Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 3250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3032
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 13, 2019, 19:39:07 pm »
No i ekstra. Ogólnie w internecie widzę o wiele więcej pozytywnych opinii o gogu. Więcej tytułów AAA na pewno im pomoże. I dobrze. DRM Free rządzi.

Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 14, 2019, 22:42:04 pm »
Podejrzewam że pomógł im timing oraz... epic. Z jednej strony modna zrobiła się dyskusja o tym które sklepy są lepsze i gog się w nich czasem przewijał, z drugiej akurat teraz ruszyły preordery na cyberpunka, więc to się nawzajem ciut nakręciło. Boję się tylko że to będzie jedynie chwilowy zryw, bo CDP ma strasznie niski output (jedna gra na cztery lata), zaś inni wydawcy mają swoje sklepy i ani myślą się dzielić, a już tym bardziej wydawać bez DRMu. Tytuły nordica czy paradoxu to jednak nisza, która zresztą jest zagospodarowana w większości przez steama (paradoxowi nie chce sie np robic achików na goga, zaś mody są obecnie mocno spięte z workshopem)

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Merlin

  • Wiadomości: 3
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 17, 2019, 12:18:19 pm »
Jak tam? Czekacie jeszcze na tego CP? Ostatni gameplay zachwycil mnie tak średnio szczerze mowiac.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2019, 10:03:34 am wysłana przez Merlin »

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 25, 2019, 19:23:37 pm »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=R-pDMiyptGU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=R-pDMiyptGU</a>
inb4 "micro są złe, ale CDP nie dyma graczy więc na pewno dopłacanie za pierdoły będzie spoko, w końcu biorą tylko palec" :p

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 26, 2019, 12:49:47 pm »
Pewnie to będą tylko skórki itp :D ;) Na pewno obiecają nic więcej nie dawać :D ;P ;)

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 02, 2020, 19:54:39 pm »
Świat się kończy, polskim dystrybutorem Cyberpunka i Wiedźmina została... Cenega. Zdaję sobie sprawę, że dystrybucja pudełek dziś i 20 lat temu to dwa różne światy, ale jest to jednak pewien upadek. Żeby największa firma w polsce i (ponoć) druga w europie zaraz za ubisoftem, która od dystrybucji przecież zaczynała, nie była sama w stanie wydać swoich tytułów...

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Fenrir

  • Wiadomości: 890
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 02, 2020, 22:59:29 pm »
CD Projekt i CD Projekt RED to już od jakiegoś czasu dwie zupełnie osobne firmy. Redzi jako deweloperzy to faktycznie druga firma w Europie, ale CD Projekt jako wydawca to chyba to nie najlepiej przędzie.
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 03, 2020, 18:39:22 pm »
akurat wydawniczy CD Projekt był zdaje się finansowo powiązany z CDPRed, podobnie jak powiązany jest on z GoGiem. To sklep CDP.pl jest osobną firmą, którą sprzedali merlinowi. Aczkolwiek mogę się mylić, bo kwestie właścicielskie są strasznie pogmatwane w tym wypadku, zapewne zresztą nie przez przypadek. Przykre to w każdym razie, bo cenega była zawsze tyleż odtwórczym co pazernym dystrybutorem i nie zasłużyła by to ona jako jedyna ostała się na naszym rynku.

Swoją drogą, było gdzieś napisane jakie inne studia wyprzedził CDP by zająć drugie miejsce? Bo tyle się przez ostatnie lata nazmieniało, że nawet nie jestem pewien czy niektóre do nie dawna europejskie firmy jeszcze się jako takie liczą (np. Nordic, który był norweskim funduszem który skupił aktywa amerykańskiego THQ gdy ten umarł, a teraz zdaje się znowu jest traktowany jak amerykańska firma)

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3032
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 28, 2020, 11:57:06 am »
Nowy trailer: the Gig, czyli swoisty prolog z tego co rozumiem, do Cyberpunka 2077.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ixl31324UxE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ixl31324UxE</a>

I nowy gameplay, czy raczej fragmentyg gameplayu.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=khWxzj-buks" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=khWxzj-buks</a>

Ogólnie to nie skupiałem się na mechanice przy przyglądaniu się - walka jest i pewnie będzie "MEH", sterowanie pojazdem też. Ale klimacik moim zdaniem czuć. System dialogowy świetny. Fajny podział na "obiekty", jak na przykład w barze, gdzie możesz pogadać, albo walnąć shota i są to inne submenu. Widać "standardowe" (jak na dobre RPG) wykorzystywanie innych umiejętności niż "speech" i "barter" w dialogach, jak "mechanic".

Ogólnie podoba mi się, ale wolałbym zobaczyć jeszcze jak ktoś inny niż "dev" gra, pokaże elementy skradankowe, hakowanie czy też przechodzenie "wrogich" poziomów inaczej niż brute force. Ale brute force w sumie też.

Ale w melee, bo pewnie będę grał na konsoli...
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 28, 2020, 13:22:15 pm »
ktoś kiedyś mówił, chyba a propos deus exa, że do trailerów trafia walka, bo łatwiej ją pokazać niż długie sekcje czajenia się na strażnika. Ale ta, reszta klimatu wydaje się ok

Ale z innej beczki, Netflix zapowiedział również Cyberpunkowe anime. Niby nic, bo ostatnio każdy i jego pies ma co najmniej tie-in komiks, ale o dziwo mają za nim stanąć dość mocne nazwiska - Hiroyuki Imaishi (Gurren Lagann, Kill la Kill), Hiromi Wakabayashi (Kill la Kill) oraz... Akira Yamaoka (tak, ten od Silent Hill).

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3032
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 28, 2020, 13:52:48 pm »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=e-DwoCkpBFA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=e-DwoCkpBFA</a>

Minuta stealthu i ficzerów, minuta walki. Perfectly balanced.

Nie ma natomiast dialogów, ale co tam. Szkoda, że nie zrobili właśnie podobnego trailera/gameplaya.

A na Human Revolution mogliby się wzorować.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 29, 2020, 21:47:49 pm »
a, my bad, faktycznie przy deusie nie chodziło o skradanie, tylko brak dialogów w trailerach, przez co ludzie sie bali ze będą głównie cutscenki bez wyboru opcji. Aczkolwiek CP ma tyle trailerów, ze taki ze skradaniem sie chyba znajdzie :P

A co do tego dłuższego gameplayu, bo wcześniej obejrzałem tylko ten krótki trailer - yup, miasto oddali całkiem ładnie. Nie obraziłbym się, jakby poruszało się po nim nieco więcej NPCów by wyglądało nieco żywiej (przypomina mi nieco nocne kluby z KOTORa gdzie wszyscy siedzą lub stoją :p), ale ten retroklimat filmów z lat 80 ma na pewno. Mam tylko nadzieję, że większa część akcji będzie się toczyła jednak w nocy, bo dzień w cyberpunkowym świecie niby jest czymś normalnym, ale jakoś nie ma on dla mnie takiego klimatu.

Sterowanie pojazdem wydaje mi się akurat ok, do takiej gry wystarczy jak będzie na poziomie GTA Vice City. Nie śledzę newsów więc nie wiem czy to ma być otwarty świat z pojazdami, ale to raczej wyglądało na liniowe sekcje "przejedź tą drogą z punktu A do B nie zjeżdżając z drogi". Jeśli to ma być tylko odskocznia na czas pojedynczych misji, to imho wystarczy.

Dla odmiany nie podoba mi się system dialogowy. Aż tak jak ty nie analizowałem, ale chyba każdy dialog miał najwyżej dwie opcje dialogowe (poza sceną w barze, gdy mogłeś wybrać więcej toastów). Co gorsza, dotyczy to również dialogów, gdzie możesz użyć skilla lub przedmiotu, tak więc cały twój "wybór" to albo sukces (bo masz odpowiedni skill/przedmiot) albo fail. Szczerze, jak na grę już teraz ogłoszoną "bestest rpg evah" wyglądało to w chuj biednie. Jedyny plus, to że chociaż te dwie opcje mają osobne animacje i widzisz efekty swoich decyzji na ekranie.

A, i nie jestem fanem głosu głównego bohatera. Taki bucowaty, zachrypnięty edgelord mający ze wszystkimi o wszystko problem, jakby cały czas na siłę chciał cosplayować geralta. Domyślam się, czemu to zrobili, ale ilekroć go słyszę mam ochotę mu wyjebać.

