był dziwny i musimy go zmienić, choć niektórzy w teamie twierdzą że miał swój urok" a potem tworzą coś porównywalnie chujowego.

Anyway pograłem wczoraj kilka minut i generalnie mam flashbacki z arcanii.  Takich rzeczy jak brak sceny z listem jest więcej, bo np. nie ma też sceny z oberwaniem na dzień dobry w mordę (a przynajmniej nie na początku by pokazać klimat miejsca). Ważniejsze było bowiem dla twórców zrobić scenkę jak bezimienny stacza się z wysokiej na dwieście metrów płonącej machiny na placu wymian, na przemian rzucając sucharami i jękami jak bardzo ma przejebane, by na koniec jeszcze zostać sklepanym przez trzy ścierwojady, oczywiście w kółko przy tym do nich gadając jak to nie chcemy być zjedzeni. Te z kolei przestały być zwierzętami na które się poluje, a zrobiono z nich quasi-zębacze pełne dodatkowych rogów i innego chujstwa, by się nazywało, że groźniejsze i bardziej high fantasy. Diego mówi strasznie wolno, zaś gra zgodnie ze współczesną modą zapoczątkowaną przez fallouta 4, okraja nas do max 3 opcji odpowiedzi. Interfejs to zresztą największa porażka tego dema, bo WSZYSTKO jest dostosowane pod pada. Anulowanie Esc raz działa raz nie, bo domyślnie jest przypisane do innego klawisza (kurwa na pececie), do tego w niektórych menusach nie wystarczy go przycisnać, tylko trzeba przytrzymać sekundę lub dwie by gra miałą potwierdzenie że to nie był missclick. Brzmi może jak czepialstwo, ale interfejs jest pełen takich małych upierdliwości. Nie grałem tyle by oceniać bohaterów czy questy, ale mogę walnąć dodatkowy minus za muzykę - oryginalny theme usunięto całkowicie, wrzucając w zamian randomowe ambienty. Pozostała muzyka tez nie jest rimejkiem oryginału, tylko jakąś własną twórczością. JEszcze jeden minus leci za to, że patrząc w niebo nie widać bariery, choć to akurat może być wina kiepskiej warstwy technicznej - na low wszystko jest wielkimi jasnymi i ciemnymi plamami, na med plamy są mniejsze ale i tak gówno w nocy widać, dopiero na high jest znośnie, ale też bez rewelacji. Wyżej już nie testowałem, bo na moim staruszku nawet high robi się już lekkim pokazem slajdów.

Niby wiele się nie spodziewałem i miałem grać tak czy siak "bo to gothic 1", ale tbh na ten moment jestem OSTRO rozczarowany. Są jakieś drobne plusy, jak mapka z g3 wrzucona do sali tronowej rhobara podczas intra, ale póki co wygląda to bardziej na zmierzch bogów bis. Niby są jakieś dobre pomysły, ale na pierwszy plan wychodzą te głupsze, zupełnie oderwane od klimatu oryginału. Inna sprawa że jakoś nie wątpię, że ludzie będą się tym jarać, bo wystarczy słowo gothic i już ignoruje się bugi czy dziwne decyzje twórców. W końcu nawet Fall of Setariff miał zagorzałych obrońców na foro.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Maniaks

  • Wiadomości: 1166
Odp: Gothic
« Odpowiedź #415 dnia: Grudzień 16, 2019, 19:37:54 pm »
Sent, ale mnie się wydaje, że w kwestii technicznej, to jest jak taka alpha, więc generalnie te wszystkie babolki zapewne zostaną poprawione, a jak nie, to tylko doda to smaku grze. Wszak nasz stary poczciwy Gothic też miał masę bolączek hehe.

