Autor Wątek: Kim jesteś? postać fantasy  (Przeczytany 27340 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Kim jesteś? postać fantasy
« dnia: Sierpień 17, 2013, 21:16:03 pm »
Temat ten służy jako zbiór opisów waszych postaci fantasy. Każdy ma możliwość - a nawet obowiązek - utworzenia wpisu, jeśli planuje brać udział w sesjach lub wyprawach międzyzakonnych. Powinniście się jednak liczyć z jednym faktem: zamieściwszy tutaj swoją swoistą "kartę" wasza postać może być wykorzystana jako bohater w opowiadaniach Świętego Przymierza.

Osoby będące na próbie nie mogą umieszczać swoich wpisów. Przysługuje im to dopiero po zostaniu pełnoprawnymi członkami fanklubu.

Schemat tworzenia postaci prezentuje się następująco:

[Imię] - nie wymaga szczególnego wyjaśniania; prosimy tylko, by nie rżnąć bezczelnie imion znanych postaci z istniejących gier
[Rasa] - "krzyżówki" są dopuszczalne, jednak gdy rasa wymyka się ogólnym schematom lub jest w jakikolwiek inny sposób "egzotyczna", dobrze byłoby ją opisać;
[Ranga] - aktualna ranga piastowana w zakonie;
[Zakon] - wiadomo;
[Zdolności] - specjalne zdolności naszej postaci;
[Charakter] - uprasza się o jak najdokładniejszy opis charakteru - jest tym, co wyróżnia postać na tle innych i pozwala zachować relatywną różnorodność;
[Wady] - wady zachowania, charakterologiczne lub fizyczne;
[Opis Zewnętrzny] - Jak najbardziej szczegółowy opis wyglądu postaci oraz jej ubiór, który wkłada na siebie w dni wolne od przygód i niebezpieczeństw (wiadomym jest przecież, że nikt nie sypia w kolczugach).
[Pochodzenie] - tu prosimy wpisać krainę, z jakiej pochodzisz, na przykład Wyspy Południowe, Nordmar, Menzoberranzan lub cokolwiek innego. Liczcie się jednak z faktem, że w rodzinne strony nigdy nie wrócicie;
[Broń] - najlepiej by było, gdyby Mag podał zaklęcia słabsze i mocniejsze, a wojownik broń ręczną i/lub broń dystansową (koniecznie nazwę zaklęcia/broni);
[Ekwipunek] - wszystkie przedmioty codziennego użytku, przy czym niedozwolone jest używanie większej ilości broni, niż dwie bronie jednoręczne/jedna dwuręczna i broń dystansowa;
[Opancerzenie] - średnie i ciężkie pancerze dopuszczalne dla wojowników;
[magia] - dostępne dla osób stąpających po ścieżce maga;
[przedmioty zdobyte w konkursach] - tutaj umieszczacie wszelkie wygrane w TNowych konkursach przedmioty, wg wzoru:

    * nazwa
    * opis przedmiotu

Uwaga do członków mających rangę do trzeciej włącznie: możecie wybrać zarazem opancerzenie jak i krąg, jednak wkraczając na ścieżkę walki lub magii musicie wyrzec się jednego z powyższych!

Regulamin:

   1. Trzeba się dostosować do wyżej wymienionych wymagań postaci.
   2. Opis powinien być napisany estetycznie, wg wyznaczonej kolejności, jak powyższy przykład.
   3. Nie należy przesadzać co do wszystkich cech postaci.
   4. Nie wolno używać wyrazów potocznie uważanych za obraźliwe.
   5. Nie należy zbaczać z tematu, komentować prac innych.
   6. Każdy ma prawo do napisania jednego postu, z możliwością jego edytowania.

W TYM temacie macie również możliwość opisania życiorysu waszej postaci.

Podziemie:
-

Wielki Klasztor:
-

Królestwo:
-

Byli członkowie Świętego Przymierza:
-

EDIT:
mały update, wywaliliśmy klasy, niech postać opisują po prostu jej umiejętności a nie sztywna i niekiedy myląca nazwa. Podobnie "Krąg" zastąpiła "magia", gdyż 90% zdolności które wpisujecie i tak była spoza gothicowego kanonu
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2013, 19:44:28 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
xeroloth - karta postaci
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2013, 23:26:39 pm »
Imię - Xero


Rasa - Człowiek/Wampir

Ranga - Pan Smoków

Zakon - Podziemie Beliara

Zdolności:
  • Mistrz walki mieczem
  • Mistrz w posługiwaniu się łukiem
  • Odporność na trucizny
  • Widzenie w ciemności
  • Możliwość przemiany w nietoperza
  • Nadnaturalna wytrzymałość na rany i szybkie leczenie
  • Umiejętność kontrolowania swojego smoka poprzez siłę woli
  • Zdolności telepatyczne

Charakter - Xero z racji bycia krwiopijcą nie obchodzi, co stanie się z kimkolwiek z jego otoczenia, poza zaufanymi kompanami i kapitułą. Jest nieufny wobec wszystkich. Potrafi w jednej chwili zmienić się z sympatycznego człowieka w żądną krwi bestię bez uczuć. Podczas walki jest bezlitosny dla przeciwników, uwielbia wywoływać strach u innych.

Wady - Pewność siebie. Choć powinna być zaletą, w jego przypadku pewność siebie jest zbyt duża. Wszędzie tam, gdzie inni widzą porażkę, on rwie się do zwycięstwa, przez co w niektórych sytuacjach może narazić swoje najbliższe otoczenie na kłopoty.

Opis Zewnętrzny - Mężczyzna średniego wzrostu o jasnych włosach i bladej cerze. Ma niebieskie oczy, lecz podczas walki potrafi sprawić, by jego tęczówki zanikły, przez co jest jeszcze bardziej przerażający dla wrogów. W dni, kiedy nie jest potrzebny na polu walki nosi szlacheckie szaty i złoty sygnet na palcu. Widać po nim, że wiele osiągnął i posiada wysoką rangę w Podziemiu. W okolicach prawego oka nosi paskudną bliznę, która przypomina mu o jego wielu ciężkich, ale zwycięskich bojach.

Pochodzenie - Nie wiadomo dokładnie skąd pochodzi. Jego rodzice zginęli, gdy był dzieckiem, cierpiał na zanik pamięci. Odkąd trafił do Necropolis, to właśnie to miasto uważa za swój prawdziwy dom.

Wierzchowiec - z racji posiadanej rangi lata na smoku, który jest również jego najwierniejszym kompanem. Z jego grzbietu najchętniej prowadzi szturm na wrogie wojska.

Broń:
  • Akros - Miecz Półtoraręczny wykonany z czarnej rudy. Jedna z najlepszych broni białych w całym Podziemiu. Posiada właściwości magiczne, dzięki którym osobie nim władającej sprzyja wielkie szczęście na polu bitwy.
  • Srebrny sztylet o bogato zdobionym runami ostrzu. W rękojeść ma wkomponowany sporej wielkości szafir.
  • Długi Łuk ze Smoczego Rogu - praktycznie zabawka, ponieważ zdecydowanie woli swój miecz. Używa go głównie na polowaniach, czy misjach, w których nikt nie może go wykryć.

Ekwipunek - Broń i pancerz. Kołczan strzał. Manierka ze świeżą krwią. Czarny płaszcz z kapturem, który chroni go przed słońcem.

Opancerzenie - Płytowy pancerz bez hełmu zrobiony z nieznanego czarno-srebrnego metalu. Sprawia złudne wrażenie bardzo ciężkiego, w rzeczywistości wcale nie krępuje ruchów. W dodatku cały pokryty jest dziwnymi runami, sam właściciel nie wie, czy są one zaklęte, czy tylko służą jako ozdoba.

