Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 169557 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #690 dnia: Maj 24, 2015, 13:39:39 pm »
A ja nie mogę nic wygrać.. Nie mogę ogarnąć żadnych dobrych kart ani nic, jakbym nie grał, zawsze przepierdyle...
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

dziki

  • Administracja
  • Wiadomości: 1117
  • la petite mort
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #691 dnia: Maj 24, 2015, 14:36:17 pm »
Ja to teraz żałuję że olałem gwinta, gdy przegrałem z tym kolesiem w Białym Sadzie,
(click to show/hide)
Obie karty można znaleźć w innych miejscach. Karta Barona jest w miejscu gdzie najwięcej z nim gadasz z tego co pamiętam.
A ja nie mogę nic wygrać.. Nie mogę ogarnąć żadnych dobrych kart ani nic, jakbym nie grał, zawsze przepierdyle...
Dwie rady: Kupuj karty u Karczmarzy, nie graj Scoiatel. :P
Administracja RPG Center - 'No good deed goes unpunished'

Podziemie - Czarny Mistrz

Maniaks

  • Wiadomości: 1208
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #692 dnia: Maj 24, 2015, 15:17:19 pm »
Odpaliłem w końcu Wieśniaka. Mam takie średnio wysokie ustawienia i ~50 FPS. Liczyłem na 60 ;d

EDIT: Zastanawiam się, czy da się jakoś w miarę szybko siano zarobić. Biegam po tym Białym Sadzie czy jak się ta pierwsza lokacja nazywa, ale nie ma jak kasy dobrej na czymś skołować. Te stare miecze to dosłownie grosze kosztują, rozłożysz na części, to już w ogóle zero zysku. A sprzedawanie składników alchemicznych to bezsens.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2015, 23:52:01 pm wysłana przez Maniaks »
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #693 dnia: Maj 25, 2015, 06:32:45 am »
Ponoć jest jakiś bug na kasę. Nie znam jaki, ale spiesz się zanim załatają ;d

Maniaks

  • Wiadomości: 1208
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #694 dnia: Maj 25, 2015, 09:58:12 am »
Co to za przyjemność buga wykorzystać. Nieeee.. jakoś mnie to nie pociąga. Chcę uczciwie zarobić :D


EDIT: Szukam nieoznaczonych skrzyń (czyli bez znaczników, że to jakieś miejsce czegoś tam) w prologu. W osadach i domach pomijam, bo to logiczne, że każde takie miejsce się przegląda co do joty. Póki co znalazłem:

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2015, 13:57:50 pm wysłana przez Maniaks »
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

PredAlien

  • Wiadomości: 111
  • Ten mrok wokol mnie to taki chwyt na laski.
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #695 dnia: Maj 27, 2015, 21:13:58 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=QIeEZeKN8JE

Dla tych co po angielsku kumaja w miare. Wreszcie recenzja, ktora mowi w miare jak jest i potwierdza czesc z moich obaw...

Generalnie gosc narzeka na:

1. W duzej mierze nudny system walki polegajacy na uniku/rollu i spamowaniu przyciskow.
2. Okradanie ludzi w ich wlasnych domach, ktorzy nie maja nic przeciwko temu, ze bierzemy co popadnie w kieszen.
3. NPC nie potrafia ominac Geralta na koniu blokujacego droge, odbijajac sie od niego jak idioci.
4. No i boli go ze Wieslaw ma tak wysokie noty (co idzie z reszta kupic)

Prawda jest taka, ze do idealu z tego co do tej pory widzialem i slyszalem ma na prawde daleko. Gra dekady? Ukoronowanie gatunku RPG?