Generalnie mam nadzieję, że to tylko początkowe etapy i później gra się robi bardziej otwarta, ale to jak mówisz, musielibyśmy mieć jakiś "niezależny gameplay" od kogoś kto po prostu dostał grę na parę godzin do łapy.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3032
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 29, 2020, 23:06:07 pm »
Brak NPCów jest trochę martwiący - nawet jeżeli mieliby robić jako tło, to musi być ten sztuczny tłok. Dla klimatu. Niby na innych trailerach były większe tłumy. Może chodziło o stabilność, bo podobno na demie dla "dziennikarzy" też było mało postaci pobocznych, ale za to gra śmigała na GT 2080 w 60 FPSach z Ray Tracingiem. Ma być cykl dzień-noc, gdzie 1h czasu rzeczywistego to 8h w grze. Można też "time-skipować" poprzez sen/medytacje, cholera wie co tam wymyślą. Cyberpunkowy genre to raczej kojarzony z nocą gatunek, z resztą samo miasto nazywa się "Night City", aczkolwiek Mirror's Edge miał zapędy cyberpunkowe w dzień, więc może coś będzie z tego. Efekt upalnego lata w mieście może być ciekawy.

Co do pojazdów, to widoczny gameplay z "pustyni" pochodzi z origin story "Nomad" (jest jeszcze Street kid i Corporate), gdzie musimy coś przeszmuglować do miasta. Myślę, że taki lekko sztuczny system prowadzenia w mieście pasuje do cyberpunkowego stylu, gdzie wszystko jest takie "płynne". Ale chętnie bym badlandsowe napieprzanie a'la Mad Max też zobaczył.

Faktycznie, jest trochę mało opcji dialogowych. Pytanie tylko, czy będą przez to miały większe znaczenie. Ogrywałem ostatnio KOTORa 2 i powiem Ci, że większość opcji dialogowych jest tam dla picu niestety. Bardziej to jest "roleplejowanie co byś powiedział", niż to co twórcy mają na myśli. Ostatecznie są dwa/trzy wyjścia, mimo, że opcji dialogowych jest 6-7. Inna sprawa, że cały ten 20 minutowy gameplay pochodzi z prologu (czyli tego The Gig na początku). Biorąc pod uwagę, że najczęściej takie rzeczy są mocno pilotowane - i tak nieźle. Demo dla dziennikarzy też podobno pochodzi z pierwszych godzin gry. Poczekajmy na resztę materiału.

Głosów będzie do wyboru. Możesz nawet zrobić napakowanego typa z głosem kobiety z obrzezanym lub nieobrzezanym kutongiem. I cyckami. Tak, takie rzeczy będą do ogarnięcia w Cyberpunku. Po co? Cholera wie, ale zastanawiam się, czy rozmiar będzie miał znaczenie.

Na koniec - czekam na następne odcinki Night City Wire. No i filmik z dema dla dziennikarzy, bo to trochę niepoważne, że tylko oni dostają to do zobaczenia. Z resztą nie pierwszy raz. Jak dla firmy, która robi "dla graczy" - not cool. Zwłaszcza, że takie IGNy czy Gamespoty tracą na wiarygodności. Taki Angry Joe czy YongYea nie dostali zaproszenia. Not cool.



Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 01, 2020, 18:39:19 pm »
Cytuj
Brak NPCów jest trochę martwiący - nawet jeżeli mieliby robić jako tło, to musi być ten sztuczny tłok. Dla klimatu. Niby na innych trailerach były większe tłumy. Może chodziło o stabilność, bo podobno na demie dla "dziennikarzy" też było mało postaci pobocznych, ale za to gra śmigała na GT 2080 w 60 FPSach z Ray Tracingiem.
Yup, dokładnie o to mi chodzi - jak na miasto, którego życie (teoretycznie) toczy się głównie nocą, jest ono wręcz martwe. Możesz mieć rację, że usunęli ich, by było stabilniej i z większym FPS, ale jeśli na cztery miechy przed premierą nie są w stanie ich wcisnąć do wyreżyserowanej prezentacji "gameplayu" odpalanej na najmocniejszym pececie w firmie, to parę osób może się po premierze mocno rozczarować.


