- Nie tylko lochy: nasza drużyna będzie miała możliwość odwiedzenia pobliskiego miasta, gdzie będzie mogła uzupełnić zapasy, wskrzesić zabitych towarzyszy, rozmawiać z mieszkańcami itd.Będzie można pochodzić po tym mieście, czy po prostu taki "ekran miasta"?
PS: No i najważniejsze.(click to show/hide)
Wystarczy kilka "ścian" miasta i jakiś rysunek po wejściu do karczmy czy sklepu.Rozważaliśmy taką opcję, ale doszliśmy do wniosku, że w dzisiejszych czasach takie rozwiązanie mogłoby nie zdać egzaminu ;)
imho powinniście zrobić z tego priorytet i mocno podkreślić w kolejnym trailerze czym się różnicie, bo jako osoba która oba tytuły zna tylko z youtube'a, póki co wyglądają one niemal identycznie - nawet przeciwnicy ruszają się dokładnie tak samo.
Dokładnie taką strategię teraz obieramy :) Na pierwszy rzut poleciał wpis devblogowy traktujący o postaciach, ich umiejętnościach i zdolnościach specjalnych (te ostatnie polecam szczególnej uwadze, o ile się orientuję, takiego rozwiązania jeszcze nie było w żadnej grze z gatunku): http://www.indiedb.com/games/untitled-dungeon-game/news/on-characters-their-skills-and-abilitiesPodobają mi się zmiany w UI.
doświadczony macie team? To wasza pierwsza gra razem?
Planujecie jakieś interakcje w drużynie? Np bonusy/kary jeśli w teamie znajdą się dwie postacie które się lubią/nienawidzą? Wiece, by te postacie miały jakąś osobowość, a nie były zbiorem losowo rozdanych statystyk.Rozważaliśmy kwestię interakcji. Sam pomysł jest fajny, ale koniec końców uznaliśmy, że podobnie jak w Isharach, przyniesie więcej szkody niż pożytku. Sporą inspiracją są dla nas klasyczne, papierowe RPG-i fantasy (osobiście bardzo lubię D&D :) ). Tam praktycznie zawsze drużyna jest malowniczą zbieraniną oberwańców rozmaitego sortu, dlatego też nie chcieliśmy wprowadzać sztucznych ograniczeń w wyborze postaci.
Będą się pojawiały nowe skille lub takie które zastąpią stare (jak ataki w pokemonach), czy tylko liniowy rozwój tych z którymi zaczynają grę?
Chętniej bym za to poczytał jakis devdairy o mechanice, moze fragmenty design doca czy coś, generalnie o rzeczach, które mówią coś o samej grze, a nie kolejne ujęcia ścian :P