Magia - brak

Przedmioty zdobyte w konkursach - brak


[tu w przyszłości pojawi się jeszcze życiorys postaci]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2016, 19:58:05 pm wysłana przez xeroloth »

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia

inverse

  • Wiadomości: 457
    • Blog - opowiadania
Odp: Kim jesteś? postać fantasy
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2013, 17:38:04 pm »
[Imię] Inwers
[Rasa] Człowiek
[Zakon] Podziemie Beliara
[Ranga] Akolita
[Pochodzenie] Orgath
[Klasa] Druid
[Krąg] 1
[Zaklęcia]
  • światło
  • Ognisty pocisk
  • Sen
[Zdolności]
  • potrafi rozmawiać ze zwierzętami
[Charakter] Sumienny, lubi wykonywać swoja prace do końca i solidnie; nie zranią go niemal żadne słowa - jest odporny na krytykę. Ma nieco dziwne poczucie humoru i używa powiedzeń, których niekiedy nikt nie rozumie. Uwielbia nowe wyzwania i podróże. Zna swoje miejsce w szeregu, ale również potrafi to sprytnie wykorzystać. Czasem potrafi olać to, co potrzebne lub interesować się tym, co trzeba olać oraz niekiedy wykazuje się niezbyt dużym poziomem inteligencji. Często bywa małomówny i stoicko spokojny. Trudno go wyprowadzić z równowagi.
[Wady] Nieraz przejawia małą koncentrację, nie jest to od niczego zależne. Przez swoją długą i chudą budowę ciała słabiej walczy, jeśli jest nad nim sufit, a zwłaszcza, jeśli jest on tuż nad nim.
[Wygląd] Chudy, wysoki na jakieś dwa metry mężczyzna kolo 20 lat o blond włosach, opadających na głębokie, niebieskie oczy. Cera blada, kończyny długie i chude. Ubrany w stary, ciemno czary płaszcz z dużym kapturem, w którym wygląda śmiesznie. Do tego najprostsze sandały.
[Ekwipunek] kilka zwojów z drobnymi czarami ofensywnymi, uleczeniem, kilka małych mikstur magicznych przywracających moc magiczna, kawałek węgla do rysowania, parę kartek papieru, fajka i woreczek z 'magicznymi' ziołami.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2013, 21:31:47 pm wysłana przez inverse »
Podziemie Beliara - Poszukiwacz

Xsant

  • Wiadomości: 169
  • Zakała Algaroth
Odp: Kim jesteś? postać fantasy
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2013, 17:53:08 pm »

Imię: Xsant
Rasa: Nieumarły - szkielet
Zakon: Podziemie Beliara
Ranga: Adept Mrocznego Ostrza
Pochodzenie: Nieznane
Klasa: Wojownik
Zdolności:

  • Przenikliwe spojrzenie - Mało która istota nie odczuje niepokoju, a niekiedy nawet strachu, patrząc w puste oczodoły ożywionego szkieletu. Ta cecha ma swoje plusy i minusy. Do tych pierwszych, z pewnością zalicza się groza, którą z łatwością można wzbudzić w przeciwnikach czy rozmówcach. Niestety, z drugiej strony inne istoty są nieufne w stosunku do osoby, która nie posiada oczu, a mimo to widzi jak wszyscy i nigdy nie będą czuły się w jej towarzystwie komfortowo.
  • Zaawansowane posługiwanie się mieczem i tarczą - Zdolność ta odznacza wojowników, którzy mają już za sobą niezliczoną ilość pojedynków. Potrafią łączyć ciosy mieczem w zabójcze sekwencje, a przy tym wiedzą jak skutecznie osłonić się tarczą.
  • Odporność na trucizny - Brak układu krwionośnego i oddechowego sprawia, że szkielety są odporne na wszelkie trucizny. Wszelkie toksyczne płyny, czy gazy nie robią na nich żadnego wrażenia.
  • Odporność na zmęczenie - Szkielety nie potrzebują odpoczynku, ani nawet snu. Nie posiadają mięśni i dzięki temu mogą maszerować i walczyć bez końca.

Charakter: Ze względu na drogę, którą przeszedł, a także wydarzenia, które sprawiły, że powrócił do życia jako szkielet człowieka, Xsant nie ufa nikomu. Jest opanowany, pewny siebie, ale odzywa się tylko wtedy gdy zajdzie taka potrzeba. Preferuje życie samotnika.

Wygląd: Haczykowaty nos, małe, wieczne przymrużone oczy koloru stali. Długie ciemno-blond włosy i taka sama broda. Krzepki, ale chudszy niż większość krasnoludów.

Pancerz: Skórzana, bordowa kurtka, założona na kolczugę. Na to stalowy napierśnik, sięgający od barków do łokci.

Broń
  • "Miecz mierzył około czterdziestu cali, ważył zaś nie więcej niż trzydzieści pięć uncji. Pokryta na znacznej długości tajemniczymi znakami runicznymi (kras. "na pohybel skurwysynom") klinga miała niebieskawe zabarwienie i była ostra jak brzytwa, przy odrobinie wprawy można by się nią ogolić. Dwunastocalowa, owinięta krzyżującymi się paskami jaszczurczej skóry rękojeść miała zamiast głowicy walcowatą mosiężną skuwkę, jelec był bardzo mały i misternie wykończony."
  • Lekka kusza.

Ekwipunek: Szczegółowe mapy terenów Podziemia. Kilof, saperka, osełka, butelka wina, fajka i mała paczuszka ziela. Dziennik podróży, pióro i kałamarz. Kilka bandaży i czysty spirytus do odkażania ran.

Życiorys:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2016, 16:56:10 pm wysłana przez Xsant »
¯\_(ツ)_/¯
Podziemie Beliara
Adept Mrocznego Ostrza

Seksrator

  • Wiadomości: 187
  • Cham i Prostak
Odp: Kim jesteś? postać fantasy
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 19, 2013, 21:14:10 pm »
[Imię] - Większość mówi na niego Spaceork, gdyż niewielu zdradził swoje prawdziwe imię - Brog Bekragar.
[Rasa] - Ork
[Klasa] - Łowca
[Ranga] - Rekrut
[Zakon]  - Królestwo Innosa
[Zdolności] - Doskonały wzrok jak na orka, widzi dobrze na  dalekie odległości, również w ciemności może polegać na swoim wzroku,  wystarczy mu kilka chwil by przyzwyczaić oczy do mroku. Cechuje go  również dość wysoka odporność na zimno.
[Charakter] - Porywczy, często nieostrożny, niecierpliwy, nieufny, ceni sobie przyjaźń, w rozmowie często jest gburowaty i chamski.
[Wady] - Bardzo wrażliwy na ciepło, ciężko mu robić cokolwiek  przy temperaturze powyżej trzydziestu stopni, poza tym ma bardzo  wrażliwy układ pokarmowy, przez co musi trzymać się ścisłej diety, gdyż  zły posiłek może skończyć się rzadką kupą.
[Opis zewnętrzny] - Jak większość przedstawicieli swojej rasy jest zielony, wysoki i dobrze zbudowany.
[Pochodzenie] - Draenor - wielce oddalona planeta, która została  zniszczona podczas ataku demonów.(Nikt nie wie jak Brog znalazł się na  terenach Świętego Przymierza, nawet on sam)
[Broń] - Jego główną bronią jest długi łuk własnoręcznej roboty,  wykonany z cisu, posiada również prosty, stalowy miecz, na wypadek  bliskiego kontaktu z wrogiem, oraz nóż, służący do oprawiania zwierzyny.
[Ekwipunek]  - 100 cyperów, butelka starki na wyjątkową okazję,  70 strzał, paczka bagiennego ziela, bibułki, krzesiwo, dziesięciometrowa  lina.
[Opancerzenie] - Pancerz z podwójnie utwardzanej skóry zębacza
[Zwierzę] - Bury - pies nieznanej właścicielowi rasy, prawdopodobnie mieszaniec, ok. 0,5m wysokości, 60kg, nazwany na cześć ojca, pomaga mu w polowaniach, czasem zabiera go na mniej niebezpieczne wyprawy.
[Przedmioty zdobyte w konkursach] - Czapeczka reżysera, kilka litrów Mahakamskiego Dwójniaka.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2013, 19:27:53 pm wysłana przez Surmolex »