Cytuj
Ma być cykl dzień-noc, gdzie 1h czasu rzeczywistego to 8h w grze. Można też "time-skipować" poprzez sen/medytacje, cholera wie co tam wymyślą. Cyberpunkowy genre to raczej kojarzony z nocą gatunek, z resztą samo miasto nazywa się "Night City", aczkolwiek Mirror's Edge miał zapędy cyberpunkowe w dzień, więc może coś będzie z tego. Efekt upalnego lata w mieście może być ciekawy.
Bym się raczej zdziwił, jakby tej opcji time-skipu nie było :P To raczej była taka ogólna uwaga, że tego cyberpunkowego klimatu się aż tak nie "czuje", gdy akcja toczy się w dzień, bo cyberpunk i noc to wręcz synonimy. To trochę jakby połowa akcji Bloodlines 2 miałby toczyć się w połowie dnia, albo ktoś swworzyłby uniwersum fantasy gdzie orkowie sa superinteligentną i szanowaną rasą pacyfistów, zaś elfy barbarzyńskimi półgłówkami. Niby mozna i może być ciekawe, ale -przynajmniej na pierwszy rzut oka- niespecjalnie przekonuje.


Cytuj
Co do pojazdów, to widoczny gameplay z "pustyni" pochodzi z origin story "Nomad" (jest jeszcze Street kid i Corporate), gdzie musimy coś przeszmuglować do miasta. Myślę, że taki lekko sztuczny system prowadzenia w mieście pasuje do cyberpunkowego stylu, gdzie wszystko jest takie "płynne". Ale chętnie bym badlandsowe napieprzanie a'la Mad Max też zobaczył.
Szczerze, to chyba nawet bym nie chciał by samochody w CP śmigały dookoła jak w GTA. Tzn z jednej niby byłoby fajnie, ale z drugiej to kolejne obciążenie dla proca oraz konieczność stworzenia wielkich przestrzeni by było gdzie jeździć, którą następnie trzeba by czymś zapełnić by nie wydawała się pusta. A jeśli cos mnie straszliwe męczy i wnerwia w grach z ostatnich 10 lat, to własnie wielkie puste przestrzenie zrobione for shit and giggles, które następnie zapełnia się gównozadaniami w stylu "wejdź na maszt, znajdź 100 flag" powtarzanymi sto dwadzieścia razy.
Cytuj
Faktycznie, jest trochę mało opcji dialogowych. Pytanie tylko, czy będą przez to miały większe znaczenie. Ogrywałem ostatnio KOTORa 2 i powiem Ci, że większość opcji dialogowych jest tam dla picu niestety. Bardziej to jest "roleplejowanie co byś powiedział", niż to co twórcy mają na myśli. Ostatecznie są dwa/trzy wyjścia, mimo, że opcji dialogowych jest 6-7. Inna sprawa, że cały ten 20 minutowy gameplay pochodzi z prologu (czyli tego The Gig na początku). Biorąc pod uwagę, że najczęściej takie rzeczy są mocno pilotowane - i tak nieźle. Demo dla dziennikarzy też podobno pochodzi z pierwszych godzin gry. Poczekajmy na resztę materiału.
Racja, że wiele opcji dialogowych prowadzi często do raptem 2-3 rozwiązań, ale czy w cRPGu nie chodzi własnie o to, by móc odegrać swoją postać? Dla mnie to właśnie jest geniusz scenariusza KOTORa 2, że z jednej podczas rozmowy pozwala mi reagować na kilka sposobów, ale z drugiej ona naturalnie zmierza do tych dwóch-trzech rozwiązań i nie czujesz jakby gra cię przy tym ograniczała (Alpha Protocol robił to jeszcze lepiej). KOTOR2 zresztą bawił się dialogami na wiele sposobów, np. gdy pytano cię "co wiesz o ojcu handmaiden" mogłes udzielić pięciu odpowiedzi - każda z nich prowadziła wprawdzie do identycznego rozwiązania, ale celem tego pytania było przede wszystkim pokazanie ci tych pięciu opcji odpowiedzi, bo dzięki nim w kilku punktach dowiadywałeś się sporo szczegółów o jego życiu i statusie w republice. W systemie a'la Cyberpunk na takie pytanie możesz co najwyżej odpowiedzieć długim exposition dumpem, który będzie jedynie udawał dialog.
Poza tym, masz też gry takie jak Fallout 1/2/New Vegas, gdzie też masz sporo opcji i raptem dwa-trzy finalne rozwiązania, ale własnie dzięki temu, że możesz wykazać się albo talentem do mechaniki i naprawić sam, albo tylko pomóc mechanikowi, albo go zagadać by się wziął do roboty, albo shackować komputer samochodu, albo po prostu pier****ąć w samochód na tyle mocno, że sam odpali, masz wrażenie że opcji jest więcej i mają większe znaczenie, niż jest w rzeczywistości :P

