Forum RPG Center

Portal => Forum operacyjne obsługi => Ogłoszenia, sugestie, sprawy organizacyjne => The Elder Scrolls => Wątek zaczęty przez: inverse w Sierpień 15, 2013, 16:03:05 pm

Tytuł: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: inverse w Sierpień 15, 2013, 16:03:05 pm
Witam.
Znacie jakieś mody lub paczki ulepszające grafikę tej gry tak, by nie była ona już taka nudna. Jak patrzy się na to samo przez kilka lat, to może się już to wszystko trochę znudzić.
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Sierpień 16, 2013, 00:32:16 am
http://morrowind.nexusmods.com/mods/5535//?

You can thank me later.
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: inverse w Sierpień 16, 2013, 00:46:17 am
Pieprzy mi, że mam niekompatybilną wersję gry z MGE
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 16, 2013, 12:24:03 pm
MGE nie zmienia tekstur gry. Dodaje jedynie distant land, shadery i inne takie pierdoły. Z paczek tekstur polecam te od Vurt'a, ale trzeba wszystko konwertować i rekompilować skrypty by działały z wersją PL. Mały przykład jak u mnie wygląda TES 3 po takim zabiegu
img812.imageshack.us/img812/2933/mgescreenshot001.png

Jak ktoś chce mogę wrzucić więcej screenów z wyglądem świata gry.
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Sierpień 16, 2013, 14:22:53 pm
xero - podbija ich rozdzielczość, jest od tego jakiś button przy konfiguracji distand landa.
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 16, 2013, 14:56:41 pm
Sent - owszem, ale nowych tekstur samo MGE nie dodaje. Ja używam MGE i paczek od Vurta, dzięki czemu krajobraz wygląda jak nowy, jednocześnie zachowując swój posępny klimat.
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: Lifu w Sierpień 16, 2013, 15:03:11 pm
Jako alternatywa istnieje coś takiego jak Morroblivion - Morrowind jako mod do Obliviona. Podobno jest już nawet w miarę dopracowany, choć osobiście nie miałem okazji sprawdzić. Fani pracują także nad Skywind, Morrowindem w Skyrim - tutaj sporo pozostaje jeszcze do zrobienia, jak na razie można co najwyżej pozwiedzać pusty świat. Zabrano się nawet za Skybliviona... Link do oficjalnej strony (http://morroblivion.com/)
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: inverse w Sierpień 16, 2013, 15:06:11 pm
Hm... Obliviona muszę spróbować, bo jak dotąd nie miałem sprzętu na tę grę [morek na prawie minimalnych chodził].
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 16, 2013, 15:14:51 pm
Lifu, tak, tylko Morroblivion ma w sobie wszystko to złe, co miał w sobie TES4. Dlatego lepiej zmodował morrowinda o nowe tekstury i inne bajery, niż bawić się w ten syf :D
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: dziki w Sierpień 16, 2013, 16:04:09 pm
Mały przykład jak u mnie wygląda TES 3 po takim zabiegu
img812.imageshack.us/img812/2933/mgescreenshot001.png

Jak ktoś chce mogę wrzucić więcej screenów z wyglądem świata gry.
Ja tam ustawiam zanikanie lądu na bardzo bliskie, wtedy widzę zarysy z dużej odległości, ale wszystko pokrywa klimatyczna mgła.
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 16, 2013, 16:23:30 pm
Jeśli chodzi o dużą odległość to u mnie wygląda to tak:
(http://img46.imageshack.us/img46/4963/mgescreenshot005.png)

A jeśli chodzi o grę na niezbyt otwartym terenie to tu jest dobry przykład:
(http://img547.imageshack.us/img547/9693/r8e5.png)

Pierwszy obrazek robiony w Sadrith Mora, drugi to okolice Pelagiad.

o, znalazłem jeszcze dwa:
(http://img404.imageshack.us/img404/1786/21909899.png)
(http://img607.imageshack.us/img607/7213/68941748.png)
(http://img812.imageshack.us/img812/2933/mgescreenshot001.png)
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: Maniaks w Sierpień 25, 2013, 09:39:53 am
Gdzieś chyba na GS miałem instrukcję od Ciebie, xero. Znaczy cały ten spis modów przynajmniej. Nie było tak?
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 25, 2013, 10:50:35 am
Było :D Ale albo musiałbyś szukać tego od nowa na Gs'ie, albo przy wolnej chwili napiszę ci wszystko co i jak ;p
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: inverse w Sierpień 25, 2013, 11:35:11 am
Koło 18 czerwca to było, podpowiadam, bo kiedys szukałem ;)
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: Maniaks w Sierpień 27, 2013, 10:53:18 am
Było :D Ale albo musiałbyś szukać tego od nowa na Gs'ie, albo przy wolnej chwili napiszę ci wszystko co i jak ;p

Najlepiej, jak tutaj w temacie byś to opisał i by podpięli ;)
Tytuł: Odp: TES III: Morrowind - Mody wizualne
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 27, 2013, 14:39:06 pm
Cytuj
Najlepiej, jak tutaj w temacie byś to opisał i by podpięli ;)
W wolnej chwili postaram się napisać nowy temat z całkowitym poradnikiem jak upiększyć morrowinda. Tak, by móc go w razie czego edytować samemu. Ale to jak napisałem - w chwili wolnego czasu.