Sandro

  • Wiadomości: 72
  • Nekromanta
Odp: Kim jesteś? postać fantasy
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 20, 2013, 00:56:03 am »


Imię: Sandro

Rasa: Lisz

Klasa: Nekromanta

Ranga: Zatracony Mag

Umiejętności:
1) Zaawansowana umiejętność walki kosturem - Sandro umie posługiwać się kosturem na tyle dobrze, by móc wprowadzać bardziej skomplikowane kombinacje ciosów i zadawać mocniejsze, bardziej wyrafinowane ciosy.

2) Odporność na zimno - nie reaguje na niskie temperatury, jak każdy szkielet, a czary oparte na żywiole wody działają na niego ze słabszym skutkiem.

3) Nie czuje bólu - jest to w pewnym sensie ''rasową'' umiejętnością Sandro, ponieważ nie posiada on nerwów.

4) Nekromancja - Sandro studiuje już trochę bardziej zaawansowane praktyki tej najmroczniejszej sztuki magii, przeprowadzając już eksperymenty na ludziach i ożywiając ich jako nieumarłe, ślepo oddane mu istoty, które wskoczą za nim w ogień. Specjalizuje się też w rzucaniu klątw, które są częścią tej mrocznej sztuki magicznej.

5) Szybka nauka - Sandro potrafi szybko przyswajać wszelkie nowe wiadomości oraz zdolności, szczególnie ma się to do wiedzy magicznej.

6) Regeneracja many - Sandro potrafi regenerować swoją energię magiczną, lecz szybkość regeneracji jest średnia.

Charakter:
- Jest pracowity, ambitny, opanowany i inteligentny... Sandro to jednak również zły, podstępny i żądny władzy lisz. Potrafi dogadać się praktycznie z każdym, używając do tego swojej siły perswazji, wynająć kogoś chętnego na dużą ilość pieniędzy, aby zdobył dla Sandro jakiś artefakt lub inną cenną rzecz, a potem odebrać to i nie zapłacić. Przysporzył sobie tym sposobem wielu wrogów na całym kontynencie, jednak również osiągnął wiele sukcesów bez żadnego wysiłku. Potrafi być bardzo niemiły i oschły dla swoich wrogów oraz ludzi, którzy działają mu na nerwy. Bardzo dużo czasu spędza przy treningu rozmaitych sztuk magicznych, głównie Nekromancji, Mrocznej Magii Ofensywnej oraz Defensywnej. Lubi też bardzo dokładnie studiować mapy Świętego Przymierza oraz terytoriów zamorskich. Sandro jest również rasistą, cechuje go nienawiść do elfów.

Opis zewnętrzny:
- Bardzo wysoki, widać też, że za życia był człowiekiem masywnej budowy. Szata zasłania wszelkie ślady po obrażeniach doznanych za życia.

Słabości:
1) Wrażliwość na ogień.

2) Wrażliwość na broń obuchową.

Zalety:
1) Jego kości są mocne, dzięki czemu trudniej je złamać.

2) Zachowuje spokój niezależnie od sytuacji.

3) Mało wrażliwy na ostrzał z broni dystansowej, ponieważ pociski przelatują mu między kośćmi.

Broń:
- Kościany Kostur Spaczenia - owa broń została wykonana z kości bliżej niezidentyfikowanego stworzenia bardzo wiele lat temu. Długa, mocna laska zakończona jest ciemnym, mętnym w środku ametystem, który jest przesączony mroczną magią Beliara. To w nim kumuluje się moc magiczna używana do rzucania zaklęć przez Sandro. Potęguje on nieznacznie działanie klątw rzucanych przez właściciela.

Znane czary:
- Szpon Trang'Oula - Zaklęcie to przywołuje długie, kościane ostrze. Włócznia ta wylatuje od Nekromanty i przebija każdego wroga na swojej drodze. Ponieważ siła tego pocisku jest zarówno mistyczna, jak i fizyczna, włócznia może przebijać kolejnych przeciw­ników, rozdzierając i niszcząc wszystko na swojej drodze. Niestety, użycie tego czaru wymaga dużych zasobów energii magicznej, przez co Sandro wykorzystuje go rzadko.

- Zwiększenie Obrażeń - to pozornie silne przekleństwo w szybkim tempie postarza rany i powoduje ich gnicie. Zwykle ciosy wycinają w ciele wyjątkowo poważne rany, które ropieją i roją się od robactwa.

- Średnie leczenie ran - czar, który leczy większe obrażenia, jakich Sandro doznał podczas walki.

 - Promień Osłabienia - posiadający wygląd małej, czerwonej błyskawicy. Kiedy trafi w przeciwnika, powoduje, iż opada on z sił i jego ciosy są mało skuteczne.

- Spowolnienie - czar, dzięki któremu Sandro może spowolnić swojego wroga podczas walki. Przydaje się, kiedy przeciwnik jest silniejszy i wskazana jest ucieczka, jak i do zalania go czarami ofensywnymi.

- Wybuch Zwłok - zwłoki każdej istoty zmarłej nagłą śmiercią obarczone są cierpieniem swych ostatnich chwil. Dzię­ki temu zaklęciu Sandro może wezwać te energie i skoncentrować je w jedną, gwałtowną moc. Moc opuszcza zwłoki z taką siłą, że wywołuje gwałtowną eksplozję.

Ekwipunek:
- Tajemniczy amulet w kształcie pentagramu z czaszką w środku, który posiada właściwości magiczne zwiększające siłę czarów Sandro, jednak odkrył on też że to, z jaką siłą wzmacnia, zależy od poziomu jego zaawansowania w technikach czarno-magicznych.
- Sakwa ze złotem.
- 5 księżycowych szafirów - kamienie, które posiadają moc magiczną pozwalającą zregenerować manę maga, który je używa. Po pewnym czasie ich energia się wyczerpuje.

Opancerzenie:
- Czarna szata, z fioletową peleryną.

Krąg:
- IV
 
III Najlepszy Gladiator ŚP | II Najlepszy Sędzia Gladiatorów ŚP | Pancerna Rękawica

Ertix

  • Wiadomości: 637
  • Nosferatu
Odp: Kim jesteś? postać fantasy
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 22, 2013, 12:03:38 pm »

Imię - Ertix
Rasa - Nosferatu (Wampir)
Ranga - Anioł Śmierci
Zakon - Podziemie Beliara
Zdolności - Nieśmiertelność, Materializacja w mgłę, Zamiana w nietoperze, Błyskawiczna regeneracja, Kontrola osobowości, Znajomość psychologii i filozofii, Magia najwyższej klasy, Umie posługiwać się orężem, Znakomity strateg, W dowolnej chwili z pleców mogą mu wyrosnąć czarne potężne anielskie skrzydła kiedy uzna że ma taką potrzebę, Wyostrzone zmysły
Charakter - Tam gdzie dla jednych coś może być tylko czarne lub białe, potrafi dostrzec również szare. Znany z niekonwencjonalnego podejścia do rozwiązywania problemów, niedawno dopiero odważono mu się powierzyć stanowisko przywódcze, na którym sobie radził lepiej niż nieźle. Jeśli jest zadanie którego wykonanie graniczy z cudem, zostaje przydzielone właśnie jemu. Sława wyprzedziła jego umiejętności, więc w kółko trenuje by nie zostać za nią. Nie jest co prawda zamknięty w sobie, ale częściej jest otwarty na nowe osoby aniżeli starych weteranów z którymi często się kłóci gdy jest pewny swego. Lata walk sprawiły że nie jest już tak porywczy jak kiedyś, analizuje sytuacje na chłodno podejmując błyskawiczne decyzje. Nie wywyższa się, nie przechwala, nie chełpi osiągnięciami, ale nienawidzi gdy jego wkład jest niedoceniany - robi się wtedy nieprzyjemny, nieważne kto jest jego rozmówcą, zdaje sobie z tego sprawę dlatego w takich momentach odchodzi gdzieś pobyć sam by wyładować frustrację. Odkąd nosił jakiś czas tytuł Zdrajcy Świętego Przymierza jest nieufny, chociaż sam cieszy się sporym zaufaniem ze strony członków swojego zakonu - każdy wie że może z nim porozmawiać, niezależnie od piastowanej rangi.
Wady - Nie lubi przyjmowania rozkazów, gdy ktoś tego próbuje łatwo doprowadzić do pojedynku. Wyjątkiem od reguły jest kapituła, traktuje ją jako element zakonu który jest dla niego domem, co pozwala mu przełknąć na chwilę dumę.
Opis zewnętrzny - Wysoki, średniej budowy co jest dość nietypowe dla jego rasy. Dobrze zbudowany, blady, nie musi ukrywać się przed słońcem gdyż mu nie szkodzi. Jego czerwone ślepia dają mu sporo lepszy wzrok od prawie każdej rasy. Nosi Lekką Zbroje Mrocznych Sztuk oraz płaszcz z kapturem - przyodziewa nieco porządniejszą zbroję wraz z szatą dopiero na bitwy czy wojny. (w efekcie czego skrywa zbroję pod szatą)
Pochodzenie - Morgrad
Broń - 2 długie ostrza skrywane pod płaszczem gdy akurat nie walczy (rzadko kiedy używa 2-óch naraz, sięga po drugie ostrze dopiero gdy widzi że przeciwnik nadąża za jednym)
Ekwipunek - Wisior z szarą czaszką którego obtacza złowroga aura
Opancerzenie - Czarna szata przyozdobiona srebrnymi ornamentami, ma na połach płaszczy wyszyte złotymi nićmi pentagramy, jako przenośne kręgi transmutacji.
Magia -  Studiował praktycznie każdy możliwy rodzaj magii który jest dostępny na terenie Podziemia, obecnie nie mając uczyć się czego nowego próbuje tworzyć własną gałąź magii związanego z czarnym płomieniem (co pierwotnie zaczął robić będąc w Królestwie gdy ów ogień był czysto biały), próbuje zdobyć jak najwięcej informacji o zaklęciach z pozostałych zakonów by wiedzieć jak przeciwdziałać oraz jak samemu ich używać.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2013, 23:49:26 pm wysłana przez Ertix »

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Odp: Kim jesteś? postać fantasy
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 22, 2013, 12:56:46 pm »



    Imię : James "Dollan" Tarver

    Rasa : Człowiek

    Ranga : Egzekutor

    Zakon : Wielki Klasztor

    Zdolności :
    • Mistrzowska walka mieczem jednoręcznym
    • Strzelec wyborowy
    • Podstawowa znajomość run i zwojów magicznych
    • Inżynieria, kowalstwo i balistyka
    • Sprawny dowódca i administrator
    • Smykałka do interesów
    • Znajomość języków obcych (elficki w stopniu zaawansowanym w piśmie i w mowie, orczy i jaszczuroludzki w stopniu podstawowym, głównie w mowie)

    Pochodzenie : Covenant

    Wiek : 25 lat

    Charakter : Na ogół miły i przyjazny, łatwo nawiązujący kontakty z innymi ludźmi. Jest bardzo ambitny i pewny siebie, wciąż szuka nowych celów do osiągnięcia. Lubi przebywać w towarzystwie, nie stroni też od trunków i zabaw. Jest bezwzględnie lojalny wobec swoich kompanów i absolutnie posłuszny rozkazom Kapituły. Jest zafascynowany historią i sztuką - przy każdej możliwej okazji powiększa swój osobisty księgozbiór, okazjonalnie dorzucając do niego przeróżne precjoza. Z determinacją studiuje sztukę wojenną, pochłaniając księgi starożytnych strategów. Z rodzinnego domu wyniósł też zamiłowanie oraz szacunek dla pieniędzy, a przy okazji naturalną umiejętność pomnażania ich. Jest energiczny i pełen zapału do pracy, chętnie podejmuje się różnych zadań, cieszy go każda możliwość wykazania się w ten czy inny sposób.

    Wady : Nie grzeszy cierpliwością ani zbytnią wyrozumiałością. Łatwo się denerwuje, a wyprowadzony z równowagi może bez trudu pomylić odwagę z głupotą. Jego upór z kolei można postrzegać zarówno jako zaletę, jak i wadę, gdyż zazwyczaj bez względu na wszystko dąży do spełnienia zamierzonych celów. Nie umie pływać, cierpi też na lęk wysokości. Ze względu na dość młody wiek nie jest jeszcze obyty w relacjach innych niż zawodowe z kobietami, co z pewnością któraś wystarczająco sprytna niewiasta mogłaby wykorzystać przeciwko niemu. Czasami zbyt poważnie podchodzi do powierzonych mu zadań i wykonywanych czynności. Choć nie raz zdarza mu się wpadać na dobre pomysły, to z trudem przychodzi mu przyjęcie do wiadomości, że jego plan nie zawsze musi być doskonały.

    Opis zewnętrzny : Szczupły mężczyzna, 176 centymetrów wzrostu, ważący 70 kilogramów. Niebieskie oczy, dość krótkie kruczoczarne włosy (zawsze zaczesane na lewą stronę). Twarz raczej blada, owalna, lekko wydłużona. Umięśnienie raczej przeciętne. Porusza się szybkim, żwawym krokiem. Absolutny brak zarostu, codziennie rano starannie się goli. Na co dzień nosi prostą, białą koszulę. Czasami, gdy z jednej strony chce wyglądać bardziej elegancko a z drugiej nie chce mu się wciskać w zbroję, zarzuca na siebie tunikę w biało-błękitną kratę z godłem zakonu pośrodku. W skład jego standardowego opancerzenia bojowego wchodzą stalowe nagolenniki, naramienniki, napierśnik i karwasze, choć na specjalne okazje ma w zanadrzu niemal pełną zbroję płytową. Hełm zakłada jedynie od parady, w walce z niego nie korzysta, podobnie z tarczą. Zazwyczaj dołącza do tego zestawu błękitny płaszcz.

    Broń :
    • Długi miecz jednoręczny - misternie wykonany ze stopu kilku metali z domieszką magicznej rudy, lekki oraz dobrze wyważony. Wzmocniony magiczną runą, która w naturalny sposób zwiększa znacząco jego wytrzymałość oraz siłę przebicia.
    • Kusza bojowa - osobiście skonstruowana przez Dollana, kusza posiadająca kilka trybów strzału. W zależności od potrzeb, można ją przekalibrować tak, by strzelała pojedyńczym pociskiem, by wystrzeliła kilka strzał na obszarze stożka, lub by wystrzeliła kilka strzał w bardzo krótkim odstępie czasu.
    • Runy Światła, Lodowej Lancy oraz Mniejszego Leczenia

    Ekwipunek : Na co dzień nosi przy sobie jedynie skórzany mieszek z pieniędzmi na drobne transakcje. W poważniejsze wyprawy zabiera już znacznie pokaźniejszy bagaż - do swojej torby przerzucanej przez ramię wsadza mapę, kilka mikstur, runy bojowe, chustkę do nosa, coś do picia, krzemień, książkę do poczytania w wolnych chwilach, kartkę, pióro i szczelnie opakowany pojemniczek z atramentem. Za pas, oprócz pokaźniejszych rozmiarów mieszka, wpycha też długi nóż i paczuszkę z amunicją do kuszy. Wszelkie inne przedmioty lądują w jego inwentarzu okazyjnie, w zależności od potrzeb. Oprócz tego, na specjalne okazje zakłada Czapkę Herolda - skórzane, ciemnozielone nakrycie głowy, przyozdobione czerwonym piórkiem, które zdobył w jednym z międzyzakonnych turniejów. Zdawałoby się zwyczajna czapka wzmacnia bowiem u tego, już i tak całkiem elokwentnego, młodego człowieka dar przekonywania oraz zapewnia właściwie nieskończony zapas płomiennych przemów do wykorzystania. Jego dość ograniczone z racji profesji, zdolności magiczne wspomaga natomiast Rubin Przywoływacza, magiczny kamień szlachetny, który wygrał niegdyś na Terytorium Neutralnym.[/list]
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2016, 09:32:01 am wysłana przez Dollan »

    Sentenza

    • Administracja
    • Wiadomości: 6306
    • demigod
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 23, 2013, 16:31:42 pm »
    [Imię] - Sentenza
    [Rasa] - człowiek
    [Klasa] - kapłan
    [Ranga] - Wielki Czarny Mistrz
    [Zakon] - Podziemie
    [Broń] - dawniej w zwarciu dwa długie (ostrze 60 cm) doskonale wyważone miecze, które nazywa Sachiel (pokryty delikatnymi runami z czarnej rudy) i Israfel (również runy, ale ze srebra), trzymane za pasem dla zgrywania pozorów. Prawdziwą bowiem bronią jest Karach - zwana także Ostrzem Chaosu, Rozcinaczem Światów lub Bogobójcą cząstka chaosu, pochodząca ze sfery limbo (która jak wiele innych cudów trafiła do naszego planu za sprawą eksplozji Świątyni Mroku podczas drugich Wojen Bogów, zaś sam Sentenza zdobył go podczas tzw. incydentu w Arianis poprzedzającego Trzecie Wojny Bogów), formowana siłą woli jego wlaściciela.  Jest to broń niezniszczalna (można by to zrobić jedynie próbując rozproszyć materię z której się składa, al nawet połączona wola całego panteonu bóstw mogłaby się okazać na to za słaba) i niemalże ostateczna, której jedynym ograniczeniem jest jej właściciel - legendy głoszą, iż jeśli tylko wola dzierżącego Karach jest dostatecznie silna, potrafi on rozcinać i niszczyć całe plany i sfery, a nawet jest w stanie zabijać bogów. Oczywiście Sentenza nie osiągnął jeszcze tego poziomu ("co tu mówić o niszczeniu światów.. może za kilka miesięcy, lat lub dekad lub eonów.." jak sam stwierdził zaraz po jego zdobyciu podczas rozmowy z Pitersem), jednak jego siła woli jako wybrańca Beliara i tak jest dostatecznie potężna, by zmusić broń do przybrania niemal dowolnej formy, od sztyletu przez kamę po miecz lub kij, a także wydłużyć się  w trakcie starcia o brakujące centymetry by dosięgnąć krtani przeciwnika. Cechy te czynią z Sentenzy niebezpiecznego oponenta nawet w starciu z legenndarnymi fechtmistrzami. Potęga broni paradoksalnie stanowi jednak jej największą wadę - istnienie karacha jest bowiem otoczone ścisłą tajemnicą, do której dopuszczono jedynie najwierniejszych z wiernych. Wielki Czarny Mistrz sięga więc po nią tylko w wyjątkowych sytuacjach lub też kamuflując prawdziwą naturę ostrza (np udając, że jest to zwykły z jego bliźniaczych mieczy).Karach jest jednak zawsze przy nim (ukryty np pod postacią naszyjnika z wizerunkiem beliara) i nigdy się z nim nie rozstaje.
    Jeśli chodzi o styl walki WCMa, choć nosi on przy sobie dwaa ostrza, zazwyczaj jednak używa tylko jednego, gdyż uwielbia wspomagać się w walce czarami, takimi jak piro- i telekineza, sen, kontrola umysłu, uderzenie wiatru oraz kilka słabszych, wyuczonych z ksiąg, takich jak kula ognia, światło, piorun oraz proste zaklęcia leczące.  Ostatnim "nabytkiem" jest czar sprawiający, że trzymany w ręku dowolny przedmiot (nawet materia organiczna) po chwili wybucha.
    [Zbroja] - po awansie na Czarnego Mistrza jego dawny posrebrzany, łuskowy napierśnik wraz z "podkładką" w postaci kolczugi został zastąpiony niemal identyczną konstrukcją wykonaną z czarnej rudy. Od pasa w dół wypisz wymaluj ciężki pancerz strażnika świątynnego.
    [Zdolności] - jak na człowieka dość dobrze widzi w ciemności i jak na kapłana całkiem sprawnie posługuje się dwiema broniami na raz. Niektóre zaklęcia potrafi rzucić bez gestykulacji, samą inkantacją (lub na odwrót). Oprócz tego świetnie walczy wręcz (Wushu i Jeet Kun Do).
    [Charakter] - fanatyk religijny, nie przepadający za przedstawicielami pozostałych zakonów. Uwielbia recytować fragmenty z ksiąg. Lojalny wobec zakonu i przyjaciół, bezlitosny dla wrogów. Zawsze wykonuje rozkazy, nawet jeśli mu się nie podobają i głośno przy tym narzeka. Zazwyczaj nie mówi zbyt wiele, ale jak się rozgada, to nie może przestać. Na zmianę pała optymizmem i strasznym pesymizmem.
    [Wady] - sprawia wrażenie niezrównoważonego psychicznie, wręcz obłąkanego. Niechęć do innych zakonów również nie pomaga mu w nawiązywaniu stosunków. Nie mówi nic, lub za dużo. Nie znosi sprzeciwu oraz ignorancji i głupoty. Zdarza mu się być niezwykle porywczym (a wtedy bójcie się narody) lub niezwykle spokojnym i opanowanym, ot nieobliczalny i nieprzewidywalny typ. Ma dość cięty język.
    [Opis Zewnętrzny] - Łysy, z "hiszpańską" bródką. Na twarzy oraz części ciała tatuaże w kształcie lini różnych kształtów i rozmiarów. Pod napierśnikiem ma czarną koszulę z krótkimi rękawami. Ręce  nieco poniżej łokci łącznie z dłoniami ma obwiązane w coś co przypomina ciemnoszare bandaże, na których widać delikatne, srebrne runy zapewniające ochronę przed magią i nieznacznie zwiększające sprawność fizyczną. Od pasa w dół wypisz wymaluj ciężki pancerz straży świątynnej. Zazwyczaj nosi długi, czarny płaszcz ze srebrnymi insygniami Strażnika. (coś jakby rysunek)
    Czasem jednak zakłada czarne pancho ze złotymi i srebrnymi wzorkami oraz wielkie sombrero.
    [Wierzchowiec] - Piekielny Rumak, dodatkowo 'zcustomizowany' poprzez dodanie mu zbroi (klik!) czasem zastępowanej ognioodpornym kropierzem
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2013, 13:24:34 pm wysłana przez Sentenza »