Moze dopiero wtedy gdy REDzi zrobia World of the witcher w ktorym bedzie mozna stworzyc wlasna postac i szkolic wg wlasnego widzimisie. 
Krolestwo - Nowicjusz Ognia (Kingdom - The nOOb of fire)

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #696 dnia: Maj 27, 2015, 21:52:27 pm »
A grałeś? Nie.
Gra jest naprawdę dobra, pod względem mechaniki walki, grafiki, optymalizacji i fabuły.
Nie jest idealna, to fakt. Irytujące są krótkotrwałe eliksiry i ich ograniczona ilość w stackach, czy przeglądanie pism w eq.
Z okradanie to fakt, no chyba, że  kradniesz przy strażniku. A system kolizji z npctami jest całkiem spoko, a npcty nie blokują drogi. Chujowa jest "nawigacja", która potrafi nas wyprowadzić w jakąś dziurę, zwłaszcza na Skellige.

Sama walka jest miodna, jest płynna, nie za łatwa, dobra, najlepsze ze wszystkich części. Można równie dobrze parować i kontratakować, jak i wykonywać uniki, jak pisałem, lepsza niż w w1, gdzie klikałeś gdy mieczyk był czerwony, lub w2.

Dla mnie gra, 9/10 zasłużenie, lepsza o wiele, niż DA3 czy Skajrim.
Ale to tylko moje zdanie. ;)
Nie wciągnąłem się już dawno w żadną grę tak jak w w3.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #697 dnia: Maj 27, 2015, 22:06:38 pm »
A grałeś? Nie.
przecież on tylko podsumował w kilk punktów to o czym facet nawijał te 10 minut :|
Rozumiem, każdy ma ulubioną grę którą będzie bronił jak lwica młodych niezależnie od faktów (bonusowe punkty za robienie tego jeszcze przed zagraniem), ale trochę powagi.

btw. akurat na walkę to narzekali nawet fanbojsko nastawieni recenzenci.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #698 dnia: Maj 27, 2015, 22:47:24 pm »
Cytuj
Prawda jest taka, ze do idealu z tego co do tej pory widzialem i slyszalem ma na prawde daleko. Gra dekady? Ukoronowanie gatunku RPG?

To już nie było podsumowanie recki. :p

Jak pisałem, dla mnie walka jest dobra, lepsza niż w poprzednich częściach. ;)
Ja nie narzekam. ;P

Bronie, nie bronie, tylko odpowiadam i opisuje moje subiektywne wrażenia i odczucia. :)
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Seksrator

  • Wiadomości: 187
  • Cham i Prostak
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #699 dnia: Maj 28, 2015, 00:45:40 am »
Co do walki, to rzeczywiście jest casualowa, w sumie to tylko trochę usprawniona ta z 2, ale naprawdę ciężko by było zrobić combat system patrząc na to jak wiedźmiński styl walki został opsiany w książkach.
Alchemia rzeczywiście posysa, ten recenzent ujął to tak, że nie trzeba w sumie nic dopowiadać.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #700 dnia: Maj 28, 2015, 08:16:22 am »
Dla mnie by wystarczyło wymuszenie na graczu timingu podczas siekania kombosami. A tak to po prostu napieprzasz w klawisze. I się turlasz. W 2 było tego aż za dużo.

Zając

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 139
  • przerażające moje zające
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #701 dnia: Maj 28, 2015, 09:36:21 am »
System walki jest naprawdę w porządku. Wystarczyło trochę popracować nad tym z W2, dorzucić uniki i kilka smaczków jak finishery bez potrzeby użycia do nich danej umiejki ładowanej co kilkadziesiąt uderzeń, ucinanie kończyn czy możliwość ataku z konia (przydatne do usieczenia ludzkich przeciwników oznaczonych czaszką, z potworami już tak łatwo nie idzie). Alchemia w porównaniu do W2 jest lepsza, w końcu potrzebny jest alkohol do ważenia eliksirów, które można dodatkowo spożywać podczas walki - gut. Jak włoży się pkt rozwoju w drzewko alchemiczne czas trwania mikstur wydłuża się. Podział na określoną ilość użyć mikstury/petardy jest dosyć ciekawy, ulepszone wersje dają m.in. więcej użyć. Mnie za to irytuje fakt, że zeskakując z niezbyt dużej wysokości, jak na wiedźmina rzecz jasna, Geralt wywala się i tracimy hp ;_; Ja rozumiem, że skok ze skały na jakąś... plażę 20m poniżej nie skończyłby się dobrze nawet dla mutanta no ale żeby obrywać po skoku z ~1 piętra, bez jaj.

