Dodano wreszcie system rankingowy oraz nową postać - Ana Amari (support ze snajperką leczącą sojuszników i raniącą wrogów), do końca wakacji ma pojawić się więcej skórek dla bohaterów, a do końca roku - 4 nowe mapy, w tym jeden nowy tryb. Są też pogłoski, że we wstępnych testach jest nowa postać stealthowa
Obejrzałam wreszcie recenzję OW na RPG Center i tbh zdziwiło mnie, co zostało podane jako "braki balansu", bo:
1) Dlaczego strzał w głowę od Fary nie anihiluje przeciwnika? - Fara nie ma mechanizmu headshotów, bo strzela rakietami zamiast normalną amunicją Jest ich mało, lecą wolno, ale po zetknięciu z dowolną powierzchnią eksplodują zadając AoE dmg czyli tzw. splash. U zwykłej postaci jest shot i headshot(=3x shot), u Fary jest splash i direct hit (=3x splash). Grając Farą nie celuje się w głowę, tylko tak, by przeciwnik otrzymał obrażenia zarówno od direct jak i splash. Większość postaci zginie od tego natychmiast. Jako ciekawostka, w wersji alfa gry Fara miała też mechanikę headshota i to była masakra ^^
2) Dlaczego Genji umie odbić superumiejętności? - Bo jest kontrą na bohaterów, którzy próbują załatwić sprawę samym wysokim dmg. Szybko uczy, że zły timing takich umiejętności może zabić ich samych. Wiele ulti nie da się odbić, inne da się odbić tylko przez ułamek sekundy od aktywacji, np. Smoczy Strzał od Hanzo tylko w momencie wypuszczania strzały, zanim zamieni się ona w smoki. Jeśli Twoje ulti zostało odbite, to znaczy że rzuciłeś je prosto na Genjiego skierowanego przodem do Ciebie i z aktywowanym Odbijaniem. Czyli jesteś total derpem i zasłużyłeś sobie na taki los. Odbijanie trwa bardzo krótko i ma długi cooldown, wystarczy wstrzymać się te 2 sekundy z ulti. Wyjątkiem jest ulti McCree, które jest łatwiejsze do odbicia, ale McCree może anulować aktywowane ulti za pół jego ceny lub po prostu przeczekać, aż efekt Odbijania minie.
3) Dlaczego cofanie się w czasie Smugi jest szybko odnawiającym się skillem, zamiast być umiejętnością elitarną? - Bo Smuga jest postacią o najmniejszej ilości życia i najkrótszym zasięgu broni w całej grze. Jej pistoleciki na dalekim zasięgu nie zadają żadnych obrażeń, na średnim - łaskoczą, więc zabija ludzi będąc na wyciągnięcie ręki od nich, nie chowając za tankami, narażając się na ogromne obrażenia. Gdyby cofanie w czasie miało dłuższy cd, Tracer ginęłaby co chwila i byłaby imo niegrywalna.
Nie mogę przy tym powiedzieć, że ta róża rzeczywiście nie ma żadnych kolców, bo było kilka kwiatków jak McCree zjadający tanków na śniadanie czy OP wieżyczka Torbjorna na konsolach, gdzie celowanie SI przewyższało możliwości graczy