Autor Wątek: Gothic  (Przeczytany 94864 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #270 dnia: Sierpień 28, 2016, 20:56:10 pm »
Może po wybiciu pełzaczy (tzn królowej) zaczęli wchodzić dalej w głąb i tam gdzieś tąpnęło. Niedopatrzenie twórców :P

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic
« Odpowiedź #271 dnia: Sierpień 28, 2016, 21:02:07 pm »
ale tam też nie było podpór.. no, nie licząc jebitnie wielkiej bramy.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Gothic
« Odpowiedź #272 dnia: Sierpień 28, 2016, 21:03:04 pm »
A na bagnach dalej spoko. Tylko węże błotne i krwiopijcy, ale lepsze to niż pełzacze, bo jest gdzie spieprzyć.

#420
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic
« Odpowiedź #273 dnia: Sierpień 28, 2016, 21:51:32 pm »
Były podpory, tzn. jakieś drewniane belki z dupy, podpierające od dołu te drewniane mostki. Woda musiałaby się bardzo szybko podnosić, żeby je podłamać w tempie uniemożliwiającym ucieczkę z kopalni. No i nie wiem, jak wielki musiałby być ten wyłom prowadzący do podziemnej rzeki, żeby woda tak szybko nachodziła.

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic
« Odpowiedź #274 dnia: Wrzesień 01, 2016, 14:40:07 pm »

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Gothic
« Odpowiedź #275 dnia: Wrzesień 01, 2016, 15:43:56 pm »
Przyznam, że słabe jak Najman w MMA. Postaraj się bardziej, bo jestem zbyt zajęty palenie Mroku Północy.,
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic
« Odpowiedź #276 dnia: Wrzesień 01, 2016, 15:55:02 pm »
Przyznam, że słabe jak Najman w MMA. Postaraj się bardziej, bo jestem zbyt zajęty palenie Mroku Północy.,
hymmm, Dollan nie obraź się. :D

Cytuj
Dollanowski19:09
o własnie, mam temat na dyskusję

Dollanowski19:09
czy roszczeniowe kurwy Magnaci wydobywający rudę to odzwierciedlenie Ślązaków?

Dollanowski19:10
i co ważniejsze - czy prezydent Duda wysłałby swoich najpotęzniejszych arcybiskupów, by otoczyli cały Dolny Śląsk czarodziejską barierą?
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: Gothic
« Odpowiedź #277 dnia: Wrzesień 01, 2016, 16:27:52 pm »
Jestem lepszym heheszkiem niż ty Dollan :D

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz


Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Gothic
« Odpowiedź #278 dnia: Wrzesień 02, 2016, 11:50:33 am »
Pomijając wyższość Obozu na Bagnie, to NO dla najniższej kasty (krety) ma zdecydowanie lepsze warunki. Przynajmniej jest gdzie się uwalić jak świnia po robocie. W SO? "Kolejny dzień i znowu to samo".
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic
« Odpowiedź #279 dnia: Wrzesień 02, 2016, 12:10:17 pm »
W Starym Obozie przynajmniej można popatrzeć jak ktoś się klepie po mordzie i nawet coś na tym wygrać, a w Nowym Obozie co najwyżej można samemu zebrać po mordzie.

A "kolejny dzień i znów to samo" to słowa ulgi. Poza barierą kolejny dzień mógłby oznaczać spalenie twojego domu przez Paladynów za niebycie wystarczająco lojalnym i nie oddawanie 95% plonów na rzecz wojska, a potem spalenie go jeszcze raz przez Orków którzy szukaliby buntowników ukrytych w piwnicy.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #280 dnia: Wrzesień 03, 2016, 16:04:56 pm »
W NO możesz się uwalić za zarobioną rudę... jeśli nikt nie da w ryja i nie obrabuje po drodze. No i droga do kopalni nie jest bezpieczna xD

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Gothic
« Odpowiedź #281 dnia: Wrzesień 03, 2016, 16:09:10 pm »
No właśnie - jak oni kurdebele do obozu z kopalni wracali, skoro po drodze są potwory? xD

+ droga od obozu do kopalni jest zamknięta, nie jak w przypadku SO gdy droga do kopalni biegnie przez polany i otwarte lasy, i nawet tej drogi przez kotlinę najemnicy nie umieją zabezpieczyć. Nie wiem czego oczekiwałem sądząc, że zabezpieczą Wolną Kopalnię w takim razie :P

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic
« Odpowiedź #282 dnia: Październik 24, 2016, 17:19:37 pm »
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #283 dnia: Październik 24, 2016, 23:20:44 pm »
Ło kurde. Może to będzie pierwszy mod w jaki pogram dłużej niż 5 minut :P Chyba, że dubbing będzie jedyną dopracowaną rzeczą w nim :D

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic
« Odpowiedź #284 dnia: Grudzień 05, 2016, 20:35:46 pm »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZAo2kCCU7oQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZAo2kCCU7oQ</a>

http://themodders.org/index.php?topic=27433.0

Ogólnie, ten dank ma widzę, spore koneksje.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.