Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 168309 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #285 dnia: Czerwiec 11, 2014, 14:33:56 pm »
pewno go cofnęli znad granicy  ;D Mnie ciekawi Novigrad, bo z zewnątrz wielki, ale ile tego ogromu będzie można faktycznie zwiedzać

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #286 dnia: Czerwiec 11, 2014, 15:01:23 pm »
Hmmmm, jak pojawia się Dijiskra, to może i Insengrim? To była ciekawa postać, w dodatku nienawidzi i nordlingów, i czarnych-idealny sojusznik dla wieśka

najważniejsza jednak wiadomość z tego trailera to fakt, że da się swobodnie skakać. nareszcie się doczekaliśmy :D

EDIT: Sent, na pewno nie cały. A jeżeli cały, to bedzie mniejszy niż w ksiażce. 30k mieszkańców plus drugie tyle przyjezdnych? nie ma szans
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #287 dnia: Czerwiec 11, 2014, 15:20:24 pm »
nie no, na 60k nikt normalny nie liczy, ale czy będzie to faktycznie otwarte miasto jak w, bo ja wiem, TESach gdzie wszędzie wejdziesz, czy jak dzielnica handlowa w G1, gdzie dla gracza była dostępna mneij niż połowa, bo przejścia do reszty zastawiały wozy.
Albo jak ME2 gdzie lokacje niby duże ale 90% stanowiło tło, a my mogliśmy iśc tylko wąskim korytarzem

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #288 dnia: Czerwiec 11, 2014, 15:57:33 pm »
czy jak dzielnica handlowa w G1, gdzie dla gracza była dostępna mneij niż połowa, bo przejścia do reszty zastawiały wozy.
W1 chyba

nie no, jak będą 4 części, każda taka jak dzielnica klasztorna w W1, to chyba nie będzie aż tak źle

a co do wchodzenia wszędzie, to w W2 było to pokazane-po przejściu przez flotsam miało się dość golda na pierwszy i drugi akt. w każdą uliczkę czy zaułek to tak, ale do każdego domu już nie powinno się dać-geralt nie był włamywaczem
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #289 dnia: Czerwiec 11, 2014, 16:47:45 pm »
ta, W1, siła przyzwyczajenia :P

mówiąc "wchodzić wszędzie jak w TES" w sensie każdy zaułek właśnie, nawet jak nic tam nie było do roboty, to chociaż zwiedzic miasto. W1 dawał niby całe miasto ,a jednak połowa ulic była zastawiona i to trochę sucharzyło. W novigradzie nie zdziwiłbym się jakby też poustawiali wozy by "zmniejszyć" dostępną graczowi powierzchnię danej dzielnicy, bo jednak budowanie miasta dla samego miasta zżera czas i zasoby (spróbujcie w Construction secie zrobić choćby jedną ładną uliczkę, zabawa na kilka godzin), ale szkoda by było, bo to zawsze wygląda sztucznie niczym niewidzialna ściana

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #290 dnia: Czerwiec 11, 2014, 18:36:41 pm »
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #291 dnia: Czerwiec 11, 2014, 18:45:31 pm »
blady, GJ

a teraz pytanie-jak to ściągnąć?
dobra, pytania nie było, starczy lewym kliknąć
tak czy siak, wielkie dzięki blady
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2014, 18:48:45 pm wysłana przez wardasz »
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

PredAlien

  • Wiadomości: 111
  • Ten mrok wokol mnie to taki chwyt na laski.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #292 dnia: Czerwiec 11, 2014, 20:11:36 pm »
Krolestwo - Nowicjusz Ognia (Kingdom - The nOOb of fire)

Fenrir

  • Wiadomości: 890
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #293 dnia: Czerwiec 11, 2014, 21:57:18 pm »
Najbardziej zaciekawiłem się na samym początku gameplayu, kiedy Geralt ruszył do przodu zastanawiałem się czy obejdzie to wzniesienie z krzakami czy przez nie przejdzie. Na szczęście przeszedł.
Poszukiwacz Podziemia
               
