Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 169676 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #390 dnia: Sierpień 22, 2014, 22:08:03 pm »
Bardziej chodzi mi o to, że dodanie statków to nie kaprys, tylko kupa roboty, czasu i hajsu by to zaprojektować i zaimplementować. Roboty, czasu i hajsu, który można było poświęcić na coś, co grze o skrytobójcy przydałoby się bardziej, niż jakieś chędożone bitwy morskie (jak to skradanie które będą łatać dopiero po pięciu częściach). Budżety i terminy nie są z gumy, by dać jedno trzeba zrezygnowac z czegoś innego, kwestia priorytetów które w AC często są stawiane na głowie, bo "poprawa skradania by wreszcie nie ssało" brzmi słabiej marketingowo (i sprzedażogennie) niż "oh dodaliśmy bitwy morskie, much wow".

I tu wracamy do wiedźmina - dodanie kuszy to nie pięć minut roboty, poszło na to sporo pracy, czasu i kasy, żeby ją dodać do gry trzeba było zrezygnować z jakiegoś innego elementu. Jeśli więc ktoś uważa, że mało ona pasuje do gry o szermierzu, to ma prawo tak uważać, bo jakby kuszy nie dawali, to pieniądze zaoszczędzone na designerach i programistach którzy zaprojektowali mechanikę kuszy i zaimplementowali ją do gry można było wydać np na większą liczbę scenarzystów, co przełożyłoby się na większą liczbę dialogów i zadań. Albo projektantów potworów byśmy mieli ich większe zróżnicowanie. Albo cokolwiek innego. To nie jest głupie "nie chcesz to nie używaj <mrudzenie na niewdzięczny naród>" tylko ważna kwestia zarządzania zasobami i tego co do rąk ostatecznie dostajemy.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2014, 22:10:18 pm wysłana przez Sentenza »

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #391 dnia: Sierpień 22, 2014, 22:41:45 pm »
Ludzie mieli ból dupy, że nie można pić potków podczas walki, także fani przemówili, redzi się dostosowali.
Z tego co kojarzę, to ma byc kilka stopni potków, mocniejsze można będzie chyba pić tylko przed walką.
W w1 to jaskółkę można było napierdzielać jak zwykły potek leczniczy w goticzku trzecim, bo 3 naraz. pfff

A jeśli chodzi o AC, to chyba AC: revelejszyn był najlepszy pod względem mechaniki jak dla mnie, w miarę interaktywne wspinanie, wymagające minimum zaangażowania od gracza, gdzie w AC 4 tylko trza było trzymać jeden przycisk. No i sposób zostania tym Assasynem w 4 to kpina jakaś. Najlepsza rzecz z dwójek, której mi brakowało w pozostałych częściach to kusza i noże do rzucania (nie pamiętam czy były w 3 i 4), podstawowe rzeczy jak dla mnie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2014, 22:46:34 pm wysłana przez Blady »
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #392 dnia: Sierpień 22, 2014, 23:34:34 pm »
W w1 to jaskółkę można było napierdzielać jak zwykły potek leczniczy w goticzku trzecim, bo 3 naraz. pfff
dekot raffarta białego. jaskółka przyspieszała regen życia, dekot natychmaistowo odnawiał
A jeśli chodzi o AC, to chyba AC: revelejszyn był najlepszy pod względem mechaniki jak dla mnie, w miarę interaktywne wspinanie, wymagające minimum zaangażowania od gracza, gdzie w AC 4 tylko trza było trzymać jeden przycisk. No i sposób zostania tym Assasynem w 4 to kpina jakaś. Najlepsza rzecz z dwójek, której mi brakowało w pozostałych częściach to kusza i noże do rzucania (nie pamiętam czy były w 3 i 4), podstawowe rzeczy jak dla mnie.
zamiast noży do rzucania w 3 i 4 miałeś linkę z nożem, zamiast kuszy łuk/dmuchawkę. plus w 4 miałeś nóż do rzucania jak rozbroiłeś szybkiego żołnierza
osobiście nie przepadam za sterowaniem w AC2R. rozbili system marionetki i porozrzucali funkcje po klawiszach, grałem zaraz po AC2B i strasznie się miotałem i myliłem. Wolę system z dwójki i bractwa
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #393 dnia: Wrzesień 14, 2014, 13:59:46 pm »
Dla ciekawych,
Nowy wygląd strony wiedźmina trzeciego. >KLIK<
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #394 dnia: Wrzesień 14, 2014, 14:03:08 pm »
ach ten nowomodny taczpad-friendly design.. abstrahując od wiedźmina, czy tylko mnie irytuje wciskanie go na każdą możliwą stronę, koniecznie w wersji "najebmy jak najdłuższą możliwą przewijaną listą i milionem wielkich obrazków do klikania"?

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #395 dnia: Wrzesień 14, 2014, 14:16:48 pm »
Yup, aczkolwiek to  już było wczesniej, tylko pozamieniali obrazki i przerobili wcześniejszą wersje, więc żadnych bardzo drastycznych zmian nie widzę.
Cały czas to wygląda lepiej niż strona Wiedźmina drugiego.