No ale zobaczymy jak to będzie dalej, skoro to tylko prolog. Podejrzewam jednak, że wiem co może być winne ograniczeniom, a są to...
Cytuj
Głosów będzie do wyboru. Możesz nawet zrobić napakowanego typa z głosem kobiety z obrzezanym lub nieobrzezanym kutongiem. I cyckami. Tak, takie rzeczy będą do ogarnięcia w Cyberpunku. Po co? Cholera wie, ale zastanawiam się, czy rozmiar będzie miał znaczenie.
...nagrane kwestie dialogowe naszej postaci. THANK GOD że można wybrać inny głos, bo domyślny męczył mnie straszliwe. Boję się tylko, ze jesli faktycznie zalezało im by każdy dialog był nagrany, do tego w wersji z kilkoma różnymi głosami i z unikalną animacją, to zwyczajnie na czymś trzeba było oszczędzić i dlatego mamy tylko po dwie opcje do wyboru w każdej rozmowie.
Albo to też po prostu znak czasów i mniej im zalezy na good ol' RPG, a bardziej na cinematic experience a'la Mass Effect, gdzie niby masz wolność tworzenia i odpowiedzi, ale z drugiej gra usilnie narzuca ci swój kierunek. Dla wielu to pewno żaden problem, ale ja osobiście wolę gdy moja gra ALBO wprost narzuca mi bohatera i prezentuje jego historię, której jestem tylko widzem (vide większość jRPGów, jak genialny Xenoblade), ALBO daje mi dowolność w tym kim była moja postać, kim jest teraz, jakie są jej poglądy i jak wytrzymują one zderzenie z wydarzeniami na ekranie. Współczesne RPGi które starają się być "gdzieś pomiędzy" często wyglądają przez to sztucznie - tak jak lubię pierwszego Wiedźmina, tak dostępne wybory zawsze wydawały mi się głupie, bo prawdziwy Geralt nigdy nie dołączyłby do rasistów z Zakonu (a i do wspierania elfich terrorystów byłoby mu daleko, nawet jesli samym nieludziom współczuł i częściowo z nimi utożsamiał).
No nic, obym się mylił i na dłuższych gameplayach opcji było więcej, a nasz bohater przestał być wiecznie obrażonym o wszystko pacanem.

co do wyboru modelu swojego penisa - dla mnie to już jest przerost formy nad treścią, byle (jeszcze) więcej mówiono o grze. Generalnie marnowanie czasu i zasobów, które można było poświęcić na coś zdecydowanie bardziej pilnego, np. więcej postaci i animacji dla bywalców klubów, by "nocne zycie" nie wyglądało w nich jak impreza informatyków.

Cytuj
Na koniec - czekam na następne odcinki Night City Wire. No i filmik z dema dla dziennikarzy, bo to trochę niepoważne, że tylko oni dostają to do zobaczenia. Z resztą nie pierwszy raz. Jak dla firmy, która robi "dla graczy" - not cool. Zwłaszcza, że takie IGNy czy Gamespoty tracą na wiarygodności. Taki Angry Joe czy YongYea nie dostali zaproszenia. Not cool.
No wiesz, trza ich jakoś udobruchać przed wysłaniem kopii do recenzji, do tego kontakty z redakcjami mogą być przedmiotem róznych NDA oraz umów reklamowych :P Ale to też pewnie element strategii, najpierw jakis tekst na wyłącznośc, potem wąskie grono redakcji, potem szersze, potem moze youtuberzy, tak, by o grze się ciągle mówiło.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6189
  • demigod
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 01, 2020, 20:34:14 pm »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=AN1RJF55NXI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=AN1RJF55NXI</a>

ale te "odrzucone" kawałki są całkiem spoko

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!