    Wielki Czarny Mistrz Podziemia
    Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
    Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

    Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

    dziki

    • Administracja
    • Wiadomości: 1117
    • la petite mort
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 23, 2013, 20:56:34 pm »
    [Imię] Emiel Dragunov
    [Rasa] Człowiek/Wybraniec Beliara
    [Wiek] 38
    [Klasa] Fechmistrz/Zbrojne ramie kapituły Podziemia
    [Ranga] Czarny Mistrz
    [Zakon] Podziemie Beliara
    [Broń] Miecz półtoraręczny z czarnej stali. Ewidentnie magiczny, ale nic wymyślnego - Dragunov nie przywiązuje wielkiej wagi do oręża, bo jak wielokrotnie podkreśla "ręka ostrze prowadzi, nie na odwrót".
    [Ubranie] Na co dzień Dragunov najczęściej nosi białą, lnianą koszulę przykrytą dubletem z czarnego jedwabiu wykańczanego złotą nicią. Na nogach pasujące do dubletu spodnie. Pomijając insygnia kapituły, strój Dragunova nie różni się znacząco od ubiorów noszonych przez bogatą, Podziemną szlachtę. Podobnie jak ubrania większości dygnitarzy, również i to posiada kilka ukrytych kieszeni, w których można przemycić chociażby sztylet. W zimne dni Czarny Mistrz przywdziewa dodatkowo płaszcz z ciemnoszarej, filcowanej wełny. Płaszcz posiada wszyte pod spodem płaty kolczugi w newralgicznych miejscach - tak na wszelki wypadek.
    Wszystko jest oczywiście szyte na miarę, w związku z czym zapewnia satysfakcjonującą swobodę ruchów podczas walki.
    [Zbroja] Kiedy rusza do boju, Dragunov zakłada przedłużony (osłania również uda) kirys ze smoczej łuski w kolorze ciemnozielonym. Do tego wygodne i trwałe spodnie z ciemnego materiału.
    [Zdolności] Zdolności Dragunova w duże mierze sprowadzają się do znoszenia nieludzkich wręcz obrażeń i oddawania z nawiązką. Jego biegłość w posługiwaniu się mieczem czyni z niego jednego z najlepszych szermierzy w obecnym Przymierzu, a być może nawet w całej historii. Silny jak tur i chociaż niezbyt finezyjny, to piekielnie szybki nie tylko jak na swoje gabaryty. Wszelkie braki w technice nadrabia niespotykaną wręcz, aczkolwiek kontrolowaną agresją i instynktem graniczącym z jasnowidzeniem.
    Jeśli chce, potrafi być też dobrym przywódcą, chociaż wyrafinowana strategia go nudzi i lepiej sprawdza się jako dowódca polowy.
    [Zdolności magiczne] Z powodu jakiegoś żartu natury, Emiel nie dysponuje praktycznie żadnymi zdolnościami magicznymi, ale w zamian sam jest bardzo odporny na ataki magiczne i psioniczne. Jedyną zdolnością jaką kiedykolwiek opanował, jest zdolność niszczenia wszelkiego rodzaju barier magicznych. Potrafi on ukierunkować płynącą z gniewu energię umysłową i skoncentrować ją w najsłabszym punkcie osłony, co niemalże zawsze kończy się jej rozproszeniem. Nie oznacza to jednak, że nie korzysta z magii podczas walki - po prostu zamiast własnych zasobów, wykorzystuje amulety i tym podobne.
    [Charakter] Chociaż w duecie z Sentenzą, to on zdecydowanie odpowiada za mięśnie, Dragunov nie jest bezmyślnym rębajłą. Lubuje się w brutalności i bezpośrednich rozwiązaniach, ale kiedy sytuacja tego wymaga, potrafi być subtelny i całkiem przebiegły, chociaż z pewną dozą niechęci i narzekania. W większości sytuacji stara się jednak zgrywać prymitywa, by zachować element zaskoczenia po swojej stronie.
    Lubuje się w alkoholu i pięknych kobietach, więc tajemnicą poliszynela jest, że spędził niejedną noc w najdroższych burdelach Podziemia.
    Lekko paranoiczny, nie ufa nikomu, również Wielkiemu Mistrzowi (i vice versa, aczkolwiek pomimo braku zaufania, obaj panowie na swój sposób się lubią). Jest to jednak przydatna cecha, kiedy większość czasu spędza się na przemierzaniu kraju i wykonywaniu zadań najwyższej wagi.
    Chociaż posiada namiastkę honoru (na przykład gardzi skrytobójstwem), to nigdy nie zlekceważy przeciwnika i zabije go w otwartej walce nawet jeśli ten straci broń albo w inny sposób będzie nieuczciwie osłabiony.
    [Opis zewnętrzny] Na oko trzy i pół łokcia wzrostu. Łysy, ale z brodą pokrytą szarą, niegoloną szczeciną. Dość pospolita, czerstwa gęba, na której widać ślady wieloletniego pijaństwa i awanturnictwa (brak prawego ucha, sporo paskudnych blizn, nos wyraźnie kiedyś złamany), gęste brwi, a poniżej oczy - niebieskie, pozbawione wyrazu, jak dwie porcelanowe kulki. Na szyi zawsze nosi srebrny wisiorek nieznanego zastosowania, o trudnym do zdefiniowania kształcie, przypominającym dwie splecione krople płynnego metalu.
    [Pochodzenie] Nieznane. Jego najwcześniejsze wspomnienia pochodzą z okolic Cypshire, gdzie mieszkał z rodziną, która adoptowała go jako wojenną sierotę.
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2013, 20:58:16 pm wysłana przez dziki »
    Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

    Podziemie - Czarny Mistrz

    Murtag

    • Wiadomości: 247
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 24, 2013, 16:16:39 pm »
    Imię: Murtag
    Rasa: Człowiek
    Klasa: Zwiadowca
    Zakon: Podziemie Beliara
    Ranga: Adept Mrocznego Ostrza
    Zdolności: Od najmłodszych lat szkolony na zwiadowcę. Opanował zdolności w zakresie łowiectwa, łucznictwa, władania mieczem, tropienia oraz zacierania śladów, a także bezszelestnego poruszania się, skradania i kamuflażu. Lata spędzone na pustkowiach i bezdrożach zaowocowały znakomitą znajomością terenów należących do Zakonu Beliara, a także tych w jego sąsiedztwie. Bliskość przyrody towarzyszącej mu zawsze w podróżach sprawiła, że doskonale zna zachowania zwierzą i właściwości roślin porastających ziemie zachodniej części kontynentu. Biorąc to wszystko pod uwagę, nie obca jest mu także sztuka przetrwania w głuszy i na pustkowiach, z dala od cywilizacji. Samotność i monotonia będące jego kompanami w wielu wyprawach sprawiły, że znakomicie opanował umiejętność gry na harmonijce.
    Charakter: Ostrożny, cierpliwy i opanowany. Zazwyczaj spokojny i powściągliwy, niezbyt wylewny w słowach. Lata spędzone w głuszy sprawiły że jest raczej typem samotnika i nie przepada za towarzystwem, co nie znaczy, że od niego stroni. W chwilach relaksu lubi zapalić fajkę i grać na harmonijce.
    Wady: Uzależnienie od palonych przez niego ziół, zawierających substancje odurzające. Trudność w nawiązywaniu nowych znajomości. Ponadto długie wyprawy w głuszę, na które czasem się zapuszcza, odcinają go od cywilizacji, a co za tym idzie, jego aktywność na forum może być w tym czasie niewielka. ;P
    Opis Zewnętrzny: Długi, sięgający ziemi płaszcz skrywa smukłą, a zarazem umięśnioną sylwetkę, którą w połączeniu ze średnim wzrostem i kamuflującym ubarwieniem odzienia stwarza znakomite warunki do przemieszczania się niepostrzeżenie. Pod kapturem, pod którym skrywa zazwyczaj twarz, uważny obserwator może się dopatrzyć długich, czarnych, splątanych włosów okalających śniadą twarz, pokrytą kilkudniowym zarostem. Tylko niewiele osób obdarzonych naprawdę bystrym wzrokiem potrafi dostrzec w cieniu rzucanym przez kaptur jego oczy o barwie głębokiego błękitu.
    Broń: Miecz obosieczny o trzonku i głowni owiązanej niewyprawioną skórą dla pewniejszego uchwytu. Do tego łuk kompozytowy wchodzący w skład wyposażenia na wszelkiego rodzaju wyprawach.
    Ekwipunek: Sztylet, artykuły pierwszej pomocy, mieszanka ziół (w tym i leczniczych), manierka, mapy, krzesiwo, fajka, harmonijka i inne pierdoły ułatwiające życie na odludziu.
    Opancerzenie: Wysoko ceni sobie zwinność i możliwość kamuflażu, jaki oferuje jego zwyczajowy strój, dlatego też zrezygnował z pancerza na rzecz prostego płaszcza z kapturem, ubarwionego w taki sposób, aby zlewał się z otaczającym go krajobrazem. Dodatkowo pod wierzchnim okryciem, niektóre z elementów jego garderoby podszyte są utwardzaną skórą niekrępującą oraz niespowalniającą ruchów. Cały strój wieńczą sięgające do kolan buty o miękkiej podeszwie, tłumiącej odgłos kroków.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2013, 21:52:54 pm wysłana przez Murtag »

