Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 169218 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #165 dnia: Styczeń 29, 2014, 14:40:28 pm »
No ma, ma. Ale nie tą pedalską obcisłą, w której miał talię osy. ;)
 
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 29, 2014, 14:59:27 pm »
ach, to tak. Mógłby się jeszcze ogolić :x

w ogóle Blady, jeśli mógłbym prosi - http://forum.rpg-center.pl/index.php?topic=454.msg15249#msg15249 ten post i następny, bo ciekawi mnie czy możecie się dopisać czy nie


Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 29, 2014, 16:08:07 pm »
Te screeny - no tak, Polak się bierze za gre AAA. Przypatrzcie się tym trupom na screenach - straszne tekstury.

A zbroja to oczywiście Zbroja Strażników Starego Obozu.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Arim

  • Wiadomości: 1175
  • Mortal Wombat
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 29, 2014, 16:44:06 pm »
Rzeczywiście pod względem graficznym, obecnie wygląda to żałośnie, miejmy nadzieję, ze to wstępna wersja i to poprawią.

"Ta część lenna, utrzymuje się z garbarstwa. Jest to po prostu centrum całego garbarstwa, na którym można dość sporo zarobić. Co prawda, ludzie w prowincji utrzymują się jeszcze z innych wyrobów, ale garbarstwo jest najbardziej rozpowszechnione."

Podziemie

TheFlood

  • Wiadomości: 439
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 29, 2014, 19:07:31 pm »
Mnie bardziej martwi to, że po trzecim screenie to raczej nie wygląda na otwarty świat, tylko jedną jedyną słuszną i wąską na dwa metry ścieżynkę :p

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 29, 2014, 20:20:42 pm »
jak Wiedźmin 2.
Ale serio by to kogoś dziwiło? Jeszcze by cie fanboystwo zakrzyczało, że oni to w sumie nie lubią błądzić i tak jest lepiej.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #171 dnia: Styczeń 29, 2014, 22:41:37 pm »
Przypominam, że Arcania: Gothic 4 też jest sandboxem z open world.

Kto grał, ten wie.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #172 dnia: Styczeń 29, 2014, 23:16:39 pm »
się nie śmiej, bo możesz mieć rację jak to może wyglądać.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #173 dnia: Styczeń 30, 2014, 01:38:43 am »
No bo osobiście w Open World jak w Skyrimie nie wierze. Nawet taki jak w Gothicu 1-3, bo tam powiedzmy jeszcze były te sztuczne bariery, przez co nie był renderowany cały teren (nie tak jak w Morrowind, gdzie trzeba wszystko zrobić, bo ktoś bedzie lewitował).

Pytanie, czy to będzie właśnie taki Sandbox a'la Arcania, gdzie faktycznie chodzisz gdzie chcesz, ale z lokacji do lokacji masz utarte ścieżki, czy może (o zgrozo!) taki "sandbox" jak w Fable.

Czekamy na gameplaye'a.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #174 dnia: Styczeń 30, 2014, 16:58:32 pm »
No bo osobiście w Open World jak w Skyrimie nie wierze. Nawet taki jak w Gothicu 1-3, bo tam powiedzmy jeszcze były te sztuczne bariery, przez co nie był renderowany cały teren (nie tak jak w Morrowind, gdzie trzeba wszystko zrobić, bo ktoś bedzie lewitował).
sztuczne bariery? Gthice nie były chyba bardziej zamknięte niż te skyrimy, jedyne co cie ograniczało to zdolność przetrwania. No może G2 nieco zamkniety bo fabularnie sie otwieraly kolejne mapy, ale i tutaj po drugim akcie wlazłeś wszędzie.

Cytuj
Pytanie, czy to będzie właśnie taki Sandbox a'la Arcania, gdzie faktycznie chodzisz gdzie chcesz, ale z lokacji do lokacji masz utarte ścieżki, czy może (o zgrozo!) taki "sandbox" jak w Fable.

Czekamy na gameplaye'a.
nie pamietam jak bylo w fable, ale arcania to bylo gowno nie sandbox. Dwie jaskinie, ofc z drzwiami na klucz bo służą do zadania, niewidzialne ściany, nieprzekraczalne strumyczki, jedyna sluszna linia zadan, widzialem juz mapy w NWN2 bardziej otwarte niz lokacje w arcanii.
W W3 raczej bym sie spodziewal 'wolnosci' jak zwiedzanie tatoine w kotorze - wąska ściezka miedzy słupkami, bo dalej jest śmierć.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 30, 2014, 21:13:19 pm »
a, taka ciekawostka - ten screen nr 3 jest tak idiotyczny że zęby bolą. Ja rozumiem, wizja artysty epic 11/10 goty, ale kto zostawia zbroję płytową na trupie by sobie rdzewiała w bagnie? To były drogie rzeczy, zrywało się je z trupa i używało/wstawiało w gablotę/sprzedawało, a nie tak "leż se", nawet w książkach wiedźmińskich jest sporo takich szabrowniczych klimatów.. oh well.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 30, 2014, 23:07:07 pm »
Ja mam nadzieję że mimo wszystko W3 będzie pełnym, w pełni otwartym sanboxem, ew będę poboczne wątki dla dostania się na nowe obszary (np żeby popłynąć na Skajlige, trzeba wykonać poboczny watek dotyczący otwarcia portu czy zdobycia/naprawy statku)
Sent, pomijając już że screen 2 a nie 3-nie zawsze jest czas/możliwość zdzierać z trupa i nieść ze sobą 30kg żelastwa
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Carduin

  • Wiadomości: 312
  • Requiescat in pace
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 30, 2014, 23:09:49 pm »
Geralt nie wygląda jakby się śpieszył :D
P.A 65%

wardasz

  • Wiadomości: 883
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 30, 2014, 23:42:22 pm »
co jak co, ale wieśkowi zdarzało się lootować trupy tylko gdy akurat czegoś potrzebował (np miał jakiś tam problem z uszkodzonymi butami) lub gdy znalazł trupa w środku lasu i szukał przy nich czegoś mogącego ułatwić identyfikacje. nigdy nie nosił ciężkiej zbroi ani nie zbierał takowych z trupów na sprzedaż
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 31, 2014, 00:30:25 am »
Pomijając już czepialstwo Senta (rly?), to jakoś nie wygląda, żeby Geralt zabił tych ludzi na drugim screenie. Raczej była jakaś potyczka. Pytanie, dlaczego tamci właśnie nie zgarnęli zbroji?
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta