Autor Wątek: Albion Online  (Przeczytany 1072 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dollan

  • Moderator
  • Wiadomości: 1042
  • El Magnifico
Albion Online
« dnia: Sierpień 28, 2016, 16:25:00 pm »
"Nadchodzi hardkorowy hit w stylu Ultimy i Tibii"

Z braku lepszego miejsca do stworzenia takiego tematu, biorąc pod uwagę że ani nie mamy działu specjalnie dla MMORPG a ten konkretny jest dość mocno RPG, pozwalam sobie otworzyć dyskusję o Albion Online - nadchodzącej wielkimi krokami bardzo przyjemnie prezentującej się grze, wychodzącej spod skrzydeł Sandbox Interactive. Z dotychczasowych zapowiedzi wyłania się obraz dość innowacyjnego MMORPG, gdzie wszystkie przedmioty i wiele lokacji obecnych w grze musi najpierw zostać stworzonych przez graczy, którzy będą częściej niż w innych produkcjach z gatunku, parać się rzemiosłem, wydobyciem surowców i handlem. Śmierć skutkująca stratą całego ekwipunku, konieczność osobistego szukania i wydobywania złóż surowców w odpowiednich miejscach na świecie, sporej wielkości świat podzielony na biomy ale bez instancji ani serwerów, konieczność ścisłej współpracy graczy-rzemieślników, graczy-handlarzy i graczy-wojowników (wojownicy bez dwóch pozostałych nie będą mieli sprzętu, ale ci dwaj pierwsi bez wojowników będą łatwym łupem), wojny gildii, stawianie własnych domów, kupowanie osobistych wysp, brak klas postaci i przedmiotów przypisanych do konkretnych postaci, bardzo wolne levelowanie żeby osiągnięcia mistrzostwa w jakiejś dziedzinie było rzeczywistym osiągnięciem etc. Brzmi całkiem smakowicie.

I choć będące ostatnio głośnym tytułem Niebo Niczyje po raz kolejny nauczyło nas, by nie wierzyć bezmyślnie bajecznym obietnicom małego, niezależnego studia, to w tym przypadku całość wygląda nie tylko obiecująco, ale też całkiem realnie. Co sądzicie? Warto czekać? Będzie z tego hit, czy rzeczywiście stanie się "tylko" spokojną ostoją dla niezbyt dużej grupy graczy?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2016, 18:49:11 pm wysłana przez Dollan »