Treser Podziemnych Bestii

Klimek

  • Wiadomości: 275
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #294 dnia: Czerwiec 11, 2014, 22:19:48 pm »
A mnie ciekawi czy będzie można cwałować koniem. Mam nadzieję, że tak. Bo jeśli maksymalny bieg u konia to będzie ten kłus, to chyba będę się poruszał pieszo, tak jak w Oblivionie. :)
Czy nie odczuwasz pragnienia wolności każdego dnia? Nie czujesz, jak z każdą godziną pragnienie to staje się silniejsze? Pozwól mu pokierować twoim duchem! Czy wiesz, co robisz, próbując zagłuszyć w sobie ten głos? Wyrzekasz się swojej duszy, wyrzekasz się samego siebie! Nie pozwól, by strach tobą kierował. Uwolnij się! Przejrzyj na oczy! Śniący zbudzi się pewnego dnia, wyzwoli swoich poddanych i strąci niewiernych w najczarniejsze czeluści piekieł! Znikną z tego świata jak nieczystości spłukane przez deszcz. Będą błagać o litość, ale wtedy będzie już dla nich za późno. Wtedy zapłacą cenę. Zapłacą ją własną krwią... i własnym życiem!

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #295 dnia: Czerwiec 12, 2014, 08:22:26 am »
nie no, co najmniej galop musi być. najlepiej by było w okładzie stępa (marsz), cwał(bieg), galop (sprint, o ile w wieśku się coś takiego pojawi) i cwał jako dodatek, nie dostępny dla wszystkich koni, na zasadzie kliknij (np uderz ostrogami) i jakiś czas masz
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwiec 12, 2014, 09:45:40 am »
to nie symulator konia, nawet vulvy nie ma, a wy o pięciu rodzajach chodu mówicie.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Elrath

  • Wiadomości: 641
  • kmdr
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwiec 12, 2014, 11:15:09 am »
A mnie ciekawi czy będzie można cwałować koniem. Mam nadzieję, że tak. Bo jeśli maksymalny bieg u konia to będzie ten kłus, to chyba będę się poruszał pieszo, tak jak w Oblivionie. :)
A nie ciekawi Cie jeszcze czy konia będzie można podkuć czy też dać mu cukru?

Po W1 i W2 gdzie było mało terenu do eksploracji, gdzie w 2 to czułem się jakbym ciągle zapierdzielał po korytarzach zastanawiam się jak wyjdzie im ten ogromny otwarty świat.
Osobiście czekam z niecierpliwością, pewnie nawet "ulepszę" kompa pod W3 i bardzo chciałbym, żeby ta gra nie okazała się kichą.
|Mroczny Paladyn Podziemia| |Srebrny Surfer '11| |Przecinak| |Irytator3000|

PredAlien

  • Wiadomości: 111
  • Ten mrok wokol mnie to taki chwyt na laski.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #298 dnia: Czerwiec 12, 2014, 11:43:44 am »
Szczerze mowiac to tez chce tego by gra mnie zaskoczyla i okazala sie spelnieniem przynajmniej polowy moich oczekiwan. Odkladam juz na nowa maszyne i do Lutego powinienem miec spory zasob salaty by sobie moc pozwolic na W3/ME4/czyTESVI.

Ja chcialbym by mozna bylo dac konikowi cukru, zbroje badz magiczne podkowy zwiekszajace szybkosc i wytrzymalosc podczas sprintu...W koncu maja byc wyscigi konno. Kazdy plus sie przyda. A ukoronowanie RPG powinno oznaczac dosyt elementow RPG.

A kolekcjonerke sral pies.

BTW bardzo ladnie poprawili mimike twarzy postaci. Zaowazyliscie? Teraz bedziemy mogli sami dostrzegac reakcje postaci na wybory dialogowe i po samej ich mimice zdecydowac czy robia nas w ciuraka czy mowia moze prawde albo dobrze klamia.

Koniec koncow Geralt pewnie sie poswieci dla Ciri i ona przejmie paleczke do kontynuacji serii ; p
Krolestwo - Nowicjusz Ognia (Kingdom - The nOOb of fire)

KrzysheK

  • Wiadomości: 76
  • XI
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #299 dnia: Czerwiec 13, 2014, 00:35:49 am »
Kolekcjonerski nie sral pies bo ja ją biorę. Świat zapowiada się ciekawie. W końcu Ciri,  Yennefer. Można będzie skończyć dupczenie triss i wziąć się za poprzedniej sza sztukę :) 
Królewski Rzemieślnik