Co mi się podoba, że nie próbują zrobić tutaj kalki 1 do 1, tylko na nowym silniku, bo to nie o to chodzi. Chodzi o to, by trochę ubarwić pewne aspekty i rozwinąć, a niektóre nawet pozmieniać. I nigdy wszystkim się to podobać nie będzie, bo zawsze jeden będzie wolał ogórki, a drugi ogrodnika córki. Grunt by konstruktywny feedback dawać deweloperowi w ankiecie, a nie na zasadzie naszego polaczkowego malkontenctwa.

Ja osobiście doszedłem do Bloodwyna, ale jeszcze czyszczę płaskowyż na górze i póki co mi się bardzo podoba, chociaż tak jak wspomnieliście, brak mi oryginalnej muzyki. Powinni zdecydowanie te charakterystyczne brzmienia zaimplementować, aczkolwiek mam wrażenie, że czasami gdzieś tam w tle słyszę podobne motywy.
Graficznie też jest w porządku. Mnie tam nie przeszkadza, że jest bardziej kolorowo. Trochę mnie te hełmy irytują, ale może to kwestia przyzwyczajenia.
Największy problem mam z walką. Nie miałem do czynienia z For Honor, z którego ponoć to zerżnięto i to może dlatego jest mi ciężko. Faktycznie w przypadku zwierząt kompletnie taka mechanika się nie sprawdza i mam nadzieję, że pójdą w coś bardziej Risenowego pod względem walki.
Interfejs nawet w porządku, chociaż tutaj technicznie też póki co jest kiepsko przy takiej "wersji" gry ;)

A sama zmiana na wstępie dla mnie też jest raczej na plus niż na minus. Jedynie brak Pyrokara i przemowy może boleć, ale za Bullitem nie tęsknie, bo wątek napadu też ciekawy.
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6160
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #416 dnia: Grudzień 16, 2019, 21:37:46 pm »
Warstwy technicznej az tak się nie czepiam bo to nawet nie jest alpha tylko demo technologiczne, ale ciężko cokolwiek testować gdy widzisz pół metra przed sobą a resztę spowija czerń.

Anyway, chyba mnie nie zrozumiałeś - nie chodzi mi, że gra ma być 1:1 jak poprzednia, tylko że wprowadzone zmiany wypaczają sens oryginału. W oryginale pierwsze dwie minuty po intrze miały nam pokazać kim jest bohater i wprowadzić w klimat gry. Scena z sędzią pokazuje, że bohater jest bezczelny i przez to zabawny (a przy okazji stanowi element fabuły dwójki, gdzie spotykamy i sędziego i pyrokara), wręczony list jak już powiedział łowca miał nam dać zachętę do sięgnięcia po cenną nagrodę za niewielki wysiłek, zaś szybki strzał w pysk n dzień dobry ma nam uświadomić że nikt nie będzie się z nami cackać oraz dać dodatkową zachętę by pójść do starego zakonu i odkuć się na bucu. Spora, ale niezbyt wydumana machina na placu wymian ma pokazywać, że świat jest mocno realistyczny jak na fantasy, podobnie jak mocno zwierzęce potwory. Migocząca regularnie bariera do której możesz się nawet zbliżyć już na placu przypomina że jesteś tutaj więźniem, podobnie jak szmaty które masz na sobie. Diego daje parę dobrych rad, ale tak naprawdę przyszedł tutaj tylko po to by zachęcić cię do wstąpienia do statego obozu, bo ma z tego później kasę od szefostwa. Wijąca się ścieżka oraz ukryta powyżej ścieżki polana z kolei ma pokazać jak przepastny świat stoi przed tobą otworem. Nawet pierwszy miecz musisz sobie znaleźć sam, gdzieś w połowie ścieżki, wyciągając zardzewiały kawałek żelaza z trupa. O śniącym nie ma zaś póki co w ogóle mowy. Ścieżka jest przy tym też dość prosta, byś na pewno trafił do obozu, gdzie podłapiesz questy oraz będziesz miał się gdzie chować przed potworami.

A teraz porównaj to z tym rimejkiem. Bohater nosi biedną bo biedną, ale jednak zbroję, co już lekko przekreśla nasze nicnieznaczenie w tym świecie. Scena z sędzią i pyrokarem jest usunięta, mimo że wiadomo że te postacie powinnismy poźniej spotkać w dwójce (lub jej rimejku) i ma to *jakieś* znaczenie. Bohater zjeżdża w dół dwustumetrowej, absurdalnie wielkiej konstrukcji (jakie drewno to wytrzyma), które w dodatku wybucha jak w filmach Michela Baya. Bohater spada i jęczy, będąc ni to śmiesznym ni to żałosnym, jak Starlord ze strażników galaktyki. Następnie chwilę spacerujemy po pustej okolicy co w zasadzie nic nie wnosi do gry (poza zaznajomieniem się z chodzeniem) i podziwiamy absurdalnie wielkie rzeźby na placu wymian (kolejny element epickiego fantasy który ni w cholerę do gothica nie pasuje), by następnie gra w cutscence dała nam miecz do ręki. Następnie zaś atakują nas zębaczo-ścierwojady, otrzymujemy kolejny tutorial (tym razem o walce) który nie uczy niczego, bo walki nie da się wygrać, po czym po krótkim błaganiu potworów o litość mdlejemy i ratuje nas diego. Następnie mamy długą rozmowę o tym jak to on bardzo chce być naszym kumplem. Chęć przyciągnięcia nas do SO niby jest, ale nie jestem pewien czy on ją maskuje nadmiarem gadania, czy po prostu gra traktuje to jako nieistotny detal, bo diego docelowo ma byc naszym przyjacielem na trzy następne gry. Od razu mówi nam też gdzie bezpiecznie znaleźć nową broń która się do czegoś nada, strzału w mordę póki co nie ma, podobnie jak nie widac za dobrze gdzie w ogóle jesteś, bo gra trzyma cię w tunelu. Dodatkowo już teraz atakują cię wielkie symbole śniącego na ścianach. Całość trwa w dodatku dobre dwadzieścia minut, nim gra wreszcie przestanie cię trzymać kurczowo za rączkę.

Wersja z rimejku to zupełnie inny bohater (bezczelny śmieszek vs zabawny nieudacznik), zupełnie inne wprowadzenie w świat (pozwolenie na odkrywanie go samemu vs trzymanie za rączkę), zupełnie inny klimat (szmaty, przemoc,  proste ale funkcjonalne elementy otoczenia oraz niebezpieczne, ale jednak "naturalne" zwierzęta vs epickość a'la tolkien z wielkimi rzeźbami, machinami, naramiennikami nawet na więziennej przepasce i strasznymi potworami które na nas czychają). Twórcy rimejku najwyraźniej zupełnie nie zrozumieli czemu pewne elementy oryginału były zrobione w sposób, w jaki je zrobiono.

Zróbmy prosty eksperyment myślowy i  zapomnij na chwilę, że gra zaczyna się znajomym tekstem o postawieniu bariery, spotkaniem diega, zaś początkowe miejsce akcji nazywa się placem wymian i że wisi nad nim znak śniącego. Czy to, co widziałeś w tym demie: osobowość bohatera, sposób w jaki musisz radzić sobie z problemami czy ogólny wygląd okolicy w jakikolwiek sposób przypomina ci gothica? Bo mnie baaaardzo luźno.

To dokładnie jak ze zmierzchem bogów i Arcanią - niby ci sami bohaterowie, niby okolica też znajoma, ale bohater nagle gada rzeczy których normalnie by nie powiedział, zaś na świecie znalazły się takie elementy (np. bardzo fantazyjne pancerze) których po normalnym gothicu byś się nie spodziewał.

