Forum RPG Center

Portal => Forum operacyjne obsługi => Ogłoszenia, sugestie, sprawy organizacyjne => Torment: Tides of Numenera => Wątek zaczęty przez: Sentenza w Grudzień 18, 2013, 18:05:01 pm

Tytuł: mechanika kryzysów
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 18, 2013, 18:05:01 pm
Cytuj
Poniżej znajdują się wszystkie dostępne informacje na temat mechaniki kryzysów (które de facto stanowią część walki, ale ze względu na obszerność zagadnienia wydzieliliśmy z nich osobny artykuł), uporządkowane chronologicznie według źródeł, od najstarszych do najświeższych. Co jakiś czas radzimy więc zaglądać, czy przypadkiem nie pojawiło się przypadkiem coś nowego.
czytaj więcej (http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-mechanika-kryzysow)
co sądzicie o kryzysach? Faktyczny powiew nowości, czy przekombinowany opis tego, co funkcjonowało od zawsze? Czy w ogóle system jest ten jasny, czy totalnie nieczytelny o co twórcom właściwie chodzi?
Tytuł: Odp: mechanika kryzysów
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Grudzień 18, 2013, 18:12:13 pm
Na cholere ten murzyn? :|
Tytuł: Odp: mechanika kryzysów
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 18, 2013, 18:29:52 pm
wiesz, kryzys. Taki tam żart draga. Jutro sięgo schowa updatem walki i o organizacjach w SC
Tytuł: Odp: mechanika kryzysów
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 08, 2015, 20:19:04 pm
jeszcze skrobnę o tym dłuższego newsa oraz wrażenia, ale pojawiło się video prezentujące walkę

http://www.youtube.com/watch?v=WU-Hi7xHnSk

nie jestem przekonany co do systemu pools (za szybko się zużywają imho, to nie papierowy rpg), ale ilość opcji jest nawet-nawet. Nie żeby mi się tylko zbugowała, bo nie mogłem skończyć walki ;D