PredAlien

  • Wiadomości: 111
  • Ten mrok wokol mnie to taki chwyt na laski.
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #702 dnia: Maj 28, 2015, 09:45:54 am »
Nie gralem, oj nie...i jeszcze dlugo sobie nie pogram.
Pierwsze natomiast co zrobilem to zassalem ost, ktory i tak pewnie za rok kupie w edycji enchanced. Marcin Przybylowicz - Kaer Morhen chyba moj ulubiony track. Dlaczego? Bo kojarzy mi sie najbardziej z klimatem z pierwszej czesci gry. Jesli takowy odkryje w W3 a przyznam szczerze, ze przez pare momentow ogladajac filmiki przed premierowe bylem w stanie dostrzec spore nawiazanie do jedynki, to bedzie juz spory plus.

Fabularnie W3 na pewno jest mocny. Zwlaszcza, ze teraz pisarze maja wielo-nasto godzinne pole do popisu. Totez mocne sa tez ponoc questy poboczne, ktore nie odbiegaja daleko jakoscia od glownego watku. Mnie zawsze bolaly urozmaicenia jakie gra ze soba niosla po Wiedzminie pierwszym. Gra w kosci zostala zniszczona. Walka na piesci zamiast dopracowac, uproscili. Shani byla idealnym przykladem na to, ze pielegniarki nie dostana podwyzek w tym roku. Silowanie na reke? Tworzenie mikstur...Zywnosc w dziale rupiecie...no i same rupiecie gowno warte. Nie mowiac juz o postawieniu wszystkiego na grafike i krotka malo znaczaca historyjke, ktora z pewnoscia obije sie gdziestam w W3 echem jesli zaimportujemy savy...30 zakonczen? Pozbycie sie neutralnej sciezki? Adrenalina? Mniej eliksirow? Mniej wszystkiego...zbedne bossowskie wyposarzenie to juz w ogole mega fail po 2 akcie...

Nie mowie juz o samej walce bo kazda gra komputerowa ma jakis system, ktory trzeba ogarnac zeby nauczyc sie w nia grac. A to co oferuje poza nim liczy sie najbardziej. Im wiecej tym lepiej. Skoro Geralt musi czytac ksiazki, tzn ze brak mu doswiadczenia i nauki. Fajnie w jedynce mozna bylo uzyskac pewne informacje w rozmowie z npcami. Totez, Geralt powinien miec mozliwosc rozwijania umiejetnosci porozumiewania sie na wiele sposobow po odpowiednim rozporzadzeniu PD/PN. Uwazam, ze system z medalami byl dobry i powinien zostac urozmaicony, usprawniony i bardziej dopracowany stawiajac gracza przed poprowadzeniem swej postaci na wiele ciekawych sposobow by uzyskac upragniony efekt. W zamian dostalismy skrzyzowanie. Albo jedziemy w lewo, albo w prawo, albo prosto, gdzie w lewo mamy znaki z Melem Gibsonem, prosto Szermierke, ktora Geralt jako wiedzmin tak czy siak ma w 1 palcu, a z tego co wiem po upadku bariery w W2 nie stracil chyba pamieci, no i w prawo alchemia... niegdys w dziale z Energia i Wytrzymaloscia jako pare podpunktow pod medale...dzisiaj potezne drzewko w ktore nikt nie inwestuje bo ssie, ssala i ssac bedzie. Naprawde czasem mam wrazenie, ze w zespole osoby odpowiedzialne za te sprawy, to uposledzeni amatorzy nie czytajacy wypowiedzi fanow po porazce (pod tymi i innymi wzgledami) W2. 

