Autor Wątek: Dobór odpowiednich cech dla postaci na krótki i daleki dystans  (Przeczytany 145 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shamballa

  • Wiadomości: 2
Dobór odpowiednich cech dla postaci na krótki i daleki dystans
« dnia: Listopad 12, 2017, 11:34:04 am »
Witam, mam pytanko dotyczące nie konkretnej gry, lecz ogółem cech postaci na krótki i na daleki dystans w grach rpg, oraz doboru dla nich odpowiednich atrybutów.
Mianowicie, mam listę cech wspólnych dla bohaterow, takich jak:
Parry/ dodge/ block chance;
Szybkość ataku;
szybkość ruchu;
Regeneracja;
Życie za trafienie;
Szansa na critical;
Obrażenia od criticala;
Odbicie damage od tarczy;
Odnawianie skili;


Do wyboru mam trzech bohaterów:
Wojownik - na krótki dystans czyli miecz i tarcza,
Hunter - na daleki dystans czyli dwie spluwy lub coś tam,
Mag - czyli mieszany dystans, różdżka i księga.

Przypuszczam, że dobór odpowiednich cech dla każdej postaci zależy też od konkretnej gry i tego, co mają do dyspozycji bohaterowie (rozna zbroja, inne skile), jednak wydaje mi się, że istnieje jakiś podstawowy system doboru odpowiednich atrybutów do konkretnej postaci i jej dystansu, np.
Szybkość ruchu przyda się magowi lub hunterowi by uciekać, lecz już dla wojownika bardziej korzystna bedzie np. szybkość ataku, bo bije całe grupy, nie pojedyncze jednostki jak np. hunter no i odbicie damage od tarczy, bo tylko on ma tarczę... Albo dalekodystansowe powinny stawać na 'live per hit' a te z bliska na regenerację, o ile dobrze dedukuję... :)
No i takie tam właśnie szczegóły mnie zastanawiają, które cechy dla jakiej postaci przydadzą się bardziej a które mniej, czy mógłby mnie ktoś uświadomić, jak to mniej więcej działa i na co stawiać grając bohaterem krótko,a na co dalekodystansowym?? :):)

Z góry dziękuję za wskazówki ;)