    Lowcap

    • Kapituła Dominium
    • Wiadomości: 1538
    • ...we shall win through, no matter the cost!
      • Nawigrator
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 25, 2013, 01:59:30 am »

    [Imię i nazwisko] Pavel III Sernor
    [Pseudonim] Łowca
    [Rasa] Człowiek
    [Pochodzenie] Miasto Kanevar
    [Klasa] Paladyn
    [Ranga] Wielki Mistrz Ognia
    [Zakon] Królestwo


    [Zdolności]
    [Walka] Pavel od dzieciństwa pobierał nauki szermierki, już jako młodzieniec dorównywał swojemu nauczycielowi Mistrzowi Miecza Natanielowi Hastingsowi. Łowca preferuje szybki styl walki połączony z unikami, dlatego też jego główną bronią jest bułat. Czyni to walki Lowcy dosyć efektowymi. Mało kto widział Pavla walczącego innymi typami broni niż miecze jednoręczne, aczkolwiek z racji ogólnego wyszkolenia Paladynów powinien być dobrze obeznany z wszelką bronią białą i dystansową.

    [Magia] Pavel odziedziczył zdolności magiczne po swojej matce, kapłance Ognia. Potrafi manipulować ogniem w ograniczonym zakresie, a także zna tajniki aur ochronnych przekazywanych w jego rodzinie z pokolenia na pokolenie.

    [Łowiectwo] Lowca od dzieciństwa pasjonował się polowaniami. Jako Książę Hagal dosyć często zaprasza swoich przyjaciół z Zakonu Ognia na wyprawy po zwierzynę. Do polowania Lowca używa łuku i swojego bułata "ure". Bezbłędnie potrafi wytropić zwierzynę w szczególności większe bestie. Wiele ich skór zdobi wnętrza pałacu w Kanevar.

    [Dowodzenie] Pavel już jako członek straży zdradzał naturalny talent do pociągania za sobą oddziałów, w pewnym stopniu ułatwiło mu to dalsze awansowanie. Lowca rozwinął tę umiejętność przez co z łatwością potrafi zmotywować do walki porządną armię, lub ją uspokoić.
     

    [Wiedza]
       [Taktyka] Lata spędzone na polu bitwy oraz zdobyta wiedza uczyniły z Lowcy znakomitego taktyka, potrafi on zaplanować akcję z każdym szczegółem uwzględniając możliwe poczynania wroga, a także błyskawicznie modyfikować plan w trakcie bitwy zarówno otwartej jak i partyzanckiej. Wszystko to plasuje Lowcę wśród najznakomitszych żyjących jak i przeszłych taktyków Królestwa. 

       [Strategia] Mimo upływu lat i zdobytej wiedzy Lowca wciąż musi szkolić, stara się unikać kierowania ruchami kilku różnych odległych od siebie armii jednocześnie zostawiając kierowanie całymi poczynaniami wojennymi bardziej doświadczonym.

       [Inżynieria] Już jako chłopiec Pavel interesował się budownictwem i konstrukcją, z biegiem lat starał się rozwijać wiedzę na ten temat. Uczyniło go to dosyć dobrym architektem, a także niezłym specem od oblężeń.

       [Alchemia] Jako początkujący wojownik wiedział że nie z każdej walki można wyjść bez szwanku, dlatego też postanowił zagłębić się lekko w alchemii. W swej nauce skupił się na rożnych miksturach leczniczych i odtrutkach.

    [Zarządzanie i finanse] Doświadczenie w zarządzaniu zasobami wojskowymi a także zdobyta wiedza z literatury w znaczącym stopniu pomogły Lowcy w rządzeniu Księstwem Hagal.

    [Języki] Włada językiem wspólnym, zna także podstawy orkowego, co okazywało się niezwykle przydatne przy przesłuchaniach.

    [Historia] Wiele czasu poświecił na poznanie najdawniejszych dziejów swojego rodu i Świętego Przymierza, a także czasom przed jego powstaniem.

    [Charakter] Trudno dokładnie ocenić Lowcę, większość osób uważa że jest wypadkową między optymista a realistą, głęboko wierzy że uda mu się osiągnąć obrane cele, lecz zawsze kalkuluje by nie obyło się to zbyt dużymi stratami. Ciężko znosi krwawe porażki na polu bitwy, ze względu na utraconych ludzi. Stara się opanować i ukryć swoją nerwowość, co czasem mu się nie udaje w przypadku niesubordynacji podległych oddziałów. Nie ocenia innych istot ze względu na rasę, co czyni go dosyć tolerancyjnym. Nie lubi się nudzić, ciężko znosi długie i monotonne przemówienia, dlatego też lubi dostawać zwięzłe i dokładne listy, bez zbędnych epitetów, czy nawet wypisanych wszystkich należnych mu tytułów. Niezbyt potrafi przekazać dalej zdobytej wiedzy, przez co unika wszelkich okazji do nauczania.

    [Wygląd zewnętrzny] Ma 175 cm wzrostu, niebieskie oczy, długie ciemnobrązowe włosy, posiada niewielkie znamię przy lewym łokciu, dużą bliznę po ranie ciętej na prawej ręce.

    [Ekwipunek]

    [Broń]
    [Bułat "Ure" ze stopu magicznej i meteorytowej rudy] Zabójcza i praktycznie niezniszczalna broń, zdolna do odbijania zaklęć magicznych.
    [Eteryczny miecz półtora-ręczny] Broń przekazywana z pokolenia na pokolenie. Zawieszona między wymiarami, zdolna przeciąć każdy znany ludzkości materiał. Niezwykle skuteczna przeciwko istotom demonicznym i nieumarłym, dodatkowo stanowi obronę przeciwko czarnej magii.

    [Zawartość torby] Niewielki pojemnik z miksturami, manierka z wodą, suchy prowiant, kilka pergaminów, pióro, atrament, niewielka składana luneta, kilka bandaży, nóż.