Dobry rimejk, to dla mnie gra która daje ci dokładnie to co oryginał, ale przy okazji poprawia niedziałające elementy mechaniki, słaby interfejs, poprawia grafikę, nagrywa ponownie muzykę w nowej aranżacji oraz w taki sposób uzupełnia znaną już historię, że nie czujesz się jakbyś grał w zupełnie inną grę, tylko jakbyś ubogacił starą. Dobrym przykładem jak to zrobić dobrze są tutaj  Pokemon HeartGold i SoulSilver - wprowadzono najnowsze zmiany w mechanice gry (tzw. physical/special split), dodano nowe ewolucje oraz niektóre nowe poki które pojawiły się w serii od czasu premiery oryginału, poprawiono grafikę nadając każdemu miastu unikalny charakter, rozbudowano backstory postaci, nagrano stare kawałki w nowy sposób, itd. Były wprawdzie rzeczy, które niekoniecznie musiały się podobać, ale generalnie gra zyskała na spory plus i nie bez powodu uchodzi za najlepszą część ever. W rimejku gothica też śą pozytywne elementy  (np. dodanie motywu ataku na plac wymian, by jakoś uzasadnić brak dostaw w najbliższym czasie oraz narastanie konfliktu między obozami jest fajnym pomysłem, aczkolwiek nie dawałbym tego już we wstępie zamiast sceny z sędziom), ale ogólnie wygląda to jak robienie zupełnie nowej gry pod starym szyldem.

I tak, wiem że to tech demo, ale to właśnie teraz trzeba krytykować rzeczy jak spierdolony interfejs i walkę a nie zagłaskiwać problem, bo ojeju to gothiczek i będzie że polaczkujemy. Nie skrytykujesz, to nikt z tym nic nie zrobi. Większym polaczkowaniem jest w tym momencie podejście a'la T-Love, czyli "jest super, więc o co ci chodzi?"

/rant

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #417 dnia: Grudzień 17, 2019, 13:08:34 pm »
Na początku atakują nas 3 zębacze, nie ścierwojady. Ale ścierwojad jest potem i wygląda jak zębacz bez rogów i tak.

Poza tym zgadzam się chyba we wszystkim. Urok G1 tkwił na pewno m.in. w tempie wprowadzania elementów fabularny. Poza tym widzę elementy na siłę wrzucone z dzisiejszych gier (znaczniki gdzie leży jakiś item, nadmierna ekspozycja werbalna zamiast wizualnej, trzymanie za rękę jako pseudo tutorial). Wiadomo, to dopiero demo, a nawet prototyp we wczesnej wersji. Ale sporo do poprawy jest niestety. No i wciskanie na siłę sterowania padem.

Tutaj fajna recka Mroowy. Warto zerknąć inny punkt widzenia :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=MakeaaoLZJE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=MakeaaoLZJE</a>

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6160
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #418 dnia: Grudzień 17, 2019, 17:50:56 pm »
my bad w takim razie, na ścierwojada mi to nie wyglądało, ale byłem pewien że jest podpisane scavenger. Byłem jednak zbyt zajęty walką ze sterowaniem i szarpiącym obrazem by się przyjrzeć dokładnie  ::) Nie zmienia to jednak mojej uwagi, że stary bezimienny skomentowałby to raczej krótkim "świetnie, co jeszcze?", a nie błagał potwory by go nie zjadały.

No ale w sumie dobrze że to tylko prototyp, pozostaje mieć nadzieję że faktycznie zamierzają słuchać feedbacku, a nie że wrzucili to demo na neta tylko dla atencji, a developing idzie dalej dotychczasową ścieżką. Opinie na steam nie są bowiem najlepsze.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #419 dnia: Grudzień 17, 2019, 20:30:51 pm »
W sumie tylko jeden tekst jego był typowo klasyczny - gdy wyciągał miecz z tego kolesia na moście (przybity nim był to balustrady). Powiedział coś w stylu "Nie będziesz już tego potrzebować" czy jakoś tak. Jedyny w całym demie tekst zbliżony do charakteru oryginału.

A co do słuchania, to na YT często widzę komentarze w stylu "większość ocen pozytywna, te negatywne od Polaków" itp. Fanatyzm w tym kraju mocny jest :D