Gdyby Geralta mozna bylo kreowac pod styl walki szybki i silny i grupowy pod kazdy miecz skupiajac poszczegolne odnoza drzewka na blokowaniu, unikach, wiekszych obrazeniach itp itd...Za duzo do kombinowania. Lepiej wszystko uproscic. Sprzeda sie tylko wtedy jesli zainwestujemy w marketing odpowiednia ilosc siana. No i zainwestowali. Wiecej niz do tej pory udalo im sie zarobic na Wiedzminie 1 i 2 razem wzietych. I to o wiele wiecej...

Czekam teraz tylko na recenzje Angry Joe'a bo ciekawi mnie jego zdanie na temat W3. (Co nie znaczy, ze sie z nim zgadzam w 100%) Bardzo chwalil sobie W2, dyskryminujac Dragon Age 2 pod wzgledem graficznym, czy fabularnym. Sam smigam w Dragon Age Origins aktualnie i musze przyznac, ze bardziej mnie satysfakcjonuje niz W2. Pozniej przyjdzie czas na druga czesc.

Co do urozmaicen Wiedzmina 3 to slyszalem tylko o jakiejs grze nowej w karty. O tym, ze kosci zostaly usuniete : /, moze wroca w dlc? Walka na piesci cofnieta do korzeni, ale nie robi wrazenia. Co z alkoholami?

Gra dekady? Ukoronowanie gatunku RPG? Te pytania kieruje do was, bo wiem, ze wiekszosc juz gra i sie jara. Ja osobiscie uwazam, ze ukoronowaniem marketingowym powinien sie szczycic CDPR. Dopiero jak sam przejde gre za mniej wiecej roczek bede w stanie ocenic. Poki co bazuje na tym co do tej pory widzialem. A staram sie unikac spoilerow jedynie zwiazanych z fabula.

EDIT: http://witcher.vs.gothic3.w.interia.pl/wiedzmint1.JPG   -Wystarczy to drzewko usprawnic/urozmaicic/przybrac/doprawic i pokolorowac dobrze, zeby W3 byl rzeczywiscie ukoronowaniem eR Pe Gie. Bo o to w tym chodzi, prawda? Jestem ciekaw ile elementow RPG uleglo zmianie od ostatnich 2 odslon, ze odwazyli sie okrzyknac carem swiata. Tu pytanie tez do was: Czy Wiedzmin to super RPG z super fabula? Czy super fabula z elementami rpg, ktore zupelnie wyklucza poziom trudnosci z pierwszego szczebla?
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2015, 10:09:05 am wysłana przez PredAlien »
Krolestwo - Nowicjusz Ognia (Kingdom - The nOOb of fire)

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #703 dnia: Maj 29, 2015, 12:35:16 pm »
Powtórzenie newsa z innego tematu:
http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/latest-catalyst-windows-beta.aspx
Sterowniki AMD pod Wieśka 3 ( ponoć +10% wydajności). Jak widać jest to beta, więc wzrostów w innych tytułach bym się nie spodziewał.

mnikjom

  • Wiadomości: 330
Odp: Wiedźmin: Dziki Gon
« Odpowiedź #704 dnia: Maj 29, 2015, 16:00:13 pm »
Czy tylko mi się wydaje, że ludzcy przeciwnicy w wieśku to jacyś idioci? Na krótki dystans jest okej. Jakoś tam potrafią nam zaszkodzić. Ale gdy tylko odejdę na pewien dystans to oni nie wiedzą co począć. Jedynie jak trafi się łucznik to coś tam strzela. Inni zaś stoją bądź poruszają się to do przodu, to do tyłu. Czy to jakieś taktyki o jakich nie słyszałem? Przez to walka jest po prostu śmieszna. Wystarczy tylko turlać się do tyłu, podejść, zadać dwa ciosy i tak w kółko. Z potworami jest trochę lepiej (chociaż czasem zdarzyło mi się aby wilk na mnie skoczył i po prostu prze mnie przeleciał nie zadając obrażeń).
Gram na poziomie normalnym i zastanawiam się czy nie włączyć trudniejszego.

Dominium Teunotter - Obywatel
Zabójca Potworów

Księstwo Linz