Btw, poradniki dla cosplayerów
http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/THE%20WITCHER%203/Pdf/Yennefer_cosplay_guide.pdf
Tu mamy Yen, jakaś taki brzydki ten jej model z gry, na trailerze wyglądała ładniej niż tu.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #396 dnia: Wrzesień 14, 2014, 15:48:09 pm »
to raczej koncepty a nie modele, przynajmniej na początku.

a strona wiedźmina 2 to w ogóle było mistrzostwo, bo pamiętam, że na żadnej przeglądarce nie chciała mi się wyświetlać poprawnie

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #397 dnia: Wrzesień 16, 2014, 22:10:39 pm »
Iksklusifna tapeta Kaer Morhen z okazji 400k lików na fb
16:9 http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/Wallpapers/Kaer_Morhen_1920x1080.jpg
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #398 dnia: Wrzesień 16, 2014, 22:50:46 pm »
czyżby o dziwo zamek wyglądał tak jak w jedynce?
//bo wiele gier, o ile sequel nie powstaje po roku, miesza potem z lokacjami by je ulepszyć or smth. W Wastelandzie 2 np. parę lokacji się ciut teleportowało na w stosunku do jedynki, nie mówiąc o risenach :P//

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #399 dnia: Wrzesień 16, 2014, 22:56:19 pm »
to ty nie widzial redcliff w da3, na trailerach to zopelnie inna kraina.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

PredAlien

  • Wiadomości: 111
  • Ten mrok wokol mnie to taki chwyt na laski.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #401 dnia: Październik 10, 2014, 12:25:49 pm »
Przeraza mnie ten filmik. Gadaja o tym co wiadomo, ze gra open world RPG w dzisiejszych czasach taka jak Wiedzmin 3 po swoich srednich poprzedniczkach powinna spelniac na minimalnym poziomie oczekiwan. Np ta laska od najgorszego fryzjera z Polski niezrecznie usmiechajac sie do kamerzysty mowi jak to w Novigradzie jest 2k npc i kazdy ma swoj swiat i swoje kredki. Tzn, ze dopoki nie zabije Loredo, codziennie przez caly czas jakis ziomek bedzie mieszal od rana do wieczora bigos powtarzajac te sama kwestie dialogowa do swojej kobiety, dopoki nie wyciagne przy nim miecza, badz nie zainstaluje moda pt: "quiet NPC" albo "stfu W3 NPC dialogue fix".
2k NPC? Czy to jest rowne ilosci funtow jakie musze wydac na karte graficzna? Bo obecna nawet Directowi 11 stojac na krzesle nie obrobi lulka.
Cholernie mnie przeraza ten filmik, ale trzymam tez cholernie mocno kciuki za Wiesia, ze da rade.
Krolestwo - Nowicjusz Ognia (Kingdom - The nOOb of fire)

Lowcap

  • Kapituła Dominium
  • Wiadomości: 1538
  • ...we shall win through, no matter the cost!
    • Nawigrator
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #402 dnia: Październik 10, 2014, 15:33:00 pm »
Dokładnie, narzekanie na pogodę czy zmiana zachowania to już w W1 były. Dzienne rutyny dopóki gracz nie wyciągnie miecza... Gothic 1? Ogólnie filmik "ogólny" zero konkretów tylko to co być powinno, bo jakby nie było to mieliby problem i to duży. Jeżeli dobrze zrozumiałem każda jaskinia będzie inna a nie ctrl+c ctrl+v jak w jedynce.
Predzie ja do W3 podchodzę z moją kartą wartą pińćset polskich nowych złotych. Wystarczy, spokojnie.

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #403 dnia: Październik 10, 2014, 19:49:07 pm »
Nwm co to, ale chyba jakaś zagadka/zapowiedź nowego trailera.
http://thewitcher.com/thetrail

Ciekawa animacja, dobra tapeta byłaby z tego.

Co do wymagań, nie miałbym im za złe, jakby je ujawnili. Kiedyś.
Co prawda, to prawda, nie mają się zbytnio czym chwalić, bo takie rzeczy to raczej podstawa we współczesnym rpgu, rozumiem dwa/trzy lata temu, nie teraz. 
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2014, 19:57:01 pm wysłana przez Blady »
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

PredAlien

  • Wiadomości: 111
  • Ten mrok wokol mnie to taki chwyt na laski.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #404 dnia: Październik 10, 2014, 21:44:17 pm »
Nawet w Diablo 1 Npc powtarzali te same teksty w kolko podczas interakcji z nimi. W3 kosztowal 40 PLN Bomb wiec watpie aby zainwestowali, az tak w dubbing. Pozostale 60 bomb wydali min na tego typu filmiki jak ten 4 posty wczesniej zabierajac ekipe w plener, krecac zdjecia itp... Co mnie troche smuci bo chcialbym, zeby ktos pokonal pod wzgledem dialogowym Mass Effecta. Tam az mnie ciagnelo, zeby po kazdym kroku do przodu, przejsc sie po statku i sprawdzic czy moge z kims o czyms porozmawiac i dowiedziec sie np, ze pierwsza byla dupa a nie cycki.

Wiedzmin 3 zagadka? Widzialem na FB ze cos dodali, ale w ogole nie zrozumialem o co kaman. Tia.

A komputer bede musial zlozyc nowy Lowco. Nie wiadomo jakie wymagania bedzie mial W3, jakie nowy ME czy TES wiec wstrzymuje sie jeszcze.

Blady sory za minor off topy.
Krolestwo - Nowicjusz Ognia (Kingdom - The nOOb of fire)