    [Magia]
    [Słaba manipulacja ogniem]
    [Aury ochronne i lecznicze]

    [Opancerzenie] Lowca preferuje magiczny pancerz lamelkowy, niezwykle lekki i wytrzymały dzięki zastosowaniu magicznej rudy. Magiczne własności pancerza pozwalają na akumulację energii magicznej i przekazywanie jej właścicielowi.
    Na bitwy przywdziewa zbroję płytową z magicznej rudy, stanowiącą znakomita obronę zarówno przeciwko atakom fizycznym jak i magicznym

    [Status społeczny]
    [Generał armii] Ranga w Zakonie Ognia wiąże się z obowiązkami, jako generał jest zobowiązany do inspekcji wojskowych na granicy, a w razie wojny do dowodzenia armią. Ponadto Lowca trzyma przy sobie kilka wiernych oddziałów, osobiście dbając o ich szkolenie.

    [Książę Hagal] Lowca otrzymał we władanie jedną z kluczowych prowincji Królestwa, mimo licznych zaszczytów wiąże się to z obowiązkami. Stara się jak najlepiej zwiększyć potencjał prowincji jednocześnie dbając o mieszkańców. Ponadto wiąże się to z przymusem uczestnictwa w spotkaniach towarzyskich za którymi nie przepada.

    [Paladyn] Jako szanowany członek odbudowanego zgromadzenia paladynów Ognia jest zobowiązany do szkolenia i sprawdzania części z nowych paladynów, mimo że chciałby uniknąć tego obowiązku stara się jak najlepiej zadbać o prawidłowe wyszkolenie nowych na drodze światłości.

    [Heraldyka]

    Wykonanie i opis autorsta Lowcap:
    Tarcza półokrągła, w niej miecz, rzeka i liść dębu na czerwonym tle. Nad tarcza hełm z koroną i pięcioma piórami. Wokół złoto-czerwone labry.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2016, 21:45:54 pm wysłana przez Lowcap »

    Fenrir

    • Wiadomości: 890
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 26, 2013, 19:45:55 pm »
    Imię- Rodrik
    Rasa- Gnom
    Ranga- Poszukiwacz
    Zakon- Podziemie
    Zdolności- Bezszelestne poruszanie się, otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa, szkoli się w jubilerstwie i konstruowaniu precyzyjnych broni i maszyn. 
    Charakter- Jest bardzo chciwy, opryskliwy i sarkastyczny. Ma spore uprzedzenia do mieszanych ras. Nienawidzi gdy gdy ktoś wtrąca się w jego sprawy i gdy mylą go z krasnoludem albo niziołkiem.
    Wady- Po za jego charakterem i tym, że jest niesamowicie brzydki przez swoją bliznę to w pogoni za pieniądzem i przez swój niewyparzony język potrafi wpaść w nie lada tarapaty.
    Opis zewnętrzny- Gnom chudej postury z rudymi, krótkimi włosami. Spod krzaczastych brwi patrzą wiecznie rozbiegane, zielone oczy. Przez całą twarz przechodzi wielka i paskudna blizna. Nosi skórzany ubiór z narzuconym, ciemno zielonym płaszczem posiadającym kaptur.
    Pochodzenie- Orgath
    Bron-  Krotki miecz, sztylet i mini-kusza.
    Ekwipunek- Mini-bełty, mieszek złota, paczka wytrychów, zapałki, bukłak wina, kościana fujarka.
    Opancerzenie- Dla zachowania szybkości i bezszelestnosci swoich ruchów nie nosi pancerza.
    Krag- Brak
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2015, 22:57:07 pm wysłana przez Fenrir »
    Poszukiwacz Podziemia
                   
    Treser Podziemnych Bestii

    Hevo

    • Wiadomości: 189
    • Awesome One
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 26, 2013, 19:46:53 pm »
    [Imię] Vaas
    [Rasa] Człowiek
    [Klasa] Wojownik
    [Ranga] Akolita
    [Zakon] Podziemie Beliara
    [Zdolności]:
    - Mocne Uderzenie
    - Skradanie
    - Umiejętność posługiwania się mieczem
    [Charakter] Jest ogromnym egoistą, strasznie zadufany w sobie. Nie lubi niczyjej pomocy, chyba, że przyniesie mu ona większą korzyść
    [Opis zewnętrzny] Jest chudy i średniego zwrostu, ma niebieskie oczy i długie czarne włosy .
    [Pochodzenie] Nieznane
    [Broń] Dobry Krótki miecz
    [Ekwipunek] Skórzany pancerz, pieczone mięso, 25 sztk. złota
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2013, 21:56:28 pm wysłana przez Hevo »

    Endaron

    • Wiadomości: 321
    • I tyle
    Odp: Kim jesteś? postać fantasy
    « Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 26, 2013, 20:45:22 pm »
    [Imię] - Endaron, w różnych kręgach zwany Panem Killerem (prawdopodobnie z żartu), wśród innych krasnoludów zapamiętany jako Endorn.
    [Rasa] - Krasnolud jak już widać.
    [Klasa] - Wojownik.
    [Ranga] - Nowicjusz - Akolita - Poszukiwacz.
    [Zakon] - Podziemie Beliara.
    [Zdolności]:
    - Silne uderzenie - powolny, w walce zawsze stara się obserwować ruchy wroga by wyczuć jego słaby punkt i chwilę nieuwagi, by w tym momencie wyprowadzić miażdżące walnięcie toporem.
    - Wytrzymałość - powierzchownych ran nie zauważa wcale, lecz ta umiejętność tyczy się również do innego rodzaju wysiłku. Potrafi biec kilka godzin bez oznak słabości z pełnym wyposażeniem.
    - donośny głos
    - podstawowe zdolności oprawiania zwierząt
    - nieugięty wzrok, mało kto może wytrzymać jego piorunujące spojrzenie (zasługa umiejętności długiego nie mrugania).
    [Charakter] - Samotnik, zawsze stoi na uboczu. Nie lubi zmian. Małomówny. Sam rzadko udziela pomocy i nie oczekuje jej od innych. Interesowny. Pokorny, choć w najważniejszych rzeczach lubi się nie zgadzać.
    [Wady] - nie potrafi kłamać, targować się. Odważny i honorowy aż do przesady. Ma własne zdanie i często (jak na niego, czyli średnio raz w miesiącu) lubi je niepotrzebnie wszystkim oznajmiać. Rasista.
    [Opis zewnętrzny] - Normalnego wzrostu, jak na krasnoluda. Kruczoczarne lekko kręcone włosy sięgają mu aż do pasa, zazwyczaj przetłuszczone. Broda w tym samym kolorze, długa, przy samym końcu zawiązana w mały warkoczyk. Gęste brwi, złączające się przy różnych wyrazach twarzy.
    [Pochodzenie] - mała wioska niedaleko Kopalni Węgla na terenie Podziemia.
    [Broń] - Wielki, dwuręczny, obusieczny topór. Znaleziony w pewnej jaskini podczas nieobecności zamieszkującej jej bandytów. Umiejętność posługiwania się tym orężem wystarczająca by pokonać grupkę bandytów uzbrojonych w pałki czy kilku pijanych akolitów.
    [Ekwipunek] - Zawsze coś na zaspokojenie pragnienia (najczęściej piwo), masywny róg do płoszenia drapieżników i wzywający nielicznych przyjaciół właściciela jeżeli są w pobliżu. Nóż służący najczęściej do skórowania.
    [Opancerzenie] - Wytarty, ciemny, nabity ćwiekami skórzany płaszcz, sięgający krasnoludowi za kolana. Ciężkie buty z elementami stalowych płytek, zachodzące rdzą naramienniki.
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2013, 18:44:51 pm wysłana przez Endaron »