Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 72087 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 07, 2013, 23:32:25 pm »
Jeśli CDP Red robi sandboxa, pożegnajcie się z wciągającą fabułą - to rzadko chodzi w parze. Zawsze jednak pozostaje promyk nadziei, że trafią jak Rockstar z "GTA IV".
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Testoviron

  • Wiadomości: 169
  • ke?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 07, 2013, 23:34:16 pm »
W przypadku takiego producenta jak CDP, który albo robi coś dobrze albo wcale, stawiałbym na tę ostatnią opcję.
does  the  crowd  understand?
is  it  east  versus  west
or  man  against  man?
generał armii królewskiej. feie.
jp2gmd

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 07, 2013, 23:36:31 pm »
Po zbyt krótkim i niedopracowanym W2, który ma tylko jedną przewagę nad W1, nie byłbym co do tego taki pewien.
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Testoviron

  • Wiadomości: 169
  • ke?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 07, 2013, 23:48:19 pm »
A co masz dokładnie na myśli, mówiąc "niedopracowanym"? Też średnio trawię większość stafu w W2, chcę poznać twoją opinię.
does  the  crowd  understand?
is  it  east  versus  west
or  man  against  man?
generał armii królewskiej. feie.
jp2gmd

Klimek

  • Wiadomości: 271
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 08, 2013, 00:21:18 am »
No fakt, 40 minut to może być trochę mało, aczkolwiek w Oblivionie przejechanie w poprzek całego Cyrodill zajęłoby konno z pewnością mniej czasu, a i tak świat zdawał się być duży. Jestem dobrej myśli, jeśli chodzi o wielkość świata. Najważniejsza jednak jest fabuła i mam nadzieję, że będzie ona współgrać z sandboxowym stylem gry. Wątek fabularny + swobodne eksplorowanie świata i podejmowanie dowolnych decyzji w dowolnym momencie to coś, co bardzo mi pasuje w świecie Wiedźmina. Już się doczekać nie mogę, jak ruszę na szlak mogąc udać się w każde miejsce i w każde miejsce o dowolnej porze powrócić. Bo to właśnie mnie trochę mierziło w W1 i W2 - niemożliwość powrotu do poprzednich lokacji. Przykładowo w jedynce chciałem powrócić do podgrodzia i zobaczyć, co tam słychać a to się okazało niemożliwe.

Powtórzę raz jeszcze - jak dla mnie bez Ciri i Yennefer ta gra będzie marna i nie wybaczyłbym twórcom ich braku.
Czy nie odczuwasz pragnienia wolności każdego dnia? Nie czujesz, jak z każdą godziną pragnienie to staje się silniejsze? Pozwól mu pokierować twoim duchem! Czy wiesz, co robisz, próbując zagłuszyć w sobie ten głos? Wyrzekasz się swojej duszy, wyrzekasz się samego siebie! Nie pozwól, by strach tobą kierował. Uwolnij się! Przejrzyj na oczy! Śniący zbudzi się pewnego dnia, wyzwoli swoich poddanych i strąci niewiernych w najczarniejsze czeluści piekieł! Znikną z tego świata jak nieczystości spłukane przez deszcz. Będą błagać o litość, ale wtedy będzie już dla nich za późno. Wtedy zapłacą cenę. Zapłacą ją własną krwią... i własnym życiem!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1668
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 08, 2013, 12:22:53 pm »
A ja mam nadzieje, że w W3 każdy potwór bd takim mini bossem 9a na to się zapowiada), tak jak jest to w książce, a nie tak jak w1 wyżynamy CAŁE stada potworów, co jest dla mnie dużym przegięciem.

W przypadku takiego producenta jak CDP, który albo robi coś dobrze albo wcale, stawiałbym na tę ostatnią opcję.

Powinno im się udać, fajnie brzmi to ich hasło "największe natężenie questów na piksel".
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

wardasz

  • Wiadomości: 921
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 08, 2013, 12:46:26 pm »
może każdy potwór minibosem to nie, ale walka z potworami ma być o wiele cięższa niż z ludźmi. sądzę że od czasu do czasu wpadniemy na trakcie na w miarę proste potwory, ale te potwory qestowe będą już dużo cięższe. choć i tak podejżewam że czasem więcej problemów może sprawić wyjaśnienie co takiego zjadło wieśniaków, od samego wykończenia potwory. ale to chyba dobrze nie?
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Carduin

  • Wiadomości: 329
  • Requiescat in pace
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 08, 2013, 13:00:30 pm »
oxenfurt jest niedaleko od novigradu, więc może tam wpadniemy.

Nie będzie Oxenfurtu

http://www.witchersite.pl/wiedzmin-3-fakty.html
P.A 65%

Elrath

  • Wiadomości: 830
  • kmdr
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 08, 2013, 13:02:41 pm »
A ja mam nadzieje, że w W3 każdy potwór bd takim mini bossem 9a na to się zapowiada), tak jak jest to w książce, a nie tak jak w1 wyżynamy CAŁE stada potworów, co jest dla mnie dużym przegięciem.
Chcesz tłuc się 1vs1 z topielcem albo wilkami? Proszę Cie, mało to było w 1 mini bossów? W każdym akcie 2 starożytne potwory, na koniec aktu mini boss.
Cytuj
tak jak jest to w książce
No szczególnie jak się bił w tym uroczysku, co kupcowi się wóz zepsuł.
|Mroczny Paladyn Podziemia| |Srebrny Surfer '11| |Przecinak| |Irytator3000|

wardasz

  • Wiadomości: 921
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 08, 2013, 13:17:20 pm »
Elrath, ale w W3 nie będzie aktów
czytałem początek tych faktów, nie kumam ja to będzie ze światem trzy zupełnie odrębne mapy? czyli tak jak w NK, tylko że w obrębie mapy mamy szybką podróż, a pomiędzy nimi określone kanały komunikacyjne (np idziemy do portu w nowigradzie, wsiadamy na statek i przenosimy się na skajlige)?
chcesz czegoś? pisz pw, powiem ci gdzie mnie można znaleźć

Endaron

  • Wiadomości: 348
  • I tyle
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 08, 2013, 13:24:49 pm »
Uff, na szczęście będzie można zmienić fryzurę.. :P

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1668
  • make war, not love
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 08, 2013, 21:17:54 pm »
czytałem początek tych faktów, nie kumam ja to będzie ze światem trzy zupełnie odrębne mapy? czyli tak jak w NK, tylko że w obrębie mapy mamy szybką podróż, a pomiędzy nimi określone kanały komunikacyjne (np idziemy do portu w nowigradzie, wsiadamy na statek i przenosimy się na skajlige)?
Będzie jedna, wielka mapa.

Chcesz tłuc się 1vs1 z topielcem albo wilkami? Proszę Cie, mało to było w 1 mini bossów? W każdym akcie 2 starożytne potwory, na koniec aktu mini boss.
No proszę Cie, nie koniecznie 1vs, moze być i z trzeba topelicami, ale nie z całymi dziesiątkami potworów jak np. w diablo czy innych tego typu grach (tak było przecież w w1), mniej potworów, ale trudniej żeby było. No i w  W3 nie bd aktów. To będzie sandbox.

Cytuj
No szczególnie jak się bił w tym uroczysku, co kupcowi się wóz zepsuł.
Te potworki to były małe kurduple, a Geraltowi po dupie się ładnie dostało, że aż matka musiała  go leczyć.
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Klimek

  • Wiadomości: 271
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 08, 2013, 23:18:26 pm »
Też mam takie obawy, że W3 może okazać się drugim Skajrimem. Ale zauważcie jedną różnicę - w Skyrim mieliśmy randomowego bohatera, bez historii, który został stworzony tylko do wykonywania questów. W Wiedźminie kierujemy bohaterem o bogatej historii i wręcz naszpikowanym cechami charakterystycznymi. I to z pewnością będzie odróżniać W3 od Skyrima. Bo będziemy śledzić nie tylko losy świata z gry ale również losy Geralta, które prawdopodobnie będą "najgłówniejszym" wątkiem fabularnym. I między innymi dlatego jest to najbardziej oczekiwana przeze mnie gra. Nie czekam na system walki, na jazdę konno, na zajebiste efekty specjalne i graficzne i inne tego typu bajerki dla zlasowanej gimbazy. Czekam tylko na dalszy ciąg opowieści i tego należy się trzymać.
Czy nie odczuwasz pragnienia wolności każdego dnia? Nie czujesz, jak z każdą godziną pragnienie to staje się silniejsze? Pozwól mu pokierować twoim duchem! Czy wiesz, co robisz, próbując zagłuszyć w sobie ten głos? Wyrzekasz się swojej duszy, wyrzekasz się samego siebie! Nie pozwól, by strach tobą kierował. Uwolnij się! Przejrzyj na oczy! Śniący zbudzi się pewnego dnia, wyzwoli swoich poddanych i strąci niewiernych w najczarniejsze czeluści piekieł! Znikną z tego świata jak nieczystości spłukane przez deszcz. Będą błagać o litość, ale wtedy będzie już dla nich za późno. Wtedy zapłacą cenę. Zapłacą ją własną krwią... i własnym życiem!

Nederland

  • Wiadomości: 839
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 08, 2013, 23:34:15 pm »
W w2 chociaż trochę trudniej znaleźć te kwiatki niż w w1.
Nie odniosłem takiego wrażenia. W dodatku jest tego mnóstwo, a zbierając je nawet nie zastanawiałem się, do czego one służą i czy kiedykolwiek mi się przydadzą.

Ale zauważcie jedną różnicę - w Skyrim mieliśmy randomowego bohatera, bez historii, który został stworzony tylko do wykonywania questów. W Wiedźminie kierujemy bohaterem o bogatej historii i wręcz naszpikowanym cechami charakterystycznymi.
I co z tego? Tu mamy bohatera, który z neutralnego łowcy potworów stał się mścicielem angażującym się w sprawy, które w teorii teoretycznie powinny go w ogóle obchodzić, a polowanie na potwory zeszło na trzeci plan. Zauważyłem, że możliwość obstania po którejś ze stron konfliktu krytykowali już w W1 niektórzy fani sagi, a w W2 dodatkowo nie da się być neutralnym.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2013, 23:35:47 pm wysłana przez Nederland »
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart?

Testoviron

  • Wiadomości: 169
  • ke?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 08, 2013, 23:39:28 pm »
Hueh, według zapowiedzi w W3 nie będzie za to można być stronniczym. I to jest IMO jeszcze gorsza opcja.
does  the  crowd  understand?
is  it  east  versus  west
or  man  against  man?
generał armii królewskiej. feie.
jp2gmd